Ik zie het al voor me, gesponsord door g-star, pall fucking mall schoenen, een witgoude armband en dito ketting.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Armband heb ik ook, maar hetzelfde verhaal, witgoud.
Jij ook kerel, zo stoer dat jij sowieso wel een chick gaat regelen bij Vatoquote:
Beter wordt dat je LL outfit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, gesponsord door g-star, pall fucking mall schoenen, een witgoude armband en dito ketting.
Goddamn
Dit dus.quote:
Maar ik ben een van de weinige die een horloge draagt om te tijd af te lezen. Meeste gebruiken hun mobiel daarvoor maar ik weer niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.
ze hebben er 8quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die flats zijn trouwens wel ontzettend duur als je ze niet zelf maakt.
En jammer genoeg ben ik zelf niet zo handig.
Eigenlijk hoef ik er niet zoveel, dat is zo moeilijk meenemen als je een weekend weggaat.
jaquote:
Een cockring.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind sieraden bij mannen ook altijd maar treurig, alleen een trouwring kan eigenlijk
owoke en gewone kettingenquote:
Ook kamper, bij mannen dan.quote:
Ik heb geen horloge, ik heb tijd op mijn mp3 en telefoon.quote:
Jeej, een deel van mijn beeld over je is bevestigd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jammer genoeg ben ik zelf niet zo handig.
Mijn mobiel was een keer stuk en toen wist ik nooit hoe laat het was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik ben een van de weinige die een horloge draagt om te tijd af te lezen. Meeste gebruiken hun mobiel daarvoor maar ik weer niet.
Er zijn ook genoeg jongens die een lomp bling horloge dragen en dat ding werkt dan niet eens.!!!!11!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaan we elkaar nog zienvoelen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |