Ja dat vraag ik me ook af. Ze proberen te rebranden volgens mij. Ze hebben al die oude reclames weer opgegraven alleen om op het einde de 'oe' te veranderen in een 'u'quote:
Is een Duits merk, daar is 'oe' hetzelfde als een o met een umlaut, dus het klopt eigenlijk wel denk ik.quote:
Ja idd. Vind het zo'n onzin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Ze proberen te rebranden volgens mij. Ze hebben al die oude reclames weer opgegraven alleen om op het einde de 'oe' te veranderen in een 'u'.
Hoeft niet, na zijn optreden was hij wel echt zieligquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef ranja het volgende:
Volgende week Big Band. Dony moet vanavond weg, big band gaat-ie namelijk wel goed doen
Raiderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja idd. Vind het zo'n onzin.
Ik zeg ok nog steeds Jif, ookal staat er een dikke vette C op de verpakking...
Ja want die ziet er slechter uit dan staceyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef henrydg het volgende:
Ik hoop dat Stacey met een of andere scherpe gemene grap komt over de kleding van Eric
Ach ja mij doet het niet zoveel...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja idd. Vind het zo'n onzin.
Ik zeg ok nog steeds Jif, ookal staat er een dikke vette C op de verpakking...
quote:
zei de strateegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef ranja het volgende:
Volgende week Big Band. Dony moet vanavond weg, big band gaat-ie namelijk wel goed doen
Gomi's vriendin zou mij zelfs aankunnen dreigde hij vorige week, dus ik ga er voor het gemak van uit dat dat voor jou dan ook geldtquote:
Wel dus.quote:
Oh absoluut!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Gomi's vriendin zou mij zelfs aankunnen dreigde hij vorige week, dus ik ga er voor het gemak van uit dat dat voor jou dan ook geldt
nah ze is lief tegen vrouwenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Gomi's vriendin zou mij zelfs aankunnen dreigde hij vorige week, dus ik ga er voor het gemak van uit dat dat voor jou dan ook geldt
Ik heb er vertrouwen in.quote:
Mij teveel.quote:
Serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |