omdat ze niet verwachtte dat er ook maar 1 iemand zou opletten, ik lag meer in een stuiplach dan dat ik het volgdequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom is dat er niet uitgeknipt?![]()
Teveel moeite met MovieMaker
quote:
Bedankt, dat waardeer ik echt. Uiteraard ben jij ook altijd welkom bij mij thuis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Trollface. het volgende:
Ik wil jullie laten weten dat mochten jullie ooit om wat voor reden dan ook dakloos worden, dat mijn deur openstaat en mijn koelkast vol en mijn bed opgemaakt is. Mijn huis is jullie huis.
Dank je broeder, in deze onzekere tijden moeten FOK!ers elkaar steunen en helpen, want je weet nooit wat er morgen gebeurt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt, dat waardeer ik echt. Uiteraard ben jij ook altijd welkom bij mij thuis.
Ik zou graag je moeder willen ontmoeten zodat we niet langer vreemden voor elkaar zijn, uiteraard mag jij dan ook mijn moeder ontmoeten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Drinky het volgende:
Van mijn moeder mag ik geen vreemden binnenlaten maar anders zijn jullie welkom
Lijkt mij een goed iedey weet je al wanneer wwe deze swap kunnen doen van moeders?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou graag je moeder willen ontmoeten zodat we niet langer vreemden voor elkaar zijn, uiteraard mag jij dan ook mijn moeder ontmoeten.
Ik stel voor dat we elkaar zo snel mogelijk al ontmoeten bij het Fokbord in Heerenveen. Dit weekend kan ik niet, ik heb een LARPtoernooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed iedey weet je al wanneer wwe deze swap kunnen doen van moeders?
Het is vooral freaky wanneer ze weer doorgaat na dat 123. Je zou haar maar tegenkomen en ze kijkt je zo opeens aan.quote:
Dan ga je wegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Al die 'zangers' die 'geadoreerd' worden door KLB'ers
Ik vraag me nog steeds af waarom die act er nog is. Iedereen weet dat die Rinus niet kan zingen en toch blijft het in de KLB een onderwerp, ik voel me langzaam te goed voor KLB![]()
Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Hier heb je een clipje om je op te vrolijken. Werkt altijd bij mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Ik vraag me nog steeds af waarom die act er nog is. Iedereen weet dat die Rinus niet kan zingen en toch blijft het in de KLB een onderwerp, ik voel me langzaam te goed voor KLB![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
Iedereen weet dat die Rinus niet kan zingen
Reageer dan nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Haters gaan haten, verstand van muziek is zeldzaam tegenwoordig zie je maar weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Schandalig, Rinus verkwanselt zijn eigen volk. Om eerlijk te zijn stierf ik een beetje van binnen toen ik dit las.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij draait Rinus er gewoon omheen en voelt hij zich te goed voor de Silverlady, arrogante kwal.
En te goed om jou serieus te nemen ook nog, welke artiest waardeert zijn fans nou nietquote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij draait Rinus er gewoon omheen en voelt hij zich te goed voor de Silverlady, arrogante kwal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |