abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81239451
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:48 schreef Ritmo het volgende:

..anders dan die: "ik blijf graag alleen, mensen zijn kut "-figuren hier.
Nou, eerlijk gezegd ... Na zo'n werkdag van 8 uur (die op zich wel redelijk gezellig is), ben ik blij dat ik weer lekker alleen ben. Laat ik stellen dat mensen die ik niét kut vind, best zeldzaam zijn. Mensen interesseren me niet of nauwelijks. Met de meesten hou ik het niet veel langer dan een paar uur achter elkaar uit.

Misantroop-in-opleiding .
pi_81239480
pi_81239503
Interessante filosofie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81239511
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd ... Na zo'n werkdag van 8 uur (die op zich wel redelijk gezellig is), ben ik blij dat ik weer lekker alleen ben. Laat ik stellen dat mensen die ik niét kut vind, best zeldzaam zijn. Mensen interesseren me niet of nauwelijks. Met de meesten hou ik het niet veel langer dan een paar uur achter elkaar uit.

Misantroop-in-opleiding .
Zonder de misantroop
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81239513
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:56 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Nee, dat bevestigde iets voor me. Leuker kan ik het niet maken Lily.
Dat vind ik oprecht héél verdrietig klinken, als ik eerlijk ben.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_81239514
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:57 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een (harde) kern van waarheid in..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2010 02:01:49 ]
pi_81239559
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:00 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dat vind ik oprecht héél verdrietig klinken, als ik eerlijk ben.
Ben blij dat je zo eerlijk bent, en misschien is het wel zo maar ik ervaar dat niet zo.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81239583
Tot je 30-35e is een relatie zonder dat je samen woont en elkaar al te vaak ziet ideaal vind ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81239589
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:03 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ben blij dat je zo eerlijk bent, en misschien is het wel zo maar ik ervaar dat niet zo.
Dat laatste is dan ook het enige dat telt .
I'm an artist.
pi_81239626
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:04 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dat laatste is dan ook het enige dat telt .
Omdat ik van me hou.
pi_81239676
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:06 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Omdat ik van me hou.
Amen .
I'm an artist.
pi_81239749
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:09 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Amen .
Trusten Lily-Ella.
pi_81333175
Als jij dat cool vind zou ik zeggen blijf lekker single. Niks mis met singles die daar blij mee zijn :p
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:33:44 #239
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_81348770
Als ik dé ware nimmer weet te vinden dan zal ik ongelukkig sterven. Hoeveel ik ook op mijn bankrekening had staan, landen heb bezocht, vrienden heb gehad...

Het duurt me al veel te lang eer ik 'r gevonden heb
pi_81394633
Een leven lang single,ach ik denk dat er maar weinig zijn die echt hun leven lang single zijn.
Ik ben al een jaar of 8 single en tot nu toe heb ik daar geen enkel probleem mee maar ik weet niet hoe mijn leven er over tien jaar uit ziet.
Wel denk ik dat het na lange tijd alleen zijn steeds moeilijker wordt om je weer aan iemand aan te passen maar goed dan is latten ook altijd nog een optie..
Alles heeft voor en nadelen zowel een relatie als single zijn..
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:15:49 #241
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_81400226
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Frederick_Blah het volgende:
Als ik dé ware nimmer weet te vinden dan zal ik ongelukkig sterven. Hoeveel ik ook op mijn bankrekening had staan, landen heb bezocht, vrienden heb gehad...

Het duurt me al veel te lang eer ik 'r gevonden heb
Bloedzuiger

Some girls dont like that you suck their blath
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_82918868
samen wonen lijkt me maar niets, maar een LAT relatie is toch leuk. Beetje samen weggaan, wel de intimiteit, niet het gezeur van beebies en schoonouders
pi_82918935
Of je moet een relatie beginnen met een onvruchtbare wees.

Aan de ene kant heeft LAT natuurlijk voordelen, meer vrijheid enzo. Maar aan de andere kant (alles heeft minstens twee kanten) heeft 't ook weer z'n nadelen. En die zijn zo duidelijk, dat ik te lui ben om ze op te noemen .
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:11:12 #244
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_82919746
Ik ben 27, en ik heb 5 "relaties" gehad, en als ik die allemaal bij elkaar optel kom ik nog geeneens aan een jaar relatie . En bij een nabeschouwing met gezond verstand hou ik het er maar op dat ik nooit een relatie heb gehad, alleen maar fiasco's. Ik zeg niet dat ik mn leven lang single ga blijven, dat weet ik natuurlijk nooit. Maar het moet wel een toevoeging zijn aan mn leven, geen anker die me terughoud. Ben niet op zoek, maar ik ben er niet falikant op tegen. Inmiddels ben ik 5 jaar vrijgezel, en het is best strontvervelend dat mn omgeving soms de neiging heeft me relaties door te strot te duwen alsof ik verplicht ben een vriendin te hebben :|
pi_82919912
Blijf het altijd een beetje zielig vinden, mensen van in de 30 die vrijgezel zijn. Of die moeten echt zo'n mooi leven hebben (reizen, veel vrienden, van het leven genieten) want dan is het toch duidelijk een keuze.

Vaak zijn het echter sobere deprimerende types die het allemaal wel goed vinden...
-
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:53:08 #246
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82923715
Meldt!
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:56:20 #247
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_82929597
Vindt het eigenlijk wel grappig hoe man en vrouw hier een relatie zien als een status symbool.
Dat ze beter zijn dan anderen omdat ze een relatie hebben of hebben gehad.

Heb ook een relatie gehad die vrij plots eindigde na 2 jaar, ben nu 5 jaar single en vermaak me prima. Niet dat ik bewust single ben maar loop ook niet rond te zoeken om zo snel mogelijk weer wat te hebben, kom vanzelf wel weer een meid tegen en zo niet.. nou ja.. vermaak me zo ook wel.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_82939087
Die figuren hier die beweren dat je niet gelukkig kunt zijn zonder relatie.. daarvan vraag ik me dan weer af wat voor leven die naast hun relatie hebben
pi_82939245
Typerend ook hoe drie kwart van FOK! geen relatie heeft.
-
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:22:41 #250
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82940561
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij een extreem huidprobleem heeft waar geen medicijn voor is, dan houdt het al snel op. Zou ik ook mezelf dik blijven vreten, dan wordt eten een beetje het kleine pleziertje wat je nog hebt elke dag.

Hij heeft geen puisjes, het is veel erger dan dat van wat ik heb begrepen en er valt niets aan te doen.

Bij ons in de buurt woont ook een man met in zijn gezicht enorme brandwonden (ook helemaal opgezwollen en zo). Niet om lullig te zijn, maar die man kan en zal nooit aantrekklijk zijn of gevonden worden. Misschien dat het went, zijn aanzicht, maar aantrekkelijk wordt het nooit. Het is echt afzichtelijk.

Wel door eigen toedoen in zijn geval trouwens. Stak zijn eigen huis in brand en wilde zelfmoord plegen van wat ik heb gehoord.
Maar volgens dipkip ea. kun je je uiterlijk veranderen door naar een psycholoog te gaan die je allerlei moralistische onzin verkoopt. Die je ook moet geloven. En dan zullen andere mensen je knap vinden
Het is triest.

@ Dipkip, ik weet niet waar je de kennis vandaan haalt te denken dat lijnen (eigenlijk jo-jo'en), een dermatoloog, en psycholoog mij kunnen helpen. En ja ik heb de laatste twee al vanaf mijn 9e al geprobeerd. Diëten doe ik al vanaf mijn 15e. Die mensen zijn gewoon bagger. Dat zij er hun salaris mee verdienen dat moet verboden worden. Ze kunnen geen flikker voor je doen. Tenij je brandwonden heb > plastische chirurgie of een yeast infection > ontsmettingszalfje. Maar eczeem? Daar kan een dermatoloog niks aan doen. Gewoon flink insmeren met vet en dan sturen ze je weer naar huis. En dan moet ik volgens jou terveden zijn want ik ben geholpen en mag ik niet meer klagen? Waarom zeg je niet gewoon dat je niet tegen zeurende mensen kan als vrouw zijnde. Das wat anders dan beweren dat men ten alle tijden wat aan zijn/haar problemn kan doen (trut)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')