Ja maar jij... bent een beetje... nja. Gewoon.quote:
Ik snap het ook niet. Daar moet je toch even van genieten?quote:
Ik ook al.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Japsnars normaal ook. Dus ook zo F5'en, omdat ik hem ieder moment verwachtte.
Jij heet geen Dynd.quote:
Schijtwijf.quote:
Zal wel iets zijn wat mannen alleen doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Daar moet je toch even van genieten?
Nee alleen vieze mensen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn wat mannen alleen doen.
En jij doet alles wat Chai zegt? Pussy.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moest dat kutfilmpje erin zetten van Chai.
Je vind me wel aardig.quote:
Serieus de 1e keer dat mij dit overkomtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
Misschien zag ie niet dat ie de lapo had hihiihih. Hoi trouwens.
Doe dan tenminste die foto's uit mijn lapo in de opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Japsnars normaal ook. Dus ook zo F5'en, omdat ik hem ieder moment verwachtte.
Ja, dus? Dat dwing je gewoon af.quote:
Nee dacht dat hij nog wel zou komen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je vind me wel aardig.
[..]
Serieus de 1e keer dat mij dit overkomt
[..]
Doe dan tenminste die foto's uit mijn lapo in de op
We hadden een hele tijd terug gratis condooms opgestuurd naar een vriend van me, vervolgens gratis lactacyd naar hem opgestuurd (waarvan hij dacht dat het van de rituals kwam, terwijl hij zelf toegaf dat zij zijn adres helemaal niet hebbenquote:
Wd loopt hard.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
Even mijn geile hardloop outfit zoeken.
Succes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef RickoKun het volgende:
Hier ga ik überhard mijn moves op zetten, chicks playen en de medeman jaloers maken:
Wat moet je zusje met luiers dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hadden een hele tijd terug gratis condooms opgestuurd naar een vriend van me, vervolgens gratis lactacyd naar hem opgestuurd (waarvan hij dacht dat het van de rituals kwam, terwijl hij zelf toegaf dat zij zijn adres helemaal niet hebben![]()
![]()
)
En nu kreeg ik laatst ineens luiers thuisgestuurd, dus ik dacht dat hij het was, vraag een gratis zwangerschapsmand voor hem aan en krijg daarna van mijn zusje te horen dat zij die luiers had gestuurdDus een paar dagen later krijg ik een pissige krabbel van hé wtf er staat hier een heel zwangerschapspakket voor de deur
You go girl!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
In ruil voor af en toe doen alsof hij mijn pimp is, is hij voor de rest mijn slaaf.
Dat soort dingen zijn wel droog ja. Ga ik ook eens naar iemand laten opsturen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hadden een hele tijd terug gratis condooms opgestuurd naar een vriend van me, vervolgens gratis lactacyd naar hem opgestuurd (waarvan hij dacht dat het van de rituals kwam, terwijl hij zelf toegaf dat zij zijn adres helemaal niet hebben![]()
![]()
)
En nu kreeg ik laatst ineens luiers thuisgestuurd, dus ik dacht dat hij het was, vraag een gratis zwangerschapsmand voor hem aan en krijg daarna van mijn zusje te horen dat zij die luiers had gestuurdDus een paar dagen later krijg ik een pissige krabbel van hé wtf er staat hier een heel zwangerschapspakket voor de deur
Je hebt je mancard inmiddels al ingeleverd, neem ik aan?quote:
4EBE.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn wel droog ja. Ga ik ook eens naar iemand laten opsturen.
Is niet nodig. Ik heb gezegd dat jij mij bent. Over een paar minuten staan ze voor de deur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt je mancard inmiddels al ingeleverd, neem ik aan?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef TimKuik het volgende:[
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis de clue.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had zij voor de grap naar mij opgestuurd, om mij te laten denken dat mijn vrienden dat hadden gestuurdquote:
Electric Retard!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de pareltjes uit het bizarre zieke paints topicquote:
Wil je het ook met ons delen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn ouders hebben net even hun hippie ervaringen met mij gedeeld.....!!!!!!1
Deel het met ons om je trauma te verwerken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Smoken met Pim achter de fietsenstalling?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer aan de wisselende contacten. XDquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Smoken met Pim achter de fietsenstalling?
Ze rookten, veel, wiet.quote:
Nee, ik wacht op mama.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onderuit gezakt op de bank met een zak chips!
Moet je gaan skaten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op mama.Die ging even iets voor me pakken. Mijn schema heb ik zelfgemaakt. Ik doe dit niet om af te vallen, maar om dikkere billies te krijgen.
Onder andere ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Smoken met Pim achter de fietsenstalling?
En festivals?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze rookten, veel, wiet.Drank.
Tokkies als buren. Snuif festijnen. Enzo.
Dan moet je juist blijven zitten en chips eten!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op mama.Die ging even iets voor me pakken. Mijn schema heb ik zelfgemaakt. Ik doe dit niet om af te vallen, maar om dikkere billies te krijgen.
No fucking wayquote:
Als mijn ouders mij zouden vertellen dat ze vroeger snovenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze rookten, veel, wiet.Drank.
Tokkies als buren. Snuif festijnen. Enzo.
Die zijn nooit verder gekomen dan het songfestival.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat doet mijn moeder, ik schaats liever. maar dat ken niet in de zomer, dus ik heb een trainingsschema. Ik ga hardlopen met papa en ik ga achterwaarts beenheffen en squats en aanspannen gewoon.quote:
Nee, Eau de Cum.quote:
Ja, niet normaal meerquote:
Yes fucking way. Wat wil je als het familie is?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No fucking way
Als mijn ouders mij zouden vertellen dat ze vroeger snoven!
Da's hetzelfde, maar dan met ijs en zonder wieltjes.quote:
Dat ligt aan papa. Soms is ie binnen 10 minuten terug omdat ie dan niet meer kan.quote:
Pics?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |