my thoughts exactlyquote:
Je krijgt geen cent van de verzekering omdat je bent gaan vliegen terwijl er al bekend was dat de uitstoot van as nog meer problemen voor het vliegverkeer kon veroorzaken na de eerste sluiting van de luchtruimen. Je kan dus niks claimen op basis van overmacht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, maar volgens mij heb ik wel recht op geld van mijn reisverzekering. En een nacht in een hostel kost minder dan de vergoeding, dus financieel ga ik er op vooruit
.
Tenminste, als ik het niet uitgeef aan eten en drinken in restaurants. Souvenirs koop ik niet meer (tenzij extreem supertof), vind mijn tas zo al zwaar genoeg
He wat!?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:24 schreef Etcetera het volgende:
GodsammeSlechtste aflevering NCIS OOIT gezien net. Tony
![]()
What the hell
Ja dat had ik de helft van de tijdquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat had ik de helft van de tijdWeet niet hoever je bent met kijken, maar ik heb me daadwerkelijk waar geërgerd. Tony is mijn favoriete personage maar hij was acting like a moron
Een missertje of besteden ze meer tijd aan de rip off NCIS LAquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
't is echt zo. Leukste scene was Abby die Tony en Palmer haar lab uit jaagt en later Gibbs aan z'n arm meesleurt naar een scherm. Oh en de laatste scene was ok.
Geen idee waar de schrijvers naar toe werken, maar dit was ronduit kut
Ik kwam ook nog een verrassing tegen. Zit ik "The English Patient" te kijken zie ik ineens dat de verpleegster bruut geneukt wordt door Said uit Lost.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk normaal altijd NCIS LA en dan NCIS, het beste het laatste zeg maar. Maar had het beter andersom kunnen doen want die van LA was echt fan-tas-tisch goedBeste aflevering van de hele show tot nu toe.
Maar idd, volgende keer beterEerste aflevering in 7 seizoenen tijd die ik echt bagger vond, toch knap van ze
quote:
Wauw?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:40 schreef Etcetera het volgende:
Grappig om zo mensen terug te zien![]()
Ik ga gamen
Verpleegsters neuken?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog zin in een vlucht met een watervliegtuigje ?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat alleen kon bij vliegkampschepen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het vliegveld is gezonken
Er is ook bekend dat in het buitenland je spullen gejat kunnen worden, da's ook al vaker gebeurd. Juist daarom sluit je een verzekering af. En mijn verzekeraar heeft op de eigen site het volgende staan:quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je krijgt geen cent van de verzekering omdat je bent gaan vliegen terwijl er al bekend was dat de uitstoot van as nog meer problemen voor het vliegverkeer kon veroorzaken na de eerste sluiting van de luchtruimen. Je kan dus niks claimen op basis van overmacht.
linkquote:Dekking Kortlopende Reisverzekering
* Bent u op reis en kunt u door het vliegverbod niet op de geplande datum naar huis? Dan krijgt u de extra reis- en verblijfskosten vergoed. De reisverzekering blijft gedurende deze extra dagen gewoon van kracht.
Da's dan erg netjes van die verzekeraar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is ook bekend dat in het buitenland je spullen gejat kunnen worden, da's ook al vaker gebeurd. Juist daarom sluit je een verzekering af. En mijn verzekeraar heeft op de eigen site het volgende staan:
[..]
link
ING is wel vaker netjes met dit soort gevallen schijnt. En ik heb er een rekening lopen, dus de verzekering aflsuiten stelde echt geen reet voorquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's dan erg netjes van die verzekeraar.
Andere maatschappijen zoeken alle gaatjes in het net om onder uitbetaling uit te komen.
De Karel Doorman.quote:
Maar "onze" nationaal Militair Historisch Deskundige ziet het niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoef niet eens het filmpje te openen om te zien dat het Junkers zijn. Alleen het plaatje in je post is voldoende ...
Dan heeft hij elke dag dat hij mag verschijnen op tv "z'n dag niet".quote:
quote:
Nee, echt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:16 schreef Cobra4 het volgende:Ik kan om dat soort zaken echt erg flink en lang pissig zijn.
Nee, ik maak maar een grapje.quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Ierse luchtvaartjongens hebben een update geplaatst. Zoals het er nu naar uitziet gaat Dublin vanaf 4:00 weer open en kan ik mijn vlucht morgen gewoon halen. Fingers crossed...
Sommige meiden ookquote:
geloof ik zoquote:
Ik ben wel wakker....quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand nog wakker en zin om mijn verhaaltje voor advanced composition even door te lezen? haat die klas, voel me er altijd erg dom in
heb ik wat te doen vannachtquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand nog wakker en zin om mijn verhaaltje voor advanced composition even door te lezen? haat die klas, voel me er altijd erg dom in
maar geen zin?quote:
Oordeelt u zelf:quote:Uitdagende clip Miley Cyrus in première
HOLLYWOOD - Miley Cyrus heeft zichzelf een nieuw imago aangemeten. Bij haar nieuwe single 'Can't Be Tamed' liet de 17-jarige zangeres een uitdagende videoclip schieten. Voor de gelegenheid hees Cyrus zich in een sexy korset ter waarde van 25.000 dollar.
In de video dartelt Cyrus rond in hotpants en wordt ze omringd door schaars geklede dansers. Het is nog de vraag of haar jonge fans en hun ouders blij zijn met de nieuwe stijl. Eerder zaaide de tienerster onrust onder ouders door te paaldansen op de Teen Choice Awards en bijna topless te poseren voor het tijdschrift Vanity Fair.
De single 'Can't Be Tamed' is afkomstig van haar gelijknamige album, dat 22 juni uitkomt. De clip ging vandaag in première in de Verenigde Staten. (Novum)
je bent in ieder geval al goed begonnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:![]()
Hoi
Ik heb geen zin vandaagBen benieuwd hoeveel nuttigs ik ga typen
Mjah, was lekker vroeg, en heb ook een aardig stukje werk verzet, maar heb gewoon weinig zinquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent in ieder geval al goed begonnen
Ik weet niet of je ze al een keer eerder gepost had... maareeh... pics van je lada ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:05 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijzondere dag gisteren. Het begon met wat Ikea-kasten in elkaar zetten en het eindigde met 'nog even langs het bevrijdingsfestival gaan'. We kwamen daar uiteindelijk rond een uur of tien aan, de agenten bij de blaascontrole vonden het wel grappig dat wij nog aankwamen terwijl vrijwel iedereen al naar huis ging. En dan reed ik ook nog in een Lada, volgens mij waren ze vrij verbaasd dat ik niet gedronken had.
Uiteindelijk toch een parkeerplek gevonden en nog een leuke avond gehad. Lag er om drie uur in geloof ik, en nu weer hard aan het werk. Koffie, iemand?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze al een keer eerder gepost had... maareeh... pics van je lada ?
Heb in Rusland regelmatig in zo'n karretje rond gereden, belevenis op zich, maar wel heel tof
edit: je hebt toch niet zo'n moderne hoop ik he ?
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Heb wel eens pics gepost volgens mij, maar momenteel heb ik even geen server en ik kan ook niet bij mijn foto's. Misschien post ik vanavond nog wat, maar het is dit type:
[ afbeelding ]
Ook in die kleur, al is de mijne inmiddels wat minder wit
quote:Een medewerker van vishandel De Kokkel beleefde woensdagochtend enkele hachelijke momenten. Hij zat opgesloten in een koelcel en de buitendeur was afgesloten.
Medewerkers probeerden de man te bevrijden, maar dat lukte niet. De brandweer heeft uiteindelijk de buitendeur geforceerd. Hij kreeg een wollen deken om op te warmen.
Dank jequote:
Of suske en wiske en de verloren visser oidquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank je
Vishandel de Kokkel en dan zo'n verhaal - klinkt als een scenario uit de Donald Duck
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja heb m'n zalf opgehaaldhet is iets met hydrocortison iarl, was te verwachten natuurlijk. Nog niet gebruikt overigens.
Ik zou me op dat moment meer druk maken om de temperatuur van -20 dan om wie ik ga bellen en sms-en.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:52 schreef Etcetera het volgende:
De pest is dat je echt 0 bereik hebt met je telefoon in zo'n koelcel
Ik denk meer dat ze bedoelde dat je dan iemand zou kunnen bellen om je te bevrijden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou me op dat moment meer druk maken om de temperatuur van -20 dan om wie ik ga bellen en sms-en.
Lijkt me nogal raar op stagequote:
Dan hoef je alleen maar te kijken of Nemo ook in die vriescel aanwezig is. Zo ja, dan heb je mazzel. want er zijn al vriendjes naar hem op zoek.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar stel dat je alleen in zo'n winkel bent, dan zou ik me daar zeker druk om maken
Ik dacht uit het stukje 'medewerkers probeerden hem te bevrijden' op te maken dat ie al niet alleen wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar stel dat je alleen in zo'n winkel bent, dan zou ik me daar zeker druk om maken
Ik mis even wat daarquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteravond nog wel even op CNN dat de president van Nigeria dood is
Nee, het is niet raar. Gewoon smeren, en als collega's vragen wat het is: uitleggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me nogal raar op stageMaar ga ik wel doen als het gaat jeuken
Wat een lulverhaal van/via zijn advocaat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
De 4 mei schreeuwerd heeft sorry gezegd. Nou, vent, je wordt bedankt. Ga in vervolg in je huis te veel zuipen en gefrustreerd zitten zijn
Dan is deze 5 mei dus echt bevrijdingsdag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteravond nog wel even op CNN dat de president van Nigeria dood is
Nouja dat verhaal wat ik gisteren dus ook al postte. Sommige mensen moet je gewoon LANG opsluiten. Zo'n zwerver is waarschijnlijk al 60 keer opgepakt voor kleine winkeldiefstal, overlast enzovoorts enzovoorts. Op zichzelf staand zijn dat natuurlijk geen feiten waar je iemand levenslang voor kan vasthouden. Maar als blijkt dat zo iemand er niet van leert en zijn levensstijl niet wijzigt, moet je wat mij betreft gewoon de verdubbelaar inzetten, elke nieuwe straf 2x zo zwaar als de vorige keer + afhankelijk van delict.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
De 4 mei schreeuwerd heeft sorry gezegd. Nou, vent, je wordt bedankt. Ga in vervolg in je huis te veel zuipen en gefrustreerd zitten zijn
quote:Britse hardleerse winkeldief 321 keer in cel
Uitgegeven: 27 december 2009 14:36
Laatst gewijzigd: 27 december 2009 14:36
LONDEN - Een 54-jarige Brit is voor de 321ste keer betrapt op winkeldiefstal. Hij kreeg daarvoor deze keer een dag celstraf.
Al zijn celstraffen voor winkeldiefstal bij elkaar opgeteld zat hij al tientallen jaren in de gevangenis. Dat meldde de Britse krant The Guardian zondag op zijn website.
De hardleerse David Archer uit Rhyl in Wales gaf zaterdag in de rechtbank toe, dat hij twee flessen whisky had gestolen uit een winkel. Eerder stal hij onder meer collectebussen en blikken bier.
Keer op keer kreeg hij een celstraf opgelegd variërend van enkele dagen tot enkele maanden. ''Wat kan ik nog over David Archer zeggen dat vele collegae eerder nog niet hebben gezegd'', aldus de rechter.
Hij veroordeelde Archer tot een dag celstraf, maar omdat de winkeldief al drie dagen in voorarrest zat, mocht hij meteen gaan.
In de afgelopen vijftien jaar zat de man slechts een keer niet vast tijdens kerst, zodat hij de feestdagen met zijn dochter kon doorbrengen.
Heb eerst de andere zalf gebruikt, is om het vet te houden. Vaseline-cetomacrogolcreme. Wie verzint die termenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, het is niet raar. Gewoon smeren, en als collega's vragen wat het is: uitleggen
Hij was pas 58 en ik zie het eigenlijk nergens een beetje groot uitgemetenquote:
--> W&T of een nieuw subforum: MED (van medicijn)quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Heb eerst de andere zalf gebruikt, is om het vet te houden. Vaseline-cetomacrogolcreme. Wie verzint die termenMaar het is wel vet
Tuurlijk, daar is het Afrika voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij was pas 58 en ik zie het eigenlijk nergens een beetje groot uitgemeten
Daarbij begreep ik op CNN dat er nogal wat kandidaten zich beschikbaar gaan stellen en dat er een zooitje wordt verwacht.
MED bestaat allangquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
--> W&T of een nieuw subforum: MED (van medicijn)
Ik pak even een Turkse krant er bij en vertaal deze met google:quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
De rapportage over de crash van Turkish Airlines is vrijgegeven. Eén van de uitkomsten: De piloten hadden een ramp kunnen voorkomen als zij op tijd hadden ingegrepen.
Nu is het wachten op de Turkse trots.
Goh, niks over de piloten...quote:Verantwoordelijk voor 80 procent van het ongeval, Boeing
Turkish Airlines vliegtuig stortte neer in Amsterdam, Het eindrapport werd aangekondigd. Volgens een verslag in de loodsen fout geen toeval, Boeing won 80 procent van het bedrijf dat verantwoordelijk is.
12:31 | 06 mei 2010
Holland 's Amsterdam, 25.02.2009 in de stad gedaald Turkish Airlines toestel werd aangekondigd in Den Haag over het uiteindelijke verslag.
Meld het ongeval aan de hoogte-indicator, en de aandoening wordt veroorzaakt door een ongeval met 80 procent van de Boeing Company is verantwoordelijk voor de verklaring toegevoegd.
Nederlandse Nationale Veiligheidsraad verslag uitgebracht aan het einde van de volgende uitspraken verschenen:
"Ons onderzoek, volgens de Istanbul -reis maken Amsterdam Schiphol Airport tijdens de landing valt Airlines vliegtuig was niet een fout loodsen.
Volgens het rapport van de onderzoekscommissie, met 124 passagiers en zeven bemanningsleden tijdens de val en de dood van negen mensen, 84 mensen gewond bij ongevallen met 80 procent in de verantwoordelijkheden van de vliegtuigbouwer Boeing Company.
Na maanden van onderzoek en informatie die is verkregen op grond van een ongeval, en voor rekening van Boeing 737 vliegtuigen te meten de hoogte van de hoogtemeter is de zogenaamde indicatoren. "
Criminaliteit op de luchthaven Schiphol, 10 procent van de
Pieter van Vollenhoven de National Security Council onder leiding van het verslag van de Commissie Onderzoek Nederland, de luchthaven Schiphol in Nederland die schrijft 10 procent van de veroordeelde. (NTV)
Jawel: waarschijnlijk is 'loodsen' de via-vertaling van 'Pilots', dus:quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik pak even een Turkse krant er bij en vertaal deze met google:
[..]
Goh, niks over de piloten...
zegt dat volgens dit onderzoek het NIET de fout was van de piloten.quote:"Ons onderzoek, volgens de Istanbul -reis maken Amsterdam Schiphol Airport tijdens de landing valt Airlines vliegtuig was niet een fout loodsen.
Da's snel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik pak even een Turkse krant er bij en vertaal deze met google:
[..]
Goh, niks over de piloten...
Ik zou echt niet teveel waarde hechten aan zo'n machinaal vertaald document. In het kopje staat 'criminaliteit' en in de zin eronder 'de veroordeelde', maar het zou goed kunnen dat het een vertaling is van een ander woord dat toevallig enigszins gerelateerd is. In beide gevallen staat er geen enkel woord voor 'schuld' bij, dus ik vermoed dat met 'Criminaliteit op de luchthaven Schiphol, 10 procent van de' gewoon wordt bedoeld dat 10% van de schuld bij Schiphol ligt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's snel.![]()
Dus de piloten (loodsen) geen schuld. Maar 10% van de oorzaak komt door de criminaliteit op Schiphol!?
Dan komen we op 80% schuld van Boeing en 20% schuld van Schiphol. Ik ben benieuwd of er een Turkse media is die ook de schuld van de piloten gaat vermelden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou echt niet teveel waarde hechten aan zo'n machinaal vertaald document. In het kopje staat 'criminaliteit' en in de zin eronder 'de veroordeelde', maar het zou goed kunnen dat het een vertaling is van een ander woord dat toevallig enigszins gerelateerd is. In beide gevallen staat er geen enkel woord voor 'schuld' bij, dus ik vermoed dat met 'Criminaliteit op de luchthaven Schiphol, 10 procent van de' gewoon wordt bedoeld dat 10% van de schuld bij Schiphol ligt.
Dat klopt iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Ach, met statistieken kun je alles bewijzen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat klopt idd. zijn vooral banken goed in
Vergeet niet: het is dader nummer 6quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Mjah hadden ze eerder ook al, die was dus onschuldig. Maar hoop voor ouders/familie/vrienden echt dat dit de dader is.
Omdat 'ie dan in de bak verdwijnt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Kun je nagaan
Wat ik niet snap is dat die gast er 17 jaar mee heeft rondgelopen en blijkbaar nooit aan iemand iets gezegd heeftZeventien jaar. Wtf.
Nee dat is niet raar. Hij loopt er 17 jaar mee rond. WIL het misschien wel vertellen maar kan het niet. Vervolgens staat er een half swat-team voor zijn neus en neemt 'm mee naar het bureau. Ze laten bewijsmateriaal zien(DNA onderzoek). Het einde is nabij en hij ziet geen uitvluchten meer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Ja ok. Maar hij wordt ondervraagd door de politie en zonder al te veel moeite krijgen ze een bekentenis. Dat is toch raar
Ja maar wij zijn niet helderziend, dus waar zie je dat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Mjah je zult gelijk hebben, maar ik kan er niet bij. Nu kan ik er sowieso niet bij dat je iemand omlegt.
Verrek, zie nu dat het bijna exact 17 jaar geleden is dat het gebeurde: 10 mei.
Ik las: "hetzelfde gebeurde"quote:
Nee, ik ben net begonnen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef iamredleader het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan?
Da's aardig van je.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:58 schreef iamredleader het volgende:
Ow. Dan zal ik ook maar even doorgaan tot het echt 17:00 is
Ik ben solidairquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:58 schreef iamredleader het volgende:
Ow. Dan zal ik ook maar even doorgaan tot het echt 17:00 is
Beterschap, en veel plezier vanavondquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Keelpijn![]()
EN ik ga vanavond voor het eggie naar Pilateskijken hoeveel spierpijn ik dit keer krijg; de vorige keer had ik 3 proeflessen achter elkaar gedaan en toen heb ik bijna een week mn buik en ribben niet aan kunnen raken van de spierpijn
![]()
!
Dus vanavond maar 2 proeflessen dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Keelpijn![]()
EN ik ga vanavond voor het eggie naar Pilateskijken hoeveel spierpijn ik dit keer krijg; de vorige keer had ik 3 proeflessen achter elkaar gedaan en toen heb ik bijna een week mn buik en ribben niet aan kunnen raken van de spierpijn
![]()
!
Heb eigenlijk een huishouddagje+studeren gehad, dus niet zo bijzonderquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, iedereen een leuke bevrijdingsdag gehad?Ik heb heerlijk in het stadspark gelegen met wat vrienden, eerst heerlijk in het zonnetje, en daarna temidden van allemaal benen van mensen die naar Guus Meeuwis stonden te luisteren
Later werd het wel heel koud dus zijn we pizza gaan eten bij iemand thuis
![]()
Het was inderdaad niet tof, neequote:Dodenherdenking vond ik minder tof, ik zat met vriend en oppaskindje te kijken en ik schrok echt wel, gewoon van het idee dat je live zit te kijken naar iets potentieel verschrikkelijksEn zeggen dat het niks was vind ik flauw want ga dat maar eens vertellen aan die mensen die vooraan stonden en een hysterische menigte over zich heen kregen
Klopt, ik ben weer in good old Nederlandquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Het is vandaag mn roostervrije dag, dus nog een dagje vrij vandaag. Ik ga zo naar een vriendin van vroeger die in Almelo woont.
Volgens mij wordt er weer gevlogen, dus ik denk dat Tim vandaag thuiskomt!!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klopt, ik ben weer in good old Nederland
Hallo allemaal
Ja hoor. De treinreis Schiphol - Leeuwarden leek vandaag een stuk minder lang dan normaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
welkom terug Tim! Alles goed verder?
Dublinquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
Tim
Waar ben je geweest en was het leuk? (ok, op de vertraging na dan, da's natuurlijk jammer)
Ik heb het even gemist allemaal
Wat voor enquete?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef B.ertha het volgende:
Zouden jullie misschien voor mij mijn enquête in willen vullen?
www.yousendit.comquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:21 schreef B.ertha het volgende:
Als je maar wel eens rijdt. Heeft iemand een alternatief voor keepmyfile?
Dat is geen probleem, mag ook over een paar dagen nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil wel een enquete voor je invullen, wordt wel later vanavond.
Donequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef B.ertha het volgende:
Oké, hier is ie dan:
link naar vragenlijst
Alvast bedankt als je hem invult!
Als je klaar bent, mail maar naar m a r j a c o e n e n @ g m a i l . c o m
Dat heb ik overgenomen uit een andere vragenlijst, omdat ik geen verstand heb van wat veel is en wat niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom heb je in de kilometer classificatie 10.000 tot 30.000 gekozen? Is dat een standaard?
Donequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef B.ertha het volgende:
Oké, hier is ie dan:
link naar vragenlijst
Alvast bedankt als je hem invult!
Ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef B.ertha het volgende:
Geef maar gewoon kleurtjes aan de verschillende dingen ofzo, ik vis het wel uit
Brakheidquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je excel al geprobeerd? Schijnt te werken
Ik heb vakje selecteren en achtergrond kleuren gebruiktquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh wacht, vorm opmaken zou wel eens willen helpen
Twente heeft toch de beker?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ajax heeft de bekertoch nog iemand blij hier in huis!!
Oh.quote:
Kampioenschap is in Nederland een veredelde bakplaat.quote:
Boeiend onderwerp, maareeh, U bent verdwaald ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:34 schreef Nickdepick het volgende:
Ik snap het niet, we zitten zelf op staatsschuld maar helpen andere landen met hun schulden?Tevens is het beter om het Koninklijk huis minder tot geen belanstinggeld te geven. Nou en of ze ''koningsbloed'' hebben...
En ook geen geld meer stoppen in gemeentelijke projecten zoals nieuwe huizen bouwen oid.
Er zijn zóveel manieren om geld te sparen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Hoi NickIk denk dat je in het verkeerde topic post
Ik denk het.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
Attack of the clones toevallig op tv vandaag ?
Dag meneer de clone.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen 5 hele kippetjes in de oven ga gooien voor 12 man?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen 5 hele kippetjes in de oven ga gooien voor 12 man?
Niet echt. Ik had alleen last van dat jongentje met die bloemen. Die liep in de weg. Maar met een klein zetje was dat ook opgelost.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Bent u erg geschrokken afgelopen dinsdag, mevrouw Zorreguieta?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Niet echt. Ik had alleen last van dat jongentje met die bloemen. Die liep in de weg. Maar met een klein zetje was dat ook opgelost.
Tering, da's een flinke val.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
Oh, de uitslag feyenoord-ajax is slecht aangekomen in de US:
wall street crash & burn - 8,5 %
Die jongetjes ook zegquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Niet echt. Ik had alleen last van dat jongentje met die bloemen. Die liep in de weg. Maar met een klein zetje was dat ook opgelost.
Eens kijken wat de AEX morgen ochtend gaat doen.quote:
Ik heb mijn handen al vol aan Alexander. En dan moet ik op zo een moment nog andere jongentjes wegwerken ook.quote:
En dat binnen enkele minuten..... Wat is de oorzaak?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
edit: en nu terug op een schappelijke -4 %
wat een flipperkast
Zegt U maar Máxima hoor Mevrouw Etcetera.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
't Is wat mevrouw.
Overigens is het jongetjes en niet jongentjes.
1.260quote:
Dat is dan afgesproken Etcetera.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Als jij dan geen mevrouw zegt, zal ik Máxima zeggen.
En de Nederlandse taal is soms een beetje dom. Hihi.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Als jij dan geen mevrouw zegt, zal ik Máxima zeggen.
En de Nederlandse taal is soms een beetje dom. Hihi.
Wat zei ie dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een hekel aan deze kwal, maar wat hij zei....was best goed:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat WG isquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nu toe
Wie is trouwens R.W.? (ik zal geen volledige naam posten)
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Whahaha![]()
![]()
![]()
Ik snap nu eindelijk z'n nicknameOh god wat voel ik me nu even dom
Whahaha![]()
![]()
![]()
Whahaha![]()
![]()
![]()
Dat wil jij vast niet horen. Koningshuis enzoquote:
Ah, ok.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wil jij vast niet horen. Koningshuis enzo
Dat denk ik juist nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
En de scheiding van België komt weer een stap dichterbij:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Zo voelde ik me dus ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Whahaha![]()
![]()
![]()
Weltrustenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef iamredleader het volgende:
Goedenavond tezamen
En ja, alweer bijna 22:00, dus naar bed
Truste en tot morgen
quote:
NVA wordt 2e partij van het land. De Franse socialisten nog steeds 1e. Die willen het land helemaal niet scheiden en ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt zonder een wederzijds accoord.quote:
Tot een oplossing gaat het ook niet komen tussen die twee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NVA wordt 2e partij van het land. De Franse socialisten nog steeds 1e. Die willen het land helemaal niet scheiden en ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt zonder een wederzijds accoord.
Nou, dat denk ik wel. Deels omdat "Nieuw Vlaanderen" waarschijnlijk helemaal niet erkend gaat worden door andere landen als het Wallonie in de stront laat zakken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot een oplossing gaat het ook niet komen tussen die twee.
En Wallonië hoeft helemaal niet in te stemmen met het onafhankelijk worden van Vlaanderen. Als Vlaanderen het wil kunnen ze morgen gewoon de onafhankelijkheid uitroepen.
Ja zo gek is dat nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
Dat het dan zo'n chaos gaat worden als in voormalig Joegoslavië is de andere kant van de medaille.
En ik heb het idee dat beide partijen nog op elkaars geld zitten te azen.
Mama Frankrijk wil zich misschien wel ontfermen over het arme Wallonië en ik denk dat Nederland Vlaanderen gewoon zal erkenen als zelfstandig land.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel. Deels omdat "Nieuw Vlaanderen" waarschijnlijk helemaal niet erkend gaat worden door andere landen als het Wallonie in de stront laat zakken?
Die schulden geven ze dan wel aan de nieuwe Europese stadstaat Brussel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
En staatsschulden: die kun je niet weggeven aan Wallonie...en zelf houden is ook geen optie
Wat moet Frankrijk met een armzalig stuk sloeberland?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Mama Frankrijk wil zich misschien wel ontfermen over het arme Wallonië en ik denk dat Nederland Vlaanderen gewoon zal erkenen als zelfstandig land.
Wallonie is zo arm als de pest. Het geld zit in Vlaanderen. Wallonie wil niet los want dan staan ze er alleen voor. Ze ZIJN al het armste gebied van een land.quote:De reden dat Wallonië een zelfstandigheid wil voorkomen is, denk ik, dat Wallonië dan geen andere mogelijkheid heeft dan toe te treden tot Frankrijk. Om in één klap het armste Departement van dat land te worden. Geen beste vooruitzichten dus.
En de Euro staat al zo laag...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die schulden geven ze dan wel aan de nieuwe Europese stadstaat Brussel.
Dus wij kunnen onze staatsschuld aan Limburg geven en Limburg afsteken als cadeautje aan Duitsland?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die schulden geven ze dan wel aan de nieuwe Europese stadstaat Brussel.
Nog altijd 26 cent hoger dan de startquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus wij kunnen onze staatsschuld aan Limburg geven en Limburg afsteken als cadeautje aan Duitsland?
Als dit waar is...quote:A possible culprit for the drop was a trader error in which someone entered a "b" for billion instead of an "m" for million in a trade. Multiple sources confirmed the report to CNBC and CNBC.com
Whehehehehe megavetquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Als jullie de oorzaak nog willen weten waarom de wereldeconomie zojuist even wankelde, en de dow in 5 minuten met 10% daalde:
[..]
Als dit waar is...![]()
![]()
Subsidies vangen via de EU? Net als NL nu nog geld krijgt om Flevoland te ontwikkelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat moet Frankrijk met een armzalig stuk sloeberland?
Geen wonder dat Vlaanderen van ze af wil.quote:Wallonie is zo arm als de pest. Het geld zit in Vlaanderen. Wallonie wil niet los want dan staan ze er alleen voor. Ze ZIJN al het armste gebied van een land.
Hebben of helpen?quote:Dat Nederland Vlaandere wel wil hebben is natuurlijk logisch
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Als jullie de oorzaak nog willen weten waarom de wereldeconomie zojuist even wankelde, en de dow in 5 minuten met 10% daalde:
[..]
Als dit waar is...![]()
![]()
Voor het eerste is dat een beetje laat. Maar dat tweede kan nog wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus wij kunnen onze staatsschuld aan Limburg geven en Limburg afsteken als cadeautje aan Duitsland?
Whahahahaquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dit waar is...![]()
![]()
Als ze weten wie het was kan die persoon beter even Monuta bellen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef De_Hertog het volgende:
'Even Apeldoorn bellen'-momentje.
Denk eerder een harikiri-momentje. Of een 'ren voor de brandende fakkels en hooivorken' momentje.quote:
Wat moet je nou met een gouden m4a1 ? Lijkt me dat je daarmee het gewicht enigszins negatief beïnvloedt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
check deze zieke dingen dan: http://www.guadalajararep(...)-in-guadalajara.html
Wacht..een gijzelaar is diegene die gegijzeld isquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Flikken Maastricht te kijken. Gegijzelde meid wordt gestoken in haar bovenbeen (zit een slagader dacht ik), gijzelaar gaat op agent af. Partner van agent aarzelt om te schieten, doet het eindelijk toch, en zakt half in elkaar omdat ze lang niet durfde te schieten. Agent gaat naar partner toe.
What the fuck, laten ze die gegijzelde liggenProfessioneel
Misschien wel exemplarisch voor het Nederlandse politiekorps echterquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Flikken Maastricht te kijken. Gegijzelde meid wordt gestoken in haar bovenbeen (zit een slagader dacht ik), gijzelaar gaat op agent af. Partner van agent aarzelt om te schieten, doet het eindelijk toch, en zakt half in elkaar omdat ze lang niet durfde te schieten. Agent gaat naar partner toe.
What the fuck, laten ze die gegijzelde liggenProfessioneel
quote:
Dat was ook direct waar ik aan moest denkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
1x luisteren...
'oh was ik maar een gijzelaar....'
Op 1 cent had ik nog wel een paar honderdduizend van die aandelen durven kopenquote:Update 22:39
De financiële nieuwssite CNBC meldt dat een deel van de paniek donderdag op Wall Street is veroorzaakt door een handelsfout. Een aantal bronnen melden dat een beurshandelaar bij het invoeren van een order de 'b' voor billion (miljard) ingevoerd had, in plaats van de 'm' van million, wat de bedoeling was.
Het ging om het aandeel Procter & Gamble, dat werelwijd bekend is om consumentenproducten zoals Gillette, Duracell en Pringles. Het aandeel zakte gedurende dag maar liefst 37 procent, om vervolgens met een verlies van 2,3 procent af te sluiten.
CNBC noemt de mini-crash op de beurs 'een van de meest duizelingwekkende halve uurtjes in de beursgeschiedenis'.
Update 22:56
Beurs.nl meldt dat ook het aandeel van 3M (vooral bekend van Post-it papiertjes) ook betrokken is bij de choas op Wall Street. 3M en Procter & Gamble wegen zwaar op de Amerikaanse beurzen.
Bij Procter & Gamble gaat het gerucht dat een handelaar een order invoerde van 16 miljard dollar in plaats van 16 miljoen dollar. Ook opmerkelijk was de koersontwikkeling van Accenture. Het aandeel daalde intraday naar 0,01 dollar, om vervolgens weer terug te keren naar meer dan 40 dollar.
Momenteel wordt uitgezocht wat er precies fout is gegaan, waarbij het volgens sommige handelaren aannemelijk is dat enkele transacties weer teruggedraaid gaan worden.
En dan verpatsen voor 40$ het stuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op 1 cent had ik nog wel een paar honderdduizend van die aandelen durven kopen
Volgens mij kan dat gewoon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Geen verstand van beleggen hier, en onze bankier ligt al plat, maar kun je zeggen dat je op tijdstip A aandelen koopt en let's say die 10 minuten later op tijdstip B meteen weer verkoopt met dikke winst? Of werkt het niet zo
Ja. Tenzij je koopt op 40 en hij daalt naar $ 0.01 en niet meer stijgtquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Geen verstand van beleggen hier, en onze bankier ligt al plat, maar kun je zeggen dat je op tijdstip A aandelen koopt en let's say die 10 minuten later op tijdstip B meteen weer verkoopt met dikke winst? Of werkt het niet zo
Er zullen heel wat aandeelhouders, die een ticker hebben lopen, naar adem hebben zitten happen toen ze die koers zagen kelderen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je koopt op 40 en hij daalt naar $ 0.01 en niet meer stijgt
Is gewoon elektronisch betalingsverkeer. Je krijgt geen certificaten thuisgestuurd ofzo hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:32 schreef Etcetera het volgende:
Maar gaat er geen tijd overheen dat je die aandelen 'in bezit moet hebben'? Of wordt tegenwoordig ook dat al zo snel verwerkt?
Verspilde moeite dusquote:Momenteel wordt uitgezocht wat er precies fout is gegaan, waarbij het volgens sommige handelaren aannemelijk is dat enkele transacties weer teruggedraaid gaan worden.
Volgens de berekeningen had ik recht op 3 euro. Geen teruggave dit jaar dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
De Beursvloer #157 WALLSTREET CRASHT !!!
vanaf hier beginnen met lezen...
sommige mensen kunnen beter eerst leren rekenen voordat ze gaan handelen zeg..
Nu we het toch over geld hebben, iemand hier al geld terug gehad van de belastingdienst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |