Ik sprak voor de juryquote:
Bad Boyz zijn sowieso al zielig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Maartel het volgende:
Oké, iedereen is zielig vanavond behalve de Bad Boyz
J-Me had een gat in zijn broek!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Maartel het volgende:
Inderdaad ja! Oh jee, dan gaan die eruit, die zijn niet zielig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Maartel het volgende:
yups, ze kiezen echt verkeerde nummers voor hun kandidaten imoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jááá
Aaaah iedereen heeft drama! Ook Donny
Ook alquote:
Dan is iedereen door, iedereen jankt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
Dony is ook door omdat hij huilt
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
Hij wil ook nog even een traantje meepikken.
Eensch... maar ik ben bang dat hij toch nog minimaal 1x leuk/zielig genoeg gevonden wordt....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Dony mag nou wel weg, het is leuk geweest met hem (of eigenlijk, niet leuk). En dat Engels tussendoor hangt me ook de keel uit.
Commerciële zender, dan heb je dat.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Maartel het volgende:
Op hem had Wendy toch haar negerinnen typetje gebasseerd ?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
Kelvin is straks de afvaller omdat hij geen zielig verhaaltje (meer) mag vertellen
op badboys naquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op hem had Wendy toch haar negerinnen typetje gebasseerd ?
Kelvin is straks de afvaller omdat hij geen zielig verhaaltje (meer) mag vertellen
Dony en Doeshi?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds geen pc? De mijne doet het weer !!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, verkeerde smiley... moet wel alles uit me hoofd he
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, welkom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:26 schreef henrydg het volgende:
Is dit een soort van live slowchattopic voor X Factor?
Zoja, ik vond Dony slecht.
of hij krijgt stemmen omdat hij eens niet huiltquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Het is koud hierheb mijn zwarte jas aangetrokken
Hij huilt na het commentaar van de jury.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
badboys weg omdat ze niet janktenquote:
lol, nooit van mij hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
of hij krijgt stemmen omdat hij eens niet huilt
in ieder geval van Gomi, denk ik
Gewoon geen boodschappen doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
Tineke Schouten voor C1000 is ook best irritant.
Dat zal ik voorkomen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
of hij krijgt stemmen omdat hij eens niet huilt
in ieder geval van Gomi, denk ik
Maar goed dat je die niet in de garderobe hebt gehangen danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Het is koud hierheb mijn zwarte jas aangetrokken
Godsamme, was dat Tineke Shouten? Ik herkende d'r niet eens meer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
Tineke Schouten voor C1000 is ook best irritant.
dagcijfers 7 mei 2010quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:26 schreef henrydg het volgende:
Is dit een soort van live slowchattopic voor X Factor?
Zoja, ik vond Dony slecht.
*pas op, een vliegenmepper!*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond Daniëlle en Bad Boyz leuk, de rest was zeer matig tot bagger.
Daar hangt mijn winterjasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar goed dat je die niet in de garderobe hebt gehangen dan
eensquote:
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Lol @ reclame: nooit eerder vertelde verhaal: Robin Hood. Damn, hoeveel verfilmingen wil je hebben joh
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dagcijfers 7 mei 2010
1 henrydg: 2010
Nou inderdaad, kunnen ze niets origineels meer verzinnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Lol @ reclame: nooit eerder vertelde verhaal: Robin Hood. Damn, hoeveel verfilmingen wil je hebben joh
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
*pas op, een vliegenmepper!*
meen je dat nou?
Maar valt het mee in de studio, klinkt het 'beter/anders' dan op tv?quote:
Oh, voor 40 euro wil ik er best bij zitten hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=95
Die prijzen___!
Het is een ander verhaal dit toch? Niet het origineel maar een nieuw script?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Die Viktor & Rolf pakjes moeten ergens van betaald wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=95
Die prijzen___!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |