Lijkt mij een goed iedey weet je al wanneer wwe deze swap kunnen doen van moeders?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou graag je moeder willen ontmoeten zodat we niet langer vreemden voor elkaar zijn, uiteraard mag jij dan ook mijn moeder ontmoeten.
Ik stel voor dat we elkaar zo snel mogelijk al ontmoeten bij het Fokbord in Heerenveen. Dit weekend kan ik niet, ik heb een LARPtoernooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed iedey weet je al wanneer wwe deze swap kunnen doen van moeders?
Het is vooral freaky wanneer ze weer doorgaat na dat 123. Je zou haar maar tegenkomen en ze kijkt je zo opeens aan.quote:
Dan ga je wegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Al die 'zangers' die 'geadoreerd' worden door KLB'ers
Ik vraag me nog steeds af waarom die act er nog is. Iedereen weet dat die Rinus niet kan zingen en toch blijft het in de KLB een onderwerp, ik voel me langzaam te goed voor KLB![]()
Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Hier heb je een clipje om je op te vrolijken. Werkt altijd bij mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Ik vraag me nog steeds af waarom die act er nog is. Iedereen weet dat die Rinus niet kan zingen en toch blijft het in de KLB een onderwerp, ik voel me langzaam te goed voor KLB![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
Iedereen weet dat die Rinus niet kan zingen
Reageer dan nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Haters gaan haten, verstand van muziek is zeldzaam tegenwoordig zie je maar weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef henrydg het volgende:
'Zanger' Rinus![]()
Schandalig, Rinus verkwanselt zijn eigen volk. Om eerlijk te zijn stierf ik een beetje van binnen toen ik dit las.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij draait Rinus er gewoon omheen en voelt hij zich te goed voor de Silverlady, arrogante kwal.
En te goed om jou serieus te nemen ook nog, welke artiest waardeert zijn fans nou nietquote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij draait Rinus er gewoon omheen en voelt hij zich te goed voor de Silverlady, arrogante kwal.
Ik zie niks. Maar blijkbaar moet het Karl Noten zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:14 schreef Splutje het volgende:
Ik heb al een tijdje niks gehoord van deze held
[ afbeelding ]
Ik kan maar niet kiezen welke leuker isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef Apebeer het volgende:
Hey waar zijn xthexonlyxone en Foundation?
Nieuw en verbeterde picquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zie niks. Maar blijkbaar moet het Karl Noten zijn
Tieten van Foundation en hoofd van xthexonlyxonequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan maar niet kiezen welke leuker is
Pics/bronquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Tieten van Foundation en hoofd van xthexonlyxone
Stuur even doorquote:
Stuur eens. Maakt mij niet uit of het fake is, zolang ik maar de illusie heb.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Tieten van Foundation en hoofd van xthexonlyxone
PM!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stuur eens. Maakt mij niet uit of het fake is, zolang ik maar de illusie heb.
Gelukkig zijn er genoeg andere artiesten die leegte opvullen die Rinus heeft achter gelaten.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef MYV het volgende:
Ik vind het wel heel erg jammer dat Rinus ster allures heeft gekregen, ik bedoel ik dacht dat het altijd zo'n normale jongen was die gewoon van zn fans hield.
Toch haalt niemand het bij Rinus, het blijft surrogaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:41 schreef Rectum het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg andere artiesten die leegte opvullen die Rinus heeft achter gelaten.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Silverlady het volgende:
Hallo lieve mensen, ik moest hier een account voor aanmaken, want de silverlady is terug!
http://piratenland.eu/programma.php
Elke maandag om 9 uur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Silverlady het volgende:
Hallo lieve mensen, ik moest hier een account voor aanmaken, want de silverlady is terug!
Tot 19 uur. Ik ga as. maandag 10 uur non-stop naar de silverlady luisteren, en dan ga ik het opnemen zodat ik er nog talloze malen naar kan luisteren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
Elke maandag om 9 uur.![]()
Komen er ook weer nieuwe YT-filmpjes?
Ik zeg DOEN.quote:Maandag vanaf 09:00 uur
De Silverlady Uit Raalte
Verzoekjes kunt u aanvragen Op MSN
Voeg u haar toe telstargirl@hotmail.com
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Silverlady het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |