Sommige meiden ookquote:
geloof ik zoquote:
Ik ben wel wakker....quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand nog wakker en zin om mijn verhaaltje voor advanced composition even door te lezen? haat die klas, voel me er altijd erg dom in
heb ik wat te doen vannachtquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand nog wakker en zin om mijn verhaaltje voor advanced composition even door te lezen? haat die klas, voel me er altijd erg dom in
maar geen zin?quote:
Oordeelt u zelf:quote:Uitdagende clip Miley Cyrus in première
HOLLYWOOD - Miley Cyrus heeft zichzelf een nieuw imago aangemeten. Bij haar nieuwe single 'Can't Be Tamed' liet de 17-jarige zangeres een uitdagende videoclip schieten. Voor de gelegenheid hees Cyrus zich in een sexy korset ter waarde van 25.000 dollar.
In de video dartelt Cyrus rond in hotpants en wordt ze omringd door schaars geklede dansers. Het is nog de vraag of haar jonge fans en hun ouders blij zijn met de nieuwe stijl. Eerder zaaide de tienerster onrust onder ouders door te paaldansen op de Teen Choice Awards en bijna topless te poseren voor het tijdschrift Vanity Fair.
De single 'Can't Be Tamed' is afkomstig van haar gelijknamige album, dat 22 juni uitkomt. De clip ging vandaag in première in de Verenigde Staten. (Novum)
je bent in ieder geval al goed begonnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:![]()
Hoi
Ik heb geen zin vandaagBen benieuwd hoeveel nuttigs ik ga typen
Mjah, was lekker vroeg, en heb ook een aardig stukje werk verzet, maar heb gewoon weinig zinquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent in ieder geval al goed begonnen
Ik weet niet of je ze al een keer eerder gepost had... maareeh... pics van je lada ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:05 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijzondere dag gisteren. Het begon met wat Ikea-kasten in elkaar zetten en het eindigde met 'nog even langs het bevrijdingsfestival gaan'. We kwamen daar uiteindelijk rond een uur of tien aan, de agenten bij de blaascontrole vonden het wel grappig dat wij nog aankwamen terwijl vrijwel iedereen al naar huis ging. En dan reed ik ook nog in een Lada, volgens mij waren ze vrij verbaasd dat ik niet gedronken had.
Uiteindelijk toch een parkeerplek gevonden en nog een leuke avond gehad. Lag er om drie uur in geloof ik, en nu weer hard aan het werk. Koffie, iemand?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze al een keer eerder gepost had... maareeh... pics van je lada ?
Heb in Rusland regelmatig in zo'n karretje rond gereden, belevenis op zich, maar wel heel tof
edit: je hebt toch niet zo'n moderne hoop ik he ?
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Heb wel eens pics gepost volgens mij, maar momenteel heb ik even geen server en ik kan ook niet bij mijn foto's. Misschien post ik vanavond nog wat, maar het is dit type:
[ afbeelding ]
Ook in die kleur, al is de mijne inmiddels wat minder wit
quote:Een medewerker van vishandel De Kokkel beleefde woensdagochtend enkele hachelijke momenten. Hij zat opgesloten in een koelcel en de buitendeur was afgesloten.
Medewerkers probeerden de man te bevrijden, maar dat lukte niet. De brandweer heeft uiteindelijk de buitendeur geforceerd. Hij kreeg een wollen deken om op te warmen.
Dank jequote:
Of suske en wiske en de verloren visser oidquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank je
Vishandel de Kokkel en dan zo'n verhaal - klinkt als een scenario uit de Donald Duck
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja heb m'n zalf opgehaaldhet is iets met hydrocortison iarl, was te verwachten natuurlijk. Nog niet gebruikt overigens.
Ik zou me op dat moment meer druk maken om de temperatuur van -20 dan om wie ik ga bellen en sms-en.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:52 schreef Etcetera het volgende:
De pest is dat je echt 0 bereik hebt met je telefoon in zo'n koelcel
Ik denk meer dat ze bedoelde dat je dan iemand zou kunnen bellen om je te bevrijden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou me op dat moment meer druk maken om de temperatuur van -20 dan om wie ik ga bellen en sms-en.
Lijkt me nogal raar op stagequote:
Dan hoef je alleen maar te kijken of Nemo ook in die vriescel aanwezig is. Zo ja, dan heb je mazzel. want er zijn al vriendjes naar hem op zoek.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar stel dat je alleen in zo'n winkel bent, dan zou ik me daar zeker druk om maken
Ik dacht uit het stukje 'medewerkers probeerden hem te bevrijden' op te maken dat ie al niet alleen wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar stel dat je alleen in zo'n winkel bent, dan zou ik me daar zeker druk om maken
Ik mis even wat daarquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteravond nog wel even op CNN dat de president van Nigeria dood is
Nee, het is niet raar. Gewoon smeren, en als collega's vragen wat het is: uitleggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me nogal raar op stageMaar ga ik wel doen als het gaat jeuken
Wat een lulverhaal van/via zijn advocaat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
De 4 mei schreeuwerd heeft sorry gezegd. Nou, vent, je wordt bedankt. Ga in vervolg in je huis te veel zuipen en gefrustreerd zitten zijn
Dan is deze 5 mei dus echt bevrijdingsdag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteravond nog wel even op CNN dat de president van Nigeria dood is
Nouja dat verhaal wat ik gisteren dus ook al postte. Sommige mensen moet je gewoon LANG opsluiten. Zo'n zwerver is waarschijnlijk al 60 keer opgepakt voor kleine winkeldiefstal, overlast enzovoorts enzovoorts. Op zichzelf staand zijn dat natuurlijk geen feiten waar je iemand levenslang voor kan vasthouden. Maar als blijkt dat zo iemand er niet van leert en zijn levensstijl niet wijzigt, moet je wat mij betreft gewoon de verdubbelaar inzetten, elke nieuwe straf 2x zo zwaar als de vorige keer + afhankelijk van delict.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
De 4 mei schreeuwerd heeft sorry gezegd. Nou, vent, je wordt bedankt. Ga in vervolg in je huis te veel zuipen en gefrustreerd zitten zijn
quote:Britse hardleerse winkeldief 321 keer in cel
Uitgegeven: 27 december 2009 14:36
Laatst gewijzigd: 27 december 2009 14:36
LONDEN - Een 54-jarige Brit is voor de 321ste keer betrapt op winkeldiefstal. Hij kreeg daarvoor deze keer een dag celstraf.
Al zijn celstraffen voor winkeldiefstal bij elkaar opgeteld zat hij al tientallen jaren in de gevangenis. Dat meldde de Britse krant The Guardian zondag op zijn website.
De hardleerse David Archer uit Rhyl in Wales gaf zaterdag in de rechtbank toe, dat hij twee flessen whisky had gestolen uit een winkel. Eerder stal hij onder meer collectebussen en blikken bier.
Keer op keer kreeg hij een celstraf opgelegd variërend van enkele dagen tot enkele maanden. ''Wat kan ik nog over David Archer zeggen dat vele collegae eerder nog niet hebben gezegd'', aldus de rechter.
Hij veroordeelde Archer tot een dag celstraf, maar omdat de winkeldief al drie dagen in voorarrest zat, mocht hij meteen gaan.
In de afgelopen vijftien jaar zat de man slechts een keer niet vast tijdens kerst, zodat hij de feestdagen met zijn dochter kon doorbrengen.
Heb eerst de andere zalf gebruikt, is om het vet te houden. Vaseline-cetomacrogolcreme. Wie verzint die termenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, het is niet raar. Gewoon smeren, en als collega's vragen wat het is: uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |