Nou, dat denk ik wel. Deels omdat "Nieuw Vlaanderen" waarschijnlijk helemaal niet erkend gaat worden door andere landen als het Wallonie in de stront laat zakken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot een oplossing gaat het ook niet komen tussen die twee.
En Wallonië hoeft helemaal niet in te stemmen met het onafhankelijk worden van Vlaanderen. Als Vlaanderen het wil kunnen ze morgen gewoon de onafhankelijkheid uitroepen.
Ja zo gek is dat nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
Dat het dan zo'n chaos gaat worden als in voormalig Joegoslavië is de andere kant van de medaille.
En ik heb het idee dat beide partijen nog op elkaars geld zitten te azen.
Mama Frankrijk wil zich misschien wel ontfermen over het arme Wallonië en ik denk dat Nederland Vlaanderen gewoon zal erkenen als zelfstandig land.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel. Deels omdat "Nieuw Vlaanderen" waarschijnlijk helemaal niet erkend gaat worden door andere landen als het Wallonie in de stront laat zakken?
Die schulden geven ze dan wel aan de nieuwe Europese stadstaat Brussel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
En staatsschulden: die kun je niet weggeven aan Wallonie...en zelf houden is ook geen optie
Wat moet Frankrijk met een armzalig stuk sloeberland?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Mama Frankrijk wil zich misschien wel ontfermen over het arme Wallonië en ik denk dat Nederland Vlaanderen gewoon zal erkenen als zelfstandig land.
Wallonie is zo arm als de pest. Het geld zit in Vlaanderen. Wallonie wil niet los want dan staan ze er alleen voor. Ze ZIJN al het armste gebied van een land.quote:De reden dat Wallonië een zelfstandigheid wil voorkomen is, denk ik, dat Wallonië dan geen andere mogelijkheid heeft dan toe te treden tot Frankrijk. Om in één klap het armste Departement van dat land te worden. Geen beste vooruitzichten dus.
En de Euro staat al zo laag...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die schulden geven ze dan wel aan de nieuwe Europese stadstaat Brussel.
Dus wij kunnen onze staatsschuld aan Limburg geven en Limburg afsteken als cadeautje aan Duitsland?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die schulden geven ze dan wel aan de nieuwe Europese stadstaat Brussel.
Nog altijd 26 cent hoger dan de startquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus wij kunnen onze staatsschuld aan Limburg geven en Limburg afsteken als cadeautje aan Duitsland?
Als dit waar is...quote:A possible culprit for the drop was a trader error in which someone entered a "b" for billion instead of an "m" for million in a trade. Multiple sources confirmed the report to CNBC and CNBC.com
Whehehehehe megavetquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Als jullie de oorzaak nog willen weten waarom de wereldeconomie zojuist even wankelde, en de dow in 5 minuten met 10% daalde:
[..]
Als dit waar is...![]()
![]()
Subsidies vangen via de EU? Net als NL nu nog geld krijgt om Flevoland te ontwikkelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat moet Frankrijk met een armzalig stuk sloeberland?
Geen wonder dat Vlaanderen van ze af wil.quote:Wallonie is zo arm als de pest. Het geld zit in Vlaanderen. Wallonie wil niet los want dan staan ze er alleen voor. Ze ZIJN al het armste gebied van een land.
Hebben of helpen?quote:Dat Nederland Vlaandere wel wil hebben is natuurlijk logisch
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Als jullie de oorzaak nog willen weten waarom de wereldeconomie zojuist even wankelde, en de dow in 5 minuten met 10% daalde:
[..]
Als dit waar is...![]()
![]()
Voor het eerste is dat een beetje laat. Maar dat tweede kan nog wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus wij kunnen onze staatsschuld aan Limburg geven en Limburg afsteken als cadeautje aan Duitsland?
Whahahahaquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dit waar is...![]()
![]()
Als ze weten wie het was kan die persoon beter even Monuta bellen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef De_Hertog het volgende:
'Even Apeldoorn bellen'-momentje.
Denk eerder een harikiri-momentje. Of een 'ren voor de brandende fakkels en hooivorken' momentje.quote:
Wat moet je nou met een gouden m4a1 ? Lijkt me dat je daarmee het gewicht enigszins negatief beïnvloedt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
check deze zieke dingen dan: http://www.guadalajararep(...)-in-guadalajara.html
Wacht..een gijzelaar is diegene die gegijzeld isquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Flikken Maastricht te kijken. Gegijzelde meid wordt gestoken in haar bovenbeen (zit een slagader dacht ik), gijzelaar gaat op agent af. Partner van agent aarzelt om te schieten, doet het eindelijk toch, en zakt half in elkaar omdat ze lang niet durfde te schieten. Agent gaat naar partner toe.
What the fuck, laten ze die gegijzelde liggenProfessioneel
Misschien wel exemplarisch voor het Nederlandse politiekorps echterquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Flikken Maastricht te kijken. Gegijzelde meid wordt gestoken in haar bovenbeen (zit een slagader dacht ik), gijzelaar gaat op agent af. Partner van agent aarzelt om te schieten, doet het eindelijk toch, en zakt half in elkaar omdat ze lang niet durfde te schieten. Agent gaat naar partner toe.
What the fuck, laten ze die gegijzelde liggenProfessioneel
quote:
Dat was ook direct waar ik aan moest denkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
1x luisteren...
'oh was ik maar een gijzelaar....'
Op 1 cent had ik nog wel een paar honderdduizend van die aandelen durven kopenquote:Update 22:39
De financiële nieuwssite CNBC meldt dat een deel van de paniek donderdag op Wall Street is veroorzaakt door een handelsfout. Een aantal bronnen melden dat een beurshandelaar bij het invoeren van een order de 'b' voor billion (miljard) ingevoerd had, in plaats van de 'm' van million, wat de bedoeling was.
Het ging om het aandeel Procter & Gamble, dat werelwijd bekend is om consumentenproducten zoals Gillette, Duracell en Pringles. Het aandeel zakte gedurende dag maar liefst 37 procent, om vervolgens met een verlies van 2,3 procent af te sluiten.
CNBC noemt de mini-crash op de beurs 'een van de meest duizelingwekkende halve uurtjes in de beursgeschiedenis'.
Update 22:56
Beurs.nl meldt dat ook het aandeel van 3M (vooral bekend van Post-it papiertjes) ook betrokken is bij de choas op Wall Street. 3M en Procter & Gamble wegen zwaar op de Amerikaanse beurzen.
Bij Procter & Gamble gaat het gerucht dat een handelaar een order invoerde van 16 miljard dollar in plaats van 16 miljoen dollar. Ook opmerkelijk was de koersontwikkeling van Accenture. Het aandeel daalde intraday naar 0,01 dollar, om vervolgens weer terug te keren naar meer dan 40 dollar.
Momenteel wordt uitgezocht wat er precies fout is gegaan, waarbij het volgens sommige handelaren aannemelijk is dat enkele transacties weer teruggedraaid gaan worden.
En dan verpatsen voor 40$ het stuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op 1 cent had ik nog wel een paar honderdduizend van die aandelen durven kopen
Volgens mij kan dat gewoon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Geen verstand van beleggen hier, en onze bankier ligt al plat, maar kun je zeggen dat je op tijdstip A aandelen koopt en let's say die 10 minuten later op tijdstip B meteen weer verkoopt met dikke winst? Of werkt het niet zo
Ja. Tenzij je koopt op 40 en hij daalt naar $ 0.01 en niet meer stijgtquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Geen verstand van beleggen hier, en onze bankier ligt al plat, maar kun je zeggen dat je op tijdstip A aandelen koopt en let's say die 10 minuten later op tijdstip B meteen weer verkoopt met dikke winst? Of werkt het niet zo
Er zullen heel wat aandeelhouders, die een ticker hebben lopen, naar adem hebben zitten happen toen ze die koers zagen kelderen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je koopt op 40 en hij daalt naar $ 0.01 en niet meer stijgt
Is gewoon elektronisch betalingsverkeer. Je krijgt geen certificaten thuisgestuurd ofzo hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:32 schreef Etcetera het volgende:
Maar gaat er geen tijd overheen dat je die aandelen 'in bezit moet hebben'? Of wordt tegenwoordig ook dat al zo snel verwerkt?
Verspilde moeite dusquote:Momenteel wordt uitgezocht wat er precies fout is gegaan, waarbij het volgens sommige handelaren aannemelijk is dat enkele transacties weer teruggedraaid gaan worden.
Volgens de berekeningen had ik recht op 3 euro. Geen teruggave dit jaar dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
De Beursvloer #157 WALLSTREET CRASHT !!!
vanaf hier beginnen met lezen...
sommige mensen kunnen beter eerst leren rekenen voordat ze gaan handelen zeg..
Nu we het toch over geld hebben, iemand hier al geld terug gehad van de belastingdienst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |