quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer andere positieve eigenschappen. En nee, ik bedoel niet die 2.
Ik had een vage foto in mijn fobo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom is het van 4EBE vaag en de rest niet?
Nou waarom zeg je het dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat weet ik toch heul niet? Ik heb alleen pics van d'r hoofd gezien.
Gers denkt automatisch dat blinde meisjes ook niet kunnen horen, dus hij gaat meteen aan haar braille-tepels zitten.quote:
Vanwaar opeens deze sportieve insteek?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne niet, dat zeg ik net.Ik ben m'n billen aan het trainen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Blouse, t-shirt en broek van G-Star.
Schoenen van Pall Mall.
Onderbroek Bjorn Borg.
quote:
Ik moet morgen werken. Wat ga je doen?quote:
Fout fout fout.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Blouse, t-shirt en broek van G-Star.
Schoenen van Pall Mall.
Onderbroek Bjorn Borg.
Omdat ik van jou slechts mental images heb.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom is het van 4EBE vaag en de rest niet?
Nooit gezien maar wel een vage foto die Devvie ooit plaatste.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een vage foto in mijn fobo.
Ik ben 18 jaar, nee dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je een 46 jarige 'hippe' vader?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je een 46 jarige 'hippe' vader?
Doe ik ook eens wat nuttigs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vanwaar opeens deze sportieve insteek?
Ik wil er niet aan denken en nu doe ik het toch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gers denkt automatisch dat blinde meisjes ook niet kunnen horen, dus hij gaat meteen aan haar braille-tepels zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |