Mijne niet, dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
SorryMaar de mijne is natuurlijk perfect, net als die van alle vrouwen uit de SC.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lekker voor je, je straf.
Hobbezak.
Jammer voor jou doet ze het niet met jongens. Niet dat ze je anders wel zou doen.quote:
wat nou vuige raptilianquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef RickoKun het volgende:
Al die naabs hier die 4 jaar geleden zelfs nog niet eens daarvan gehoord hadden
Maar dat is niets nieuwsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat vindt tot nu toe alleen bt geloof ik hoor.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik weet van iedereen hier hoe hij/zij eruit ziet, behalve van 4EBE (wel vaag), Bp, Bobby en Ludo
Met de snelheid van het licht.quote:
ik zou haar kunnen bekerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer voor jou doet ze het niet met jongens. Niet dat ze je anders wel zou doen.
quote:
quote:
quote:
Jij kan zelfs geen blinde meisjes regelen.quote:
Maar jij hebt dan weer andere positieve eigenschappen. En nee, ik bedoel niet die 2.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne niet, dat zeg ik net.Ik ben m'n billen aan het trainen.
En op de webcam!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat weet ik toch heul niet? Ik heb alleen pics van d'r hoofd gezien.
Braille.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kan zelfs geen blinde meisjes regelen.
Waarom is het van 4EBE vaag en de rest niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik weet van iedereen hier hoe hij/zij eruit ziet, behalve van 4EBE (wel vaag), Bp, Bobby en Ludo
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kan zelfs geen blinde meisjes regelen.
Houwe zo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |