nah ze is lief tegen vrouwenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Gomi's vriendin zou mij zelfs aankunnen dreigde hij vorige week, dus ik ga er voor het gemak van uit dat dat voor jou dan ook geldt
Ik heb er vertrouwen in.quote:
Mij teveel.quote:
Serieus?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
geile touwdanser!
van die touwdanser?quote:
Ze hebben er weer een slome versie van gemaakt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Waarom nou weer een langzaam nummer, ik wil ook weleens een lekker vlot nummer horen. Niet dat ik Prince niet goed vind, maar het is weer het zoveelste langzame nummer op een rij.
Ja maar dit is Purple rain niet pruple rain, dat is van de teletubbiesquote:
Jep. Maar die komt nu geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
hmm ze zingt wel ok, maar prince zingt dit nummer zoveel intenser. ik mis intensiteit bij haar nu
ik ook nietquote:
denk ik ook idd. reunie is mooie tvquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dony gaat er niet uit. Tickets voor zijn pa en ma zijn vast al geboekt door RTL en ze willen veeeeel te graag emo tv
Purple=Princequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig dan. Die heb ik ook niet gezien.
quote:
Ja, dat is meteen te horen, damn , het doet me zo weinig dat trillende gegil.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef Maartel het volgende:
Hè hè, ze gaat toch nog een beetje los.
Nou heb ik het gedaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat wil ze niet hoor. ze is liever dan D doet voorkomen
eensquote:
Ze deed het goed maar wat een stom nummer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
hmm ze zingt wel ok, maar prince zingt dit nummer zoveel intenser. ik mis intensiteit bij haar nu
Misschien toch een beetje te laat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef Maartel het volgende:
Hè hè, ze gaat toch nog een beetje los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |