Ja die gozer laat zijn echte fans steeds vaker in de steek, kan hij niet mailen of bellen naar de Silverlady?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij duidelijk dat Zanger Rinus niet meer is wie hij ooit was, bijna niet meer aanwezig in zijn vaste stamcafé en vaker bij Gabry dan bij zijn eigen vriendin. Het is hem duidelijk naar het hoofd gestegen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja die gozer laat zijn echte fans steeds vaker in de steek, kan hij niet mailen of bellen naar de Silverlady?
Even zoekenquote:Zanger Rinus:P rinus is altijd fan van marlous oosting zegt:
*moet ik wel der tel of mail hebben
I say oe, ah, Ed de Goey, say oe ah Ed de Goey!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef moewhahaha het volgende:
Ik mis held en tevens cultfiguur Ed de Goey.
Goeie aanvullingquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pure class.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dj Skippy teamleiderquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:45 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[..]
Jammer dat mijn silverladyfan-account een ban heeft.
Okequote:
quote:al vanaf jonge leeftijd ben ik gek op Nederlandstalige muziek. Op dit moment ben ik de telefoniste van Radio Condor, beter bekend als de Silver Lady
Als echte Silverlady Marijke-fan huilt mijn hart als ik deze nep-silverladies zie. Ik hoop dat Marijke hen een proces aandoet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja hoor! Er zijn alweer mensen die proberen mee te liften op het Succes van de Silverlady
[ afbeelding ]
Radio Silverlady van het Boemerang team
en
Vj Miriam
[ afbeelding ]
Van Condor Radio
[..]
Walgelijk ditquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja hoor! Er zijn alweer mensen die proberen mee te liften op het Succes van de Silverlady
[ afbeelding ]
Radio Silverlady van het Boemerang team
en
Vj Miriam
[ afbeelding ]
Van Condor Radio
[..]
Dit blijft echt pure tijdloze genialiteitquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:48 schreef Pieter-utd het volgende:
We zullen je nooit vergeten Godin van de Lust
Iedereen op de hyves heeft het 06-nummer van Gabry nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:46 schreef Stoeprand het volgende:
Rinus heeft mij het nummer van z'n manager gegeven.
Ik ga 'm proberen te regelen voor Lowlands.
Oh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iedereen op de hyves heeft het 06-nummer van Gabry nu
Het is een nummer vol verborgen grappen. Zo zingt Arie: 'Ik ben een zwerver, zo ver van huis." MAAR ZWERVERS HEBBEN HELEMAAL GEEN HUIS HAHAHAHAHAHHAAH!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:32 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Arie pater, die clip waar ze het over heeft.
WAT EEN PRACHTSTUKJE DIT IS GEWOON ZOOO MOOI DANKJE SILVERLADY.
![]()
![]()
die kerel die NAAST de weg loopt ook!![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |