Vergeet niet: het is dader nummer 6quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Mjah hadden ze eerder ook al, die was dus onschuldig. Maar hoop voor ouders/familie/vrienden echt dat dit de dader is.
Omdat 'ie dan in de bak verdwijnt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Kun je nagaan
Wat ik niet snap is dat die gast er 17 jaar mee heeft rondgelopen en blijkbaar nooit aan iemand iets gezegd heeftZeventien jaar. Wtf.
Nee dat is niet raar. Hij loopt er 17 jaar mee rond. WIL het misschien wel vertellen maar kan het niet. Vervolgens staat er een half swat-team voor zijn neus en neemt 'm mee naar het bureau. Ze laten bewijsmateriaal zien(DNA onderzoek). Het einde is nabij en hij ziet geen uitvluchten meer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Ja ok. Maar hij wordt ondervraagd door de politie en zonder al te veel moeite krijgen ze een bekentenis. Dat is toch raar
Ja maar wij zijn niet helderziend, dus waar zie je dat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Mjah je zult gelijk hebben, maar ik kan er niet bij. Nu kan ik er sowieso niet bij dat je iemand omlegt.
Verrek, zie nu dat het bijna exact 17 jaar geleden is dat het gebeurde: 10 mei.
Ik las: "hetzelfde gebeurde"quote:
Nee, ik ben net begonnen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef iamredleader het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan?
Da's aardig van je.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:58 schreef iamredleader het volgende:
Ow. Dan zal ik ook maar even doorgaan tot het echt 17:00 is
Ik ben solidairquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:58 schreef iamredleader het volgende:
Ow. Dan zal ik ook maar even doorgaan tot het echt 17:00 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |