abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81039391
Zijn er hier misschien lezers die ook altijd single zijn geweest?

Ik ben namelijk 30 jaar, en heb nog nooit een vriendin gehad. Het hebben van een vriendin heb ik nooit als een gemis gezien, ik zie het eerder als een eventuele aanvulling. Ondanks dat steekt het af en toe wel eens als ik op straat een lekker wijf zie lopen, maar paar seconden erna voel ik me weer helemaal goed. Ik denk ook maar altijd; er is al zoveel armoede en overbevolking op de wereld, ik hoef niet aan het ideaalplaatje te voldoen.

Doordat ik geen relatie heb (en kinderen) leid ik een best relaxt bestaan, over het algemeen heb ik weinig tot geen stress en kan ik doen en laten wat ik wil.

Ik zie het mij nog wel makkelijk een jaar of 30 volhouden zonder relatie (en evt. kinderen).

Hoe denken jullie er over, altijd single zijn?

Groeten,
D.D.W.
Why stay small, if you can grow big..
pi_81039449
Je moet doen wat binnen je mogelijkheden valt.
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:29:57 #3
244933 trovey
Nachtoele
pi_81039459
Niets mis mee hoor, als je er gelukkig mee bent gewoon doen. Natuurlijk heeft elke manier van leven zijn voor- en nadelen maar als je gelukkig bent met je leven is het blijkbaar de juiste levenswijze voor je.

[ Bericht 15% gewijzigd door trovey op 05-05-2010 02:47:41 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:32:01 #4
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_81039492
Awwww. Ts.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:32:16 #5
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_81039500
Alleenstaand kan ik mooi alles doen wat ik wil. Nooit iemand op sleeptouw nemen, nooit iets 'moeten' doen tegen m`n zin in. Ik hou het zo nog wel vol hoor.

Oh ja, belangrijkste ik kan m`n geld tenminste beter besteden.
Maar goed, ik ben dan ook nog lang geen 30.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:35:41 #6
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_81039544
Allebei heeft z'n voor- en nadelen.
Voor mij geldt dit :
quote:
Alleenstaand kan ik mooi alles doen wat ik wil. Nooit iemand op sleeptouw nemen, nooit iets 'moeten' doen tegen m`n zin in. Ik hou het zo nog wel vol hoor.

Maar goed, ik ben dan ook nog lang geen 30.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:38:04 #7
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_81039579
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:35 schreef raebyddet het volgende:
Allebei heeft z'n voor- en nadelen.
Voor mij geldt dit :
[..]
hihi, hoi
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:39:41 #8
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_81039593
Het voordeel van single is dat je je hele leven op FOK! door kan brengen en op dit forum vind je voldoende lotgenoten, aangezien 98% van de fokkers nog nooit een vriendin hebben gehad en ook nooit een vriendin zullen hebben, mezelf inclusief.

Dus als je tips wilt hebben over hoe een meisje moet versieren, zit je hier niet goed, want niemand op dit forum weet dit.

Zonder relatie heb je dus wel vrijheid, geen gezeur en kan je gewoon de vaat drie weken laten staan zonder dat iemand er iets van zegt.

Doe als alle fokkers, gewoon fappen, pr0n kijken en onzin posten!
Het ware leven!
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:43:22 #9
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81039634
Niets is zo erg als mensen die de pijn van het alleen zijn proberen te verzachten door te doen alsof het een eigen keuze is om single te zijn. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:45:09 #10
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_81039662
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:43 schreef Chowi het volgende:
Niets is zo erg als mensen die de pijn van het alleen zijn proberen te verzachten door te doen alsof het een eigen keuze is om single te zijn. .
Goed je kan ook zeggen dat je gewoon faalt.

Maar dat geldt dan niet alleen voor TS, maar voor iedereen hier op FOK! (mezelf inclusief).
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:45:33 #11
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81039671
quote:
Het is ook een keuze, van de andere sekse
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_81039681
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:45 schreef Drinky het volgende:

!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:49:37 #13
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_81039717
Schenkstroop, sinds wanneer ben je 30? Gefeliciteerd man.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:50:36 #14
286493 raebyddet
pi_81039730
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:45 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Goed je kan ook zeggen dat je gewoon faalt.

Maar dat geldt dan niet alleen voor TS, maar voor iedereen hier op FOK! (mezelf inclusief).
Ik kijk naar m'n omgeving en ik zie dat iedereen die een relatie heeft, zwaar ongelukkig is. Net of een relatie een last is, dat hoeft het niet te zijn. Maar dat is wat ik zie, dus dan vind ik niet dat ik faal. Vind het wel goed zo, met niemand rekening hoeven te houden, geen gezeur etc.
pi_81039760
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:50 schreef raebyddet het volgende:

Ik kijk naar m'n omgeving en ik zie dat iedereen die een relatie heeft, zwaar ongelukkig is. Net of een relatie een last is, dat hoeft het niet te zijn. Maar dat is wat ik zie, dus dan vind ik niet dat ik faal. Vind het wel goed zo, met niemand rekening hoeven te houden, geen gezeur etc.
Leuke omgeving heb je dan

Ik, niet vrijgezel, ben heel erg gelukkig met mijn vriend.

Vrijgezel zijn was ook leuk hoor, vooral het doen waar je zelf alleen maar zin in hebt is leuk, maar een relatie is toch meer mijn ding
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:56:12 #16
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81039782
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik, niet vrijgezel, ben heel erg gelukkig met mijn vriend vriendinnetje.

Vrijgezel zijn was ook leuk hoor, vooral het doen waar je zelf alleen maar zin in hebt is leuk, maar een relatie is toch meer mijn ding
Dat dus
Tics van je petten.
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:58:56 #17
286493 raebyddet
pi_81039812
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik, niet vrijgezel, ben heel erg gelukkig met mijn vriend.

Dat kan he. Ieder z'n ding. De één is gelukkiger zonder een relatie en de ander met. Maar wat ik probeer te zeggen is dat je niet perse een relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn.
pi_81039825
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:58 schreef raebyddet het volgende:
Dat kan he. Ieder z'n ding. De één is gelukkiger zonder een relatie en de ander met. Maar wat ik probeer te zeggen is dat je niet perse een relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn.
Dat denk ik ook niet en teveel mensen laten zichzelf ongelukkig maken door het ideaalplaatje van 'De Relatie'
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:04:26 #19
286493 raebyddet
pi_81039852
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 03:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet en teveel mensen laten zichzelf ongelukkig maken door het ideaalplaatje van 'De Relatie'
Dat klopt, ik zie het ook in m'n omgeving. Ze laten zich teveel leiden door wat andere mensen denken. En daar gaan ze al de fout in. Ze worden er in ieder geval niet gelukkiger van.
pi_81039896
quote:
Soms vind ik het wel jammer ja (in dat ene eenzame uurtje), maar over het algemeen ben ik blij met het single zijn, met de huidige gang van zaken zou ik sowieso nooit de tijd kunnen opbrengen voor een gezin of wat dan ook
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:14:06 #21
286493 raebyddet
pi_81039912
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 03:11 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Soms vind ik het wel jammer ja, maar over het algemeen ben ik blij met het single zijn
Ook één van de weinigen die blij is met het single zijn.
  woensdag 5 mei 2010 @ 05:16:23 #22
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81040246
Tja, ik ben alweer 12 jaar samen met mijn vrouw, waarvan 10 jaar getrouwd..... en ik moet er niet aan DENKEN om alleen thuis te komen eigenlijk.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81040255
quote:

[..]

Geluk hoor je ook te delen met elkaar en hoort niet af te hangen van de ander.

Verder:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_81042341
Ik ben al een leven lang alleenstaand en 30 jaar. Ik ben er verre van blij mee, de maatschappij is nu eenmaal meest ingericht op samenwonenden. Voordeel is dat ik me niet druk hoeft te maken over mijn toekomstige pensioen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:45:45 #26
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_81042575
quote:

[..]

Ik las laatst een wijze spreuk. Die spreuk hield in dat je geluk niet uit jezelf haalt maar uit andere mensen. Ik kon me er wel in vinden. Niet dat je per se een relatie moet hebben dan...
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:48:12 #27
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_81042627
als je mooie vrouwen aanduid met "lekker wijf" zal je het ook altijd wel blijven
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_81043715
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef sempron2400 het volgende:
Ik ben al een leven lang alleenstaand en 30 jaar. Ik ben er verre van blij mee, de maatschappij is nu eenmaal meest ingericht op samenwonenden. Voordeel is dat ik me niet druk hoeft te maken over mijn toekomstige pensioen.
Hoezo niet? Jij stopt op je 67e met leven?
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:35:55 #29
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_81043956
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:25 schreef D.D.W. het volgende:

Ik ben namelijk 30 jaar, en heb nog nooit een vriendin gehad. Het hebben van een vriendin heb ik nooit als een gemis gezien, ik zie het eerder als een eventuele aanvulling. Ondanks dat steekt het af en toe wel eens als ik op straat een lekker wijf zie lopen, maar paar seconden erna voel ik me weer helemaal goed. Ik denk ook maar altijd; er is al zoveel armoede en overbevolking op de wereld, ik hoef niet aan het ideaalplaatje te voldoen.

Doordat ik geen relatie heb (en kinderen) leid ik een best relaxt bestaan, over het algemeen heb ik weinig tot geen stress en kan ik doen en laten wat ik wil.

Ik zie het mij nog wel makkelijk een jaar of 30 volhouden zonder relatie (en evt. kinderen).

Groeten,
D.D.W.
Heb je ook nog nooit iets met een meisje gedaan?

Tsja, ze zeggen, als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet, maar een relatie hebben is in principe gewoon tof.
Ik geef wel toe dat dankzij liefde en relaties je soms ook door diepe dalen moet gaan, maar zoals Hans Teeuwen al zei, het is een val, waar je telkens toch weer bijzonder graag in trapt.

Single zijn is helemaal niet erg op zn tijd en kan goed zijn voor het sterken van je eigen karakter, maar men..je hele leven? Moet er niet aan denken..!
pi_81044039
quote:
Voordeel is dat ik me niet druk hoeft te maken over mijn toekomstige pensioen.
Pardon?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:40:12 #31
16632 Xlarge
========
pi_81044068
quote:

[..]

Hier met passend voorbeeld

Zit hele dag aan mijn vriendin vast
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:42:15 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_81044118
Wacht ff, bedoel je ook je hele leven door te gaan zonder seks? Dat kan ik echt niet.

Single blijven is leuk ja, maar ik moet af en toe gewoon neuken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_81044331
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 05:16 schreef maartena het volgende:
Tja, ik ben alweer 12 jaar samen met mijn vrouw, waarvan 10 jaar getrouwd..... en ik moet er niet aan DENKEN om alleen thuis te komen eigenlijk.
Oh ik denk er weleens stiekem aan hoor Kom je thuis: woonkamer een impressie van Katrina, kinderkamers een reflectie van Haïti en een rust als op de bazaar in Kandahar vlak na de papaver-oogst. Piepstemmetjes, gegraai in je zakken, vingertjes die nog onder de WC-deur aan toe worden gestoken voor AANDACHT MAMAMAMAMAMA.

Maja, dan gaan ze es een paar dagen weg en dan zit je daar in dat lege huis met je diepvriespizza voor de pc te eten.

Het is ook nooit goed.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_81044731
Ik zou heel graag een gezin willen later, dus het lijkt mij niks Niet verkeerd bedoeld tegen de mensen die het wel willen zijn.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:30:32 #36
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81047606
Mensen die zichzelf aan praten 'happy single' te zijn omdat het niet lukt iemand te krijgen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_81048072
Ik denk dat het in de aard van het beestje (de mensch heb ik het over) ligt om een maatje te vinden om te copuleren en evt. zich voor te planten. Al zullen er vast mensen zijn die hiervan afwijken. Er zijn immers ook mensen die van poepseks houden.
pi_81049286
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:32 schreef Juicyhil het volgende:
Zulk een waarheid! Maar dat neemt niet weg dat de rest van de relatie zwaar opweegt ten opzichte van die enkele keer iets 'moeten' doen tegen je zin in. Tenminste, als je het goed voor elkaar hebt.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_81049458
Ik ben niet altijd single geweest, al moet ik zeggen dat de relaties die ik heb gehad niet voelde als serieuze vaste relaties, maar ik denk ook wel dat ik altijd single ga blijven:

- ik ben teveel gewend aan mijn vrijheid en moet me bezig kunnen houden met alles wat ik maar wil
- al mijn geld wil ik in de pocket houden, ik lach me kapot. En mensen om me heen zich maar afvragen hoe het toch mogelijk is voor een single om alles zo goed op de rit te hebben. In je single bestaan geef je nu eenmaal veel minder uit aan vakanties, etentjes, uitgaan, kadootjes, etc.
- ondertussen nog even verder aan de carriere werken
- geen zin in een hoop gestres en altijd weer die onduidelijke vage houding van vrouwlief
- en kinderen? doe normaal man.
- sex is dan het enige gemis, daarom alleen gaan voor one night stands en wat reserve contacten die je achter de hand houdt, want gezellig op de bank zitten samen is alleen iets voor het eerste jaar, daarna breekt de pleuris uit
pi_81049732
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:29 schreef trovey het volgende:
Niets mis mee hoor, als je er gelukkig mee bent gewoon doen. Natuurlijk heeft elke manier van leven zijn voor- en nadelen maar als je gelukkig bent met je leven is het blijkbaar de juiste levenswijze voor je.
Klopt, TS moet zich inderdaad niet meten aan andere mensen, maar wat goed voor HEM is.

Wel zou ik persoonlijk in ieder geval één keer een relatie aangaan met iemand, dan weet je in elk geval hoe dat is en kan je een betere afweging maken. Je mist iets minder snel als je het nooit hebt gehad, maar misschien als je het een keer meemaakt wordt je leven er een stuk leuker door. Of niet, dat kan ook.
pi_81050459
quote:
Praat je uit eigen ervaring ?
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:59:37 #42
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_81052050
quote:
Het is verschrikkelijk man. Maar je moet toch door. Ik zie het maar als een handicap waar je mee moet leven.
pi_81052083
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:59 schreef Frederick_Blah het volgende:
Het is verschrikkelijk man. Maar je moet toch door. Ik zie het maar als een handicap waar je mee moet leven.
Zo zien veel mensen hun vrouw ook.
pi_81053830
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 05:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Geluk hoor je ook te delen met elkaar en hoort niet af te hangen van de ander.

Verder:

Wat een bazenliedje.

Mijn ex begreep dit nooit
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_81054072
Het lijkt mij heerlijk om weer vrijgezel te zijn. Heb al 30 jaar achterelkaar relaties gehad dus ik ken ook de andere kant. Mocht mijn huidige vriendin ooit bij mij weg gaan of weg willen, dan komt er nooit meer een ander mijn huis in. En neuken ???? Dat kan ook bij een hoertje of even rukken en je lust gevoel is gratis weg.
pi_81054172
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:09 schreef RVP67 het volgende:
Het lijkt mij heerlijk om weer vrijgezel te zijn. Heb al 30 jaar achterelkaar relaties gehad dus ik ken ook de andere kant. Mocht mijn huidige vriendin ooit bij mij weg gaan of weg willen, dan komt er nooit meer een ander mijn huis in. En neuken ???? Dat kan ook bij een hoertje of even rukken en je lust gevoel is gratis weg.
En waarom heb je nu dan nog een relatie?
pi_81054220
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:09 schreef RVP67 het volgende:
Rukken vergelijken met seks samen met je vriendin.
pi_81054269
quote:
In de happy single geloof ik niet, dus ik zou het behoorlijk naar gaan vinden denk ik. Ik denk dat je makkelijk kan stellen dat men 1) of iemand zoekt of 2) iemand heeft (of een rare combinatie van beiden, maar die laat ik voor het gemak even buiten beschouwing).

Toch zal ik ermee moeten leven dat ik mogelijk single blijf. Niet dat ik zo lelijk ben, zo tergend oninteressant of iets dergelijks, maar doordat het steeds moeilijker en moeilijker wordt om een langdurige relatie te hebben met iemand. Tussendoor een paar maandjes een scharrel of toevallig een kleine verliefdheid tel ik allemaal niet mee; ik doel echt op serieuze relaties waarbij er (als men daar zin in heeft) kinderen, een gedeeld huis en dergelijke aan te pas komen.

Mocht dat daadwerkelijk gebeuren (dat single blijven) ga ik gewoon de hele wereld rondreizen. Internationale lesbevoegdheid halen en overal op de wereld een keer lesgegeven te hebben. Als ik niet iets vind wat me hier kan houden ga ik er maar op uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 20:49:04 ]
pi_81054389
Ik ben vierentwintig en het eens. In die zin, ik moet bij iemand echt het gevoel hebben dat ik het goed met haar uit kan houden anders vind ik het zonde van mijn energie, en ik heb nog nooit iemand ontmoet waar ik dat gevoel bij had. Persoonlijk blijf ik dan liever single dan dat ik iemand 'kies' omdat het 'moet'. Overigens ben ik ook geenszins van plan om [op jacht] te gaan naar diegene, ik ontmoet haar, of niet.
En voor kinderen doe ik het al helemaal niet.
Dat is althans mijn huidige standpunt, en daar voel ik me goed bij.
HÆLP.
pi_81054421
Waarom is happy single precies zo moeilijk te verhapstukken? Alsof we op dit vlak wel allemaal hetzelfde in elkaar moeten steken ineens.
HÆLP.
pi_81054483
Ik haat condooms en word verstandig.
Dus nee.
pi_81054486
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:16 schreef Friek_ het volgende:

[..]

In de happy single geloof ik niet, dus ik zou het behoorlijk naar gaan vinden denk ik. Ik denk dat je makkelijk kan stellen dat men 1) of iemand zoekt of 2) iemand heeft.

Toch zal ik er mee moeten leven dat ik mogelijk single blijf. Niet dat ik zo lelijk ben, zo tergend oninteressant of iets dergelijks, maar doordat het steeds moeilijker en moeilijker wordt om een langdurige relatie te hebben met iemand. Tussendoor een paar maandjes een scharrel of toevallig een kleine verliefdheid tel ik allemaal niet mee; ik doel echt op serieuze relaties waarbij er (als men daar zin in heeft) kinderen, een gedeeld huis en meer aan te pas komen.

Mocht dat daadwerkelijk gebeuren ga ik gewoon de hele wereld rondreizen. Internationale lesbevoegdheid halen en overal op de wereld een keer lesgegeven te hebben. Als ik niet iets vind wat me hier kan houden ga ik er maar op uit.
Hoezo? Zo oud ben je niet (gezien je fotoboek). Nog genoeg tijd toch?
En lelijk ben je inderdaad zeker niet.
pi_81054771
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh eh, bedankt. 't Was niet mijn bedoeling om naar complimenten te vissen hoor, meer om aan te geven dat ik geen misvormd wezen ben waar iedereen met een boog omheen loopt.

Maar het klopt ook wat je zegt, ik heb nog genoeg tijd (ben op het moment 23 jaar oud). Ik denk alleen dat het steeds minder hard de norm wordt om een relatie te hebben. Het typische CDA-ideaal a la 'gezin als hoeksteen van de samenleving' begint achterhaald te raken en monogamie begint een steeds serieler karakter te krijgen. Het is lang niet meer vanzelfsprekend dat je een relatie krijgt en met diegene gaat trouwen; daar is de samenleving veels te liberaal voor geworden (in de zin dat iedereen de kans krijgt om zijn eigen leven te vormen zoals hij/zij zelf wil).

Waar je vroeger een soort protectionisme had dat je toch wel met iemand samen op de bank belandde, heeft het die eerder genoemde liberalisering de wetten van de markt overgenomen: je krijgt alleen nog maar een relatie als er genoeg vraagt naar jou is als relatiepartner. In die zin vind ik het gewoon niet meer zo vanzelfsprekend dat ik 'toch nog wel' een relatie zal krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 17:39:03 ]
pi_81054932
quote:
90 % van de vrouwen is labiel, verbaast me niks dat er mensen zijn die kiezen voor levenslang single zijn
Oh en wat een pijn zeg, compleet vrij zijn en doen wat je wilt.
pi_81055987
Ik vind daar wel een kern van waarheid in zitten. Ik wil niet generaliseren maar de mannen die ik tegen ben gekomen die al jaren single zijn, zijn single om een reden. Ze zijn verlegen, kunnen niet versieren, kleden zich heel saai, blijven alleen maar thuis zitten.

Het is puur mijn eigen ervaring en het hoeft niet altijd zo te zijn, maar ik heb ook nooit iemand ontmoet die er ontzettend goed uitzag en spontaan was, en nog nooit een relatie had gehad.

Volgens mij kun je gewoon veel zelf in de hand hebben.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:32:19 #56
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81056300
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:42 schreef psaexorp het volgende:

[..]

90 % van de vrouwen is labiel, verbaast me niks dat er mensen zijn die kiezen voor levenslang single zijn
Sorry hoor, maar dan kijk je blijkbaar naar de verkeerde vrouwen. Om nou te zeggen dat 90% ervan labiel is, is een beetje generaliseren, vind je ook niet?
pi_81056340
Hij wil aandacht door zoiets te zeggen, negeren dus!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_81056990
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:22 schreef Faerie het volgende:
Ik vind daar wel een kern van waarheid in zitten. Ik wil niet generaliseren maar de mannen die ik tegen ben gekomen die al jaren single zijn, zijn single om een reden. Ze zijn verlegen, kunnen niet versieren, kleden zich heel saai, blijven alleen maar thuis zitten.

Het is puur mijn eigen ervaring en het hoeft niet altijd zo te zijn, maar ik heb ook nooit iemand ontmoet die er ontzettend goed uitzag en spontaan was, en nog nooit een relatie had gehad.

Je moet ook een vrouw tegenkomen die je wil versieren, hè.
HÆLP.
pi_81057754
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:22 schreef Faerie het volgende:

Ach, ik kom sowieso weinig mensen (wel of geen relatie) tegen die alle eigenschappen hierboven wel bezitten.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:22:09 #60
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81057988
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ik denk er weleens stiekem aan hoor Kom je thuis: woonkamer een impressie van Katrina, kinderkamers een reflectie van Haïti en een rust als op de bazaar in Kandahar vlak na de papaver-oogst. Piepstemmetjes, gegraai in je zakken, vingertjes die nog onder de WC-deur aan toe worden gestoken voor AANDACHT MAMAMAMAMAMA.

Maja, dan gaan ze es een paar dagen weg en dan zit je daar in dat lege huis met je diepvriespizza voor de pc te eten.

Het is ook nooit goed.
Verschil: Ik ben getrouwd en heb bewust geen kinderen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81058031
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:32 schreef Chowi het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dan kijk je blijkbaar naar de verkeerde vrouwen. Om nou te zeggen dat 90% ervan labiel is, is een beetje generaliseren, vind je ook niet?
Hij doelt wellicht vooral op jullie "ik moet even wat tijd voor mezelf hebben / mijn biologische klokt tikt / ik moet erachter komen wie ik ben / ik zoek bevestiging / ik heb twijfels over dit en dat" houding.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:25:27 #62
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81058103
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Het probleem is natuurlijk wel.... dat hoe ouder je wordt, hoe meer bagage vrouwen meenemen. Voor je het weet zit je in de 30, en zijn de vrijgezelle vrouwen veelal gescheiden vrouwen met gedeelde voogdij over een kleutertje, en heb je dus ook weer met de ex-man te maken en zo.... Andersom is dat net zo goed natuurlijk, een eventuele toekomstige relatie met een vent kan ook een ex-vrouw+kind hebben waar je gewoon nooit meer vanaf komt tot het kind 21+ is of zo
-
pi_81058173
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:25 schreef maartena het volgende:

[..]

Het probleem is natuurlijk wel.... dat hoe ouder je wordt, hoe meer bagage vrouwen meenemen. Voor je het weet zit je in de 30, en zijn de vrijgezelle vrouwen veelal gescheiden vrouwen met gedeelde voogdij over een kleutertje, en heb je dus ook weer met de ex-man te maken en zo.... Andersom is dat net zo goed natuurlijk, een eventuele toekomstige relatie met een vent kan ook een ex-vrouw+kind hebben waar je gewoon nooit meer vanaf komt tot het kind 21+ is of zo
Ik dacht dat oude mannen het bij de 'net-rijpen' ook wel goed deden?
HÆLP.
pi_81058189
Mensen die niet geloven dat de Happy single bestaat

Omkomen in het geld, doen wat je wilt, geen gezeik aan je kop en neuken wie je wilt.

Inderdaad zoals hierboven al eerder werd gesteld, wat een pijn zeg.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:31:55 #65
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81058313
Ik heb ook liever een scharrel dan een vaste vriend. Ik moet kunnen gaan en staan waar ik wil zonder me te veel aan te moeten passen aan iemand anders, en ja dat is toch echt mijn eigen keuze. Al kan ik wel verlangen naar iemand als ik verliefd ben, maar dan ook niet om de rest van m'n leven mee te spenderen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_81058420
Hmm, ik kies dan weer voor de liefde.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_81058422
Of draai het om, mensen die gaan voor huisje boompje beestje, omdat dat zo hoort volgens anderen.
pi_81061281
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:42 schreef psaexorp het volgende:

[..]

Totdat je erachter komt dat vrijheid om te doen en laten wat je wilt een behoorlijk overschat goed is.
pi_81061667
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:35 schreef Monco10 het volgende:
Of draai het om, mensen die gaan voor huisje boompje beestje, omdat dat zo hoort volgens anderen.
Het is wel wat burgerlijk, maar of dat men het nu doet puur omdat het de zogenaamde de norm is vind ik wat overdreven. Mensen denken voortaan zo liberaal dat eenieder gewoon kan doen wat hij- of zijzelf wilt. Dan zie ik kinderen nemen, een Rabobankhypotheek, CDA stemmen, een rijtjeshuis, labrador en elk jaar met de caravan naar Zuid-Frankrijk gewoon als bewuste keuzes. Dat je bij zo'n burgerlijk leven een schrijnend gebrek aan levensbeschouwing hebt is dan een tweede.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 20:59:48 ]
pi_81061839
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:46 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Totdat je erachter komt dat vrijheid om te doen en laten wat je wilt een behoorlijk overschat goed is.
Het is maar net waar je waarde aan hecht. De mooiste relaties heb ik gehad met de mannen die dat begrepen en me die vrijheid gunden (omdat ze dat zelf ook konden waarderen), ik heb nooit het gevoel gehad dat die vrijheid overschat is. Het impliceert ook een beetje dat vrijheid en liefde - in welke vorm dan ook - niet naast elkaar kunnen bestaan, dat is imo absoluut niet het geval. Mijn vrijheid is me alles waard.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_81062336
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:59 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Het is maar net waar je waarde aan hecht. De mooiste relaties heb ik gehad met de mannen die dat begrepen en me die vrijheid gunden (omdat ze dat zelf ook konden waarderen), ik heb nooit het gevoel gehad dat die vrijheid overschat is. Het impliceert ook een beetje dat vrijheid en liefde - in welke vorm dan ook - niet naast elkaar kunnen bestaan, dat is imo absoluut niet het geval. Mijn vrijheid is me alles waard.
Ligt er ook weer een beetje aan hoe je vrijheid definieert natuurlijk. Als ik kijk naar het vrijheidsbegrip wat psaexorp hanteert vind ik dat maar suf. Als vrijheid is doen en laten wat je wilt zonder met iemand (een partner in dit geval) rekening te houden heb je maar een vulgair idee ervan. Zo'n vrijheid kan zeker niet naast een relatie bestaan, aangezien een relatie juist helemaal draait om het rekening houden met elkaar.

Persoonlijk denk ik ook niet dat zulke vrijheid zoveel waard is. Je kan ervoor kiezen, maar ik geloof niet dat je in die losbandige vrijheid geluk kan vinden. Geluk is voor mij iets dat je vindt en deelt met mensen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:36:07 #72
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81063526
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:23 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Hij doelt wellicht vooral op jullie "ik moet even wat tijd voor mezelf hebben / mijn biologische klokt tikt / ik moet erachter komen wie ik ben / ik zoek bevestiging / ik heb twijfels over dit en dat" houding.
Ik heb geen van die zinnen ooit uitgesproken in mijn leven. Groei ik daardoor nu ineens een penis ofzo?
pi_81063985
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:10 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ligt er ook weer een beetje aan hoe je vrijheid definieert natuurlijk. Als ik kijk naar het vrijheidsbegrip wat psaexorp hanteert vind ik dat maar suf. Als vrijheid is doen en laten wat je wilt zonder met iemand (een partner in dit geval) rekening te houden heb je maar een vulgair idee ervan. Zo'n vrijheid kan zeker niet naast een relatie bestaan, aangezien een relatie juist helemaal draait om het rekening houden met elkaar.

Persoonlijk denk ik ook niet dat zulke vrijheid zoveel waard is. Je kan ervoor kiezen, maar ik geloof niet dat je in die losbandige vrijheid geluk kan vinden. Geluk is voor mij iets dat je vindt en deelt met mensen.
Eens!

Mijn definitie van vrijheid is niet gestoeld op losbandige seks met de hele wereld zonder me te bedenken of ik iemand kwets, meer het idee dat ik me kan en mag storten op de dingen die voor mij waardevol zijn zonder dat ik minstens vijf keer per week me MOET melden bij iemand die ook tijd/energie/aandacht vereist.. En dat is het: als ik weet dat het niet moet, dat niets verplicht is, dan wil ik wél graag vijf keer per week komen melden. Die vrijheid zit puur en alleen in mijn hoofd.
I'm an artist.
pi_81064444
quote:
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:30 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zichzelf aan praten 'happy single' te zijn omdat het niet lukt iemand te krijgen.
Dit
Hoewel het zeker een voordeel is als je zelfstandig kunt leven, mist TS IMHO toch een van de mooiste dingen die er zijn (en iets dat tegelijkertijd ook kan uitlopen op iets heel klote ). Dus ik snap de keuze van TS niet en geloof eerder dat het een soort 'makkelijke' uitweg is, dus tips:
- stap uit die slachtofferrol, ontwikkel jezelf, want: "Als je blijft doen wat je altijd deed, zul je blijven krijgen wat je altijd kreeg". Ik geloof dat er voor iedereen wel een geschikte partner is, er zijn immers tientallen miljoenen mensen op den aarde.
- get a life... seriously
- kies niet voor de makkelijke uitweg, ja uit je comfort zone stappen is moeilijk, maar het is het meer dan waard. Je bent een schande voor het mannelijk geslacht

[ Bericht 0% gewijzigd door DeuceFour op 05-05-2010 22:12:58 ]
pi_81066913
Je bent echt niet vrijwillig single hoor. Je bent gewoon een faalhaas die niks aan zijn leven wil doen en liever in een slachtofferpositie blijft. Lekker makkelijk! En ondertussen jezelf maar aanpraten dat je het wil... Je bent nog net niet zo sneu als Schenkstroop. (Alleen maar omdat jij wel een baan hebt)
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:46:24 #76
302023 klammenoorseboskat
Legendary slash daddy.
pi_81066984
Waarom heb je een man als usericon?

zit jij de boel te foppen?
-
pi_81067035
Ik geloof wel dat er mensen happy single kunnen zijn, maar dat 90% van degenen die dat beweerd dat inderdaad doet omdat ze de moed gewoon opgegeven hebben.
pi_81069019
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef BazerDanBowser het volgende:
Je bent echt niet vrijwillig single hoor. Je bent gewoon een faalhaas die niks aan zijn leven wil doen en liever in een slachtofferpositie blijft. Lekker makkelijk! En ondertussen jezelf maar aanpraten dat je het wil... Je bent nog net niet zo sneu als Schenkstroop. (Alleen maar omdat jij wel een baan hebt)
Geen idee of ik vrijwillig single ben, ik heb er in ieder geval geen moeite mee. Ik vind het heerlijk, ik hoef alleen rekening te houden met mezelf en als ik naar mijn bankrekening kijk komt er een glimlach op mijn gezicht, dat heb je al snel als je geen koters hoeft op te voeden. Wat mijn leven betreft, mijn zaakjes heb ik gewoon op orde. Een faalhaas ben je pas als een relatie of vriendin het enigste in je leven is wat je gelukkig maakt of kan maken.

Zelf mis ik eigenlijk inderdaad alleen de sex maar daar heb je tegenwoordig genoeg oplossingen voor zonder ergens aan vast te zitten.
pi_81070148
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:00 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Wat een bazenliedje.

Mijn ex begreep dit nooit
Dat zegt dan idd genoeg over die ex. Misschien is dit nummer wel een goede test aan het begin van de relatie. Zet het gewoon een keertje op en kijk hoe je nieuwe vlam erop reageert. Snapt ze het niet, kan ze gelijk weg!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:01:42 #80
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81088554
Af en toe een korte relatie vind ik wel leuk, maar op termijn is single mij altijd beter bevallen. Ik heb er het geduld niet voor en ik vind de vrijheid belangrijker. Ik kan reizen wanneer ik wil, wonen waar ik wil, werken waar ik wil, enzovoorts.

Maar ook ik loop nog tegen veel onbegrip aan, de meeste mensen kunnen het zich kennelijk moeilijk voorstellen. Ik geloof dus wel in de happy single, maar ik denk ook dat ik een van de weinige mensen ben die zo in elkaar zit.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:21:37 #81
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_81089372
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:45 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

En dat is het: als ik weet dat het niet moet, dat niets verplicht is, dan wil ik wél graag vijf keer per week komen melden.
Klinkt een beetje onvolwassen dit, het is toch geen schande om verantwoordelijkheid af te leggen aan iemand die veel voor je betekent? Is dat juist niet een integraal onderdeel van een relatie, het feit dat je rekening moet houden met elkaar??

Je klinkt als iemand die wilt doen en laten wat ze wilt en die het niet duldt als iemand ook maar iets er tegenin brengt..want o nee, straks beperk je mijn vrijheid..
pi_81089583
21 en single hier, nog nooit in een echte relatie geweest. Maar dat kan vanavond gaan veranderen
Vind het nou ook wel lang zat geweest eigenlijk.
pi_81089898
Wat ik me dan afvraag bij diegene die zeggen happy single te zijn omdat ze vrijheid hebben en willen: zijn jullie dan gewoon niemand tegengekomen waarvan je echt dacht, 'wow met jou wil ik echt mijn leven delen' of hou je het zelf steeds tegen?

Als je iemand echt helemaal geweldig vindt, dan neem je die kans toch? Ook al wordt je vrijheid misschien een beetje beperkt.
pi_81090043
Ik geloof niet in de happy single, je kunt best een hele tijd happy single zijn, maar een leven lang ?

Nah, een mens is niet gemaakt om alleen te leven, denk ik dan...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:57:25 #85
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81090935
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:28 schreef Monco10 het volgende:
Mensen die niet geloven dat de Happy single bestaat

Omkomen in het geld, doen wat je wilt, geen gezeik aan je kop en neuken wie je wilt.

Inderdaad zoals hierboven al eerder werd gesteld, wat een pijn zeg.
En op een gegeven moment kom je erachter dat dat een heel leeg bestaan is. Je hebt immers ook niemand om alles mee te delen en dat is toch wel een van de meest waardevolle dingen in een relatie. Daarbij: geld over?? Als single is alles juist veel duurder dan als je samen bent. Ik ben ook heel lang single geweest, maar ben toch wel heel blij met mijn huidige relatie, maar je moet wel net de juiste tegenkomen. Een relatie aangaan om maar een relatie te hebben is ontzettend sneu, je moet graag bij de ander willen zijn. Maar dan moet je diegene wel vinden natuurlijk, maar ik geloof ook niet in de happy single... Ken geen enkel persoon die single is zonder daarvoor duidelijk aanwijsbare reden.
Don't let my username fool you...
pi_81091105
quote:

Groeten,
D.D.W.
Daar gaan we:
Ik snap het best. Niet willen voldoen aan het plaatje, dat is een gedachte die ik zeker deel.
Ik vind dat ik het zo goed heb momenteel, ik zie het nut van delen niet. Veel mensen kunnen sowieso niet waarderen wat ik waardeer, en ik wil niet dat er een smet komt op de dingen die ik leuk/mooi acht. Ik geniet van de dingen alleen. Als ik uit wil, zijn er vrienden, maar het is allemaal drama-loos.
Ik ben van mening dat relaties soms teveel bestaan uit delen en samenzijn en plakken en constant bij elkaar zijn. Mensen raken zichzelf kwijt.

Ik weet wie ik ben, wat ik aan mezelf heb, en ik zou het niet op willen geven. Misschien komt er een keer iemand langs die bij me past, misschien niet. Het zal me om het even zijn
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:03:37 #87
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81091202
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Daar gaan we:
Ik snap het best. Niet willen voldoen aan het plaatje, dat is een gedachte die ik zeker deel.
Ik vind dat ik het zo goed heb momenteel, ik zie het nut van delen niet. Veel mensen kunnen sowieso niet waarderen wat ik waardeer, en ik wil niet dat er een smet komt op de dingen die ik leuk/mooi acht. Ik geniet van de dingen alleen. Als ik uit wil, zijn er vrienden, maar het is allemaal drama-loos.
Ik ben van mening dat relaties soms teveel bestaan uit delen en samenzijn en plakken en constant bij elkaar zijn. Mensen raken zichzelf kwijt.

Ik weet wie ik ben, wat ik aan mezelf heb, en ik zou het niet op willen geven. Misschien komt er een keer iemand langs die bij me past, misschien niet. Het zal me om het even zijn
Waarom zou je je eigen identiteit opgeven als je een relatie aangaat? Dan heb je m.i. de verkeerde relatie...
pi_81091646
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Schenkstroop, sinds wanneer ben je 30? Gefeliciteerd man.
Nee, het is Lamon.
pi_81091793
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Waarom zou je je eigen identiteit opgeven als je een relatie aangaat? Dan heb je m.i. de verkeerde relatie...
Je doet het onbewust toch, omdat je prioriteiten gaat stellen. Je komt tijd tekort. Dus je laat je vrienden wat vaker schieten, je gaat minder sporten, of wat je dan ook doet.
Heeft niets te maken met de verkeerde relatie.
pi_81092633
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:32 schreef Aneurysma het volgende:
Awwww. Ts.
Fan van mij
pi_81096555
Ik heb tot nu toe maar 1 echt serieuze en langdurige relatie gehad en geloof wel in de happy single. Ik denk dat er veel mensen zijn die in bepaalde periodes van hun leven liever ongebonden zijn. Er zullen er minder zijn die echt hun hele leven lang niet in een relatie willen zitten, de meesten gaan vroeg of laat wel een keer een tijdje voor de bijl.

Of een relatie leuker is? Dat lijkt me wel ja, anders begin je er niet aan. Mensen stappen in een relatie omdat ze verwachten dat het een meerwaarde biedt en ze houden eraan vast zolang de meerwaarde er is. Vandaar ook dat uit onderzoek blijkt dat mensen met een relatie gemiddeld gelukkiger zijn. Dat lijkt me volkomen logisch, hoe gelukkig ik zelf ook ben als single en hoezeer ik met veel mensen in een relatie nooit zou willen ruilen. Degene in de relatie ervaart er genoeg pluspunten bij om hem te houden, dat blijkt uit het feit dat ie ervoor kiest.
pi_81097001
Waarom mag men het overal over oneens zijn, behalve dat je de keuze maakt om single te zijn? Sommigen hier lijken wel reli-fanaten die niet kunnen geloven dat je niet in een God gelooft.
HÆLP.
pi_81099078
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:21 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Klinkt een beetje onvolwassen dit, het is toch geen schande om verantwoordelijkheid af te leggen aan iemand die veel voor je betekent? Is dat juist niet een integraal onderdeel van een relatie, het feit dat je rekening moet houden met elkaar??

Je klinkt als iemand die wilt doen en laten wat ze wilt en die het niet duldt als iemand ook maar iets er tegenin brengt..want o nee, straks beperk je mijn vrijheid..
Klopt helemaal. En daarom heb ik dus ook geen relatie . Zie niet in wat daar onvolwassen aan is.
I'm an artist.
pi_81099147
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:21 schreef ShadyLane het volgende:
Of een relatie leuker is? Dat lijkt me wel ja, anders begin je er niet aan. Mensen stappen in een relatie omdat ze verwachten dat het een meerwaarde biedt en ze houden eraan vast zolang de meerwaarde er is. Vandaar ook dat uit onderzoek blijkt dat mensen met een relatie gemiddeld gelukkiger zijn.
Dat kan natuurlijk ook komen omdat zeurderige negatieve mensen sneller in de steek worden gelaten. En hele angstige mensen zitten ook in die groep van mensen zonder relatie.

Dus het is niet zozeer relaties die gelukkig maken, maar gelukkige mensen die zich sneller in avonturen storten. Avonturen zoals relaties. En gelukkige mensen, mensen met een passie, zijn weer boeiend voor andere mensen, dus behouden ze die relaties ook.

Dus ben het niet helemaal eens met wat jij hier de oorzaak noemt en wat het gevolg.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:28:08 #95
286493 raebyddet
pi_81099296
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef ehqo. het volgende:
Waarom mag men het overal over oneens zijn, behalve dat je de keuze maakt om single te zijn? Sommigen hier lijken wel reli-fanaten die niet kunnen geloven dat je niet in een God gelooft.
Mee eens.
pi_81099651
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef ehqo. het volgende:
Of OUD-posters die niet kunnen geloven dat je geen kinderen wilt.
pi_81099717
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dus het is niet zozeer relaties die gelukkig maken, maar gelukkige mensen die zich sneller in avonturen storten. Avonturen zoals relaties.
En wanhopige mensen storten zich sneller in relaties, en mensen die slecht alleen kunnen zijn storten zich sneller in relaties, en mensen met grote financiele problemen storten zich sneller in relaties, en mensen die als de dood zijn voor wat hun traditionele pa en ma zullen vinden storten zich sneller in relaties.

Dus nee, ik hang jouw theorie niet aan en blijf bij de mijne .
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:47:41 #98
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81100081
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:15 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Je doet het onbewust toch, omdat je prioriteiten gaat stellen. Je komt tijd tekort. Dus je laat je vrienden wat vaker schieten, je gaat minder sporten, of wat je dan ook doet.
Heeft niets te maken met de verkeerde relatie.
En daar krijg je dan geen andere leuke dingen voor terug
pi_81100097
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:24 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook komen omdat zeurderige negatieve mensen sneller in de steek worden gelaten. En hele angstige mensen zitten ook in die groep van mensen zonder relatie.

Dus het is niet zozeer relaties die gelukkig maken, maar gelukkige mensen die zich sneller in avonturen storten. Avonturen zoals relaties. En gelukkige mensen, mensen met een passie, zijn weer boeiend voor andere mensen, dus behouden ze die relaties ook.

Dus ben het niet helemaal eens met wat jij hier de oorzaak noemt en wat het gevolg.
Hier ben ik het ook niet mee eens. Het is zéker niet zo dat gelukkige mensen zich sneller in relaties storten, ik vind juist dat mensen die minder gelukkig zijn dat sneller doen.

Gelukkige (vrijgezelle) mensen storten zich niet zo snel in een relatie, omdat ze het goed alleen kunnen redden. En voordat je een relatie aangaat moet je eerst jezelf 100% accepteren. Wat dus heel veel ongelukkige mensen niet doen.
pi_81100215
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

En wanhopige mensen storten zich sneller in relaties, en mensen die slecht alleen kunnen zijn storten zich sneller in relaties, en mensen met grote financiele problemen storten zich sneller in relaties, en mensen die als de dood zijn voor wat hun traditionele pa en ma zullen vinden storten zich sneller in relaties.

Dus nee, ik hang jouw theorie niet aan en blijf bij de mijne .
Maar die mensen breken wel weer sneller met hun partner ...
pi_81101972
Ja, dus jij bedoelt dat gelukkige mensen vaker een gelukkige relatie zullen hebben. Dat geloof ik zeker.
Ik had het over relaties in het algemeen (dus niet alleen de gelukkige). Ik denk dat ook iemand in een uitgebluste of ronduit matige relatie vaak gelukkiger is dan wanneer hij niet in die relatie zat. Het feit dat hij ervoor kiest in die relatie te blijven betekent dat die relatie een bepaalde meerwaarde voor hem heeft boven de relatie niet hebben. Zo puur praktisch bedoel ik het, misschien iets te uberpraktisch .
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:36:21 #102
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_81102419
Wie komt je dan opzoeken in het bejaardentehuis
My mama didn't raise no fool
pi_81103427
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:47 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En daar krijg je dan geen andere leuke dingen voor terug
Misschien wel. Maar die dingen zijn voor mijn gevoel vergankelijker.
Ik heb meer herinneringen aan mezelf terwijl ik alleen & gelukkig ben dan ik in een relatie. Ongeacht welke relatie, ik heb best wel wat goede achter de rug. De herinneringen daarvan zijn niet zo blijvend, dus niet boeiend genoeg.

Ik vind het heerlijk om mijn eigen keuzes over mijn tijdindeling te maken.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:01:05 #104
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81121346
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:36 schreef La_Vita het volgende:
Nog een reden om single te blijven, dan voel ik me tenminste niet verplicht om me later te verlagen tot een dergelijk bestaan.

Overigens is het voor mij al heel lang duidelijk dat ik geen kinderen wil, dat maakt het ook wel gemakkelijker om lange relaties te vermijden.
pi_81123210
Ik denk wel dat het bestaat, maar dat het zeldzaam is om echt je hele leven je zo te voelen. Maar ja er zijn ook aseksuelen, dus er zijn ongetwijfeld ook echte arelationelen.

Maar ik denk dat veruit de meesten die zich nu zo voelen rond hun veertigste wat meer behoefte krijgen aan geborgenheid en het wel gezien hebben qua doen wat je zelf wil, geld, reizen, etc.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:06:36 #106
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81123370
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk wel dat het bestaat, maar dat het zeldzaam is om echt je hele leven je zo te voelen. Maar ja er zijn ook aseksuelen, dus er zijn ongetwijfeld ook echte arelationelen.

Maar ik denk dat veruit de meesten die zich nu zo voelen rond hun veertigste wat meer behoefte krijgen aan geborgenheid en het wel gezien hebben qua doen wat je zelf wil, geld, reizen, etc.
Dat is zeker mogelijk, maar dat zien we tegen die tijd wel.
pi_81123833
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:06 schreef Sinofiel het volgende:
Dat is zeker mogelijk, maar dat zien we tegen die tijd wel.
Er is ook niks mis mee om dan van gedachten te veranderen (of niet). Het is gewoon iets wat je veel ziet.

Mijn oom was er ook zo een, had een Jaguar en zo'n extreem vrijgezellenhuis, af en toe een chick voor een paar dates, nooit een relatie, nooit kinderen gewild. Maar ja zo halverwege de 40 was ie al twee keer op Mount Everest geweest, had ie het noorderlicht gezien en de Sahara, had ie voor de 5e keer een gloednieuw entertainment center en een nog weer grotere TV en had ie het wel een beetje gehad met de zoveelste nachtclub, hip restaurant, strandtent, enzovoort. Hij vond het allemaal een beetje het zelfde worden, het gaf geen spanning of kick meer. Dus toen begon ie een relatie, met een vrouw, een met kinderen nota bene. The final frontier als het ware. Is ie heel gelukkig mee. Plus dat die vrouw natuurlijk ook al een heel leven heeft gehad, dus hij heeft ook weinig last met onzekerheid / claimen etc. bij haar, en kinderen heeft ze al en voor een nieuw nestje is ze te oud. Dus dat werkt best goed. Denk dat het wel vaker zo gaat.
pi_81124198
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:32 schreef Juicyhil het volgende:
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:39:58 #109
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_81124684
Is het voor mensen die liever geen relatie willen, maar niet alleen willen zijn geen idee om over adoptie na te denken? Ik heb werkelijk geen flauw benul wat daarbij komt kijken, maar is het uberhaupt mogelijk? Ik kan me voorstellen dat adoptie je leven wel een bepaalde invulling kan geven.
Dit, dus.
pi_81124705
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:19 schreef Dipkip het volgende:
Maar ja zo halverwege de 40 was ie al twee keer op Mount Everest geweest, had ie het noorderlicht gezien en de Sahara, had ie voor de 5e keer een gloednieuw entertainment center en een nog weer grotere TV en had ie het wel een beetje gehad met de zoveelste nachtclub, hip restaurant, strandtent, enzovoort.
Ja, dat is ook precies het leven van mensen die bewust single zijn. Materialisme en nul diepgang.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:05:23 #111
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81125728
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:25 schreef D.D.W. het volgende:Ik ben namelijk 30 jaar, en heb nog nooit een vriendin gehad. Het hebben van een vriendin heb ik nooit als een gemis gezien, ik zie het eerder als een eventuele aanvulling. Ondanks dat steekt het af en toe wel eens als ik op straat een lekker wijf zie lopen, maar paar seconden erna voel ik me weer helemaal goed. Ik denk ook maar altijd; er is al zoveel armoede en overbevolking op de wereld, ik hoef niet aan het ideaalplaatje te voldoen.
Wordt een keer verliefd en je weet meteen hoeveel je mist. En je bent a-sexueel?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_81127396
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef Buitendam het volgende:
Is het voor mensen die liever geen relatie willen, maar niet alleen willen zijn geen idee om over adoptie na te denken? Ik heb werkelijk geen flauw benul wat daarbij komt kijken, maar is het uberhaupt mogelijk? Ik kan me voorstellen dat adoptie je leven wel een bepaalde invulling kan geven.
Ik weet niet of dat 'mag' als alleenstaande ouder eigenlijk. Los daarvan ben ik met je eens dat het hebben van een kind voor sommige mensen (SOMMIGE!) een invulling kan geven die net zo ver of verder gaat dan de relatie met een partner.
I'm an artist.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:07:55 #113
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81128382
quote:
Er zijn volgens mij zoveel voorwaarden verbonden aan adoptie, dat het volgens mij niet mogelijk is om als alleenstaande een kind te adopteren...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:15:42 #114
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81128788
quote:
Maar dat zou veel van genoemde voordelen van geen relatie teniet doen; Sterker nog, ik denk dat je met een kind nog mindervrijheid hebt dan met een relatie.

En als ik me ooit vestig zou ik mijn leven dan liever invulling geven met een hond of een kat dan met een kind, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:06 #115
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81128911
quote:
Een kind adopteren omdat je niet alleen wil zijn? Neem dan een hond. Een kind is geen luxe-goed.
Als je je alleen voelt, dan moet je je afvragen waarom dat is. Hoogstwaarschijnlijk toch omdat je geen partner hebt, niet omdat je geen kinderen hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_81129125
Ik kan me niet voorstellen dat iemand heel z'n leven lang single is
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:24:57 #117
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81129241
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef CelinoPino het volgende:
En ik kan me niet voorstellen dat mensen hun hele leven bij dezelfde persoon blijven of van relatie naar relatie gaan.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:28:02 #118
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_81129391
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Een kind adopteren omdat je niet alleen wil zijn? Neem dan een hond. Een kind is geen luxe-goed.
Als je je alleen voelt, dan moet je je afvragen waarom dat is. Hoogstwaarschijnlijk toch omdat je geen partner hebt, niet omdat je geen kinderen hebt.
Die mening delen we dan niet. Ik vind het idee van een alleenstaande ouder helemaal niet zo gek, eigenlijk. Als je, net zoals koppels, aan kunt tonen dat je financieel gezond genoeg bent, mooie gelegen woonruimte aan een kind kan bieden en tot slot opvoedkundig je mannetje staat, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar liever voor kiest dan voor een partner.

Als je het zo beredeneert slaat die vergelijking met een hond of kind als luxe-goed als een tang op een varken, wat mij betreft.
Dit, dus.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:31:35 #119
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81129570
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die mening delen we dan niet. Ik vind het idee van een alleenstaande ouder helemaal niet zo gek, eigenlijk. Als je, net zoals koppels, aan kunt tonen dat je financieel gezond genoeg bent, mooie gelegen woonruimte aan een kind kan bieden en tot slot opvoedkundig je mannetje staat, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar liever voor kiest dan voor een partner.

Als je het zo beredeneert slaat die vergelijking met een hond of kind als luxe-goed als een tang op een varken, wat mij betreft.
Je snapt er weinig van. Het gaat er niet om of je dat kind kunt onderhouden..het gaat erom of een kind adopteren wel de oplossing is voor de lege gat in je leven. Je moet je dus heel goed afvragen wat die leegte is.

- je mist toch genegenheid/een partner
- je mist toch dat je voor iemand kunt zorgen
- je mist geen partner maar wel kinderen.

Dus WAT is je beweegreden om een KIND te adopteren als je denkt: "ik ben wel een beetje eenzaam".
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:36:22 #120
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_81129806
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je snapt er weinig van. Het gaat er niet om of je dat kind kunt onderhouden..het gaat erom of een kind adopteren wel de oplossing is voor de lege gat in je leven. Je moet je dus heel goed afvragen wat die leegte is.

- je mist toch genegenheid/een partner
- je mist toch dat je voor iemand kunt zorgen
- je mist geen partner maar wel kinderen.

Dus WAT is je beweegreden om een KIND te adopteren als je denkt: "ik ben wel een beetje eenzaam".
Het hoeft toch niet in het verlengde te staan van een relatie? Het lijkt mij niet vreemd dat iemand minder gelukkig kan zijn in een relatie dan wanneer hij/zij de verantwoordelijkheid neemt over het opvoeden van een kind.
Dit, dus.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:56:05 #121
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81130921
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet in het verlengde te staan van een relatie? Het lijkt mij niet vreemd dat iemand minder gelukkig kan zijn in een relatie dan wanneer hij/zij de verantwoordelijkheid neemt over het opvoeden van een kind.
Dat is de issue niet. Het gaat erom WAAROM iemand zich alleen voelt.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:03:26 #122
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_81131295
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:56 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat is de issue niet. Het gaat erom WAAROM iemand zich alleen voelt.

Ik quote uit de OP:
quote:
Het hebben van een vriendin heb ik nooit als een gemis gezien, ik zie het eerder als een eventuele aanvulling.
De issue is in mijn ogen dus ook op welke manieren het mogelijk en wenselijk is voor vrijgezellen om hun leven aan te vullen. Vandaar ook mijn vraag wat de mogelijkheden zijn m.b.t adoptie als vrijgezel.
Dit, dus.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:09:43 #123
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81131596
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik quote uit de OP:
[..]

De issue is in mijn ogen dus ook op welke manieren het mogelijk en wenselijk is voor vrijgezellen om hun leven aan te vullen. Vandaar ook mijn vraag wat de mogelijkheden zijn m.b.t adoptie als vrijgezel.

Jouw vraag:
quote:
Is het voor mensen die liever geen relatie willen, maar niet alleen willen zijn geen idee om over adoptie na te denken?
Je stelt dus de vraag of een kind de oplossing zou zijn tegen eenzaamheid.
En ik zeg dat je je eerst moet afvragen *waarom* je je eenzaam voelt.

Als je denkt dat je eenzaamheid voortkomt uit het gebrek van een kind, dan ben ik helemaal niet tegen het adopteren van een kind

Maar de redenering: "Ik voel me wel alleen maar ik wil niet vast zitten aan een partner. Misschien kan ik een kind nemen" is natuurlijk hartstikke krom.

Een kind als aanvulling: ja
Een kind als aanvulling vanwege een misplaatst gevoel: nee
pi_81131607
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:32 schreef Chowi het volgende:

[..]

Nee dat vind ik niet.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:36 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ik heb geen van die zinnen ooit uitgesproken in mijn leven. Groei ik daardoor nu ineens een penis ofzo?
Ja, nu zul je helaas wel meteen voor de rest van je leven single blijven als shemale
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:36 schreef La_Vita het volgende:
niemand, je sterft uiteindelijk toch wel alleen dus doe de wereld een gunst en neuk gewoon niet
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:16:10 #125
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_81131921
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
Knip.
Ja, goed. Ik begrijp het. Waar ik op doelde was niet mensen die zeggen: "Ik wil alleen door het leven, geen vastigheid" en dan na een paar jaar uit verveling maar een kind nemen. De mensen waar ik op doelde zijn de types die de schaapjes op het droge hebben (goede leefomgeving, goed salaris en een duidelijk opvoedkundig plan) die zeggen: "De ervaring leert mij dat ik uit een relatie niet veel voldoening haal, dus dat laat ik aan mijn voorbij gaan. Wel zou ik graag een kind willen en daar al mijn energie in stoppen."
Dit, dus.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:18:47 #126
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81132027
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, goed. Ik begrijp het. Waar ik op doelde was niet mensen die zeggen: "Ik wil alleen door het leven, geen vastigheid" en dan na een paar jaar uit verveling maar een kind nemen. De mensen waar ik op doelde zijn de types die de schaapjes op het droge hebben (goede leefomgeving, goed salaris en een duidelijk opvoedkundig plan) die zeggen: "De ervaring leert mij dat ik uit een relatie niet veel voldoening haal, dus dat laat ik aan mijn voorbij gaan. Wel zou ik graag een kind willen en daar al mijn energie in stoppen."
Kijk, dat is alweer een andere benadering

En tja, dat blijft lastig. Ik kan het me voorstellen
Maar ik denk dat het in de meeste gevallen voor een kind beter is om 2 ouders te hebben.(en ja, dat is een andere discussie, maar wel belangrijk voor de mogelijkheid)
pi_81132244
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:40 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, dat is ook precies het leven van mensen die bewust single zijn. Materialisme en nul diepgang.
Ik beschrijf EEN leven, van iemand die ik persoonlijk ken, tuttekop. Ik zeg nergens dat dat voor iedereen geldt, alleen dat het volgens mij wel vaker voorkomt. Getuige uitspraken over geld en reizen hier in dit topic door mensen die claimen bewust single te zijn, klopt dat ook.
pi_81132434
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:45 schreef Drinky het volgende:

[..]

quote:

[..]

Dan falen zij ook. Ik heb natuurlijk ook wel 'ns mot met m'n vriendin, net zo goed dat ik wel 'ns mot met m'n ouders of broers heb, hoort erbij. Maar ik word er wel een stuk gelukkiger van. Zo hoort 't ook. Natuurlijk moet je wel eens rekening met elkaar houden, maar wat je er voor terugkrijgt is dat wel waard.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:43:13 #129
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_81133331
Een positief topic van DDW???

Ik ben gewend dat je het in negatieve toon schrijft, maar wat dat betreft kan ik alleen maar zeggen: Niks mee mis toch, als je er zelf positief over blijft?
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_81138657
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik beschrijf EEN leven, van iemand die ik persoonlijk ken, tuttekop. Ik zeg nergens dat dat voor iedereen geldt, alleen dat het volgens mij wel vaker voorkomt. Getuige uitspraken over geld en reizen hier in dit topic door mensen die claimen bewust single te zijn, klopt dat ook.
Ik vond het dusdanig cliche en daarom niets-toevoegend dat ik zelf de moeite niet zou hebben genomen het in te tikken.
pi_81139788
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Countess het volgende:
Een positief topic van DDW???

Ik ben gewend dat je het in negatieve toon schrijft, maar wat dat betreft kan ik alleen maar zeggen: Niks mee mis toch, als je er zelf positief over blijft?
Lamon heeft toch wel vaker positieve topics geschreven? .
pi_81147348
Ik ben nu 2 jaar single na 7 jaar een relatie te hebben gehad en ben eigenlijk zeer tevreden. Uiteraard verlang ik af en toe naar een vriendin om mijn ziel en zaligheid te delen (niet dat ik dat kon met mijn vriendin), heb daar gelukkig nu een goed substituut voor gevonden. Ik heb ook hele goede tijden gehad, ook slechte, zo gaat dat nu eenmaal in een relatie.
Het is ook heerlijk om met niemand rekening te hoeven houden. Ik ben nu in staat om met vrienden een weekend frankrijk of zweden te pakken, om lekker uit te kunnen met vriendinnen en heel veel te sporten. Daarbij kom ik nu op nummer 1, ik hoef mezelf niet meer weg te cijferen en ik moet eerlijk toegeven dat mijn leven er het afgelopen jaar een stuk beter op is geworden.
Ik zou een vriendin absoluut niet erg vinden, ik zou alleen nu wat meer aan mezelf denken.

Single
Samen
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:53:15 #133
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_81147980
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef CelinoPino het volgende:
Jij bent dan ook geen man.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_81149960
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En op een gegeven moment kom je erachter dat dat een heel leeg bestaan is. Je hebt immers ook niemand om alles mee te delen en dat is toch wel een van de meest waardevolle dingen in een relatie. Daarbij: geld over?? Als single is alles juist veel duurder dan als je samen bent. Ik ben ook heel lang single geweest, maar ben toch wel heel blij met mijn huidige relatie, maar je moet wel net de juiste tegenkomen. Een relatie aangaan om maar een relatie te hebben is ontzettend sneu, je moet graag bij de ander willen zijn. Maar dan moet je diegene wel vinden natuurlijk, maar ik geloof ook niet in de happy single... Ken geen enkel persoon die single is zonder daarvoor duidelijk aanwijsbare reden.

Een leeg bestaan, hou toch op, Ik word al geirriteerd als er bezoek komt, ik werk ze het liefst zo snel mogelijk de deur weer uit, of als het kan voorkom ik dat ze uberhaupt op de stoep staan. Moet je nagaan als er iemand 24/7 hier op de bank zou zitten. Misschien leuk de eerste maanden maar na een jaar breekt sowieso de pleuris uit.

En tuurlijk hou je als single meer geld over, degene die een carriere hebben opgebouwd en single zijn zullen het wel herkennen. Natuurlijk niet als je dozen uitpakt bij de Aldi.
Als ik het even vergelijk met familie en vrienden dan is dat wel duidelijk, sommigen houden 150 euro over, terwijl ik 1400 over houdt met eenzelfde salaris. Tsja het vrouwtje moet nu eenmaal verwend worden.
pi_81150108
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Faerie het volgende:
Wat ik me dan afvraag bij diegene die zeggen happy single te zijn omdat ze vrijheid hebben en willen: zijn jullie dan gewoon niemand tegengekomen waarvan je echt dacht, 'wow met jou wil ik echt mijn leven delen' of hou je het zelf steeds tegen?

Als je iemand echt helemaal geweldig vindt, dan neem je die kans toch? Ook al wordt je vrijheid misschien een beetje beperkt.
Ja, maar ik ken alleen sexuele aantrekkingskracht.
pi_81150596
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:53 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Jij bent dan ook geen man.
Klopt. Maakt dat wat uit dan?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:39:15 #137
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81161974
Maar 'single zijn' betekent nog niet dat je helemaal niet aan je trekken komt toch?

Als je zo zielig bent als mij (geen vriendin en geen kans op sex) dan vind ik dat je je pas emotioneel mag gaan lopen beklagen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:49:26 #138
269412 Frederick_Blah
pi_81162497
Ach flikker toch op. Jij denkt dat je de enige bent met een kut leven.
pi_81163177
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar 'single zijn' betekent nog niet dat je helemaal niet aan je trekken komt toch?

Als je zo zielig bent als mij (geen vriendin en geen kans op sex) dan vind ik dat je je pas emotioneel mag gaan lopen beklagen.
Mensen die zich zelf zielig vinden..
Verander dan wat aan je leven als je er niet tevreden mee bent.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:09:15 #140
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81163254
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:07 schreef CelinoPino het volgende:

[..]

Mensen die zich zelf zielig vinden..
Verander dan wat aan je leven als je er niet tevreden mee bent.
Alsof dat zo makkelijk gaat als iemand met zijn.haar uiterlijk in de knoop zit. Wederom lees ik weer dé standaard kut-instelling van gemiddeld nederland dat geen ruk bijdraagt aan iemand met een lelijk uiterlijk (en die daarmee zit). Dus shut up.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81163283
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Alsof dat zo makkelijk gaat als iemand met zijn.haar uiterlijk in de knoop zit. Wederom dé standaard kut-instelling van gemiddeld nederland dat geen ruk bijdraagt aan iemand met een lelijk uiterlijk (en die daarmee zit). Dus shut up.
Ik hou van stroop. Als het de stroop is die op een stroopwafel zit.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:11:10 #142
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_81163332
Wat je niet hebt of ooit hebt gehad, zul je ook niet missen..
En toch mis je wat
pi_81163508
quote:

[..]

Alsof dat zo makkelijk gaat als iemand met zijn.haar uiterlijk in de knoop zit. Wederom lees ik weer dé standaard kut-instelling van gemiddeld nederland dat geen ruk bijdraagt aan iemand met een lelijk uiterlijk (en die daarmee zit). Dus shut up.
Ik bedoelde het niet onaardig ofzo..
Misschien ben je wel helemaal niet lelijk en vind je dat alleen zelf? Elk mens heeft wel iets moois.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:18:43 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81163641
-edit-
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:21:12 #145
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_81163740
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kan je ook zeggen tegen mensen met kanker. Tsja als niet langer leeft dan je verwachte levensduur. Dan kan je ook niks missen toch?
Dat ligt eraan of je je erop voor kunt bereiden .
Ik snap je punt trouwens wel, maar als je 20 bent en kanker krijgt, zijn er veel dingen waar je al van 'geproefd' hebt, en nog vaker uit wil gaan voeren enz.
Bij een relatie heb je dit nog niet, alhoewel misschien door gesprekken van anderen, en mis je het minder.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:22:25 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81163782
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef Zooootje het volgende:
Wat je niet hebt of ooit hebt gehad, zul je ook niet missen..
En toch mis je wat
Sex is een natuurlijke behoefte. Als je die behoefte niet had dan zou je nooit beginen aan sex. Dus je mist het wel als je het nooit hebt. ook als je het nog nooit hebt meegemaakt.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 01:23:08 #147
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81165845
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Monco10 het volgende:
En tuurlijk hou je als single meer geld over, degene die een carriere hebben opgebouwd en single zijn zullen het wel herkennen. Natuurlijk niet als je dozen uitpakt bij de Aldi.
Als ik het even vergelijk met familie en vrienden dan is dat wel duidelijk, sommigen houden 150 euro over, terwijl ik 1400 over houdt met eenzelfde salaris. Tsja het vrouwtje moet nu eenmaal verwend worden.
Typisch dat geld zo'n grote invloed lijkt te hebben.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_81166134
Een leven lang single zijn? Heerlijk. Geen zeurende partner, voldoen aan allerlei sociale verplichtingen (aangedragen door de partner), geen schoonouders en nog meer sociale verplichtingen, geen kinderen waar je minimaal 22 jaar aan vast zit.

Ben ik altijd single geweest? Nee. Heb vriendinnen gehad, me aangepast aan de toekomstige schoonfamilies en mezelf daarin verloochent. Boekenplank was zichzelf niet meer en dat kan dus niet.
En dan komen we uiteraard weer uit op "en ja de sex dan"
Sex wordt belangrijker gemaakt dan dat het in de werkelijkheid is. Een beetje likken en pijpen wat geneuk gekreun en dat moet dan volgens de meeste viva lezeressen een uur duren. En dat 25 jaar lang mer dezelfde partner.

Verwachte reacties: Een hoop bullshit van fokkers die nog gen haar op hun ballen hebben.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81168620
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:34 schreef boekenplank het volgende:
Een leven lang single zijn? Heerlijk. Geen zeurende partner, voldoen aan allerlei sociale verplichtingen (aangedragen door de partner), geen schoonouders en nog meer sociale verplichtingen, geen kinderen waar je minimaal 22 jaar aan vast zit.

Ben ik altijd single geweest? Nee. Heb vriendinnen gehad, me aangepast aan de toekomstige schoonfamilies en mezelf daarin verloochent. Boekenplank was zichzelf niet meer en dat kan dus niet.
En dan komen we uiteraard weer uit op "en ja de sex dan"
Sex wordt belangrijker gemaakt dan dat het in de werkelijkheid is. Een beetje likken en pijpen wat geneuk gekreun en dat moet dan volgens de meeste viva lezeressen een uur duren. En dat 25 jaar lang mer dezelfde partner.

Verwachte reacties: Een hoop bullshit van fokkers die nog gen haar op hun ballen hebben.
Nee hoor, je hebt wel een punt.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:51:52 #150
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_81171847
Goddomme wat een hoop diep conservatief dogmatisch gelul hier. Alsof de wereld zo zwart wit is als "je zult wel een soort genetische fuck up zijn als je geen relatie hebt, niet gehad hebt en ook niet wilt hebben". Weet jij veel? Ieder zijn heug en meug.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:58:16 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81172071
Het zou niks voor mij zijn, maar als je je er prettig bij voelt geen probleem toch?

Moet wel eerlijk bekennen dat ik best wel wat stress heb, met de kinderen en werk, mijn man neemt die stress juist bij me weg, dus in mijn relatie met hem heb ik minder stress.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:18:43 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81172823
quote:

[..]

Ja je bent verschrikkelijk zielig, niemand begrijpt je pijn, niemand weet hoe dat is, bla bla bla....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81173612
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vond het dusdanig cliche en daarom niets-toevoegend dat ik zelf de moeite niet zou hebben genomen het in te tikken.
En dus besteed je er nu twee kansloze en niets-toevoegende posts aan om dat aan te geven clichees zijn niet voor niks cliche, dat zijn ze omdat het vaak voorkomt. Dat jij nou neerkijkt op mensen zoals mijn oom is jouw probleem, hij is gelukkig met hoe zn leven is gelopen en het is een leuke man. Niks mis mee dus als in plaats van het burgerlijkheidscliche je uiteindelijk het wilde haren cliche volgt.
pi_81173698
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Sex is een natuurlijke behoefte. Als je die behoefte niet had dan zou je nooit beginen aan sex. Dus je mist het wel als je het nooit hebt. ook als je het nog nooit hebt meegemaakt.
Seks is voor mij geenszins een reden om geforceerd een relatie aan te gaan, en ik voel al helemaal niet de behoefte tot het hebben van [een scharreltje]. Ik ben geduldig wat dat betreft en voel er niets van frustratie bij.
HÆLP.
pi_81173702
quote:
Ja zo makkelijk gaat dat Schenkstroop, als je de beslissing nam om alle energie die je nu in zelfbeklag steekt te steken in jezelf veranderen was je nu al lang slank & gespierd, om maar wat te noemen.

Denk je nou echt dat wij allemaal zo leuk & knap uit het ei gekropen zijn? Newsflash, de meeste mensen hebben er hun best voor moeten doen te worden wie ze zijn.
pi_81173783
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja zo makkelijk gaat dat Schenkstroop, als je de beslissing nam om alle energie die je nu in zelfbeklag steekt te steken in jezelf veranderen was je nu al lang slank & gespierd, om maar wat te noemen.

Denk je nou echt dat wij allemaal zo leuk & knap uit het ei gekropen zijn? Newsflash, de meeste mensen hebben er hun best voor moeten doen te worden wie ze zijn.
Als iemand, bijvoorbeeld, mijn biceps niet groot genoeg vindt maak ik daar meteen uit op dat het tussen ons niet gaat klikken. Het getuigt nogal van een platvloers simplisme in mijn ogen.
HÆLP.
pi_81173794
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:34 schreef boekenplank het volgende:

Sex wordt belangrijker gemaakt dan dat het in de werkelijkheid is. Een beetje likken en pijpen wat geneuk gekreun en dat moet dan volgens de meeste viva lezeressen een uur duren. En dat 25 jaar lang meer dezelfde partner.
Vooral dat laatste, dat moet toch wel oersaai zijn. Nog een reden om single te blijven en lekker aan te klooien met telkens weer nieuwe sletjes.
pi_81173806
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:23 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Typisch dat geld zo'n grote invloed lijkt te hebben.
Geld is voor mij het belangrijkste.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:51:52 #159
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_81173890
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hoe langer je niet sext hoe minder de behoefte. Ik heb het anderhalf jaar niet gedaan en had er niet veel problemen mee. Nu doe ik het weer en wil ik wel elke dag.
Prrrrr
pi_81173914
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:48 schreef ehqo. het volgende:
Als iemand, bijvoorbeeld, mijn biceps niet groot genoeg vindt maak ik daar meteen uit op dat het tussen ons niet gaat klikken. Het getuigt nogal van een platvloers simplisme in mijn ogen.
Hij zegt dat hij ZELF worstelt met zijn uiterlijk. Als jij nou zelf baalt van hoe je er uit ziet, dan doe je er toch wat aan?
pi_81173967
Maak je niet druk joh Dipkip . Op een forum dat bestaat bij de gratie van meningsverschillen zal nooit iedereen je berichten geniaal vinden.
pi_81174094
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij ZELF worstelt met zijn uiterlijk. Als jij nou zelf baalt van hoe je er uit ziet, dan doe je er toch wat aan?
Ik zeg alleen maar dat als iemand een relatie met mij uitsluit omdat ik toevallig niet aan haar ideaalbeeld voldoe, dat dat voor mij toch al zou zeggen dat het niet iets zou worden. Ik ben content met mezelf.
HÆLP.
pi_81174112
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:54 schreef ShadyLane het volgende:
Maak je niet druk joh Dipkip . Op een forum dat bestaat bij de gratie van meningsverschillen zal nooit iedereen je berichten geniaal vinden.
Ik maak me niet druk, ik vraag me wel af hoe druk jij het wel niet zult hebben als je iedere post die je niet geniaal vindt van commentaar wil voorzien
pi_81174135
Hoe kun je nou iets doen aan je uiterlijk als je een grafkop hebt.
pi_81174165
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er valt toch niet altijd wat aan te doen?
Bovendien is er wel een verschil tussen niet mooi en gewoonweg afstotelijk zijn.
pi_81174171
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:01 schreef Monco10 het volgende:
ZOmH.
HÆLP.
pi_81174179
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:01 schreef Monco10 het volgende:

Goth worden, en/of begrafenisondernemer.
pi_81174183
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef ehqo. het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als iemand een relatie met mij uitsluit omdat ik toevallig niet aan haar ideaalbeeld voldoe, dat dat voor mij toch al zou zeggen dat het niet iets zou worden. Ik ben content met mezelf.
Dat is ook hoe het moet zijn, maar dat gaat in Schenkstroops geval niet op. En als je niet tevreden bent met jezelf, hoe kun je dan verwachten dat iemand anders je perfect vindt? Juist dat boehoehoe ik ben zo zielig want ik ben lelijk gedoe van hem maakt hem onaantrekkelijk. Tevreden zijn met jezelf is een aantrekkelijke eigenschap. Het gaat niet zozeer om de biceps, want smaken verschillen, potjes en dekseltjes blabla, maar als je zo'n diepe zelfhaat hebt als schenkstroop kun je het wel vergeten qua relaties natuurlijk.
pi_81174294
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Er valt toch niet altijd wat aan te doen?
Bovendien is er wel een verschil tussen niet mooi en gewoonweg afstotelijk zijn.
Tuurlijk wel.

Je kunt aan de lijn doen, je kunt naar de sportschool, je kunt naar een dermatoloog, en vooral: je kunt naar een psycholoog. Want natuurlijk kun je niet voor iedereen aantrekkelijk zijn, maar als je tevreden met jezelf kunt zijn (of iig niet zo slecht over jezelf denken als schenkstroop doet) is er heus wel iemand die jou aantrekkelijk vindt.

Zelfs mensen met littekens van brandwonden kunnen aantrekkelijk zijn, dus ik vind dat schenkstroop op moet houden met janken over dat ie dik is en puistjes heeft. Dat valt allemaal op te lossen met een beetje ruggegraat.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:16:13 #171
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81174600
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is ook hoe het moet zijn, maar dat gaat in Schenkstroops geval niet op. En als je niet tevreden bent met jezelf, hoe kun je dan verwachten dat iemand anders je perfect vindt? Juist dat boehoehoe ik ben zo zielig want ik ben lelijk gedoe van hem maakt hem onaantrekkelijk. Tevreden zijn met jezelf is een aantrekkelijke eigenschap. Het gaat niet zozeer om de biceps, want smaken verschillen, potjes en dekseltjes blabla, maar als je zo'n diepe zelfhaat hebt als schenkstroop kun je het wel vergeten qua relaties natuurlijk.
En daarbij dat schenkstroop zijn eisen voor een partner nogal absurd zijn, hij neemt namelijk geen genoegen met een minder aantrekkelijk meisjel.
pi_81174727
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef snakelady het volgende:
En daarbij dat schenkstroop zijn eisen voor een partner nogal absurd zijn, hij neemt namelijk geen genoegen met een minder aantrekkelijk meisjel.
Mwoh. Durf te wedden dat als een niet perfect meisje hem benadert en versiert dat gebluf verdwijnt als sneeuw voor de zon. Meisjes zijn in het echt veel indrukwekkender dan op een fok pagina.
pi_81174861
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.

Je kunt aan de lijn doen, je kunt naar de sportschool, je kunt naar een dermatoloog, en vooral: je kunt naar een psycholoog. Want natuurlijk kun je niet voor iedereen aantrekkelijk zijn, maar als je tevreden met jezelf kunt zijn (of iig niet zo slecht over jezelf denken als schenkstroop doet) is er heus wel iemand die jou aantrekkelijk vindt.

Zelfs mensen met littekens van brandwonden kunnen aantrekkelijk zijn, dus ik vind dat schenkstroop op moet houden met janken over dat ie dik is en puistjes heeft. Dat valt allemaal op te lossen met een beetje ruggegraat.
Als hij een extreem huidprobleem heeft waar geen medicijn voor is, dan houdt het al snel op. Zou ik ook mezelf dik blijven vreten, dan wordt eten een beetje het kleine pleziertje wat je nog hebt elke dag.

Hij heeft geen puisjes, het is veel erger dan dat van wat ik heb begrepen en er valt niets aan te doen.

Bij ons in de buurt woont ook een man met in zijn gezicht enorme brandwonden (ook helemaal opgezwollen en zo). Niet om lullig te zijn, maar die man kan en zal nooit aantrekklijk zijn of gevonden worden. Misschien dat het went, zijn aanzicht, maar aantrekkelijk wordt het nooit. Het is echt afzichtelijk.

Wel door eigen toedoen in zijn geval trouwens. Stak zijn eigen huis in brand en wilde zelfmoord plegen van wat ik heb gehoord.
pi_81174866
True love is the real thing man

Iedereen die hier een beetje stoer loopt te doen en zijn behoeftes loopt te ontkennen is gewoon een Darwinfaler
pi_81174885
Niet dat ik overigens weet waar ik over praat want ik ben al jaren wanhopig eenzaam en alleen
pi_81175055
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Als hij een extreem huidprobleem heeft waar geen medicijn voor is, dan houdt het al snel op. Zou ik ook mezelf dik blijven vreten, dan wordt eten een beetje het kleine pleziertje wat je nog hebt elke dag.

Hij heeft geen puisjes, het is veel erger dan dat van wat ik heb begrepen en er valt niets aan te doen.
Las laatst nog dat ie er nog nooit mee naar de dermatoloog was geweest

Maar dan nog. Word je gelukkiger van jezelf opgeven? Ik vind dat je je best moet blijven doen. Al is het maar omdat je door opgeven ook andere ervaringen en bijvoorbeeld vriendschappen misloopt. Bovendien is het gewoon geen zekerheid, ook niet voor mensen met brandwondenlittekens. Er zijn ook mensen met littekens en huidziekten die wel een partner hebben. Ja het is moeilijker, maar het is niet onmogelijk tenzij je het jezelf onmogelijk maakt.

en ik denk eerlijk gezegd dat iemand die zijn eigen huis in de fik steekt eerder daarom geen partner heeft.... maar goed
pi_81175173
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Las laatst nog dat ie er nog nooit mee naar de dermatoloog was geweest
Ik had juist begrepen dat er niets aan gedaan kon worden?
quote:
Maar dan nog. Word je gelukkiger van jezelf opgeven? Ik vind dat je je best moet blijven doen. Al is het maar omdat je door opgeven ook andere ervaringen en bijvoorbeeld vriendschappen misloopt. Bovendien is het gewoon geen zekerheid, ook niet voor mensen met brandwondenlittekens. Er zijn ook mensen met littekens en huidziekten die wel een partner hebben. Ja het is moeilijker, maar het is niet onmogelijk tenzij je het jezelf onmogelijk maakt.

en ik denk eerlijk gezegd dat iemand die zijn eigen huis in de fik steekt eerder daarom geen partner heeft.... maar goed
Dat is waar, maar ik kan me voorstellen dat schenkstroop zijn leven wel als uitzichtloos ervaart. Maar vrienden maken moet toch wel een optie zijn lijkt me, al zijn het maar collega's. Dan wordt je leven al een stuk leuker, mits je niet constant tegen die vrienden klaagt over je uiterlijke verschijning want dan wordt het nooit wat.

Hij had destijds een vriendin die ook in dat brandende huis zat, maar ik weet niet in hoeverre dit roddels zijn.
pi_81175394
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is waar, maar ik kan me voorstellen dat schenkstroop zijn leven wel als uitzichtloos ervaart. Maar vrienden maken moet toch wel een optie zijn lijkt me, al zijn het maar collega's. Dan wordt je leven al een stuk leuker, mits je niet constant tegen die vrienden klaagt over je uiterlijke verschijning want dan wordt het nooit wat.
Hij werkt toch ook niet?

Ik snap dat je van mening kunt zijn dat er iets mis met je is waardoor je nooit een relatie of one night stand zult hebben. Je kunt alles tegen hebben. Maar maak dan wat van de dingen die je wel kunt doen. Van werk, vriendschappen, hobbies. Schenkstroop heeft best wel humor, je maakt mij niet wijs dat ie geen vrienden zou kunnen hebben bijvoorbeeld.

Dat je 1 ding moet opgeven in je leven, kunnen werken, een vriendin kunnen hebben, kunnen lopen.... Dat is heel erg, maar je kunt wel een leven hebben en er het beste van maken. Ik kan niet zo goed tegen mensen die dat niet doen en alleen maar klagen. Lelijk zijn is nou ook weer niet het ergste wat je kan gebeuren, ja het is naar dat de chicks niet voor het oprapen liggen, maar dat is geen excuus om maar helemaal niks meer te doen en constant te klagen over je kutleven. Dat maak je er dan zelf van.
pi_81176251
Het topic gaat wel weer echt een drama kant op zeg..
pi_81182043
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Dipkip het volgende:Dat je 1 ding moet opgeven in je leven, kunnen werken, een vriendin kunnen hebben, kunnen lopen.... Dat is heel erg, maar je kunt wel een leven hebben en er het beste van maken. Ik kan niet zo goed tegen mensen die dat niet doen en alleen maar klagen. Lelijk zijn is nou ook weer niet het ergste wat je kan gebeuren, ja het is naar dat de chicks niet voor het oprapen liggen, maar dat is geen excuus om maar helemaal niks meer te doen en constant te klagen over je kutleven. Dat maak je er dan zelf van.
Wow, dat vind ik mooi gezegd.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:48:52 #181
223428 Countess
pi_81183152
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik keek al in je fotoboek
pi_81183345
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
Niet dat ik overigens weet waar ik over praat want ik ben al jaren wanhopig eenzaam en alleen
vind je het gek met zo'n paarse pruik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:00:31 #183
286493 raebyddet
pi_81183572
Schenkstroop, wat schiet je hiermee op ? Als je er geen baat bij had, dan deed je het niet. Dus ik wil weten wat je hiermee opschiet.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:56:26 #184
223428 Countess
pi_81193007
Heeft Schenkstroop een kwaliteitstopic van DDW gekaapt, is Schenkie een kloon van DD of hebben ze allebei een kutleven vol zelfmedelijden?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:59:49 #185
286493 raebyddet
pi_81193162
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:56 schreef Countess het volgende:
Heeft Schenkstroop een kwaliteitstopic van DDW gekaapt, is Schenkie een kloon van DD of hebben ze allebei een kutleven vol zelfmedelijden?
Goeie vraag
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:31:23 #186
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_81194349
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:22 schreef ehqo. het volgende:
Waarom is happy single precies zo moeilijk te verhapstukken? Alsof we op dit vlak wel allemaal hetzelfde in elkaar moeten steken ineens.
Eigenlijk wel ja. We zijn allemaal dieren die door geslachtelijke voortplanting in deze wereld zijn gebracht.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:51 schreef AgLarrr het volgende:
Alsof de wereld zo zwart wit is als "je zult wel een soort genetische fuck up zijn als je geen relatie hebt, niet gehad hebt en ook niet wilt hebben". Weet jij veel?
Waarom is dat voor jou niet acceptabel dan? Zo zit het wel ongeveer in elkaar lijkt mij. Het kan wel zo zijn dat je, omdat je een mens bent (en dus een soort van intelligent dier) jezelf je kan vermaken met veel meer dan alleen liefde en seks en dus wel redelijk gelukkig kan zijn zonder relatie... maar toch. Je hebt hersenen zoals elk ander mens, en dan gebeuren er allerlei dingen als je zoent, seks hebt, et cetera.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:32:54 #187
150363 Wii-Style
pi_81194404
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
Iedereen die hier een beetje stoer loopt te doen en zijn behoeftes loopt te ontkennen is gewoon een Darwinfaler
Tenzij ze op het laatste moment sperma doneren en zo hun genen verspreiden.
pi_81195319
Onzin, als je zo nodig naar de natuur wil kijken, dan zijn de meeste dieren single, buiten het paarseizoen om. En binnen 't paarseizoen neuken de mannetjes graag zoveel mogelijk vrouwtjes, zonder een 'serieuze relatie' .

Dat zou er dus voor pleiten om gewoon single te blijven, en slechts rond te scharrelen op momenten dat je je vleselijke lusten wilt botvieren.
pi_81196047
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:31 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. We zijn allemaal dieren die door geslachtelijke voortplanting in deze wereld zijn gebracht.
Nog afgezien van dat monogamie inderdaad niet zo'n groot goed is in de dierenwereld is ons brein juist wat ons bijzonder maakt omdat het ons in staat stelt te rationaliseren en overwegen. Ik vind het helemaal niet zo raar om die keuze te maken.
HÆLP.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:40:43 #190
150363 Wii-Style
pi_81197138
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
Onzin, als je zo nodig naar de natuur wil kijken, dan zijn de meeste dieren single, buiten het paarseizoen om. En binnen 't paarseizoen neuken de mannetjes graag zoveel mogelijk vrouwtjes, zonder een 'serieuze relatie' .

Dat zou er dus voor pleiten om gewoon single te blijven, en slechts rond te scharrelen op momenten dat je je vleselijke lusten wilt botvieren.
Dat valt ook wel mee. Vrouwtjes willen ook hun genen verspreiden en kunnen door niet al te vlug seks hebben er voor zorgen dat het mannetje in het vrouwtje 'investeert' voordat ze beginnen te paren. Zo kan een vrouwtje ervoor zorgen dat het mannetje ook wat doet in het opbrengen van het kind, want het mannetje heeft toch al de moeite gedaan om in het vrouwtje te investeren. Als er vrouwtjes zijn die te snel seks hebben, zijn ze zwanger en hebben ze geen mannetje om hen te helpen, waardoor ze zich in een slechtere positie bevinden. Zo kunnen de genen van vrouwtjes die timide zijn over seks sneller verspreiden dan vrouwtjes die er snel flink op losneuken. (Dit kan ook andersom werken, als er te veel vrouwtjes zijn in een populatie die timide zijn, kan het voordeliger uitpakken voor vrouwtjes die gemakkelijker zijn). Maar hoe onze seksuele landschap eruit ziet zal wel wat anders zijn door contraceptie. Ik ben geen expert, maar er wordt vaker wel makkelijk gedaan over evolutie.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Nog afgezien van dat monogamie inderdaad niet zo'n groot goed is in de dierenwereld [...]
Hoe monogamie in de dierenwereld precies is weet ik niet, maar met monogaam wordt bedoelt: eentje tegelijk, niet dat je met één persoon voor de rest van je leven aan elkaar verbonden bent. Mensen zijn dus monogaam. (FFM porno heb ik nooit gesnapt iig )

Als hier mensen daadwerkelijk happy single zijn, dan is dat mooi, klaar. Er zijn wel meer 'onnatuurlijke' dingen die niet echt makkelijk te verklaren zijn door de evolutietheorie, zoals homoseksualiteit. Maar als een homo tegen mij zegt dat hij vrolijk wordt als hij z'n vriend in z'n aars neemt, wil ik hem best geloven (waarom homo's mij dit soort dingen überhaupt zouden vertellen, zou ik overigens niet weten). Toch denk ik dat samen zijn met iemand toch wat dieper zit in je bestaan dan seksuele geaardheid. Als je zegt dat je happy bent als single, is het niet verrassend als mensen om je heen denken dat je het verzint om ervoor te zorgen dat je je beter voelt. Maar nogmaals, het is mogelijk, net zoals het mogelijk is om je niet als een vrouw te voelen of als een man (transseksueel). Als je blij bent ben je blij en that's that.
pi_81206453
Voor vrouwen is het als je het zo wil bezien niet logisch, maar voor mannen wel. Er zijn genoeg diersoorten waarbij alleen het alpha mannetje paart en de minder geslaagde mannetjes nooit. En laten we wel wezen, het zijn niet bepaald de alpha mannetjes die 'uit principe' hun hele leven lang single zijn en ook geen ONS hebben.
pi_81207933
quote:

[..]

Begin je weer, huillie?

Doe er nou eens wat aan in plaats van alleen maar te janken hier.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:31:54 #193
267146 D.D.W.
Big guy
pi_81210056
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:40 schreef Dipkip het volgende:
Voor vrouwen is het als je het zo wil bezien niet logisch, maar voor mannen wel. Er zijn genoeg diersoorten waarbij alleen het alpha mannetje paart en de minder geslaagde mannetjes nooit. En laten we wel wezen, het zijn niet bepaald de alpha mannetjes die 'uit principe' hun hele leven lang single zijn en ook geen ONS hebben.
Ja, want alleen alpha mannetjes, 0.0001% van de mannen in nederland, kan sex krijgen
pi_81215847
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:31 schreef D.D.W. het volgende:
Ja, want alleen alpha mannetjes, 0.0001% van de mannen in nederland, kan sex krijgen
Dat zeg ik helemaal niet. Er zei hier iemand dat het onnatuurlijk was als iemand geen seks had, en in de natuur komt dat voor, dus het is niet onnatuurlijk. Binnen die context zei ik het, dus jouw reactie raakt kant noch wal.
pi_81215905
Verschil tussen geen seks 'hebben' en geen seks 'willen'.

M'goed, da's eigenlijk helemaal niet relevant, want single is niet gelijk aan celibatair.
pi_81230238
Had ook nooit een serieuse relatie gehad tot mn 24ste na 2 jaaris het uitgegaa. De les die ik wel geleerd heb is dat ik nu weet dat ik niet mn hele lven single wil.blijven, iets waar ik vroeger nog wel aan twijfelde. Praktisch gezien is het ook gewoon onhandig als je ouder wordt. Een heel leven alleen thuis komen spreekt me niet aan.
  zondag 9 mei 2010 @ 22:18:45 #197
294793 AnaloguePlayer
in a digital time.
pi_81231202
Ik ben een stiekeme einzelganger die graag een vriendin wilt. Hoe groot schatte jullie de kans dat die ooit komt ?
Think.
pi_81232034
Groot . Einzelgangerige trekjes of niet, het percentage mensen dat een heel leven lang niet af en toe een tijdje aan de man/vrouw is ligt erg laag, denk ik.
  zondag 9 mei 2010 @ 22:35:08 #199
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_81232042
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef AnaloguePlayer het volgende:
Ik ben een stiekeme einzelganger die graag een vriendin wilt. Hoe groot schatte jullie de kans dat die ooit komt ?
Dat ligt eraan hoe vaak je achter Fok! vandaan komt.
  zondag 9 mei 2010 @ 23:28:54 #200
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_81234690
ja maar fok is lekker veilig, daar ziet men tenminste niet hoe stom en waardeloos je bent en kun je toch een beetje meelachen met de grappige topics
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 9 mei 2010 @ 23:33:31 #201
150363 Wii-Style
pi_81234970
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef Andromache het volgende:
ja maar fok is lekker veilig, daar ziet men tenminste niet hoe stom en waardeloos je bent en kun je toch een beetje meelachen met de grappige topics
ijskoud
  zondag 9 mei 2010 @ 23:37:30 #202
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_81235169
taking things personal? Hoeft niet. Doe ik zelf al.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_81237316
Kan me niet voorstellen dat mensen gelukkig zijn als je 30 jaar (of langer) single bent. Ik zou kapot gaan, maar ik ben sowieso iemand die niet goed tegen alleen zijn kan, ook niet zonder vrienden en familie.
-
pi_81237351
Wel een ernstig topic trouwens, al die mensen hier die het eens zijn met TS.
-
pi_81237428
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:27 schreef Ritmo het volgende:

Kan me niet voorstellen dat mensen gelukkig zijn als je 30 jaar (of langer) single bent. Ik zou kapot gaan, maar ik ben sowieso iemand die niet goed tegen alleen zijn kan, ook niet zonder vrienden en familie.
- Niet iedereen is hetzelfde.
- Het maakt ook uit wat je gewend bent.
pi_81237812
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

- Niet iedereen is hetzelfde.
- Het maakt ook uit wat je gewend bent.
In essentie wel, iedereen heeft liefde en menselijk contact nodig. Heb toch het idee dat je psychisch wat mankeert als je daarin afwijkt.

Ik zat even te denken, van de paarhonderd mensen boven de 35 die ik 'ken' zijn er 2 die vrijgezel zijn. En dat zijn wel 'typische' mensen.
-
pi_81237857
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

In essentie wel, iedereen heeft liefde en menselijk contact nodig. Heb toch het idee dat je psychisch wat mankeert als je daarin afwijkt.

Ik zat even te denken, van de paarhonderd mensen boven de 35 die ik 'ken' zijn er 2 die vrijgezel zijn. En dat zijn wel 'typische' mensen.
En hoeveel van die paarhonderd zijn er oprecht gelukkig?

Ik haal heel veel liefde en contact uit mijn 'andere' relaties (familie, vrienden, scharrels), dat zou geen reden zijn voor mij om aan een relatie te beginnen.
I'm an artist.
pi_81238281
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:45 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

En hoeveel van die paarhonderd zijn er oprecht gelukkig?

Ik haal heel veel liefde en contact uit mijn 'andere' relaties (familie, vrienden, scharrels), dat zou geen reden zijn voor mij om aan een relatie te beginnen.
Die waren misschien nog ongelukkiger geweest zonder die relatie. Maar dat is altijd lastig te zeggen.
-
pi_81238437
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Met dank aan de welbekende psycholoog Ritmo ,ben ik nu psychisch gemankeerd.
Dit omdat ik prima met mezelf uit de voeten kan, relaties heb gehad en ik me daarin dermate aan moest passen dat ik mezelf kwijt was en uiteindelijk de beslissing heb genomen, laat maar ik ben liever alleen.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81238465
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die waren misschien nog ongelukkiger geweest zonder die relatie. Maar dat is altijd lastig te zeggen.
Zeg dan niks.
pi_81238477
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Dit omdat ik prima met mezelf uit de voeten kan, relaties heb gehad en ik me daarin dermate aan moest passen dat ik mezelf kwijt was en uiteindelijk de beslissing heb genomen, laat maar ik ben liever alleen.
Hij stelt dat je psychisch gemankeerd bent als je geen liefde en contact nodig hebt, ik zou me nooit zo uitdrukken maar denk toch wel dat het apart is als iemand compleet zonder anderen kan, voor altijd .
I'm an artist.
pi_81238570
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Heeft niets met psychologische kennis te maken, gewoon met logisch denken. Mensen zijn groepsdieren, dat staat vast. En waarom denk je dat mensen met een relatie ouder worden?

Maar wat jij nu doet is omdat je een aantal keer een slechte ervaring hebt gehad, de hoop een beetje opgeven. Beetje makkelijk, ik denk dat het op lange termijn zwaarder wordt.
-
pi_81238679
Bovendien 'neem' je geen relatie, heb ik me altijd laten vertellen.

Tenzij het dan zo'n relatie of verstandshuwelijks is omdat je bang bent alleen te zijn... Goeie basis? Word je daar zo gelukkig van?
pi_81238731
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:11 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Hij stelt dat je psychisch gemankeerd bent als je geen liefde en contact nodig hebt, ik zou me nooit zo uitdrukken maar denk toch wel dat het apart is als iemand compleet zonder anderen kan, voor altijd .
Ik neem hem niet serieus maar dat is mijn mening. Maar waarom is het apart als je compleet zonder anderen kan? Ik heb meerder relaties gehad en moest me altijd maar aanpassen om bij de wannabe schoonouders studievrienden etc van mijn partners in de smaak te vallen. Daar wilde ik best aan meewerken maar uiteindelijk was ik mezelf niet meer, al waren de dames in kwestie wel content.

Het zal aan mijn karakter of eventuele afwijkingen liggen, maar liever oke met mezelf en alleen, dan leven om anderen het na hun zin te maken. Dat mogen de moeder Theresa's op deze wereld doen.
pi_81238758
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:15 schreef Ritmo het volgende:

Heeft niets met psychologische kennis te maken, gewoon met logisch denken. Mensen zijn groepsdieren, dat staat vast. En waarom denk je dat mensen met een relatie ouder worden?
Als je in een samenleving leeft, en een baan hebt, met familie omgaat... dan leef je al in een groep.
quote:
Maar wat jij nu doet is omdat je een aantal keer een slechte ervaring hebt gehad, de hoop een beetje opgeven. Beetje makkelijk, ik denk dat het op lange termijn zwaarder wordt.
Denk niet dat iemand beweert dat single zijn alleen maar voordelen heeft. Maar het kan prima dat voor sommigen de voordelen opwegen tegen de nadelen. En nogmaals: waarom zou het per se een keuze zijn? Als je 'de ware' niet tegenkomt, en geen zin hebt om hijgerig en gefrustreerd daarnaar op zoek te (moeten) gaan, en als je zonder die 'ware' gevonden hebt, het ook prima naar je zin hebt... Waarom zou je dan ongelukkig moeten zijn zonder relatie?
pi_81238799
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:19 schreef DennisMoore het volgende:
Bovendien 'neem' je geen relatie, heb ik me altijd laten vertellen.

Tenzij het dan zo'n relatie of verstandshuwelijks is omdat je bang bent alleen te zijn... Goeie basis? Word je daar zo gelukkig van?
Ja, maar dat is net zoiets als 4 keer een auto met een kapotte motor en lekke banden kopen, en daarna roepen dat alle auto's kut zijn en niet werken. Je moet geen relatie hebben om de relatie.
-
pi_81238951
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ik neem hem niet serieus maar dat is mijn mening. Maar waarom is het apart als je compleet zonder anderen kan? Ik heb meerder relaties gehad en moest me altijd maar aanpassen om bij de wannabe schoonouders studievrienden etc van mijn partners in de smaak te vallen. Daar wilde ik best aan meewerken maar uiteindelijk was ik mezelf niet meer, al waren de dames in kwestie wel content.

Het zal aan mijn karakter of eventuele afwijkingen liggen, maar liever oke met mezelf en alleen, dan leven om anderen het na hun zin te maken. Dat mogen de moeder Theresa's op deze wereld doen.
Met 'anderen' bedoel ik geen mensen waarmee je een relatie hebt. Gewoon, de mensen in een leven. Kan een mens echt he-le-maal alleen? Zonder ooit contact met anderen? Dat vind ik lastig te geloven, maar dat komt omdat ik zoveel waarde hecht aan mijn (relatieloze) netwerk .
I'm an artist.
pi_81238989
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:24 schreef Ritmo het volgende:

Ja, maar dat is net zoiets als 4 keer een auto met een kapotte motor en lekke banden kopen, en daarna roepen dat alle auto's kut zijn en niet werken. Je moet geen relatie hebben om de relatie.
Precies. En zolang ik niemand tegenkom op wie ik (wederzijds) hoteldebotel verliefd word en met wie ik liefst al m'n tijd wil doorbrengen, begin ik geen geforceerde relatie en ga ik al helemaal niet samenwonen. En dat staat volledig los van mijn al dan niet gelukkig-zijn .

En dat die situatie nu al flinke tijd duurt... ach. Ik vermaak me prima met mezelf en m'n vrijheid, de incidentele ONS en andere voordelen die het heeft. En daarnaast zie ik natuurlijk ook de nadelen wel.

Ik pas er alleen voor om me ongelukkigheid of abnormaliteit te laten aanpraten. Laat ik het houden op 'ongebruikelijk' . Hoewel trouwens het aantal eenpersoons-huishoudens héél fors aan 't stijgen is.
pi_81239277
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:31 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Kan een mens echt he-le-maal alleen? Zonder ooit contact met anderen?
Ik ben ooit in een situatie terechtgekomen dat het zgn sociale netwerk het helemaal af liet weten, incluis familieleden en al jarenlange vrienden. En dan had ik nog niet eens een misdaad begaan.
pi_81239305
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:32 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hoewel trouwens het aantal eenpersoons-huishoudens héél fors aan 't stijgen is.
Dat kan ook aan een soort van egoïsme liggen.
pi_81239321
Ja, maar dat is gewoon meer: "ik forceer niets, maar zou wel een toevoeging aan m'n leven vinden als ik een relatie had". Dat is dan anders dan die: "ik blijf graag alleen, mensen zijn kut "-figuren hier.

En je zult toch moeten geven en nemen in een relatie. Je moet er niet met het idee ingaan dat je 'volledig jezelf' kunt blijven want in je eentje leven is nou eenmaal anders dan samen met iemand anders.
-
pi_81239376
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:46 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ik ben ooit in een situatie terechtgekomen dat het zgn sociale netwerk het helemaal af liet weten, incluis familieleden en al jarenlange vrienden. En dan had ik nog niet eens een misdaad begaan.
En beviel dat?
I'm an artist.
pi_81239407
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:48 schreef Ritmo het volgende:

Ja, maar dat is gewoon meer: "ik forceer niets, maar zou wel een toevoeging aan m'n leven vinden als ik een relatie had". Dat is dan anders dan die: "ik blijf graag alleen, mensen zijn kut "-figuren hier.
Ik zeg niet nu al dat het een toevoeging (of verbetering) zou zijn. Uiteraard zou ik dat dán wel op die manier ervaren, want anders zou ik natuurlijk de relatie niet beginnen . Maar zoals ik er nu naar kijk zou het simpelweg een 'verandering' zijn, en voor/nadelen inschattend kan ik nu nog niet zeggen of het een verbetering zou zijn.

Als het gebeurt, dan gebeurt het, en dan zie ik wel. Als ik rationeel kijk en kansen inschat (extrapolerend vanuit de voorbije jaren ), dan denk ik echter niet dat het snel zal gebeuren.
pi_81239422
quote:

En je zult toch moeten geven en nemen in een relatie. Je moet er niet met het idee ingaan dat je 'volledig jezelf' kunt blijven want in je eentje leven is nou eenmaal anders dan samen met iemand anders.
Heb ik gedaan. Ik zal niet ontkennen dat ik de meest makkelijke persoon ben om een relatie mee te hebben, maar ik heb me altijd aangepast in relaties. Maarrrrr dan na een tijd merk je, ja mijn partner is dan wel gelukkig zoals het nu gaat, maar ondergetekende kent zichzelf niet meer terug.

En dan?
pi_81239447
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:51 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

En beviel dat?
Nee, dat bevestigde iets voor me. Leuker kan ik het niet maken Lily.
pi_81239451
quote:

..anders dan die: "ik blijf graag alleen, mensen zijn kut "-figuren hier.
Nou, eerlijk gezegd ... Na zo'n werkdag van 8 uur (die op zich wel redelijk gezellig is), ben ik blij dat ik weer lekker alleen ben. Laat ik stellen dat mensen die ik niét kut vind, best zeldzaam zijn. Mensen interesseren me niet of nauwelijks. Met de meesten hou ik het niet veel langer dan een paar uur achter elkaar uit.

Misantroop-in-opleiding .
pi_81239480
pi_81239503
Interessante filosofie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81239511
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd ... Na zo'n werkdag van 8 uur (die op zich wel redelijk gezellig is), ben ik blij dat ik weer lekker alleen ben. Laat ik stellen dat mensen die ik niét kut vind, best zeldzaam zijn. Mensen interesseren me niet of nauwelijks. Met de meesten hou ik het niet veel langer dan een paar uur achter elkaar uit.

Misantroop-in-opleiding .
Zonder de misantroop
pi_81239513
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:56 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Nee, dat bevestigde iets voor me. Leuker kan ik het niet maken Lily.
Dat vind ik oprecht héél verdrietig klinken, als ik eerlijk ben.
I'm an artist.
pi_81239514
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:57 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een (harde) kern van waarheid in..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2010 02:01:49 ]
pi_81239559
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:00 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dat vind ik oprecht héél verdrietig klinken, als ik eerlijk ben.
Ben blij dat je zo eerlijk bent, en misschien is het wel zo maar ik ervaar dat niet zo.
pi_81239583
Tot je 30-35e is een relatie zonder dat je samen woont en elkaar al te vaak ziet ideaal vind ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81239589
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:03 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ben blij dat je zo eerlijk bent, en misschien is het wel zo maar ik ervaar dat niet zo.
Dat laatste is dan ook het enige dat telt .
I'm an artist.
pi_81239626
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:04 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dat laatste is dan ook het enige dat telt .
Omdat ik van me hou.
pi_81239676
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:06 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Omdat ik van me hou.
Amen .
I'm an artist.
pi_81239749
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:09 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Amen .
Trusten Lily-Ella.
pi_81333175
Als jij dat cool vind zou ik zeggen blijf lekker single. Niks mis met singles die daar blij mee zijn :p
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:33:44 #239
269412 Frederick_Blah
pi_81348770
Als ik dé ware nimmer weet te vinden dan zal ik ongelukkig sterven. Hoeveel ik ook op mijn bankrekening had staan, landen heb bezocht, vrienden heb gehad...

Het duurt me al veel te lang eer ik 'r gevonden heb
pi_81394633
Een leven lang single,ach ik denk dat er maar weinig zijn die echt hun leven lang single zijn.
Ik ben al een jaar of 8 single en tot nu toe heb ik daar geen enkel probleem mee maar ik weet niet hoe mijn leven er over tien jaar uit ziet.
Wel denk ik dat het na lange tijd alleen zijn steeds moeilijker wordt om je weer aan iemand aan te passen maar goed dan is latten ook altijd nog een optie..
Alles heeft voor en nadelen zowel een relatie als single zijn..
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:15:49 #241
223428 Countess
pi_81400226
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Frederick_Blah het volgende:
Als ik dé ware nimmer weet te vinden dan zal ik ongelukkig sterven. Hoeveel ik ook op mijn bankrekening had staan, landen heb bezocht, vrienden heb gehad...

Het duurt me al veel te lang eer ik 'r gevonden heb
Bloedzuiger

Some girls dont like that you suck their blath
pi_82918868
samen wonen lijkt me maar niets, maar een LAT relatie is toch leuk. Beetje samen weggaan, wel de intimiteit, niet het gezeur van beebies en schoonouders
pi_82918935
Of je moet een relatie beginnen met een onvruchtbare wees.

Aan de ene kant heeft LAT natuurlijk voordelen, meer vrijheid enzo. Maar aan de andere kant (alles heeft minstens twee kanten) heeft 't ook weer z'n nadelen. En die zijn zo duidelijk, dat ik te lui ben om ze op te noemen .
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:11:12 #244
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_82919746
Ik ben 27, en ik heb 5 "relaties" gehad, en als ik die allemaal bij elkaar optel kom ik nog geeneens aan een jaar relatie . En bij een nabeschouwing met gezond verstand hou ik het er maar op dat ik nooit een relatie heb gehad, alleen maar fiasco's. Ik zeg niet dat ik mn leven lang single ga blijven, dat weet ik natuurlijk nooit. Maar het moet wel een toevoeging zijn aan mn leven, geen anker die me terughoud. Ben niet op zoek, maar ik ben er niet falikant op tegen. Inmiddels ben ik 5 jaar vrijgezel, en het is best strontvervelend dat mn omgeving soms de neiging heeft me relaties door te strot te duwen alsof ik verplicht ben een vriendin te hebben :|
pi_82919912
Blijf het altijd een beetje zielig vinden, mensen van in de 30 die vrijgezel zijn. Of die moeten echt zo'n mooi leven hebben (reizen, veel vrienden, van het leven genieten) want dan is het toch duidelijk een keuze.

Vaak zijn het echter sobere deprimerende types die het allemaal wel goed vinden...
-
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:53:08 #246
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82923715
Meldt!
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:56:20 #247
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_82929597
Vindt het eigenlijk wel grappig hoe man en vrouw hier een relatie zien als een status symbool.
Dat ze beter zijn dan anderen omdat ze een relatie hebben of hebben gehad.

Heb ook een relatie gehad die vrij plots eindigde na 2 jaar, ben nu 5 jaar single en vermaak me prima. Niet dat ik bewust single ben maar loop ook niet rond te zoeken om zo snel mogelijk weer wat te hebben, kom vanzelf wel weer een meid tegen en zo niet.. nou ja.. vermaak me zo ook wel.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_82939087
Die figuren hier die beweren dat je niet gelukkig kunt zijn zonder relatie.. daarvan vraag ik me dan weer af wat voor leven die naast hun relatie hebben
pi_82939245
Typerend ook hoe drie kwart van FOK! geen relatie heeft.
-
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:22:41 #250
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82940561
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij ons in de buurt woont ook een man met in zijn gezicht enorme brandwonden (ook helemaal opgezwollen en zo). Niet om lullig te zijn, maar die man kan en zal nooit aantrekklijk zijn of gevonden worden. Misschien dat het went, zijn aanzicht, maar aantrekkelijk wordt het nooit. Het is echt afzichtelijk.

Wel door eigen toedoen in zijn geval trouwens. Stak zijn eigen huis in brand en wilde zelfmoord plegen van wat ik heb gehoord.
Maar volgens dipkip ea. kun je je uiterlijk veranderen door naar een psycholoog te gaan die je allerlei moralistische onzin verkoopt. Die je ook moet geloven. En dan zullen andere mensen je knap vinden
Het is triest.

@ Dipkip, ik weet niet waar je de kennis vandaan haalt te denken dat lijnen (eigenlijk jo-jo'en), een dermatoloog, en psycholoog mij kunnen helpen. En ja ik heb de laatste twee al vanaf mijn 9e al geprobeerd. Diëten doe ik al vanaf mijn 15e. Die mensen zijn gewoon bagger. Dat zij er hun salaris mee verdienen dat moet verboden worden. Ze kunnen geen flikker voor je doen. Tenij je brandwonden heb > plastische chirurgie of een yeast infection > ontsmettingszalfje. Maar eczeem? Daar kan een dermatoloog niks aan doen. Gewoon flink insmeren met vet en dan sturen ze je weer naar huis. En dan moet ik volgens jou terveden zijn want ik ben geholpen en mag ik niet meer klagen? Waarom zeg je niet gewoon dat je niet tegen zeurende mensen kan als vrouw zijnde. Das wat anders dan beweren dat men ten alle tijden wat aan zijn/haar problemn kan doen (trut)
pi_82941384
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar volgens dipkip ea. kun je je uiterlijk veranderen door naar een psycholoog te gaan die je allerlei moralistische onzin verkoopt. Die je ook moet geloven. En dan zullen andere mensen je knap vinden
Het is triest.

@ Dipkip, ik weet niet waar je de kennis vandaan haalt te denken dat lijnen (eigenlijk jo-jo'en), een dermatoloog, en psycholoog mij kunnen helpen. En ja ik heb de laatste twee al vanaf mijn 9e al geprobeerd. Diëten doe ik al vanaf mijn 15e. Die mensen zijn gewoon bagger. Dat zij er hun salaris mee verdienen dat moet verboden worden. Ze kunnen geen flikker voor je doen. Tenij je brandwonden heb > plastische chirurgie of een yeast infection > ontsmettingszalfje. Maar eczeem? Daar kan een dermatoloog niks aan doen. Gewoon flink insmeren met vet en dan sturen ze je weer naar huis. En dan moet ik volgens jou terveden zijn want ik ben geholpen en mag ik niet meer klagen? Waarom zeg je niet gewoon dat je niet tegen zeurende mensen kan als vrouw zijnde. Das wat anders dan beweren dat men ten alle tijden wat aan zijn/haar problemn kan doen (trut)
Ga je weer lekker, joh?

Nee, ik snap ook niet waar dat vandaan komt. Een psycholoog kan je alleen helpen als jij het ook wilt. Lijnen kan alleen als jij het echt wilt. En een goede dermatoloog krijg je alleen als je je niet af laten schepen bij de huisarts.
En inderdaad kan het zijn dat jij een niet behandelbare aandoening hebt, en dat is dan ronduit vervelend. Maar kijk eens naar wat je wel kunt. DAT moet jij eens leren. Jij moet eens leren dat JIJ degene bent die jou kan helpen. Daarom helpt een psycholoog bij jou ook niks, waarschijnlijk wimpel je alles wat hij/zij voorstelt af.

Daarbij, brandwonden blijf je ook altijd zien. Dat is te verminderen met plastische chirurgie, niet te op te lossen. Maar dat maakt niet uit, want JIJ bent zielig. Jij, en jij alleen. Je bent een egoistisch kutkind.

Echt, je met zo'n walgelijke persoonlijkheid keer op keer af vragen waarom iedereen je uitkotst.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:44:08 #252
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82941445
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

Hij had destijds een vriendin die ook in dat brandende huis zat, maar ik weet niet in hoeverre dit roddels zijn.
Helemaal mee eens. Je slaat de spijker op de kop wat betreft mijn leven. Contact maken is echt geen issue voor mij. Ik vind het zelfs heel makkelijk. Behalve leuke meisjes benaderen maar dat heeft elke onzekere jongen.
ook dat klagen, daar heb ik mij ook schuldig aan gemaakt enik weet wat mensen daarvan vinden (vervelend en niet gezellig), dus ik ben bewust wat voor effect dat heeft. Het is alleen dat ik de sex niet heb en dat vreet al jaren aan me. Gewoon droevig word ik ervan terwijl gezonde mensen met niks aan het handje het 3x op een dag doen. En tegen mij zeggen dat sex niet alles is? Het is wss. verdomde lekker!

verwachte reacties van de kinderahctige fokker(-ster): ik eet drie keer op een dag en dat is ook lekker
pi_82941688
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Je slaat de spijker op de kop wat betreft mijn leven. Contact maken is echt geen issue voor mij. Ik vind het zelfs heel makkelijk. Behalve leuke meisjes benaderen maar dat heeft elke onzekere jongen.
ook dat klagen, daar heb ik mij ook schuldig aan gemaakt enik weet wat mensen daarvan vinden (vervelend en niet gezellig), dus ik ben bewust wat voor effect dat heeft. Het is alleen dat ik de sex niet heb en dat vreet al jaren aan me. Gewoon droevig word ik ervan terwijl gezonde mensen met niks aan het handje het 3x op een dag doen. EN tegen mij zeggen dat sex niet alles is? Het is wss. verdomde lekker!
Wat?? Dus je kunt wel gewoon contact maken?? Doe dat dan gewoon. Veel en vaak. Dan is de kans ook groter dat je er vrienden aan overhoudt en die vrienden kennen misschien wel leuke meisjes en zulks.

En inderdaad, stop met dat klagen. De kans dat mensen dan nog naar je zullen luisteren is niet alleen in dit forum nihil. Ik blijf het zeggen: dat geklaag is datgene wat jou nog het lelijkst maakt. Als ik alleen maar ga klagen dan hebben mijn vrienden op een gegeven moment ook zoiets van:

En geen sex? Ja, het is vervelend. Ik ben ook stiknieuwsgierig hoe het is, dat zal ik niet ontkennen. Gelukkig heb ik voor momenten dat het aan me vreet nog altijd handjes.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:51:19 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82941749
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ga je weer lekker, joh?

Nee, ik snap ook niet waar dat vandaan komt. Een psycholoog kan je alleen helpen als jij het ook wilt. Lijnen kan alleen als jij het echt wilt.
Ho stop! Lijnen werkt niet. En dat snapt de dietist nog nieteens. Maar frekwente lijners die dat al jaren doen wel.. (dieten, flink sporten, afvallen, weer aankomen, en weer opnieuw.. blijven volhouden, harder, meer! nog een keer - werkt niet ). En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk tenzij het een plastisch chirurg is. Of als je niet heel lelijk bent.
quote:
En een goede dermatoloog krijg je alleen als je je niet af laten schepen bij de huisarts.
Hie rgeef ik je gelijk in, kan ik me in vinden. Mensen laten zich te snel en te makkelijk door een huisarts afschepen. Omdat dat eigenlijk de ongeschreven taak is van de huisarts tegenwoordig.
pi_82941842
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ho stop! Lijnen werkt niet. En dat snapt de dietist nog nieteens. Maar frekwente lijners die dat al jaren doen wel.. (dieten, flink sporten, afvallen, weer aankomen, en weer opnieuw.. blijven volhouden, harder, meer! nog een keer - werkt niet ). En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk tenzij het een plastisch chirurg is. Of als je niet heel lelijk bent.
[..]

Hie rgeef ik je gelijk in, kan ik me in vinden. Mensen laten zich te snel en te makkelijk door een huisarts afschepen. Omdat dat eigenlijk de ongeschreven taak is van de huisarts tegenwoordig.
Lijnen an sich werkt niet. Je moet daarnaast ook je eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.

En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk in de letterlijke zin van het woord. Wel met je uitstraling en dat is veel belangrijker.

Ja, met dank aan de vrije marktwerking in de zorg.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:02:12 #256
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82942246
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat?? Dus je kunt wel gewoon contact maken?? Doe dat dan gewoon. Veel en vaak. Dan is de kans ook groter dat je er vrienden aan overhoudt en die vrienden kennen misschien wel leuke meisjes en zulks.
Ja maar ik zit met mijn uiterlijk. Ik wil het veranderen maar het is ban dien aard (en ook huidproblmeen) dat dieten of kleding of makeup alleen niet veel zullen helpen. Het is gewoon moeilijk. Jaren meelopen met de maatschappij maar toch niet helemaal verder komen dankzij je uiterlijk dat vreet wel aan je. Kan jeje ogen voor sluiten en doen alsof er meer is in het kleven en dat het niet jouw probleem is maar dat van een ander als zij jou niet mogen en dat soort onzin meer, maar eens zal je de waarheid onder ogen zien.

quote:
En inderdaad, stop met dat klagen. De kans dat mensen dan nog naar je zullen luisteren is niet alleen in dit forum nihil. Ik blijf het zeggen: dat geklaag is datgene wat jou nog het lelijkst maakt. Als ik alleen maar ga klagen dan hebben mijn vrienden op een gegeven moment ook zoiets van:
Heb je gelijk in, de mensen zijn gewoon heel apatsch en denken nog te egoistisch. Alleen ik ik ik. En andermans problemen kan ze geen ruk schelen. Willen ze niet horen. Is als harde ruis ofzo.
Maar vind jij het niet raar dat als je goed met vrienden omgaat en alles is ok. en opeens heb je iets en je verdwijnt 3 jaar uit zicht. Geen een flikker die zich zal afvragen waar je bent, hoe het met je gaat, waarom je niet meer komt. Ze leven met kleppen op gewoon door. Je bent er of je bent er niet. Waar halen ze die mentaliteit vandaan vraag ik mij af. Je bent er wss. mee geboren. Ook dat doet best wel pijn. En ik vraag me af of ik dat nog wel wil zulke vrienden. Of het wel mensen zijn met wie ik graag omga.. Mischien zijn zij gewoon nog te jong.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:05:28 #257
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82942402
Pics van je aandoening?
pi_82942440
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja maar ik zit met mijn uiterlijk. Ik wil het veranderen maar het is ban dien aard (en ook huidproblmeen) dat dieten of kleding of makeup alleen niet veel zullen helpen. Het is gewoon moeilijk. Jaren meelopen met de maatschappij maar toch niet helemaal verder komen dankzij je uiterlijk dat vreet wel aan je. Kan jeje ogen voor sluiten en doen alsof er meer is in het kleven en dat het niet jouw probleem is maar dat van een ander als zij jou niet mogen en dat soort onzin meer, maar eens zal je de waarheid onder ogen zien.

[..]

Heb je gelijk in, de mensen zijn gewoon heel apatsch en denken nog te egoistisch. Alleen ik ik ik. En andermans problemen kan ze geen ruk schelen. Willen ze niet horen. Is als harde ruis ofzo.
Maar vind jij het niet raar dat als je goed met vrienden omgaat en alles is ok. en opeens heb je iets en je verdwijnt 3 jaar uit zicht. Geen een flikker die zich zal afvragen waar je bent, hoe het met je gaat, waarom je niet meer komt. Ze leven met kleppen op gewoon door. Je bent er of je bent er niet. Waar halen ze die mentaliteit vandaan vraag ik mij af. Je bent er wss. mee geboren. Ook dat doet best wel pijn. En ik vraag me af of ik dat nog wel wil zulke vrienden. Of het wel mensen zijn met wie ik graag omga.. Mischien zijn zij gewoon nog te jong.
Dat dikgedrukte is juist precies wat ik jouw posts altijd terug lees. Ik, ik, ik.

En als jij drie jaar uit zicht verdwijnt en jouw vrienden laten niks van zich horen moet je je afvragen of het wel vrienden zijn.
Aan de andere kant: als je bij hun net zo veel klaagt en net zo weinig met advies doet als hier kan ik ze niet helemaal ongelijk geven.

Laat ik het zo zeggen: ik vind het al een wonder dat je nu normaal reageert.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:07:31 #259
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82942491
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Lijnen an sich werkt niet. Je moet daarnaast ook je eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.

En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk in de letterlijke zin van het woord. Wel met je uitstraling en dat is veel belangrijker.

Ja, met dank aan de vrije marktwerking in de zorg.
Ja mischien kan een psycholoog mij wel helpen weer te lachen. Wat betreft dat lijnen. Ik ben ergens achter waarom lijnen niet helpt en waarom men steeds terugvalt. Ik wil een paar ingrepen laten plegen zodat blijvend afvallen wel helpt. mar ik heb dat verdomde geld er niet voor. Onzettend duur (en nee het is geen luchtbalon in je maag plaatsen oid.). Tot die tijd heeft dieten en afvallen voor mij geen zin. Anders word ik alleen maar zwaarder door dat jojo effect.
pi_82942761
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja mischien kan een psycholoog mij wel helpen weer te lachen. Wat betreft dat lijnen. Ik ben ergens achter waarom lijnen niet helpt en waarom men steeds terugvalt. Ik wil een paar ingrepen laten plegen zodat blijvend afvallen wel helpt. mar ik heb dat verdomde geld er niet voor. Onzettend duur (en nee het is geen luchtbalon in je maag plaatsen oid.). Tot die tijd heeft dieten en afvallen voor mij geen zin. Anders word ik alleen maar zwaarder door dat jojo effect.
Lees nou eens wat ik post over lijnen. Eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:14:00 #261
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82942771
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ook dat klagen, daar heb ik mij ook schuldig aan gemaakt enik weet wat mensen daarvan vinden (vervelend en niet gezellig), dus ik ben bewust wat voor effect dat heeft. Het is alleen dat ik de sex niet heb en dat vreet al jaren aan me. Gewoon droevig word ik ervan terwijl gezonde mensen met niks aan het handje het 3x op een dag doen. En tegen mij zeggen dat sex niet alles is? Het is wss. verdomde lekker!

Ik werd laatst door een meisje letterlijk een wc op getrokken omdat ze me blijkbaar enorm sexy vond en ze wilde dat ik haar terplekke op die wc bruut nam.

Heb ik vervolgens niet gedaan, want ik had diezelfde avond al een sexdate met een andere chick.
(ja, ik klink als een arrogante eikel nu he... maar dat ben ik niet, sterker nog, ik ben meestal nogal verbaasd als een meisje mij wil, want ik heb totaal geen positief zelfbeeld.
Maar blijkbaar hoef ik er niet veel voor te doen.

Waar ligt het aan dat de een wel makkelijk aan sex komt en de ander niet... tja, beats me. Uiterlijk hoeft het niet eens perse te zijn want ik ben echt niet super knap. Uitstraling dan ofzo??
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:15:10 #262
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82942819
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte is juist precies wat ik jouw posts altijd terug lees. Ik, ik, ik.

En als jij drie jaar uit zicht verdwijnt en jouw vrienden laten niks van zich horen moet je je afvragen of het wel vrienden zijn.
Aan de andere kant: als je bij hun net zo veel klaagt en net zo weinig met advies doet als hier kan ik ze niet helemaal ongelijk geven.

Laat ik het zo zeggen: ik vind het al een wonder dat je nu normaal reageert.
Wat moet een persoon in mijn situatie anders. Gewoon mijn sores voor me houden? Waar je hart vol van is wil je toch wel op de ene of andere manier kwijt. En als je niet serieus genomen word om jeproblemen dan blijf je ermee doordrammen denk ik.

Wat ik gek vind het is alsof mensen mij onbewust in deze positie willen houden. Expres geen erkennig voor mijn problemen geven = ik blijf doordrammen = zij kunnen blijven bashen dat ik maar zielig doe (cirkeltje). ik snap niet dat een beetje medeleven al zoveel gevraagd is van mensen. Dan heb je automatisch iets meer tov. de ander.

Een persoon in een bepaalde positie houden en kunnen blijven pijnigen is wellicht een diepe menselijke sadistische behoefte. macht kunnen uitoefenen op anderen. Hele simpele tool. Niet luisteren naar je vriendin, andersmans sores afwimpelen als niet terecht of 'het stelt niets voor'.

Erkenning is toch een van de belangrijlkste dingen in het leven voor sociale dieren toch? Als je bang bent om uitgesloten te worden is het omgekeerde ook waar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 17-06-2010 18:21:42 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:15:39 #263
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82942838
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Lees nou eens wat ik post over lijnen. Eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.
Vind jij het makkelijk om van dieet te veranderen?
pi_82942876
TO : ha ha ha : Hoe minder zielen hoe meer vreugd ha ha

( zelf al heel lang single maar ik vind het dus wel jammer : om geen maatje te hebben soms )
pi_82943158
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee, alles smaakt mij veel te lekker. Ik ben er gewoonweg mee opgehouden.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:23:26 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82943174
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:14 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

Waar ligt het aan dat de een wel makkelijk aan sex komt en de ander niet... tja, beats me. Uiterlijk hoeft het niet eens perse te zijn want ik ben echt niet super knap. Uitstraling dan ofzo??
Ja het is alles eigenlijk het geheel, je uiterlijk met je uitstraling whatever. Je hebt het gewoon mee. Doe er je voordeel mee.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:43:08 #267
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82943895
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja het is alles eigenlijk het geheel, je uiterlijk met je uitstraling whatever. Je hebt het gewoon mee. Doe er je voordeel mee.
Ok, misschien.....
Maar ik zal ff eerlijk zijn, ik heb helemaal niet veel sexpartners gehad in mn leven... Maar sinds een tijdje heb ik mijn houding wel veranderd. Ik was altijd naar mezelf zo van: "nee man, dat meisje kan je echt niet krijgen, kan je vergeten"

Maar op gegeven moment ben ik gewoon tegen mezelf gaan zeggen van...weet je, in principe kan ook JIJ dat super mooie meisje mee krijgen wat je daar in de club/kroeg/straat waar dan ook ziet.
Ja, het kan! Waarom niet? Ook dat meisje heeft gewoon dezelfde behoeftes als jij hoor.
Tot nu toe heeft het me in de afgelopen 2 maanden sex opgeleverd met een paar heeeeeeeeeeele lekkere wijven.

Dus ja, ik denk echt dat het voor een groot deel je houding is, hoe zelfverzekerd je bent en over komt.
Ik weet niet hoe TS en Schenkstroop er uitzien, maar tenzij je echt gruwelijk misvormd bent , denk ik dat je echt wel, met de juiste relaxte en zelfverzekerde houding een leuk chickie in je bed kan krijgen
pi_82944973
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef Ritmo het volgende:
Typerend ook hoe drie kwart van FOK! geen relatie heeft.
Verkapte kijk-mij-eens-cool-zijn-met-mijn-vriendin

Wat is precies de toegevoegde waarde van een relatie?
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:11:44 #269
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_82944980
Schenkstroop, ik ben juf van pubers met allerlei soorten afwijkingen, zichtbare en niet zichtbare. Mijn mantra is ; het kan me niet schelen wat je voor afwijking (stoornis/probleem/diagnose) je hebt, het is jouw gedrag dat bepaalt wie je bent en hoe mensen je zien. Voor jou geldt dat ook.
Prrrrr
pi_82945142
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef mspoez het volgende:
Schenkstroop, ik ben juf van pubers met allerlei soorten afwijkingen, zichtbare en niet zichtbare. Mijn mantra is ; het kan me niet schelen wat je voor afwijking (stoornis/probleem/diagnose) je hebt, het is jouw gedrag dat bepaalt wie je bent en hoe mensen je zien. Voor jou geldt dat ook.
Wat zij zegt.
pi_82946355
Ik heb het van beide kanten mogen meemaken. Van 20 tot 25 wat relaties gehad. van 25 tot nu (36) vrijgezel. Ik weet dus wat ik mis en wat ik ga opgeven. Maar na 12 jaar vrijgezel ga je toch een beetje de verkeerde uitstraling krijgen: die van wanhoop (zit al best lang op dating sites). Keertje intiem zijn, schouder om je heen, altijd kunnen terugvallen op iemand... dat zijn dingen waar ik nu toch wel naar verlang. Daar wil ik best een deel van het superrelaxte luie leventje dat ik nu heb voor opgeven. Zelfs voor verhuisd & nieuwe baan voor genomen (breken met verleden en kleine kringetje). Dat heeft me een enorme hoop nieuwe kennissen opgeleverd. Nu dus nog via via die leuke meid tegenkomen. Heb gewoon pech wat dat betreft. Of ze vindt mij niets, of ik vind haar niets of we vinden elkaar wel wat maar ze is getrouwd.

Qua uiterlijk val ik reuzemee (foto van mijn kop varieert tussen 9,5 en 10 op Paiq, wat in ieder geval betekent dat je niet kansloos bent qua uiterlijk). Anyway, inmiddels is de wanhoop na de verhuizing weer een beetje weg. Zoveel nieuwe mensen om dingen mee te doen. Wat een verschil! Dus lekker relativeren en als het komt, dan komt het
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:50:04 #272
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82946554
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb het van beide kanten mogen meemaken. Van 20 tot 25 wat relaties gehad. van 25 tot nu (36) vrijgezel. Ik weet dus wat ik mis en wat ik ga opgeven. Maar na 12 jaar vrijgezel ga je toch een beetje de verkeerde uitstraling krijgen: die van wanhoop (zit al best lang op dating sites). Keertje intiem zijn, schouder om je heen, altijd kunnen terugvallen op iemand... dat zijn dingen waar ik nu toch wel naar verlang. Daar wil ik best een deel van het superrelaxte luie leventje dat ik nu heb voor opgeven. Zelfs voor verhuisd & nieuwe baan voor genomen (breken met verleden en kleine kringetje). Dat heeft me een enorme hoop nieuwe kennissen opgeleverd. Nu dus nog via via die leuke meid tegenkomen. Heb gewoon pech wat dat betreft. Of ze vindt mij niets, of ik vind haar niets of we vinden elkaar wel wat maar ze is getrouwd.
Hmm ok je zegt dat je vrijgezel bent sinds je 25e, dus al 11 jaar.
Maar houdt dat dan ook in dat je geen scharrels ofwel sex meer hebt gehad sinds toen?

en wat maakt iets volgens jou dan een "relatie" als ik vragen mag?
pi_82946569
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Knipoogje het volgende:

Qua uiterlijk val ik reuzemee (foto van mijn kop varieert tussen 9,5 en 10 op Paiq, wat in ieder geval betekent dat je niet kansloos bent qua uiterlijk). Anyway, inmiddels is de wanhoop na de verhuizing weer een beetje weg. Zoveel nieuwe mensen om dingen mee te doen. Wat een verschil! Dus lekker relativeren en als het komt, dan komt het
Hoe vaak heb je leuke dates op datingsites? En waarom komt er geen 2e of 3e keer?
pi_82946767
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]

Hmm ok je zegt dat je vrijgezel bent sinds je 25e, dus al 11 jaar.
Maar houdt dat dan ook in dat je geen scharrels ofwel sex meer hebt gehad sinds toen?

en wat maakt iets volgens jou dan een "relatie" als ik vragen mag?
Soms, maar te weinig voor het happy single zijn (lees:paar keer). Relatie is in mijn ogen wat anderen van een relatie vinden. Je gaat al weken met elkaar, klit aan elkaar etc
Weekendrelaties lijken me helemaal niets.
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak heb je leuke dates op datingsites? En waarom komt er geen 2e of 3e keer?
Een keer of 3 per jaar. Soms 3x voordat we besluiten dat het toch niets is. Wel altijd gezellig. Met sommigen ga ik nog wel eens stappen.
pi_82946841
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Soms, maar te weinig voor het happy single zijn (lees:paar keer). Relatie is in mijn ogen wat anderen van een relatie vinden. Je gaat al weken met elkaar, klit aan elkaar etc
Happy single is een term die ik doorgaans alleen hoor van vrouwen van een jaar of 30 die alleen zijn en de wereld iets te graag willen doen geloven dat ze dat helemaal niet erg vinden.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:57:29 #276
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82946894
quote:

[..]

Ah ok.....
Ja ik vind dat ook moeilijk hoor van wanneer is het nou een "relatie".
Bedoel tenzij dit echt expliciet wordt uitgesproken, is het nogal een vaag gebied waar we ons begeven.

Maar een paar keer in 11 jaar? Wat doe je verkeerd man?
pi_82946999
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Maar een paar keer in 11 jaar? Wat doe je verkeerd man?
Te verlegen. Lul makkelijk tijdens de date, maar ben een stuntel als het komt op vrouwen tot een leuke nacht te verleiden
pi_82947011
quote:

Voldoende mensen lijkt me die doordeweeks 'vol' zitten met werk, sport, vrienden, familie etc en juist in het weekend graag een relatie willen om uit te gaan, uit te gaan eten of leuke dingen te doen
pi_82947124
quote:

Een keer of 3 per jaar. Soms 3x voordat we besluiten dat het toch niets is. Wel altijd gezellig. Met sommigen ga ik nog wel eens stappen.
En hoe vaak heb je een date?

3 keer per jaar lijkt me vrij weinig waar voor je geld
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:09:30 #280
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82947428
Via een datingsite daten lijkt me ergens heel ongemakkelijk.... voelt ook erg geforceerd ofzo.
Moet je ook een heel profiel gaan aanmaken over jezelf en zeggen hoe ontzettend leuk je wel niet bent. Ik word daar altijd meteen geïrriteerd en rebels van. Krijg dan de neiging om te roepen:
"ik ben helemaal niet leuk en ik ruik naar verbrande bieten"
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:24:22 #281
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82948083
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef mspoez het volgende:
Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik denk dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.

Maar naar mijn ervaring telt het uiterlijk van een persoon ook sterk mee. Het bepaalt voor een groot deel hoe mensen je zien, hoe lief ze voor je zijn en hoeveel ze voor je over zullen hebben.

Jij hebt daar zelf ws geen kaas van gegeten als je makkelijk verschillende bedpartners kan regelen. Beetje raar om dan over een ander te oordelen of niet?

Zelf zul je je ws. door de knappe gladde foute aal laten neuken (ja 'het is je gedrag hoe mensen jou zien"), Maar een onknappe aardige man blijft ws. niet meer dan dat voor jou. Aardig en meer niet. Daar durf ik op te wedden. Anders moet je maar effe het tegendeel bewijzen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 17-06-2010 20:39:43 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:33:45 #282
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82948532
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik dnek dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.

Maar naar mijn ervaring telt het uiterlijk van een persoon ook sterk mee. Het bepaalt voor een groot deel hoe mensen je zien, hoe lief ze voor je zijn en hoeveel ze voor je over zullen hebben.

Jij hebt daar zelf ws geen kaas van gegeten als je makkelijk verschillende bedpartners kan regelen. Beetje raar om dan over een ander te oordelen of niet?

Zelf zul je je ws. door de knappe gladde foute aal laten neuken (ja 'het is je gedrag hoe mensen jou zien"), Maar een onknappe aardige man blijft ws. niet meer dan dat voor jou. Aardig en meer niet. Daar durf ik op te wedden. Anders moet je maar effe het tegendeel bewijzen.
Wauw er zit een boel woede bij jou zo te merken.

Ok ik ga je nog één hopelijk inspirerend voorbeeld geven, verder moet je het zelf allemaal weten

Goeie vriend van mij, heeft in de afgelopen paar maanden meer chicks geneukt dan ik..... veel meer.
Hoe ziet hij er uit? Nou... hij is best wel lelijk
Ik bedoel, ik ben zo hetero als het maar kan, maar ik kan heus wel inschatten en zien of een gozer good-looking is... en geloof me hij is dat niet.

Z'n tanden staan schots en scheef en zijn knalgeel omdat hij rookt als een ketter.
Verder is hij kaal aan het worden en heeft hij een flinke bierbuik.

Maarrrrrr hij is ontzettend zelfverzekerd en heeft een goeie babbel. Hij stapt zonder problemen op een meisje af en straalt gewoon een enorme "I don't care" houding uit. Hij is gewoon losjes en dat is hoe hij gewoon meisjes in zijn bed krijgt... ik sta er ook soms van te kijken, maar het lukt 'm gewoon.

Dus je uiterlijk hoeft echt geen blokkade te zijn, laat dat gewoon los en ga werken aan je attitude... dan gebeuren de dingen vanzelf
pi_82948570
quote:

[..]

Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik dnek dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.

.
Gast. Lul niet zo dom. Ik heb in het onderwijs gewerkt. Heb jij enig idee hoe zo'n band docenten met leerlingen hebben? Die willen ook dat hun leerlingen lol hebben, bij die mensen gaat het er helemaal niet alleen om of iemand zich gedraagt in de klas.

Dat bedoel ik. Hoe wil jij met zo'n egoistische instelling nou mensen om je heen krijgen?
pi_82948601
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]

Ok ik ga je nog één hopelijk inspirerend voorbeeld geven, verder moet je het zelf allemaal weten

Goeie vriend van mij, heeft in de afgelopen paar maanden meer chicks geneukt dan ik..... veel meer.
Ik bedoel, ik ben zo hetero als het maar kan, maar ik kan heus wel inschatten en zien of een gozer good-looking is... en geloof me hij is dat niet.

Z'n tanden staan schots en scheef en zijn knalgeel omdat hij rookt als een ketter.

Maarrrrrr hij is ontzettend zelfverzekerd en heeft een goeie babbel. Hij stapt zonder problemen op een meisje af en straalt gewoon een enorme "I don't care" houding uit. Hij is gewoon losjes en dat is hoe hij gewoon meisjes in zijn bed krijgt... ik sta er ook soms van te kijken, maar het lukt 'm gewoon.

Dus je uiterlijk hoeft echt geen blokkade te zijn, laat dat gewoon los en ga werken aan je attitude... dan gebeuren de dingen vanzelf
Geeft hij cursussen dom lullen? Ik kan nog wel een lesje gebruiken.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:38:39 #285
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82948752
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Geeft hij cursussen dom lullen? Ik kan nog wel een lesje gebruiken.
haha nee, maar echt... ik ben er inmiddels van overtuigd dat uiterlijk geen beslissende factor hoeft te zijn in het scoren van een meisje.

Natuurlijk heb je het makkelijker als je er goed uitziet, dat zal ik niet ontkennen. Maar ook met een rotkop kan je chicks scoren
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:38:49 #286
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82948764
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Gast. Lul niet zo dom. Ik heb in het onderwijs gewerkt. Heb jij enig idee hoe zo'n band docenten met leerlingen hebben? Die willen ook dat hun leerlingen lol hebben, bij die mensen gaat het er helemaal niet alleen om of iemand zich gedraagt in de klas.

Dat bedoel ik. Hoe wil jij met zo'n egoistische instelling nou mensen om je heen krijgen?
Laat haar antwoorden. Ik ben niet zo geinteresseerd in jouw mening eigenlijk. Heel soms zeg je dingen waar ik me wat bij kan voorstellen, dat ik begrijp. Dan heb je het raak. Dingen waar ik wel dgeelijk aan kan werken, zie boven bijv. Maar heel vaak probeer je te feministisch overtekomen, een douchebag morele do-gooder. je bent geen vrouw. En je kan politiek correct lullen wat je wilt. het levert geen sex of meer populariteit op. mee eens?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 17-06-2010 20:44:45 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:42:37 #287
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82948966
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]

heb jeen hyves van hem met foto. Ik wil het toch zelf zien natuurlijk. ik wil je wel geloven, maar fokkers overdrijven wel vaker om een mening te bekrachtigen. bv. "ja mijn opa is ook gestorven aan kanker en daarvoor liep ie op 1 been en had schurft van topt tot teen en mistte wel 7 vingers toch kon hij chickies regelen en een vrouw met kinderen bla bla bla en was hij autocoureur en chirurg dus jij kan het ook!!!"
pi_82949248
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Laat haar antwoorden. Ik ben niet zo geinteresseerd in jouw mening eigenlijk. Heel soms zeg je dingen waar ik me wat bij kan voorstellen, dat ik begrijp. Dan heb je het raak. Dingen waar ik wel dgeelijk aan kan werken, zie boven bijv. Maar heel vaak probeer je te feministisch overtekomen, een douchebag morele do-gooder. je bent geen vrouw. En je kan politiek correct lullen wat je wilt. het levert geen sex of meer populariteit op. mee eens?
Nee, en niemand op FOK is geinteresseerd in jouw eeuwige jankverhaal maar daar gaan we ook gewoon op in.
En ik hoef geen vrouw te zijn om te weten hoe het in het onderwijs werkt. Daarbij heb ik, in tegenstelling tot jij, wel zat vrouwelijke vriendinnen en weet ik dus wel een beetje wat de vrouwen er van vinden.

Dat dat geen sex oplevert is absoluut waar. Populariteit echter wel.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:47:44 #289
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82949258
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

heb jeen hyves van hem met foto. Ik wil het toch zelf zien natuurlijk. ik wil je wel geloven, maar fokkers overdrijven wel vaker om een mening te bekrachtigen. bv. "ja mijn opa is ook gestorven aan kanker en daarvoor liep ie op 1 been en had schurft van topt tot teen en mistte wel 7 vingers toch kon hij chickies regelen en een vrouw met kinderen bla bla bla en was hij autocoureur en chirurg dus jij kan het ook!!!"
Ja heb ik wel, maar is beetje lullig als ik dat hier ga posten vind ik.
Wat ik gewoon probeer te zeggen is dat die gast echt niet knap is en toch meisjes krijgt.... ja tuurlijk er zijn vast kerels out there die NOG lelijker zijn..... tuurlijk kan het altijd erger.
Maar is het bij jou dan zo erg??? Denk je oprecht dat je zo lelijk bent dat geen enkel meisje je zou willen?
pi_82949293
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja, want hoe erg het verhaal ook is, dat van jou is natuurlijk net even erger.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:52:25 #291
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_82949482
Ik wil eigenlijk weleens een foto van Schenkstroop zien!
-edit- Voor de flauwe Fok!kers, ik bedoel de persoon achter het profiel van Schenkstroop, geen foto van willekeurige Schenkstroop uit de supermarkt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:53:55 #292
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82949575
Tjah. Er zit wel een kern van waarheid in natuurlijk, ik ken ook wel een enorm lelijk iemand die toch weet te scoren, en een mooie jongen die gewoon nooit iets voor elkaar krijgt. Maar ik denk ook dat het uitmaakt of je van nature lelijk bent (rotkop) of door een ziekte, dat schrikt af, ze denken dat je vies of besmettelijk bent
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:04:57 #293
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82950165
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een zeikwijf!!!

Mijn neef (35 jaar) is eergisteren overleden aan kanker (beenmerg, long, bloed, zijn lijf zat vol met kanker), Hij is jaren lang ziek geweest, heeft pijn gehad die jij je niet kan voorstellen, zijn botten gingen bij de minste beweging kapot.
Hij was enorm dik geworden door de pijnbestrijding,hij was kaal en hadhuiduitslag die verschrikkelijk pijn deed en ook jeukte door de vele chemo's en bestralingen en weet je wat het mooie is?
Hij bleef vechten, tot het einde aan toe heeft hij geknokt en is altijd positief geweest, hij bleef lachen en grapjes maken, hij trooste de mensen om hem heen inplaats van dat mensen hem gingen troosten.

Drie jaar geleden gaven ze hem nog een half jaartje te leven, hij heeft het twee jaar langer volgehouden.
Ondanks dat hij zijn vader een jaar terug heeft verloren.

Ondanks alles hoorde je hem nooit klagen en jij? jij zeikt en zanikt als een klein verwend kind.
Om misselijk van te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 17-06-2010 21:33:00 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:08:47 #294
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82950359
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je moet ook niet tijdelijk dieeten, je moet je levensstijl aanpassen.
Standaard gezond eten en standaard bewegen, en daar niet mee stoppen als je eenmaal op gewicht bent.
pi_82951061
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een zeikwijf!!!

Mijn neef (35 jaar) is eergisteren overleden aan kanker (beenmerg, long, bloed, zijn lijf zat vol met kanker), Hij is jaren lang ziek geweest, heeft pijn gehad die jij je niet kan voorstellen, zijn boten gingen bij de minste beweging kapot.
Hij was enorm dik geworden door de pijnbestrijding,hij was kaal en hadhuiduitslag die verschrikkelijk pijn deed en ook jeukte door de vele chemo's en bestralingen en weet je wat het mooie is?
Hij bleef vechten, tot het einde aan toe heeft hij geknokt en is altijd positief geweest, hij bleef lachen en grapjes maken, hij trooste de mensen om hem heen inplaats van dat mensen hem gingen troosten.

Drie jaar geleden gaven ze hem nog een half jaartje te leven, hij heeft het twee jaar langer volgehouden.
Ondanks dat hij zijn vader een jaar terug heeft verloren.

Ondanks alles hoorde je hem nooit klagen en jij? jij zeikt en zanikt als een klein verwend kind.
Gecondoleerd.

pi_82951086
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je moet ook niet tijdelijk dieeten, je moet je levensstijl aanpassen.
Standaard gezond eten en standaard bewegen, en daar niet mee stoppen als je eenmaal op gewicht bent.
Hou maar op, hij leest toch alleen wat hij wil lezen.
pi_82951179
quote:

[..]

Tjah in die context is alles zeiken natuurlijk.
Maar zeiken is op zich geen slecht iets hoor; negatieve feedback is een goede manier om ervoor te zorgen dat diensten/producten verbeteren.
You sunk my battleship! :o
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:34:08 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82951847
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Tjah in die context is alles zeiken natuurlijk.
Maar zeiken is op zich geen slecht iets hoor; negatieve feedback is een goede manier om ervoor te zorgen dat diensten/producten verbeteren.
Tuurlijk zeikt iedereen wel eens, maar Schekstroop heeft er zijn hobby van gemaakt en bovendien denkt hij dat hij de enige is in de wereld die iets heeft.

RZ dank je.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:44:07 #299
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_82952392
Gecondoleerd.
Verder vind ik dat je helemaal gelijk hebt, als Schenkstroop niet meer zou klagen zou hij praktisch gezien niks meer te doen hebben. Godsamme zeg.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:00:49 #300
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_82957663
quote:

[..]
Mijn neef (35 jaar) is eergisteren overleden
Gecondoleerd, heel veel sterkte de komende dagen!
Prrrrr
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:05:18 #301
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_82957919
quote:

[..]

Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik denk dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.
Jij snapt het. Ik ben juf geworden in het cluster 4 (dat is onderwijs aan kinderen met gedrags- , persoonlijkheids-, of ontwikkelingsstoornissen) omdat ik alleen mijn lessen wil afdraaien en zo weinig mogelijk last wil hebben van de leerlingen die mijn informatie op moeten nemen.
quote:
Het uiterlijk van een kind maakt absoluut uit voor de eerste benadering, ik zou liegen als ik zei dat het niet zo was. Maar na de eerste indruk komt het persoon van een kind naar voren en ga je je daarop richten. Een kind met een wipneus en grote blauwe ogen kan een draak zijn, een kind met een dikke moedervlek met haren, een ontzettende zweetlucht om hem heen en een motoriek die je de stofzuiger nog niet toewenst kan een fantastisch persoontje zijn.
quote:

Heb je het hier over mij? Ik laat me niet neuken door mijn leerlingen, hoor.

Tandjes, en nou is het topic vol. Schenk als je erover verder wil (lees; als je op me wil reageren), open dan gerust een nieuw topic, ik verhuis wel mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door mspoez op 18-06-2010 16:01:36 ]
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')