Ja die gozer laat zijn echte fans steeds vaker in de steek, kan hij niet mailen of bellen naar de Silverlady?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij duidelijk dat Zanger Rinus niet meer is wie hij ooit was, bijna niet meer aanwezig in zijn vaste stamcafé en vaker bij Gabry dan bij zijn eigen vriendin. Het is hem duidelijk naar het hoofd gestegen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja die gozer laat zijn echte fans steeds vaker in de steek, kan hij niet mailen of bellen naar de Silverlady?
Even zoekenquote:Zanger Rinus:P rinus is altijd fan van marlous oosting zegt:
*moet ik wel der tel of mail hebben
I say oe, ah, Ed de Goey, say oe ah Ed de Goey!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef moewhahaha het volgende:
Ik mis held en tevens cultfiguur Ed de Goey.
Goeie aanvullingquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pure class.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dj Skippy teamleiderquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:45 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[..]
Jammer dat mijn silverladyfan-account een ban heeft.
Okequote:
quote:al vanaf jonge leeftijd ben ik gek op Nederlandstalige muziek. Op dit moment ben ik de telefoniste van Radio Condor, beter bekend als de Silver Lady
Als echte Silverlady Marijke-fan huilt mijn hart als ik deze nep-silverladies zie. Ik hoop dat Marijke hen een proces aandoet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja hoor! Er zijn alweer mensen die proberen mee te liften op het Succes van de Silverlady
[ afbeelding ]
Radio Silverlady van het Boemerang team
en
Vj Miriam
[ afbeelding ]
Van Condor Radio
[..]
Walgelijk ditquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja hoor! Er zijn alweer mensen die proberen mee te liften op het Succes van de Silverlady
[ afbeelding ]
Radio Silverlady van het Boemerang team
en
Vj Miriam
[ afbeelding ]
Van Condor Radio
[..]
Dit blijft echt pure tijdloze genialiteitquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:48 schreef Pieter-utd het volgende:
We zullen je nooit vergeten Godin van de Lust
Iedereen op de hyves heeft het 06-nummer van Gabry nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:46 schreef Stoeprand het volgende:
Rinus heeft mij het nummer van z'n manager gegeven.
Ik ga 'm proberen te regelen voor Lowlands.
Oh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iedereen op de hyves heeft het 06-nummer van Gabry nu
Het is een nummer vol verborgen grappen. Zo zingt Arie: 'Ik ben een zwerver, zo ver van huis." MAAR ZWERVERS HEBBEN HELEMAAL GEEN HUIS HAHAHAHAHAHHAAH!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:32 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Arie pater, die clip waar ze het over heeft.
WAT EEN PRACHTSTUKJE DIT IS GEWOON ZOOO MOOI DANKJE SILVERLADY.
![]()
![]()
die kerel die NAAST de weg loopt ook!![]()
![]()
![]()
Ben je ook, iedereen heeft weer iets wat hem anders maakt. Je moet gewoon in jezelf geloven, dan komt het er vanzelf wel uit. Sterkte.quote:
Bedankt voor deze worden, vriend. Wat dat ben je. Je bent een goede vriend. Jij geeft mij de steun die ik het beste kan gebruiken op dit moment.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben je ook, iedereen heeft weer iets wat hem anders maakt. Je moet gewoon in jezelf geloven, dan komt het er vanzelf wel uit. Sterkte.
Ik ben er altijd voor je, kom gerust nog eens langs voor goede raad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bedankt voor deze worden, vriend. Wat dat ben je. Je bent een goede vriend. Jij geeft mij de steun die ik het beste kan gebruiken op dit moment.
Is het goed als ik nu langs kom? Ik zit namelijk ergens mee. Het is nogal beschamend om het hier te zeggen, maar je weet vast al waar ik het over heb.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor je, kom gerust nog eens langs voor goede raad.
Je bent altijd welkom, dat weet je. In huize Penisbaard is de deur nooit gesloten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is het goed als ik nu langs kom? Ik zit namelijk ergens mee. Het is nogal beschamend om het hier te zeggen, maar je weet vast al waar ik het over heb.
De tranen staan in mijn ogen. De broederliefde, ik voel het. Mensen zoals jij zijn nodig in deze samenleving.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom, dat weet je. In huize Penisbaard is de deur nooit gesloten.
Ik heb gewoon het gevoel dat je er voor anderen moeten zijn in deze verharde samenleving. Mensen weten niet meer wie ze zijn, wat ze doen en waarom ze hier zijn. Ik kan ze daarmee helpen, dat is mijn missie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De tranen staan in mijn ogen. De broederliefde, ik voel het. Mensen zoals jij zijn nodig in deze samenleving.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De tranen staan in mijn ogen. De broederliefde, ik voel het. Mensen zoals jij zijn nodig in deze samenleving.
Dat is een nobel streven. Ik zal aan je zijde staan, zolang jij dit pad blijft volgen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat je er voor anderen moeten zijn in deze verharde samenleving. Mensen weten niet meer wie ze zijn, wat ze doen en waarom ze hier zijn. Ik kan ze daarmee helpen, dat is mijn missie.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST. Laat de pa van Stoeprand meeliften op het succes van Stoeprand A.U.B.quote:
Mijn vader is geen dakdekker. Dat papiertje kwam slechts van een kladblok van een dakdekkersbedrijf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Een zoon van een dakdekker en een fan van Saaaaab
quote:mczomers (2 weken geleden)
Ik vraag je ook vriendelijk om mijn filmpje eraf te halen! Je hebt er geen toestemming voor!! Zo niet dan zijn we genootzaakt dit aan te geven!
Marcel Zomers en management
En hoe kwam je aan dat kladblok dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn vader is geen dakdekker. Dat papiertje kwam slechts van een kladblok van een dakdekkersbedrijf.
Ik vind Marcel sowieso een overschatte zanger. Hij lift gewoon mee op het succes van Jeroen Stevens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Ik zie net dat ik ook een reactie van Marcel Zomers heb.
[..]
Hallon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo kan dit niet in de UDWOSUDOKOUWKU langzame kwebbel van jullie.
Nou groetjens hè
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Ik zie net dat ik ook een reactie van Marcel Zomers heb.
[..]
quote:marcelroubos
marcelroubos (2 weken geleden)
Spam Gemarkeerd als spam
Ook ik vraag je mijn video dr af te haalen.
Uw hept hier geen toestemming voor, en anders volgen er gevolgen voor uw! Politie is al achter uw ip adres dus ik zou maar op passen.
Nou groetjes he
van Marcel Roubos en familie
Een dakpannenmerkquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Penisbaard het volgende:
Stoeprand, vertel nou eens wat een UDOWU is. Ik wil het serieus weten.
Black-out. Laat mij even tot rust komen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Penisbaard het volgende:
Stoeprand, vertel nou eens wat een UDOWU is. Ik wil het serieus weten.
Huilen, ik moet het nu. Dit vraag ik mij al een hele tijd af man, laat mij hier niet zo achter met al deze vragen oh god wat is dit iemand haal een dokter ik weet niet man ik weet niet waarom doe je mij dit aan groetjens silverlady marijkequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Black-out. Laat mij even tot rust komen.
Het filmpje met het IJsselduo, op 6:30. (Schandelijk dat ik dat uit mijn hoofd weetquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef 9611Niels het volgende:
In welk filmpje wordt de Silverlady ook al weer boos?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef 9611Niels het volgende:
In welk filmpje wordt de Silverlady ook al weer boos?
Waarom is dat er niet uitgeknipt?quote:
Dat was die 7 minuten van mijn leven wel waard, wat een faalquote:
Waarom kijk je dan het hele interview?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat was die 7 minuten van mijn leven wel waard, wat een faal
Omdat ik het verhaal van het Ijsselduo interessant vond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan het hele interview?
Omdat de Silverlady zo gewoon is gebleven, ze durft te laten zien dat zelfs zij fouten maakt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom is dat er niet uitgeknipt?![]()
Teveel moeite met MovieMaker
omdat ze niet verwachtte dat er ook maar 1 iemand zou opletten, ik lag meer in een stuiplach dan dat ik het volgdequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom is dat er niet uitgeknipt?![]()
Teveel moeite met MovieMaker
quote:
Bedankt, dat waardeer ik echt. Uiteraard ben jij ook altijd welkom bij mij thuis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Trollface. het volgende:
Ik wil jullie laten weten dat mochten jullie ooit om wat voor reden dan ook dakloos worden, dat mijn deur openstaat en mijn koelkast vol en mijn bed opgemaakt is. Mijn huis is jullie huis.
Dank je broeder, in deze onzekere tijden moeten FOK!ers elkaar steunen en helpen, want je weet nooit wat er morgen gebeurt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt, dat waardeer ik echt. Uiteraard ben jij ook altijd welkom bij mij thuis.
Ik zou graag je moeder willen ontmoeten zodat we niet langer vreemden voor elkaar zijn, uiteraard mag jij dan ook mijn moeder ontmoeten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Drinky het volgende:
Van mijn moeder mag ik geen vreemden binnenlaten maar anders zijn jullie welkom
Lijkt mij een goed iedey weet je al wanneer wwe deze swap kunnen doen van moeders?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou graag je moeder willen ontmoeten zodat we niet langer vreemden voor elkaar zijn, uiteraard mag jij dan ook mijn moeder ontmoeten.
Ik stel voor dat we elkaar zo snel mogelijk al ontmoeten bij het Fokbord in Heerenveen. Dit weekend kan ik niet, ik heb een LARPtoernooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed iedey weet je al wanneer wwe deze swap kunnen doen van moeders?
Het is vooral freaky wanneer ze weer doorgaat na dat 123. Je zou haar maar tegenkomen en ze kijkt je zo opeens aan.quote:
Dan ga je wegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Al die 'zangers' die 'geadoreerd' worden door KLB'ers
Ik vraag me nog steeds af waarom die act er nog is. Iedereen weet dat die Rinus niet kan zingen en toch blijft het in de KLB een onderwerp, ik voel me langzaam te goed voor KLB![]()
Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Hier heb je een clipje om je op te vrolijken. Werkt altijd bij mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Ik vraag me nog steeds af waarom die act er nog is. Iedereen weet dat die Rinus niet kan zingen en toch blijft het in de KLB een onderwerp, ik voel me langzaam te goed voor KLB![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
Iedereen weet dat die Rinus niet kan zingen
Reageer dan nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Haters gaan haten, verstand van muziek is zeldzaam tegenwoordig zie je maar weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Schandalig, Rinus verkwanselt zijn eigen volk. Om eerlijk te zijn stierf ik een beetje van binnen toen ik dit las.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij draait Rinus er gewoon omheen en voelt hij zich te goed voor de Silverlady, arrogante kwal.
En te goed om jou serieus te nemen ook nog, welke artiest waardeert zijn fans nou nietquote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij draait Rinus er gewoon omheen en voelt hij zich te goed voor de Silverlady, arrogante kwal.
Ik zie niks. Maar blijkbaar moet het Karl Noten zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:14 schreef Splutje het volgende:
Ik heb al een tijdje niks gehoord van deze held
[ afbeelding ]
Ik kan maar niet kiezen welke leuker isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef Apebeer het volgende:
Hey waar zijn xthexonlyxone en Foundation?
Nieuw en verbeterde picquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zie niks. Maar blijkbaar moet het Karl Noten zijn
Tieten van Foundation en hoofd van xthexonlyxonequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan maar niet kiezen welke leuker is
Pics/bronquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Tieten van Foundation en hoofd van xthexonlyxone
Stuur even doorquote:
Stuur eens. Maakt mij niet uit of het fake is, zolang ik maar de illusie heb.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Tieten van Foundation en hoofd van xthexonlyxone
PM!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stuur eens. Maakt mij niet uit of het fake is, zolang ik maar de illusie heb.
Gelukkig zijn er genoeg andere artiesten die leegte opvullen die Rinus heeft achter gelaten.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef MYV het volgende:
Ik vind het wel heel erg jammer dat Rinus ster allures heeft gekregen, ik bedoel ik dacht dat het altijd zo'n normale jongen was die gewoon van zn fans hield.
Toch haalt niemand het bij Rinus, het blijft surrogaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:41 schreef Rectum het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg andere artiesten die leegte opvullen die Rinus heeft achter gelaten.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Silverlady het volgende:
Hallo lieve mensen, ik moest hier een account voor aanmaken, want de silverlady is terug!
http://piratenland.eu/programma.php
Elke maandag om 9 uur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Silverlady het volgende:
Hallo lieve mensen, ik moest hier een account voor aanmaken, want de silverlady is terug!
Tot 19 uur. Ik ga as. maandag 10 uur non-stop naar de silverlady luisteren, en dan ga ik het opnemen zodat ik er nog talloze malen naar kan luisteren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
Elke maandag om 9 uur.![]()
Komen er ook weer nieuwe YT-filmpjes?
Ik zeg DOEN.quote:Maandag vanaf 09:00 uur
De Silverlady Uit Raalte
Verzoekjes kunt u aanvragen Op MSN
Voeg u haar toe telstargirl@hotmail.com
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Silverlady het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |