moet je gewoon heul veul cavjes kwekenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Het is alleen te weinig om een trui van te breien.
Je kan toch wel uit? Of moet je om 8 uur 's ochtends al werken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. Wat ga je doen?
Het wordt zomer, gekkie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een nieuw deken van schapenwol. WARM.
Pall mall schoenenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben 18 jaar, nee dus.
Verder heb ik ook nog een witgouden ketting om mijn nek hangen.
Feest, hardstyle.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. Wat ga je doen?
No you don't.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil ook weten hoe je eruit ziet
Omdat jij zelf alleen maar loopt te kankeren met je treurige posts.quote:
Oh, hij heeft ooit een foto van mij geplaatst?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
Nooit gezien maar wel een vage foto die Devvie ooit plaatste.
Iedereen wel als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik van jou slechts mental images heb.
Nee, ik moet er om kwart voor 10 uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan toch wel uit? Of moet je om 8 uur 's ochtends al werken?
Echt wel, volgens mij ben jij gewoon een iets oudere versie van C_n.quote:
In een caviaflat.quote:
Ach liever gers, dat is toch maar plagen.quote:
Ik zoek morgen wel alles op internet op en post het hier, herinner mij er maar aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pall mall schoenen![]()
Zeker zo'n mooi g-star setje net als zo'n reclamezuil?
het was vandaag moeilijk koudquote:
Als ik uitga sta ik de volgende dag juist altijd al om 8 uur opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moet er om kwart voor 10 uit.
Negatieve aandacht is ook aandacht, dus wat zeur je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |