Nou, eerlijk gezegdquote:Op maandag 10 mei 2010 01:48 schreef Ritmo het volgende:
..anders dan die: "ik blijf graag alleen, mensen zijn kut"-figuren hier.
Zonder de misantroopquote:Op maandag 10 mei 2010 01:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd... Na zo'n werkdag van 8 uur (die op zich wel redelijk gezellig is), ben ik blij dat ik weer lekker alleen ben. Laat ik stellen dat mensen die ik niét kut vind, best zeldzaam zijn. Mensen interesseren me niet of nauwelijks. Met de meesten hou ik het niet veel langer dan een paar uur achter elkaar uit.
Misantroop-in-opleiding.
Dat vind ik oprecht héél verdrietig klinken, als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:56 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee, dat bevestigde iets voor me. Leuker kan ik het niet maken Lily.
Er zit een (harde) kern van waarheid in..quote:
Ben blij dat je zo eerlijk bent, en misschien is het wel zo maar ik ervaar dat niet zo.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:00 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht héél verdrietig klinken, als ik eerlijk ben.
Dat laatste is dan ook het enige dat teltquote:Op maandag 10 mei 2010 02:03 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo eerlijk bent, en misschien is het wel zo maar ik ervaar dat niet zo.
Omdat ik van me hou.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook het enige dat telt.
Trusten Lily-Ella.quote:
Bloedzuigerquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Frederick_Blah het volgende:
Als ik dé ware nimmer weet te vinden dan zal ik ongelukkig sterven. Hoeveel ik ook op mijn bankrekening had staan, landen heb bezocht, vrienden heb gehad...
Het duurt me al veel te lang eer ik 'r gevonden heb
Maar volgens dipkip ea. kun je je uiterlijk veranderen door naar een psycholoog te gaan die je allerlei moralistische onzin verkoopt. Die je ook moet geloven. En dan zullen andere mensen je knap vindenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij een extreem huidprobleem heeft waar geen medicijn voor is, dan houdt het al snel op. Zou ik ook mezelf dik blijven vreten, dan wordt eten een beetje het kleine pleziertje wat je nog hebt elke dag.
Hij heeft geen puisjes, het is veel erger dan dat van wat ik heb begrepen en er valt niets aan te doen.
Bij ons in de buurt woont ook een man met in zijn gezicht enorme brandwonden (ook helemaal opgezwollen en zo). Niet om lullig te zijn, maar die man kan en zal nooit aantrekklijk zijn of gevonden worden. Misschien dat het went, zijn aanzicht, maar aantrekkelijk wordt het nooit. Het is echt afzichtelijk.
Wel door eigen toedoen in zijn geval trouwens. Stak zijn eigen huis in brand en wilde zelfmoord plegen van wat ik heb gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |