quote:al vanaf jonge leeftijd ben ik gek op Nederlandstalige muziek. Op dit moment ben ik de telefoniste van Radio Condor, beter bekend als de Silver Lady
Als echte Silverlady Marijke-fan huilt mijn hart als ik deze nep-silverladies zie. Ik hoop dat Marijke hen een proces aandoet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja hoor! Er zijn alweer mensen die proberen mee te liften op het Succes van de Silverlady
[ afbeelding ]
Radio Silverlady van het Boemerang team
en
Vj Miriam
[ afbeelding ]
Van Condor Radio
[..]
Walgelijk ditquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja hoor! Er zijn alweer mensen die proberen mee te liften op het Succes van de Silverlady
[ afbeelding ]
Radio Silverlady van het Boemerang team
en
Vj Miriam
[ afbeelding ]
Van Condor Radio
[..]
Dit blijft echt pure tijdloze genialiteitquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:48 schreef Pieter-utd het volgende:
We zullen je nooit vergeten Godin van de Lust
Iedereen op de hyves heeft het 06-nummer van Gabry nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:46 schreef Stoeprand het volgende:
Rinus heeft mij het nummer van z'n manager gegeven.
Ik ga 'm proberen te regelen voor Lowlands.
Oh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iedereen op de hyves heeft het 06-nummer van Gabry nu
Het is een nummer vol verborgen grappen. Zo zingt Arie: 'Ik ben een zwerver, zo ver van huis." MAAR ZWERVERS HEBBEN HELEMAAL GEEN HUIS HAHAHAHAHAHHAAH!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:32 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Arie pater, die clip waar ze het over heeft.
WAT EEN PRACHTSTUKJE DIT IS GEWOON ZOOO MOOI DANKJE SILVERLADY.
![]()
![]()
die kerel die NAAST de weg loopt ook!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |