Hij was pas 58 en ik zie het eigenlijk nergens een beetje groot uitgemetenquote:
--> W&T of een nieuw subforum: MED (van medicijn)quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Heb eerst de andere zalf gebruikt, is om het vet te houden. Vaseline-cetomacrogolcreme. Wie verzint die termenMaar het is wel vet
Tuurlijk, daar is het Afrika voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij was pas 58 en ik zie het eigenlijk nergens een beetje groot uitgemeten
Daarbij begreep ik op CNN dat er nogal wat kandidaten zich beschikbaar gaan stellen en dat er een zooitje wordt verwacht.
MED bestaat allangquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
--> W&T of een nieuw subforum: MED (van medicijn)
Ik pak even een Turkse krant er bij en vertaal deze met google:quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
De rapportage over de crash van Turkish Airlines is vrijgegeven. Eén van de uitkomsten: De piloten hadden een ramp kunnen voorkomen als zij op tijd hadden ingegrepen.
Nu is het wachten op de Turkse trots.
Goh, niks over de piloten...quote:Verantwoordelijk voor 80 procent van het ongeval, Boeing
Turkish Airlines vliegtuig stortte neer in Amsterdam, Het eindrapport werd aangekondigd. Volgens een verslag in de loodsen fout geen toeval, Boeing won 80 procent van het bedrijf dat verantwoordelijk is.
12:31 | 06 mei 2010
Holland 's Amsterdam, 25.02.2009 in de stad gedaald Turkish Airlines toestel werd aangekondigd in Den Haag over het uiteindelijke verslag.
Meld het ongeval aan de hoogte-indicator, en de aandoening wordt veroorzaakt door een ongeval met 80 procent van de Boeing Company is verantwoordelijk voor de verklaring toegevoegd.
Nederlandse Nationale Veiligheidsraad verslag uitgebracht aan het einde van de volgende uitspraken verschenen:
"Ons onderzoek, volgens de Istanbul -reis maken Amsterdam Schiphol Airport tijdens de landing valt Airlines vliegtuig was niet een fout loodsen.
Volgens het rapport van de onderzoekscommissie, met 124 passagiers en zeven bemanningsleden tijdens de val en de dood van negen mensen, 84 mensen gewond bij ongevallen met 80 procent in de verantwoordelijkheden van de vliegtuigbouwer Boeing Company.
Na maanden van onderzoek en informatie die is verkregen op grond van een ongeval, en voor rekening van Boeing 737 vliegtuigen te meten de hoogte van de hoogtemeter is de zogenaamde indicatoren. "
Criminaliteit op de luchthaven Schiphol, 10 procent van de
Pieter van Vollenhoven de National Security Council onder leiding van het verslag van de Commissie Onderzoek Nederland, de luchthaven Schiphol in Nederland die schrijft 10 procent van de veroordeelde. (NTV)
Jawel: waarschijnlijk is 'loodsen' de via-vertaling van 'Pilots', dus:quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik pak even een Turkse krant er bij en vertaal deze met google:
[..]
Goh, niks over de piloten...
zegt dat volgens dit onderzoek het NIET de fout was van de piloten.quote:"Ons onderzoek, volgens de Istanbul -reis maken Amsterdam Schiphol Airport tijdens de landing valt Airlines vliegtuig was niet een fout loodsen.
Da's snel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik pak even een Turkse krant er bij en vertaal deze met google:
[..]
Goh, niks over de piloten...
Ik zou echt niet teveel waarde hechten aan zo'n machinaal vertaald document. In het kopje staat 'criminaliteit' en in de zin eronder 'de veroordeelde', maar het zou goed kunnen dat het een vertaling is van een ander woord dat toevallig enigszins gerelateerd is. In beide gevallen staat er geen enkel woord voor 'schuld' bij, dus ik vermoed dat met 'Criminaliteit op de luchthaven Schiphol, 10 procent van de' gewoon wordt bedoeld dat 10% van de schuld bij Schiphol ligt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's snel.![]()
Dus de piloten (loodsen) geen schuld. Maar 10% van de oorzaak komt door de criminaliteit op Schiphol!?
Dan komen we op 80% schuld van Boeing en 20% schuld van Schiphol. Ik ben benieuwd of er een Turkse media is die ook de schuld van de piloten gaat vermelden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou echt niet teveel waarde hechten aan zo'n machinaal vertaald document. In het kopje staat 'criminaliteit' en in de zin eronder 'de veroordeelde', maar het zou goed kunnen dat het een vertaling is van een ander woord dat toevallig enigszins gerelateerd is. In beide gevallen staat er geen enkel woord voor 'schuld' bij, dus ik vermoed dat met 'Criminaliteit op de luchthaven Schiphol, 10 procent van de' gewoon wordt bedoeld dat 10% van de schuld bij Schiphol ligt.
Dat klopt iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Ach, met statistieken kun je alles bewijzen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat klopt idd. zijn vooral banken goed in
Vergeet niet: het is dader nummer 6quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Mjah hadden ze eerder ook al, die was dus onschuldig. Maar hoop voor ouders/familie/vrienden echt dat dit de dader is.
Omdat 'ie dan in de bak verdwijnt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Kun je nagaan
Wat ik niet snap is dat die gast er 17 jaar mee heeft rondgelopen en blijkbaar nooit aan iemand iets gezegd heeftZeventien jaar. Wtf.
Nee dat is niet raar. Hij loopt er 17 jaar mee rond. WIL het misschien wel vertellen maar kan het niet. Vervolgens staat er een half swat-team voor zijn neus en neemt 'm mee naar het bureau. Ze laten bewijsmateriaal zien(DNA onderzoek). Het einde is nabij en hij ziet geen uitvluchten meer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Ja ok. Maar hij wordt ondervraagd door de politie en zonder al te veel moeite krijgen ze een bekentenis. Dat is toch raar
Ja maar wij zijn niet helderziend, dus waar zie je dat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Mjah je zult gelijk hebben, maar ik kan er niet bij. Nu kan ik er sowieso niet bij dat je iemand omlegt.
Verrek, zie nu dat het bijna exact 17 jaar geleden is dat het gebeurde: 10 mei.
Ik las: "hetzelfde gebeurde"quote:
Nee, ik ben net begonnen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef iamredleader het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan?
Da's aardig van je.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:58 schreef iamredleader het volgende:
Ow. Dan zal ik ook maar even doorgaan tot het echt 17:00 is
Ik ben solidairquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:58 schreef iamredleader het volgende:
Ow. Dan zal ik ook maar even doorgaan tot het echt 17:00 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |