Ja maar jij... bent een beetje... nja. Gewoon.quote:
Ik snap het ook niet. Daar moet je toch even van genieten?quote:
Ik ook al.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Japsnars normaal ook. Dus ook zo F5'en, omdat ik hem ieder moment verwachtte.
Jij heet geen Dynd.quote:
Schijtwijf.quote:
Zal wel iets zijn wat mannen alleen doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Daar moet je toch even van genieten?
Nee alleen vieze mensen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn wat mannen alleen doen.
En jij doet alles wat Chai zegt? Pussy.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moest dat kutfilmpje erin zetten van Chai.
Je vind me wel aardig.quote:
Serieus de 1e keer dat mij dit overkomtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
Misschien zag ie niet dat ie de lapo had hihiihih. Hoi trouwens.
Doe dan tenminste die foto's uit mijn lapo in de opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Japsnars normaal ook. Dus ook zo F5'en, omdat ik hem ieder moment verwachtte.
Ja, dus? Dat dwing je gewoon af.quote:
Nee dacht dat hij nog wel zou komen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je vind me wel aardig.
[..]
Serieus de 1e keer dat mij dit overkomt
[..]
Doe dan tenminste die foto's uit mijn lapo in de op
We hadden een hele tijd terug gratis condooms opgestuurd naar een vriend van me, vervolgens gratis lactacyd naar hem opgestuurd (waarvan hij dacht dat het van de rituals kwam, terwijl hij zelf toegaf dat zij zijn adres helemaal niet hebbenquote:
Wd loopt hard.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
Even mijn geile hardloop outfit zoeken.
Succes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef RickoKun het volgende:
Hier ga ik überhard mijn moves op zetten, chicks playen en de medeman jaloers maken:
Wat moet je zusje met luiers dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hadden een hele tijd terug gratis condooms opgestuurd naar een vriend van me, vervolgens gratis lactacyd naar hem opgestuurd (waarvan hij dacht dat het van de rituals kwam, terwijl hij zelf toegaf dat zij zijn adres helemaal niet hebben![]()
![]()
)
En nu kreeg ik laatst ineens luiers thuisgestuurd, dus ik dacht dat hij het was, vraag een gratis zwangerschapsmand voor hem aan en krijg daarna van mijn zusje te horen dat zij die luiers had gestuurdDus een paar dagen later krijg ik een pissige krabbel van hé wtf er staat hier een heel zwangerschapspakket voor de deur
You go girl!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
In ruil voor af en toe doen alsof hij mijn pimp is, is hij voor de rest mijn slaaf.
Dat soort dingen zijn wel droog ja. Ga ik ook eens naar iemand laten opsturen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hadden een hele tijd terug gratis condooms opgestuurd naar een vriend van me, vervolgens gratis lactacyd naar hem opgestuurd (waarvan hij dacht dat het van de rituals kwam, terwijl hij zelf toegaf dat zij zijn adres helemaal niet hebben![]()
![]()
)
En nu kreeg ik laatst ineens luiers thuisgestuurd, dus ik dacht dat hij het was, vraag een gratis zwangerschapsmand voor hem aan en krijg daarna van mijn zusje te horen dat zij die luiers had gestuurdDus een paar dagen later krijg ik een pissige krabbel van hé wtf er staat hier een heel zwangerschapspakket voor de deur
Je hebt je mancard inmiddels al ingeleverd, neem ik aan?quote:
4EBE.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn wel droog ja. Ga ik ook eens naar iemand laten opsturen.
Is niet nodig. Ik heb gezegd dat jij mij bent. Over een paar minuten staan ze voor de deur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt je mancard inmiddels al ingeleverd, neem ik aan?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef TimKuik het volgende:[
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis de clue.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had zij voor de grap naar mij opgestuurd, om mij te laten denken dat mijn vrienden dat hadden gestuurdquote:
Electric Retard!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de pareltjes uit het bizarre zieke paints topicquote:
Wil je het ook met ons delen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn ouders hebben net even hun hippie ervaringen met mij gedeeld.....!!!!!!1
Deel het met ons om je trauma te verwerken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Smoken met Pim achter de fietsenstalling?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer aan de wisselende contacten. XDquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Smoken met Pim achter de fietsenstalling?
Ze rookten, veel, wiet.quote:
Nee, ik wacht op mama.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onderuit gezakt op de bank met een zak chips!
Moet je gaan skaten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op mama.Die ging even iets voor me pakken. Mijn schema heb ik zelfgemaakt. Ik doe dit niet om af te vallen, maar om dikkere billies te krijgen.
Onder andere ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Smoken met Pim achter de fietsenstalling?
En festivals?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze rookten, veel, wiet.Drank.
Tokkies als buren. Snuif festijnen. Enzo.
Dan moet je juist blijven zitten en chips eten!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op mama.Die ging even iets voor me pakken. Mijn schema heb ik zelfgemaakt. Ik doe dit niet om af te vallen, maar om dikkere billies te krijgen.
No fucking wayquote:
Als mijn ouders mij zouden vertellen dat ze vroeger snovenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze rookten, veel, wiet.Drank.
Tokkies als buren. Snuif festijnen. Enzo.
Die zijn nooit verder gekomen dan het songfestival.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat doet mijn moeder, ik schaats liever. maar dat ken niet in de zomer, dus ik heb een trainingsschema. Ik ga hardlopen met papa en ik ga achterwaarts beenheffen en squats en aanspannen gewoon.quote:
Nee, Eau de Cum.quote:
Ja, niet normaal meerquote:
Yes fucking way. Wat wil je als het familie is?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No fucking way
Als mijn ouders mij zouden vertellen dat ze vroeger snoven!
Da's hetzelfde, maar dan met ijs en zonder wieltjes.quote:
Dat ligt aan papa. Soms is ie binnen 10 minuten terug omdat ie dan niet meer kan.quote:
Pics?quote:
Pic... oh nee lama.quote:
Wat bij jou op je kont zit, zit bij mij op mn tieten.quote:
Nee sommige hebben een rare flubber.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij bij de meeste vrouwen wel.
Ja, mijne is ook bol, maar niet groot. Ik wil grotere billen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja hoeveel min/km is dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ligt aan papa. Soms is ie binnen 10 minuten terug omdat ie dan niet meer kan.Maar meestal van Spijkenisse naar Hellevoetsluis en terug.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat bij jou op je kont zit, zit bij mij op mn tieten.
Ik heb genoeg vriendinnen die niet echt een kont hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klopt. Good for you want tieten kun je niet bol trainen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat bij jou op je kont zit, zit bij mij op mn tieten.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm.. volgens mij heb ik er nog steeds spieren van. Als ik ze aanspan zit ik 10 cm hoger.
Naja, viel te proberen hè.quote:
Deze ook gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:
20km. heen en terug en dat is 2,5 uur als we goed lopen.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
Hellevoetsluis
Die vent die dat ook verzint. Die ik net zo gek als ik die wiki mag geloven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze ook gewoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lach hardopquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze ook gewoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vriendinnen die niet echt een kont hebben.
En ik heb meerdere keren te horen gekregen dat mijne de lekkerste ooit wasnu was dat natuurlijk gewoon geslijm, maar hij staat wel boven andere konten
![]()
[..]
Klopt. Good for you want tieten kun je niet bol trainen.
Mmm. Mijn vriendinnen hebben allemaal wel goede konten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vriendinnen die niet echt een kont hebben.
En ik heb meerdere keren te horen gekregen dat mijne de lekkerste ooit wasnu was dat natuurlijk gewoon geslijm, maar hij staat wel boven andere konten
![]()
[..]
Klopt. Good for you want tieten kun je niet bol trainen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze ook gewoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fas?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm. Mijn vriendinnen hebben allemaal wel goede konten.Op één na dan, maar die heeft dan weer enorme jetsers.
Nou, mooi dat je blij bent met je kont in ieder geval.
quote:
Mijne is perfect.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef L0t.. het volgende:
Veel vrouwen hebben echt een mislukte kontMaargoed, de meeste mannen ook dusja.
Mevrouw positief in da house.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef L0t.. het volgende:
Weet ik. Ik heb de pics.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Volgens mij heeft 4EBE een mooi bekkie voor zover ik het gezien heb.
Wel een knarsetander.![]()
![]()
Boh jezus, doe je goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
20km. heen en terug en dat is 2,5 uur als we goed lopen.
L0tje..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef L0t.. het volgende:
Ze probeert haar eigen misvormsel goed te praten.quote:
Ik wil wel wat drinken als we daar komen.quote:
quote:
quote:
Excuuuuse me?quote:
O ja, tandarts.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Volgens mij heeft 4EBE een mooi bekkie voor zover ik het gezien heb.
Wel een knarsetander.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Excuuuuse me?
Maar goed, Hellevoetsluis![]()
Daar ben ik gevallen tussen de bunkers.
Dat vindt tot nu toe alleen bt geloof ik hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
SorryMaar de mijne is natuurlijk perfect, net als die van alle vrouwen uit de SC.
fas is wel geefbaarquote:
Ik las klaar komen en dacht WTF?!. Deze SC is niet goed voor mijn geest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil wel wat drinken als we daar komen.
Jij geeft je eigen hond zelfs.quote:
Mijne niet, dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
SorryMaar de mijne is natuurlijk perfect, net als die van alle vrouwen uit de SC.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lekker voor je, je straf.
Hobbezak.
Jammer voor jou doet ze het niet met jongens. Niet dat ze je anders wel zou doen.quote:
wat nou vuige raptilianquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef RickoKun het volgende:
Al die naabs hier die 4 jaar geleden zelfs nog niet eens daarvan gehoord hadden
Maar dat is niets nieuwsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat vindt tot nu toe alleen bt geloof ik hoor.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik weet van iedereen hier hoe hij/zij eruit ziet, behalve van 4EBE (wel vaag), Bp, Bobby en Ludo
Met de snelheid van het licht.quote:
ik zou haar kunnen bekerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer voor jou doet ze het niet met jongens. Niet dat ze je anders wel zou doen.
quote:
quote:
quote:
Jij kan zelfs geen blinde meisjes regelen.quote:
Maar jij hebt dan weer andere positieve eigenschappen. En nee, ik bedoel niet die 2.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne niet, dat zeg ik net.Ik ben m'n billen aan het trainen.
En op de webcam!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat weet ik toch heul niet? Ik heb alleen pics van d'r hoofd gezien.
Braille.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kan zelfs geen blinde meisjes regelen.
Waarom is het van 4EBE vaag en de rest niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik weet van iedereen hier hoe hij/zij eruit ziet, behalve van 4EBE (wel vaag), Bp, Bobby en Ludo
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kan zelfs geen blinde meisjes regelen.
Houwe zo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer andere positieve eigenschappen. En nee, ik bedoel niet die 2.
Ik had een vage foto in mijn fobo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom is het van 4EBE vaag en de rest niet?
Nou waarom zeg je het dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat weet ik toch heul niet? Ik heb alleen pics van d'r hoofd gezien.
Gers denkt automatisch dat blinde meisjes ook niet kunnen horen, dus hij gaat meteen aan haar braille-tepels zitten.quote:
Vanwaar opeens deze sportieve insteek?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne niet, dat zeg ik net.Ik ben m'n billen aan het trainen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Blouse, t-shirt en broek van G-Star.
Schoenen van Pall Mall.
Onderbroek Bjorn Borg.
quote:
Ik moet morgen werken. Wat ga je doen?quote:
Fout fout fout.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Blouse, t-shirt en broek van G-Star.
Schoenen van Pall Mall.
Onderbroek Bjorn Borg.
Omdat ik van jou slechts mental images heb.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom is het van 4EBE vaag en de rest niet?
Nooit gezien maar wel een vage foto die Devvie ooit plaatste.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een vage foto in mijn fobo.
Ik ben 18 jaar, nee dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je een 46 jarige 'hippe' vader?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je een 46 jarige 'hippe' vader?
Doe ik ook eens wat nuttigs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vanwaar opeens deze sportieve insteek?
Ik wil er niet aan denken en nu doe ik het toch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gers denkt automatisch dat blinde meisjes ook niet kunnen horen, dus hij gaat meteen aan haar braille-tepels zitten.
moet je gewoon heul veul cavjes kwekenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Het is alleen te weinig om een trui van te breien.
Je kan toch wel uit? Of moet je om 8 uur 's ochtends al werken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. Wat ga je doen?
Het wordt zomer, gekkie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een nieuw deken van schapenwol. WARM.
Pall mall schoenenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben 18 jaar, nee dus.
Verder heb ik ook nog een witgouden ketting om mijn nek hangen.
Feest, hardstyle.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. Wat ga je doen?
No you don't.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil ook weten hoe je eruit ziet
Omdat jij zelf alleen maar loopt te kankeren met je treurige posts.quote:
Oh, hij heeft ooit een foto van mij geplaatst?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
Nooit gezien maar wel een vage foto die Devvie ooit plaatste.
Iedereen wel als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik van jou slechts mental images heb.
Nee, ik moet er om kwart voor 10 uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan toch wel uit? Of moet je om 8 uur 's ochtends al werken?
Echt wel, volgens mij ben jij gewoon een iets oudere versie van C_n.quote:
In een caviaflat.quote:
Ach liever gers, dat is toch maar plagen.quote:
Ik zoek morgen wel alles op internet op en post het hier, herinner mij er maar aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pall mall schoenen![]()
Zeker zo'n mooi g-star setje net als zo'n reclamezuil?
het was vandaag moeilijk koudquote:
Als ik uitga sta ik de volgende dag juist altijd al om 8 uur opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moet er om kwart voor 10 uit.
Negatieve aandacht is ook aandacht, dus wat zeur je.quote:
Volgens mij probeer je iemand te versieren of wil je extra kans maken op die modeshow.quote:
Ik heb C_N nooit gezien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt wel, volgens mij ben jij gewoon een iets oudere versie van C_n.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt wel, volgens mij ben jij gewoon een iets oudere versie van C_n.
ja maar ze maken soms wel een kabaal zegquote:
Wie moet ik versieren?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je iemand te versieren of wil je extra kans maken op die modeshow.
De mijne zijn eigenlijk fluisterstil.quote:
Die heeft hier meer dan eens zijn pics gepostquote:
G-star, leuk als je 14 bent, jwt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind G-Star wel vrij fout. En (wit)gouden kettingen bij jongens al helemaal. Alle sieraden bij jongens eigenlijk.
Opschrijft*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, hij heeft ooit een foto van mij geplaatst?
Bom op kwintsheul![]()
Ik heb nu echt al 3x gehad dat die enkele keren dat ik er om 6 uur uit moest werken er iets leuks was waar ik heen wou.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan toch wel uit? Of moet je om 8 uur 's ochtends al werken?
Vrouw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaar ik ben een rasechte koukleum.
Dario.quote:
Smaken verschillen, morgen drop ik het hier.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind G-Star wel vrij fout. En (wit)gouden kettingen bij jongens al helemaal. Alle sieraden bij jongens eigenlijk.
6 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nu echt al 3x gehad dat die enkele keren dat ik om 6 uur moest werken er iets leuks was waar ik heen wou.
Ik draag geen sieraden. Alleen een niet spannend horloge. What what!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
FFFFFFUUUUU.quote:
In het grote SC boek?quote:
Vato*quote:
Nee, ik lijk niet C_N.quote:
dan heb je mazzel een vriend van me heeft de pech dat zijn vriendin ook zon flat heeft gevuld en die beesten maken een kabaal heequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne zijn eigenlijk fluisterstil.
Er bestaan ook spannende horloges?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik draag geen sieraden. Alleen een niet spannend horloge. What what!
Ja 6 uur opstaan dan. En kwart over 6 klaar staan.quote:
Armband heb ik ook, maar hetzelfde verhaal, witgoud.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
G-star, leuk als je 14 bent, jwt.
Kettingen bij jongens maakt al gauw pauper![]()
Een mooie zilveren armband daarentegen
waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vato*
Nou sla je slag, genoeg tienermeisjes daar.
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik draag geen sieraden. Alleen een niet spannend horloge. What what!
Echt wel.quote:
Als in niet een pronkhorloge.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan ook spannende horloges?
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.
dus gouden kettingen zijn passe ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.
Die flats zijn trouwens wel ontzettend duur als je ze niet zelf maakt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je mazzel een vriend van me heeft de pech dat zijn vriendin ook zon flat heeft gevuld en die beesten maken een kabaal hee
en vechten tot bloedens aan toe zelf
Viele Spaßquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben weg, mijn homeboy is hier met zijn bolide.
Drie kusjes.
Trouwringen zijn fag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind sieraden bij mannen ook altijd maar treurig, alleen een trouwring kan eigenlijk
Ja, in het weekend zeker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heeft hier meer dan eens zijn pics gepost
quote:
ng is fucking stoerquote:
Mag ik dat eens lenen?quote:
Ik zie het al voor me, gesponsord door g-star, pall fucking mall schoenen, een witgoude armband en dito ketting.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Armband heb ik ook, maar hetzelfde verhaal, witgoud.
Jij ook kerel, zo stoer dat jij sowieso wel een chick gaat regelen bij Vatoquote:
Beter wordt dat je LL outfit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, gesponsord door g-star, pall fucking mall schoenen, een witgoude armband en dito ketting.
Goddamn
Dit dus.quote:
Maar ik ben een van de weinige die een horloge draagt om te tijd af te lezen. Meeste gebruiken hun mobiel daarvoor maar ik weer niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ze hebben er 8quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die flats zijn trouwens wel ontzettend duur als je ze niet zelf maakt.
En jammer genoeg ben ik zelf niet zo handig.
Eigenlijk hoef ik er niet zoveel, dat is zo moeilijk meenemen als je een weekend weggaat.
jaquote:
Een cockring.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind sieraden bij mannen ook altijd maar treurig, alleen een trouwring kan eigenlijk
owoke en gewone kettingenquote:
Ook kamper, bij mannen dan.quote:
Ik heb geen horloge, ik heb tijd op mijn mp3 en telefoon.quote:
Jeej, een deel van mijn beeld over je is bevestigd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jammer genoeg ben ik zelf niet zo handig.
Mijn mobiel was een keer stuk en toen wist ik nooit hoe laat het was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik ben een van de weinige die een horloge draagt om te tijd af te lezen. Meeste gebruiken hun mobiel daarvoor maar ik weer niet.
Er zijn ook genoeg jongens die een lomp bling horloge dragen en dat ding werkt dan niet eens.!!!!11!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaan we elkaar nog zienvoelen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |