quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Hoi NickIk denk dat je in het verkeerde topic post
Ik denk het.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
Attack of the clones toevallig op tv vandaag ?
Dag meneer de clone.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen 5 hele kippetjes in de oven ga gooien voor 12 man?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen 5 hele kippetjes in de oven ga gooien voor 12 man?
Niet echt. Ik had alleen last van dat jongentje met die bloemen. Die liep in de weg. Maar met een klein zetje was dat ook opgelost.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Bent u erg geschrokken afgelopen dinsdag, mevrouw Zorreguieta?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Niet echt. Ik had alleen last van dat jongentje met die bloemen. Die liep in de weg. Maar met een klein zetje was dat ook opgelost.
Tering, da's een flinke val.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
Oh, de uitslag feyenoord-ajax is slecht aangekomen in de US:
wall street crash & burn - 8,5 %
Die jongetjes ook zegquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Niet echt. Ik had alleen last van dat jongentje met die bloemen. Die liep in de weg. Maar met een klein zetje was dat ook opgelost.
Eens kijken wat de AEX morgen ochtend gaat doen.quote:
Ik heb mijn handen al vol aan Alexander. En dan moet ik op zo een moment nog andere jongentjes wegwerken ook.quote:
En dat binnen enkele minuten..... Wat is de oorzaak?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
edit: en nu terug op een schappelijke -4 %
wat een flipperkast
Zegt U maar Máxima hoor Mevrouw Etcetera.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
't Is wat mevrouw.
Overigens is het jongetjes en niet jongentjes.
1.260quote:
Dat is dan afgesproken Etcetera.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Als jij dan geen mevrouw zegt, zal ik Máxima zeggen.
En de Nederlandse taal is soms een beetje dom. Hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |