quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Ik zie net dat ik ook een reactie van Marcel Zomers heb.
[..]
quote:marcelroubos
marcelroubos (2 weken geleden)
Spam Gemarkeerd als spam
Ook ik vraag je mijn video dr af te haalen.
Uw hept hier geen toestemming voor, en anders volgen er gevolgen voor uw! Politie is al achter uw ip adres dus ik zou maar op passen.
Nou groetjes he
van Marcel Roubos en familie
Een dakpannenmerkquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Penisbaard het volgende:
Stoeprand, vertel nou eens wat een UDOWU is. Ik wil het serieus weten.
Black-out. Laat mij even tot rust komen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Penisbaard het volgende:
Stoeprand, vertel nou eens wat een UDOWU is. Ik wil het serieus weten.
Huilen, ik moet het nu. Dit vraag ik mij al een hele tijd af man, laat mij hier niet zo achter met al deze vragen oh god wat is dit iemand haal een dokter ik weet niet man ik weet niet waarom doe je mij dit aan groetjens silverlady marijkequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Black-out. Laat mij even tot rust komen.
Het filmpje met het IJsselduo, op 6:30. (Schandelijk dat ik dat uit mijn hoofd weetquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef 9611Niels het volgende:
In welk filmpje wordt de Silverlady ook al weer boos?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef 9611Niels het volgende:
In welk filmpje wordt de Silverlady ook al weer boos?
Waarom is dat er niet uitgeknipt?quote:
Dat was die 7 minuten van mijn leven wel waard, wat een faalquote:
Waarom kijk je dan het hele interview?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat was die 7 minuten van mijn leven wel waard, wat een faal
Omdat ik het verhaal van het Ijsselduo interessant vond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan het hele interview?
Omdat de Silverlady zo gewoon is gebleven, ze durft te laten zien dat zelfs zij fouten maakt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom is dat er niet uitgeknipt?![]()
Teveel moeite met MovieMaker
omdat ze niet verwachtte dat er ook maar 1 iemand zou opletten, ik lag meer in een stuiplach dan dat ik het volgdequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom is dat er niet uitgeknipt?![]()
Teveel moeite met MovieMaker
quote:
Bedankt, dat waardeer ik echt. Uiteraard ben jij ook altijd welkom bij mij thuis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Trollface. het volgende:
Ik wil jullie laten weten dat mochten jullie ooit om wat voor reden dan ook dakloos worden, dat mijn deur openstaat en mijn koelkast vol en mijn bed opgemaakt is. Mijn huis is jullie huis.
Dank je broeder, in deze onzekere tijden moeten FOK!ers elkaar steunen en helpen, want je weet nooit wat er morgen gebeurt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt, dat waardeer ik echt. Uiteraard ben jij ook altijd welkom bij mij thuis.
Ik zou graag je moeder willen ontmoeten zodat we niet langer vreemden voor elkaar zijn, uiteraard mag jij dan ook mijn moeder ontmoeten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Drinky het volgende:
Van mijn moeder mag ik geen vreemden binnenlaten maar anders zijn jullie welkom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |