Dat zie ik al de hele tijd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat mensen nu eindelijk in zien hoe weinig zangkwaliteiten hij eigenlijk heeft.
Mag ook weleens een keerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef Marlalala het volgende:
Stacey heeft gelijk!
mijn motorlaarzen? draag ik niet vaak meer tbh, maar t kan hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
zwarte laarzen!
Wat zingt hij vals btw!
Goeie reactie van haar!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
Ah toe, mag hij eruit? Aaaaah? Alsjeblieft?
Dan mag Danielle nog een weekje blijven!
oorlellenquote:
Woeiiiiiiiiiiiiii en wegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef Laysa het volgende:
Aju paraplu...tot nooit meer ziens daar is het gat van de deur
haha en jij zegt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef Chuphinh het volgende:
Vond het toch aardig groffe en harde woorden voor kutje.
ja, net als BedBoys van Gordon.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef Honeymooner het volgende:
Is Dony nou de enige die nog over is van Erik?
nee liever nietquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
ik vond ze allemaal slecht tot nu, alleen zong jaap nog wel redelijk
nee. je hebt een kutprovider, sorry.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Lag fok plat?
Ja te dikke mensen worden altijd leuk gevonden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef D. het volgende:
Wat een commentaar de hele tijd
Dit was slecht, dat was fout, maar je bent hartstikke leuk
Ik zou het nog een paar keer vragen als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Lag fok plat?
Ja we willen vooral niet te grof overkomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef D. het volgende:
Wat een commentaar de hele tijd
Dit was slecht, dat was fout, maar je bent hartstikke leuk
beter dan de vorigequote:
Toooong?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja te dikke mensen worden altijd leuk gevonden.
Ik hoop het wel. Het is zijn kandidaat. Je kan hem ook een beetje steunen als coach en wij als kijker de mening wat minder serieus nemen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Erik, je gaat toch niet zeggen dat je het wel goed vond he?
oeh waarquote:
Niettusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja te dikke mensen worden altijd leuk gevonden.
Ik wil dat best wel hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja we willen vooral niet te grof overkomen
Bel hem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom neemt Dony geen lenzen.
Die zouden hem slanker maken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom neemt Dony geen lenzen.
Die zouden hem slanker maken.
Het was een aanslag idd.quote:
Ik sprak voor de juryquote:
Bad Boyz zijn sowieso al zielig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Maartel het volgende:
Oké, iedereen is zielig vanavond behalve de Bad Boyz
J-Me had een gat in zijn broek!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Maartel het volgende:
Inderdaad ja! Oh jee, dan gaan die eruit, die zijn niet zielig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Maartel het volgende:
yups, ze kiezen echt verkeerde nummers voor hun kandidaten imoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jááá
Aaaah iedereen heeft drama! Ook Donny
Ook alquote:
Dan is iedereen door, iedereen jankt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
Dony is ook door omdat hij huilt
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
Hij wil ook nog even een traantje meepikken.
Eensch... maar ik ben bang dat hij toch nog minimaal 1x leuk/zielig genoeg gevonden wordt....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Dony mag nou wel weg, het is leuk geweest met hem (of eigenlijk, niet leuk). En dat Engels tussendoor hangt me ook de keel uit.
Commerciële zender, dan heb je dat.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Maartel het volgende:
Op hem had Wendy toch haar negerinnen typetje gebasseerd ?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
Kelvin is straks de afvaller omdat hij geen zielig verhaaltje (meer) mag vertellen
op badboys naquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op hem had Wendy toch haar negerinnen typetje gebasseerd ?
Kelvin is straks de afvaller omdat hij geen zielig verhaaltje (meer) mag vertellen
Dony en Doeshi?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds geen pc? De mijne doet het weer !!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, verkeerde smiley... moet wel alles uit me hoofd he
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, welkom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:26 schreef henrydg het volgende:
Is dit een soort van live slowchattopic voor X Factor?
Zoja, ik vond Dony slecht.
of hij krijgt stemmen omdat hij eens niet huiltquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Het is koud hierheb mijn zwarte jas aangetrokken
Hij huilt na het commentaar van de jury.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
badboys weg omdat ze niet janktenquote:
lol, nooit van mij hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
of hij krijgt stemmen omdat hij eens niet huilt
in ieder geval van Gomi, denk ik
Gewoon geen boodschappen doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
Tineke Schouten voor C1000 is ook best irritant.
Dat zal ik voorkomen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
of hij krijgt stemmen omdat hij eens niet huilt
in ieder geval van Gomi, denk ik
Maar goed dat je die niet in de garderobe hebt gehangen danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Het is koud hierheb mijn zwarte jas aangetrokken
Godsamme, was dat Tineke Shouten? Ik herkende d'r niet eens meer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
Tineke Schouten voor C1000 is ook best irritant.
dagcijfers 7 mei 2010quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:26 schreef henrydg het volgende:
Is dit een soort van live slowchattopic voor X Factor?
Zoja, ik vond Dony slecht.
*pas op, een vliegenmepper!*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond Daniëlle en Bad Boyz leuk, de rest was zeer matig tot bagger.
Daar hangt mijn winterjasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar goed dat je die niet in de garderobe hebt gehangen dan
eensquote:
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Lol @ reclame: nooit eerder vertelde verhaal: Robin Hood. Damn, hoeveel verfilmingen wil je hebben joh
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dagcijfers 7 mei 2010
1 henrydg: 2010
Nou inderdaad, kunnen ze niets origineels meer verzinnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Lol @ reclame: nooit eerder vertelde verhaal: Robin Hood. Damn, hoeveel verfilmingen wil je hebben joh
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
*pas op, een vliegenmepper!*
meen je dat nou?
Maar valt het mee in de studio, klinkt het 'beter/anders' dan op tv?quote:
Oh, voor 40 euro wil ik er best bij zitten hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=95
Die prijzen___!
Het is een ander verhaal dit toch? Niet het origineel maar een nieuw script?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Die Viktor & Rolf pakjes moeten ergens van betaald wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=95
Die prijzen___!
Wij houden het gewoon op Oetkerquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Ze proberen te rebranden volgens mij. Ze hebben al die oude reclames weer opgegraven alleen om op het einde de 'oe' te veranderen in een 'u'quote:
Is een Duits merk, daar is 'oe' hetzelfde als een o met een umlaut, dus het klopt eigenlijk wel denk ik.quote:
Ja idd. Vind het zo'n onzin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Ze proberen te rebranden volgens mij. Ze hebben al die oude reclames weer opgegraven alleen om op het einde de 'oe' te veranderen in een 'u'.
Hoeft niet, na zijn optreden was hij wel echt zieligquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef ranja het volgende:
Volgende week Big Band. Dony moet vanavond weg, big band gaat-ie namelijk wel goed doen
Raiderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja idd. Vind het zo'n onzin.
Ik zeg ok nog steeds Jif, ookal staat er een dikke vette C op de verpakking...
Ja want die ziet er slechter uit dan staceyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef henrydg het volgende:
Ik hoop dat Stacey met een of andere scherpe gemene grap komt over de kleding van Eric
Ach ja mij doet het niet zoveel...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja idd. Vind het zo'n onzin.
Ik zeg ok nog steeds Jif, ookal staat er een dikke vette C op de verpakking...
quote:
zei de strateegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef ranja het volgende:
Volgende week Big Band. Dony moet vanavond weg, big band gaat-ie namelijk wel goed doen
Gomi's vriendin zou mij zelfs aankunnen dreigde hij vorige week, dus ik ga er voor het gemak van uit dat dat voor jou dan ook geldtquote:
Wel dus.quote:
Oh absoluut!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Gomi's vriendin zou mij zelfs aankunnen dreigde hij vorige week, dus ik ga er voor het gemak van uit dat dat voor jou dan ook geldt
nah ze is lief tegen vrouwenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Gomi's vriendin zou mij zelfs aankunnen dreigde hij vorige week, dus ik ga er voor het gemak van uit dat dat voor jou dan ook geldt
Ik heb er vertrouwen in.quote:
Mij teveel.quote:
Serieus?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
geile touwdanser!
van die touwdanser?quote:
Ze hebben er weer een slome versie van gemaakt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Waarom nou weer een langzaam nummer, ik wil ook weleens een lekker vlot nummer horen. Niet dat ik Prince niet goed vind, maar het is weer het zoveelste langzame nummer op een rij.
Ja maar dit is Purple rain niet pruple rain, dat is van de teletubbiesquote:
Jep. Maar die komt nu geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
hmm ze zingt wel ok, maar prince zingt dit nummer zoveel intenser. ik mis intensiteit bij haar nu
ik ook nietquote:
denk ik ook idd. reunie is mooie tvquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dony gaat er niet uit. Tickets voor zijn pa en ma zijn vast al geboekt door RTL en ze willen veeeeel te graag emo tv
Purple=Princequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig dan. Die heb ik ook niet gezien.
quote:
Ja, dat is meteen te horen, damn , het doet me zo weinig dat trillende gegil.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef Maartel het volgende:
Hè hè, ze gaat toch nog een beetje los.
Nou heb ik het gedaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat wil ze niet hoor. ze is liever dan D doet voorkomen
eensquote:
Ze deed het goed maar wat een stom nummer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
hmm ze zingt wel ok, maar prince zingt dit nummer zoveel intenser. ik mis intensiteit bij haar nu
Misschien toch een beetje te laat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef Maartel het volgende:
Hè hè, ze gaat toch nog een beetje los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |