my thoughts exactlyquote:
Je krijgt geen cent van de verzekering omdat je bent gaan vliegen terwijl er al bekend was dat de uitstoot van as nog meer problemen voor het vliegverkeer kon veroorzaken na de eerste sluiting van de luchtruimen. Je kan dus niks claimen op basis van overmacht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, maar volgens mij heb ik wel recht op geld van mijn reisverzekering. En een nacht in een hostel kost minder dan de vergoeding, dus financieel ga ik er op vooruit
.
Tenminste, als ik het niet uitgeef aan eten en drinken in restaurants. Souvenirs koop ik niet meer (tenzij extreem supertof), vind mijn tas zo al zwaar genoeg
He wat!?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:24 schreef Etcetera het volgende:
GodsammeSlechtste aflevering NCIS OOIT gezien net. Tony
![]()
What the hell
Ja dat had ik de helft van de tijdquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat had ik de helft van de tijdWeet niet hoever je bent met kijken, maar ik heb me daadwerkelijk waar geërgerd. Tony is mijn favoriete personage maar hij was acting like a moron
Een missertje of besteden ze meer tijd aan de rip off NCIS LAquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
't is echt zo. Leukste scene was Abby die Tony en Palmer haar lab uit jaagt en later Gibbs aan z'n arm meesleurt naar een scherm. Oh en de laatste scene was ok.
Geen idee waar de schrijvers naar toe werken, maar dit was ronduit kut
Ik kwam ook nog een verrassing tegen. Zit ik "The English Patient" te kijken zie ik ineens dat de verpleegster bruut geneukt wordt door Said uit Lost.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk normaal altijd NCIS LA en dan NCIS, het beste het laatste zeg maar. Maar had het beter andersom kunnen doen want die van LA was echt fan-tas-tisch goedBeste aflevering van de hele show tot nu toe.
Maar idd, volgende keer beterEerste aflevering in 7 seizoenen tijd die ik echt bagger vond, toch knap van ze
quote:
Wauw?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:40 schreef Etcetera het volgende:
Grappig om zo mensen terug te zien![]()
Ik ga gamen
Verpleegsters neuken?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog zin in een vlucht met een watervliegtuigje ?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat alleen kon bij vliegkampschepen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het vliegveld is gezonken
Er is ook bekend dat in het buitenland je spullen gejat kunnen worden, da's ook al vaker gebeurd. Juist daarom sluit je een verzekering af. En mijn verzekeraar heeft op de eigen site het volgende staan:quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je krijgt geen cent van de verzekering omdat je bent gaan vliegen terwijl er al bekend was dat de uitstoot van as nog meer problemen voor het vliegverkeer kon veroorzaken na de eerste sluiting van de luchtruimen. Je kan dus niks claimen op basis van overmacht.
linkquote:Dekking Kortlopende Reisverzekering
* Bent u op reis en kunt u door het vliegverbod niet op de geplande datum naar huis? Dan krijgt u de extra reis- en verblijfskosten vergoed. De reisverzekering blijft gedurende deze extra dagen gewoon van kracht.
Da's dan erg netjes van die verzekeraar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is ook bekend dat in het buitenland je spullen gejat kunnen worden, da's ook al vaker gebeurd. Juist daarom sluit je een verzekering af. En mijn verzekeraar heeft op de eigen site het volgende staan:
[..]
link
ING is wel vaker netjes met dit soort gevallen schijnt. En ik heb er een rekening lopen, dus de verzekering aflsuiten stelde echt geen reet voorquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's dan erg netjes van die verzekeraar.
Andere maatschappijen zoeken alle gaatjes in het net om onder uitbetaling uit te komen.
De Karel Doorman.quote:
Maar "onze" nationaal Militair Historisch Deskundige ziet het niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoef niet eens het filmpje te openen om te zien dat het Junkers zijn. Alleen het plaatje in je post is voldoende ...
Dan heeft hij elke dag dat hij mag verschijnen op tv "z'n dag niet".quote:
quote:
Nee, echt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:16 schreef Cobra4 het volgende:Ik kan om dat soort zaken echt erg flink en lang pissig zijn.
Nee, ik maak maar een grapje.quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Ierse luchtvaartjongens hebben een update geplaatst. Zoals het er nu naar uitziet gaat Dublin vanaf 4:00 weer open en kan ik mijn vlucht morgen gewoon halen. Fingers crossed...
Sommige meiden ookquote:
geloof ik zoquote:
Ik ben wel wakker....quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand nog wakker en zin om mijn verhaaltje voor advanced composition even door te lezen? haat die klas, voel me er altijd erg dom in
heb ik wat te doen vannachtquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand nog wakker en zin om mijn verhaaltje voor advanced composition even door te lezen? haat die klas, voel me er altijd erg dom in
maar geen zin?quote:
Oordeelt u zelf:quote:Uitdagende clip Miley Cyrus in première
HOLLYWOOD - Miley Cyrus heeft zichzelf een nieuw imago aangemeten. Bij haar nieuwe single 'Can't Be Tamed' liet de 17-jarige zangeres een uitdagende videoclip schieten. Voor de gelegenheid hees Cyrus zich in een sexy korset ter waarde van 25.000 dollar.
In de video dartelt Cyrus rond in hotpants en wordt ze omringd door schaars geklede dansers. Het is nog de vraag of haar jonge fans en hun ouders blij zijn met de nieuwe stijl. Eerder zaaide de tienerster onrust onder ouders door te paaldansen op de Teen Choice Awards en bijna topless te poseren voor het tijdschrift Vanity Fair.
De single 'Can't Be Tamed' is afkomstig van haar gelijknamige album, dat 22 juni uitkomt. De clip ging vandaag in première in de Verenigde Staten. (Novum)
je bent in ieder geval al goed begonnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:![]()
Hoi
Ik heb geen zin vandaagBen benieuwd hoeveel nuttigs ik ga typen
Mjah, was lekker vroeg, en heb ook een aardig stukje werk verzet, maar heb gewoon weinig zinquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent in ieder geval al goed begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |