moet je gewoon heul veul cavjes kwekenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Het is alleen te weinig om een trui van te breien.
Je kan toch wel uit? Of moet je om 8 uur 's ochtends al werken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. Wat ga je doen?
Het wordt zomer, gekkie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een nieuw deken van schapenwol. WARM.
Pall mall schoenenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben 18 jaar, nee dus.
Verder heb ik ook nog een witgouden ketting om mijn nek hangen.
Feest, hardstyle.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. Wat ga je doen?
No you don't.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil ook weten hoe je eruit ziet
Omdat jij zelf alleen maar loopt te kankeren met je treurige posts.quote:
Oh, hij heeft ooit een foto van mij geplaatst?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
Nooit gezien maar wel een vage foto die Devvie ooit plaatste.
Iedereen wel als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik van jou slechts mental images heb.
Nee, ik moet er om kwart voor 10 uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan toch wel uit? Of moet je om 8 uur 's ochtends al werken?
Echt wel, volgens mij ben jij gewoon een iets oudere versie van C_n.quote:
In een caviaflat.quote:
Ach liever gers, dat is toch maar plagen.quote:
Ik zoek morgen wel alles op internet op en post het hier, herinner mij er maar aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pall mall schoenen![]()
Zeker zo'n mooi g-star setje net als zo'n reclamezuil?
het was vandaag moeilijk koudquote:
Als ik uitga sta ik de volgende dag juist altijd al om 8 uur opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moet er om kwart voor 10 uit.
Negatieve aandacht is ook aandacht, dus wat zeur je.quote:
Volgens mij probeer je iemand te versieren of wil je extra kans maken op die modeshow.quote:
Ik heb C_N nooit gezien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt wel, volgens mij ben jij gewoon een iets oudere versie van C_n.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt wel, volgens mij ben jij gewoon een iets oudere versie van C_n.
ja maar ze maken soms wel een kabaal zegquote:
Wie moet ik versieren?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je iemand te versieren of wil je extra kans maken op die modeshow.
De mijne zijn eigenlijk fluisterstil.quote:
Die heeft hier meer dan eens zijn pics gepostquote:
G-star, leuk als je 14 bent, jwt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind G-Star wel vrij fout. En (wit)gouden kettingen bij jongens al helemaal. Alle sieraden bij jongens eigenlijk.
Opschrijft*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, hij heeft ooit een foto van mij geplaatst?
Bom op kwintsheul![]()
Ik heb nu echt al 3x gehad dat die enkele keren dat ik er om 6 uur uit moest werken er iets leuks was waar ik heen wou.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan toch wel uit? Of moet je om 8 uur 's ochtends al werken?
Vrouw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaar ik ben een rasechte koukleum.
Dario.quote:
Smaken verschillen, morgen drop ik het hier.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind G-Star wel vrij fout. En (wit)gouden kettingen bij jongens al helemaal. Alle sieraden bij jongens eigenlijk.
6 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nu echt al 3x gehad dat die enkele keren dat ik om 6 uur moest werken er iets leuks was waar ik heen wou.
Ik draag geen sieraden. Alleen een niet spannend horloge. What what!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
FFFFFFUUUUU.quote:
In het grote SC boek?quote:
Vato*quote:
Nee, ik lijk niet C_N.quote:
dan heb je mazzel een vriend van me heeft de pech dat zijn vriendin ook zon flat heeft gevuld en die beesten maken een kabaal heequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne zijn eigenlijk fluisterstil.
Er bestaan ook spannende horloges?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik draag geen sieraden. Alleen een niet spannend horloge. What what!
Ja 6 uur opstaan dan. En kwart over 6 klaar staan.quote:
Armband heb ik ook, maar hetzelfde verhaal, witgoud.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
G-star, leuk als je 14 bent, jwt.
Kettingen bij jongens maakt al gauw pauper![]()
Een mooie zilveren armband daarentegen
waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vato*
Nou sla je slag, genoeg tienermeisjes daar.
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik draag geen sieraden. Alleen een niet spannend horloge. What what!
Echt wel.quote:
Als in niet een pronkhorloge.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan ook spannende horloges?
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.
dus gouden kettingen zijn passe ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.
Die flats zijn trouwens wel ontzettend duur als je ze niet zelf maakt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je mazzel een vriend van me heeft de pech dat zijn vriendin ook zon flat heeft gevuld en die beesten maken een kabaal hee
en vechten tot bloedens aan toe zelf
Viele Spaßquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben weg, mijn homeboy is hier met zijn bolide.
Drie kusjes.
Trouwringen zijn fag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind sieraden bij mannen ook altijd maar treurig, alleen een trouwring kan eigenlijk
Ja, in het weekend zeker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heeft hier meer dan eens zijn pics gepost
quote:
ng is fucking stoerquote:
Mag ik dat eens lenen?quote:
Ik zie het al voor me, gesponsord door g-star, pall fucking mall schoenen, een witgoude armband en dito ketting.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Armband heb ik ook, maar hetzelfde verhaal, witgoud.
Jij ook kerel, zo stoer dat jij sowieso wel een chick gaat regelen bij Vatoquote:
Beter wordt dat je LL outfit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, gesponsord door g-star, pall fucking mall schoenen, een witgoude armband en dito ketting.
Goddamn
Dit dus.quote:
Maar ik ben een van de weinige die een horloge draagt om te tijd af te lezen. Meeste gebruiken hun mobiel daarvoor maar ik weer niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ze hebben er 8quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die flats zijn trouwens wel ontzettend duur als je ze niet zelf maakt.
En jammer genoeg ben ik zelf niet zo handig.
Eigenlijk hoef ik er niet zoveel, dat is zo moeilijk meenemen als je een weekend weggaat.
jaquote:
Een cockring.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind sieraden bij mannen ook altijd maar treurig, alleen een trouwring kan eigenlijk
owoke en gewone kettingenquote:
Ook kamper, bij mannen dan.quote:
Ik heb geen horloge, ik heb tijd op mijn mp3 en telefoon.quote:
Jeej, een deel van mijn beeld over je is bevestigd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jammer genoeg ben ik zelf niet zo handig.
Mijn mobiel was een keer stuk en toen wist ik nooit hoe laat het was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik ben een van de weinige die een horloge draagt om te tijd af te lezen. Meeste gebruiken hun mobiel daarvoor maar ik weer niet.
Er zijn ook genoeg jongens die een lomp bling horloge dragen en dat ding werkt dan niet eens.!!!!11!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaan we elkaar nog zienvoelen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |