dondersteenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wtfnet deed ie het niet meer, die eerste!
Dan moet ie wel linksom draaien....want als hij rechtsom draait is ie niet ziek en bizar meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:10 schreef n_uniet het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had geen zin om een hele strip te maken maar goed dit laat weinig aan de fantasie over
haha dat ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Alleen een boel piemels dat wel
frustratie, ondeugend zijn, humor, provocerend, ouwehoeren. ik denk frustratie in de minste mate want als de piemels frustratie moeten symboliseren kom je weer een beetje uit op de achterhaalde theorieén van Freud.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:49 schreef shadowflash het volgende:
[..]
haha dat ookzou het frustratie zijn ?
Ik denk pubers.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:49 schreef shadowflash het volgende:
[..]
haha dat ookzou het frustratie zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die toelichting doet 't m.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef sappo het volgende:
[ afbeelding ][/img]
Toelichting: de witte nevel is Zyklon B. De man met het paarse hoofd houdt al 9 minuten zijn adem in. Aan de rechter kant inspecteert een duitse officier op een eigenzinnige manier of alles volgens planning loopt.
En dat zeg je pas nadat het topic meer dan 16.000 keer is bekekenquote:
Ik plaats een TVP met name omdat ik de intentie heb iets te maken als ik wat meer tijd heb. Dat over die potentie was slechts een aanvulling, omdat het anders alleen maar een suffe TVP is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:54 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
En dat zeg je pas nadat het topic meer dan 16.000 keer is bekeken![]()
Maar ik zie wel potentie voor een vervolg als het helemaal volgekwakt is met zieke bizarre painttekeningen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:54 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
En dat zeg je pas nadat het topic meer dan 16.000 keer is bekeken![]()
Maar ik zie wel potentie voor een vervolg als het helemaal volgekwakt is met zieke bizarre painttekeningen
Fuck ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:31 schreef Phreakingout het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak jij die sooi zelfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:26 schreef Phreakingout het volgende:
Dit topic heeft z'n potentieel al bewezen, ga vanavond ook weer ff een strip posten.
DUDE, dat is ziekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu weer zelf painten.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu weer zelf painten.
Ik twijfel tussen een hele hoop smileys... Damn, dit gaat bijna te ver.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:32 schreef Phreakingout het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raaap me op!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]