Ben je ook, iedereen heeft weer iets wat hem anders maakt. Je moet gewoon in jezelf geloven, dan komt het er vanzelf wel uit. Sterkte.quote:
Bedankt voor deze worden, vriend. Wat dat ben je. Je bent een goede vriend. Jij geeft mij de steun die ik het beste kan gebruiken op dit moment.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben je ook, iedereen heeft weer iets wat hem anders maakt. Je moet gewoon in jezelf geloven, dan komt het er vanzelf wel uit. Sterkte.
Ik ben er altijd voor je, kom gerust nog eens langs voor goede raad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bedankt voor deze worden, vriend. Wat dat ben je. Je bent een goede vriend. Jij geeft mij de steun die ik het beste kan gebruiken op dit moment.
Is het goed als ik nu langs kom? Ik zit namelijk ergens mee. Het is nogal beschamend om het hier te zeggen, maar je weet vast al waar ik het over heb.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor je, kom gerust nog eens langs voor goede raad.
Je bent altijd welkom, dat weet je. In huize Penisbaard is de deur nooit gesloten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is het goed als ik nu langs kom? Ik zit namelijk ergens mee. Het is nogal beschamend om het hier te zeggen, maar je weet vast al waar ik het over heb.
De tranen staan in mijn ogen. De broederliefde, ik voel het. Mensen zoals jij zijn nodig in deze samenleving.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom, dat weet je. In huize Penisbaard is de deur nooit gesloten.
Ik heb gewoon het gevoel dat je er voor anderen moeten zijn in deze verharde samenleving. Mensen weten niet meer wie ze zijn, wat ze doen en waarom ze hier zijn. Ik kan ze daarmee helpen, dat is mijn missie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De tranen staan in mijn ogen. De broederliefde, ik voel het. Mensen zoals jij zijn nodig in deze samenleving.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De tranen staan in mijn ogen. De broederliefde, ik voel het. Mensen zoals jij zijn nodig in deze samenleving.
Dat is een nobel streven. Ik zal aan je zijde staan, zolang jij dit pad blijft volgen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat je er voor anderen moeten zijn in deze verharde samenleving. Mensen weten niet meer wie ze zijn, wat ze doen en waarom ze hier zijn. Ik kan ze daarmee helpen, dat is mijn missie.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST. Laat de pa van Stoeprand meeliften op het succes van Stoeprand A.U.B.quote:
Mijn vader is geen dakdekker. Dat papiertje kwam slechts van een kladblok van een dakdekkersbedrijf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Een zoon van een dakdekker en een fan van Saaaaab
quote:mczomers (2 weken geleden)
Ik vraag je ook vriendelijk om mijn filmpje eraf te halen! Je hebt er geen toestemming voor!! Zo niet dan zijn we genootzaakt dit aan te geven!
Marcel Zomers en management
En hoe kwam je aan dat kladblok dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn vader is geen dakdekker. Dat papiertje kwam slechts van een kladblok van een dakdekkersbedrijf.
Ik vind Marcel sowieso een overschatte zanger. Hij lift gewoon mee op het succes van Jeroen Stevens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Ik zie net dat ik ook een reactie van Marcel Zomers heb.
[..]
Hallon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo kan dit niet in de UDWOSUDOKOUWKU langzame kwebbel van jullie.
Nou groetjens hè
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Ik zie net dat ik ook een reactie van Marcel Zomers heb.
[..]
quote:marcelroubos
marcelroubos (2 weken geleden)
Spam Gemarkeerd als spam
Ook ik vraag je mijn video dr af te haalen.
Uw hept hier geen toestemming voor, en anders volgen er gevolgen voor uw! Politie is al achter uw ip adres dus ik zou maar op passen.
Nou groetjes he
van Marcel Roubos en familie
Een dakpannenmerkquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Penisbaard het volgende:
Stoeprand, vertel nou eens wat een UDOWU is. Ik wil het serieus weten.
Black-out. Laat mij even tot rust komen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Penisbaard het volgende:
Stoeprand, vertel nou eens wat een UDOWU is. Ik wil het serieus weten.
Huilen, ik moet het nu. Dit vraag ik mij al een hele tijd af man, laat mij hier niet zo achter met al deze vragen oh god wat is dit iemand haal een dokter ik weet niet man ik weet niet waarom doe je mij dit aan groetjens silverlady marijkequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Black-out. Laat mij even tot rust komen.
Het filmpje met het IJsselduo, op 6:30. (Schandelijk dat ik dat uit mijn hoofd weetquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef 9611Niels het volgende:
In welk filmpje wordt de Silverlady ook al weer boos?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef 9611Niels het volgende:
In welk filmpje wordt de Silverlady ook al weer boos?
Waarom is dat er niet uitgeknipt?quote:
Dat was die 7 minuten van mijn leven wel waard, wat een faalquote:
Waarom kijk je dan het hele interview?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat was die 7 minuten van mijn leven wel waard, wat een faal
Omdat ik het verhaal van het Ijsselduo interessant vond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan het hele interview?
Omdat de Silverlady zo gewoon is gebleven, ze durft te laten zien dat zelfs zij fouten maakt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom is dat er niet uitgeknipt?![]()
Teveel moeite met MovieMaker
omdat ze niet verwachtte dat er ook maar 1 iemand zou opletten, ik lag meer in een stuiplach dan dat ik het volgdequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom is dat er niet uitgeknipt?![]()
Teveel moeite met MovieMaker
quote:
Bedankt, dat waardeer ik echt. Uiteraard ben jij ook altijd welkom bij mij thuis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Trollface. het volgende:
Ik wil jullie laten weten dat mochten jullie ooit om wat voor reden dan ook dakloos worden, dat mijn deur openstaat en mijn koelkast vol en mijn bed opgemaakt is. Mijn huis is jullie huis.
Dank je broeder, in deze onzekere tijden moeten FOK!ers elkaar steunen en helpen, want je weet nooit wat er morgen gebeurt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt, dat waardeer ik echt. Uiteraard ben jij ook altijd welkom bij mij thuis.
Ik zou graag je moeder willen ontmoeten zodat we niet langer vreemden voor elkaar zijn, uiteraard mag jij dan ook mijn moeder ontmoeten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Drinky het volgende:
Van mijn moeder mag ik geen vreemden binnenlaten maar anders zijn jullie welkom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |