Je luistert naar de tekst? Ik vond het eerst ook niks maar hoorde gisteren wat beter wat ie mompelt en het is toch best mooi hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik ook maar es een plaat ga maken. Beetje kansloos in een microfoon mompelen kan ik ook wel.
Waar alles met bier geregeld wordtquote:
Nee, heb geen poging tot het verstaan van de tekst gedaan... Ik vind 't gewoon helemaal nietsquote:Op zondag 9 mei 2010 12:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Je luistert naar de tekst? Ik vond het eerst ook niks maar hoorde gisteren wat beter wat ie mompelt en het is toch best mooi hoor.
Ik ben ook net terug van de sportschool. I give you a Benny Neijman and raise you a Modern Talking. Gevolgd door de Killers.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:07 schreef -Hans- het volgende:
Morguh binnenkomers![]()
Prettige muziek hoor @ sportschool. Begon met wat SoD achtige muziek (o.a. Memories in de mix), daarna meer Disco Classic muziek afgewisseld met wat moderne muziek (Keet Nesj, Ryan Shaw). Als klap op de vuurpijl de dancemix van She wolf van.... Shakira!!
Nu pistolets time!
LOLquote:Op zondag 9 mei 2010 12:53 schreef Cee het volgende:
Nog even een quote uit het vorige topic gegrabbeld:
[..]
Ik ben ook net terug van de sportschool. I give you a Benny Neijman and raise you a Modern Talking. Gevolgd door de Killers.
Soms ben ik zo blij met mijn iPod.
Raalte? Die jongen kwam uit Aaltenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel, maar Raalte is de Achterhoek niet.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Stemadvies: Stem geen SP. De SP wordt volledig gevloerd in buitenhof.
Waar kan ik mijn stemadvies het beste halen? Ben benieuwd, ik word bij dit soort dingen iedere keer van links naar rechts geslingerd, lijk wel een pendulum.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Daar zat ik toch al het verste van verwijderdquote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |