quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
Kelvin is straks de afvaller omdat hij geen zielig verhaaltje (meer) mag vertellen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Het is koud hierheb mijn zwarte jas aangetrokken
Hij huilt na het commentaar van de jury.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
Kelvin is straks de afvaller omdat hij geen zielig verhaaltje (meer) mag vertellen
badboys weg omdat ze niet janktenquote:
lol, nooit van mij hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
of hij krijgt stemmen omdat hij eens niet huilt
in ieder geval van Gomi, denk ik
Gewoon geen boodschappen doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
Tineke Schouten voor C1000 is ook best irritant.
Dat zal ik voorkomen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
of hij krijgt stemmen omdat hij eens niet huilt
in ieder geval van Gomi, denk ik
Maar goed dat je die niet in de garderobe hebt gehangen danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Het is koud hierheb mijn zwarte jas aangetrokken
Godsamme, was dat Tineke Shouten? Ik herkende d'r niet eens meer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
Tineke Schouten voor C1000 is ook best irritant.
dagcijfers 7 mei 2010quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:26 schreef henrydg het volgende:
Is dit een soort van live slowchattopic voor X Factor?
Zoja, ik vond Dony slecht.
*pas op, een vliegenmepper!*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond Daniëlle en Bad Boyz leuk, de rest was zeer matig tot bagger.
Daar hangt mijn winterjasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar goed dat je die niet in de garderobe hebt gehangen dan
eensquote:
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Lol @ reclame: nooit eerder vertelde verhaal: Robin Hood. Damn, hoeveel verfilmingen wil je hebben joh
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dagcijfers 7 mei 2010
1 henrydg: 2010
Nou inderdaad, kunnen ze niets origineels meer verzinnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Lol @ reclame: nooit eerder vertelde verhaal: Robin Hood. Damn, hoeveel verfilmingen wil je hebben joh
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
*pas op, een vliegenmepper!*
meen je dat nou?
Maar valt het mee in de studio, klinkt het 'beter/anders' dan op tv?quote:
Oh, voor 40 euro wil ik er best bij zitten hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=95
Die prijzen___!
Het is een ander verhaal dit toch? Niet het origineel maar een nieuw script?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Die Viktor & Rolf pakjes moeten ergens van betaald wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=95
Die prijzen___!
Wij houden het gewoon op Oetkerquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |