Wie heeft dat niet? Een held of heldin die in je jeugd een gigantische indruk op je heeft achtergelaten en je heeft gevormd hoe je nu bent, waar je ineens niets meer van hoort. Dat is gewoon verschrikkelijk. Dit kunnen mensen op televisie zijn, maar ook mensen uit je omgeving of die je alleen van internet kent.
Zo iemand heb ik ook, haar naam vraag je? Marijke. Deze beeldschone, doch intelligente, jonge dame uit het oosten des lands. In de tijd dat zij populair was heeft ze van menig jongen het hart gestolen of op hol laten slaan. Andere zullen ongetwijfeld hun eerste erectie hebben gehad bij het aanzien van alleen al haar zwoele blik.
Marijke die bij het gewone volk bekend staat als de Silverlady werd groot in de Nederlandse muziek. Ze interviewde grote namen in deze wereld. Haar succes steeg naar een hoogte punt toen zij hier op
Fok! werd ontdekt. Helaas knapte er daardoor iets bij haar waardoor ze zich wilde afzonderen van de wereld. Haar hyff-es en youtube kanaal werden al snel uit de lucht gehaald. Gelukkig is er een back-up gemaakt van haar youtube kanaal, die
hier te bewonderen is.
Ook kleine schandaaltjes kwamen aan het licht, zo heeft zij ruzie gehad bij een lokale radiozender, waar ze niet op een nette manier vertrok.
Echter is er sinds vandaag een sprankje hoop. Penisbaard, die goed bevriend is geraakt met Zanger Rinus, forceerd misschien een comeback van deze grootheid.
![]()
![]()
Dit heeft bij mij weer gevoelens naar boven gebracht die ik allang weggestopt had. Van binnen sta ik weer in vuur en vlam, maar tot dan blijft zij een gevallen heldin voor mij
Klacht: Gevallen Heldin![]()
![]()
Dankje Marijk