Er bestaan ook spannende horloges?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik draag geen sieraden. Alleen een niet spannend horloge. What what!
Ja 6 uur opstaan dan. En kwart over 6 klaar staan.quote:
Armband heb ik ook, maar hetzelfde verhaal, witgoud.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
G-star, leuk als je 14 bent, jwt.
Kettingen bij jongens maakt al gauw pauper![]()
Een mooie zilveren armband daarentegen
waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vato*
Nou sla je slag, genoeg tienermeisjes daar.
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik draag geen sieraden. Alleen een niet spannend horloge. What what!
Echt wel.quote:
Als in niet een pronkhorloge.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan ook spannende horloges?
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.
dus gouden kettingen zijn passe ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een horloge is ook een sieraad. Soort van in ieder geval. Maar dat is dan ook het enige wat kan bij jongens, vind ik.
Die flats zijn trouwens wel ontzettend duur als je ze niet zelf maakt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je mazzel een vriend van me heeft de pech dat zijn vriendin ook zon flat heeft gevuld en die beesten maken een kabaal hee
en vechten tot bloedens aan toe zelf
Viele Spaßquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben weg, mijn homeboy is hier met zijn bolide.
Drie kusjes.
Trouwringen zijn fag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind sieraden bij mannen ook altijd maar treurig, alleen een trouwring kan eigenlijk
Ja, in het weekend zeker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heeft hier meer dan eens zijn pics gepost
quote:
ng is fucking stoerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |