stalk je me of verveel je je gewoonquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:58 schreef Japsnars het volgende:
tvp
Waarom meteen denken dat ik jou stalk?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stalk je me of verveel je je gewoon
was maar n geintje hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom meteen denken dat ik jou stalk?
Ik post gewoon in de active topics:
http://forum.fok.nl/active
Daarnaast ben ik vroeger ook zo nu en dan in MEN geweest
Dan leer je ook weer wat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht dat mijn kennis van oorlogstuig wel redelijk goed was maar al die typenummers
Eigenlijk is een stroopwafel bij de thee veeeeeeel lekkerder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kijk ik even twee minuten mijn boek in zijn jullie ook weer tien posts verderEn ik mag best twee twixen
echt nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een stroopwafel bij de thee veeeeeeel lekkerder.
Echt wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
echt niet
stroopwafels kun je toevallig kopen in Galesburg. geinig, een engelse verpakking maar wel de nederlandse naam er op
maar minder lekker!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
stroopwafel is wel gezonder dan twee twixen denk ik
Dan moet je eens een Raider proberen. Die zal je dan ook heerlijk vinden.quote:
Zijn die niet allemaal over de datum?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een Raider proberen. Die zal je dan ook heerlijk vinden.
quote:
ken ik nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een Raider proberen. Die zal je dan ook heerlijk vinden.
quote:
Nix. Twix is de nieuwe naam voor Raider.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is het verschil met een twix?
niks volgens mijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is het verschil met een twix?
Dan was je 1 toen ze begonnen met het wijzigen van de naam. Geen wonder dat je het dan niet kent.quote:
duhquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan was je 1 toen ze begonnen met het wijzigen van de naam. Geen wonder dat je het dan niet kent.![]()
quote:
wat dat dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Verkopen ze deze ook in de gizmo?
[ afbeelding ]
Fried Mars bar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een gefrituurde mars/sneickers toch
gad-ver-dammequote:
Correctquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb je het ooit geprobeerd?
Weltrusten Yuri.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:50 schreef Yurithemaster het volgende:
ik duik mn bedje in, slaapse PS en cobra
Ooit in de eerste delen nog eens meegespeeld (en punten gehaald) maar toen ze in de gaten hadden dat ik er zelfs punten haalde was het snel gedaan met de simpele vragen, een of andere kubu die punten haalt in een militair topic kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
had nog even in die DEF quiz gekeken cobra maar das echt niet voor leken
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Om Lennon moest ik dan wel weer even lachen
De pot met koopsubsidie is op, de aanvragen tot en met 29 maart zijn toegekend, mijn aanvraag is op 30 maart binnengekomen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Volgens de dokter was ik al erg goed bezig met smerensmerensmeren, maar krijg nog wel 2 zalven. Een is voor het smerensmerensmeren en de ander is voor de echte jeukplekjes.
Wat voor één?quote:En heb een vlieger gekochtNu maar hopen dat het morgen ook zulks weer is als nu, anders heb ik 'm voor niks opgehaald
Succes dan maar. Ik had er ook een, maar kan er totaal niet mee vliegeren. Ding belandt na 2 seconden al met razende snelheid op de grond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Een starters sportkite van het waanzinnige bedrag van 15 euro
Jeuk in m'n rechterhand, beetje eczemerig (dat kan geen woord zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je dan, Etcie? Ik heb het gemist. En heb je al iets van die begeleider gehoord?
Dat zijn niet de berichten die ik wil lezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Succes dan maar. Ik had er ook een, maar kan er totaal niet mee vliegeren. Ding belandt na 2 seconden al met razende snelheid op de grond.
Een paar latjes, een krant en wat lijm is veel goedkoper. Want jij kunt aan gratis kranten komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Een starters sportkite van het waanzinnige bedrag van 15 euro
Zo een heb ik ook. Maar op het strand waren er nog veel meer mensen met zo'n vlieger en zij konden er wel heel goed mee vliegeren. Alleen die van mij kon alleen neerstorten.quote:
Neerstorten kan alleen als de vlieger eerst de lucht in gaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook. Maar op het strand waren er nog veel meer mensen met zo'n vlieger en zij konden er wel heel goed mee vliegeren. Alleen die van mij kon alleen neerstorten.
Sven gooide hem.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neerstorten kan alleen als de vlieger eerst de lucht in gaat.
Je bent dus al voor 50% succesvol.
En zeggen dat vallen het probleem niet is. Maar dat de plotseling versnelde afremming bij contact met de grond de schade veroorzaakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
C4Dat is zeggen dat vliegen hetzelfde is als je op de grond valt, en de grond mist
Als je maar zorgt dat je bent afgeleid, net voordat je neerkomtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
C4Dat is zeggen dat vliegen hetzelfde is als je op de grond valt, en de grond mist
Dat is die 50%.quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zeggen dat vallen het probleem niet is. Maar dat de plotseling versnelde afremming bij contact met de grond de schade veroorzaakt.
En vooral niet bedenken waar je mee bezig bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat je bent afgeleid, net voordat je neerkomt
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 opties:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook. Maar op het strand waren er nog veel meer mensen met zo'n vlieger en zij konden er wel heel goed mee vliegeren. Alleen die van mij kon alleen neerstorten.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry, dan moet ik er natuurlijk ook één voor de vrouwen plaatsen. Veel plezier.
[ afbeelding ]
Ik wilde ook iets posten maar nu weet ik niet meer wat.quote:
Is er iets?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Doe dan gewoon een mooie ventIk hoef niet zo nodig mannen zien zoenen
Binnenkort bruiloftMijn neef gaat trouwen. Oh wacht dan moet ik nieuwe kleren kopen natuurlijk
Ik herken alleen mooie vrouwen. Voor de herkenning van mooie mannen zul je toch echt iemand anders moeten vinden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Doe dan gewoon een mooie vent
Da's raar? Mannen zien graag 2 vrouwen zoenen (en verder....quote:Ik hoef niet zo nodig mannen zien zoenen
Je hebt geen setje wat je voor een 2de keer aan kan trekken?quote:Binnenkort bruiloftMijn neef gaat trouwen. Oh wacht dan moet ik nieuwe kleren kopen natuurlijk
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Volgens de dokter was ik al erg goed bezig met smerensmerensmeren, maar krijg nog wel 2 zalven. Een is voor het smerensmerensmeren en de ander is voor de echte jeukplekjes.
Ik begrijp dat veel vrouwen 2 zoenende mannen schattig vinden, niet opwindendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik herken alleen mooie vrouwen. Voor de herkenning van mooie mannen zul je toch echt iemand anders moeten vinden.
[..]
Da's raar? Mannen zien graag 2 vrouwen zoenen (en verder....) Hoe kan het dan dat vrouwen niet het zelfde denken over 2 zoenende mannen? Komt dat omdat jij een jongens-meisje bent?
[..]
Je hebt geen setje wat je voor een 2de keer aan kan trekken?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Neven en nichten, gezellig topic zo
Schattig? Wat is dat voor een uitdrukking?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik begrijp dat veel vrouwen 2 zoenende mannen schattig vinden, niet opwindend
Een uitdrukking die je als man nooit wil horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schattig? Wat is dat voor een uitdrukking?
Ik heb eigenlijk weinig in de kast liggen wat ik maar een keer heb gedragenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt geen setje wat je voor een 2de keer aan kan trekken?
Valt die uitdrukking in de zelfde categorie als: "Ik zou willen dat ik jou als broer zou hebben (en elke denkbare variant)"?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een uitdrukking die je als man nooit wil horen
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig in de kast liggen wat ik maar een keer heb gedragen
Dat je bij zo'n feest toch iets nieuws/netjes aan moet hebben over het algemeenquote:
Ik ben niet zo dol op kleren kopenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Geen probleem, gewoon een reden om weer nieuwe kleren te kopen, denk ik![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Geen probleem, gewoon een reden om weer nieuwe kleren te kopen, denk ik![]()
Nee.quote:Is een feest van je oom die 50 wordt ook een reden om nieuwe kleren te kopen??![]()
Of het woordje "niets"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:38 schreef TradeMarkie het volgende:
net als teleurgesteld, dat wil je ook nooit horen.
Ben je boos?
Nee, alleen teleurgesteld
Ik niet als ik echt op zoek moet.... dan kan ik nooit wat vinden. Maar soms zo tussendoor vind ik het wel leuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat je bij zo'n feest toch iets nieuws/netjes aan moet hebben over het algemeen
[..]
Ik ben niet zo dol op kleren kopen
Iets netjes hoeft toch niet nieuw te zijn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat je bij zo'n feest toch iets nieuws/netjes aan moet hebben over het algemeen
Jij bent ook een snelle shopper?quote:Ik ben niet zo dol op kleren kopen
Kan maar hoeft nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valt die uitdrukking in de zelfde categorie als: "Ik zou willen dat ik jou als broer zou hebben (en elke denkbare variant)"?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of het woordje "niets"
Wat is er?
- niets
Nee.quote:
Gebruik jij dat of plasmans?quote:
quote:
Hmm nee op zich niet maar ik heb niet zo veel netjes meer. En m'n moeder gaat geheid mekkerenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets netjes hoeft toch niet nieuw te zijn?
Als ik weet wat ik zoek welquote:Jij bent ook een snelle shopper?
Ik heb het een beetje afgeleerd, maar vaak moet dat 'iets' wat er is even sudderen voor ik het goed onder woorden kan brengen. Maar dat zeg ik wel altijd als er naar gevraagd wordtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wist het. Alleen vrouwen zeggen dat!
Dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik in zo'n situatie zou zeggen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm nee op zich niet maar ik heb niet zo veel netjes meer. En m'n moeder gaat geheid mekkeren
Maar dat weet je toch al voor je gaat winkelen?quote:Als ik weet wat ik zoek wel
't Zit in onze genen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje afgeleerd, maar vaak moet dat 'iets' wat er is even sudderen voor ik het goed onder woorden kan brengen. Maar dat zeg ik wel altijd als er naar gevraagd wordt
Doe esquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik in zo'n situatie zou zeggen?![]()
Nou ja, niet altijdquote:Maar dat weet je toch al voor je gaat winkelen?
Ook dat ja meestal nee of misschien betekend?quote:
net als de nieuwsgierigheid waar we altijd aan denkenquote:
Bedoel je niet dat 'nee' meestal 'ja' betekent?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat ja meestal nee of misschien betekend?
Nieuwsgierigheid is een heel goede eigenschap.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
net als de nieuwsgierigheid waar we altijd aan denken
Flikker toch op. Ik maak zelf wel uit wat ik draag. En het maakt mij geen zak uit voor welke situatie. Ik draag wat ik wil.quote:
quote:Nou ja, niet altijdAlhoewel dit misschien wel een goede gelegenheid is voor een 2de rokje
quote:of![]()
![]()
jurkje
![]()
![]()
Nee wacht, dat laatste gaat te ver
Ik heb zo'n gave hippiejurkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe es
[..]
Nou ja, niet altijdAlhoewel dit misschien wel een goede gelegenheid is voor een 2de rokje
of
![]()
![]()
jurkje
![]()
![]()
Nee wacht, dat laatste gaat te ver
Ik bezorg vriend en vijand een hartverzakking als ik een jurk koop en aandoe. Echt. Kan ik niet maken.quote:
Zeker weten van niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat 'nee' meestal 'ja' betekent?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat ja meestal nee of misschien betekend?
Dat kun je echt wel maken!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bezorg vriend en vijand een hartverzakking als ik een jurk koop en aandoe. Echt. Kan ik niet maken.
Dan doe jij maar een jurk aanquote:
Dat maakt het spannend.quote:
Er zijn ook heel stoere jurkjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bezorg vriend en vijand een hartverzakking als ik een jurk koop en aandoe. Echt. Kan ik niet maken.
Ik denk dat dat ook het verstandigst is...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat maakt het spannend.Tenminste, dat blijf ik me zelf maar wijsmaken.
Dat kan leuk zijn, maar m'n zus had zoiets aan toen een vriendin van haar ging trouwen en ik vond het fuglyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
En tuniekjes dan? Met een leuke legging eronder?? Vind ik wel erg leuk staan altijd, draag ik dan ook heel veel.
Ooit gedaan.quote:
Ik denk dat ik het op een rokje hou. Wilde toch al een spijkerrokje kopen, heb zelfs al eentje gezien in een etalage die ik wel grappig vondquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er zijn ook heel stoere jurkjesHet hoeft niet meteen roze met lintjes te zijn
Natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan leuk zijn, maar m'n zus had zoiets aan toen een vriendin van haar ging trouwen en ik vond het fuglyDus hangt nogal van de combi/kleuren/modelletjes af
Het mag ook camo zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er zijn ook heel stoere jurkjesHet hoeft niet meteen roze met lintjes te zijn
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook het verstandigst is...
Slip and slide.quote:
Ow ja...quote:
Njema problema.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja...koop ik nooit... ook niet voor de kinderen. Ik hou er niet zo van.
Sorry C4.
Natuurlijk... ook Twan!! Al is hij vanavond bij zn vader, dus kan ik er niet voor in staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet weer tijdig wakker worden voor de herdenking van vanavond.
Iedereen is toch wel netjes 2 minuten stil om 20.00 uur?
Is ook indrukwekkendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk altijd de dodenherdenking en ben netjes stil om 20:00
Blijf het dan ook indrukwekkend vinden, en krijg elke keer weer kippenvel van de trompet
Maar al die kransen, dat hoeft van mij niet zo nodig, en al die toespraken... alhoewel ik Cohen wel fijn vind om naar te luisteren.
Waalsdorpervlakte, Den Haag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is ook indrukwekkendik wil het ook nog wel een keertje 'live' meemaken, ben nu de naam even kwijt maar er is nog een plek waarvan ze (een deel van) de ceremonie uitzenden, met die grote klok enzo.
Ik ben er stil van. Vraag me vooral af waarom je nu bij juist dat boek aan mij moet denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets! Ik heb een mooi boek voor je gespot in een boekwinkel hier.
Ik ook niet, daarom heb ik ook de stripboekversie (sorry, graphic novel) gekochtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook een rare combinatieBen ook niet beledigd hoor
Maar ik zal het niet snel lezen, vooral omdat ik Pride & Prejudice zelf eigenlijk nog nooit gelezen heb
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Zo, toch nog maar even gemaild naar begeleider. Aan mij zal het niet liggen of die afspraak er komt of niet
De serie is ronduit briljantquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand heeft me een keer de serie van Pride & Prejudice laten zijn. Best komisch, zolang je het allemaal niet te serieus neemt.
De film mocht ik niet kijken van, uiteraard, haar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De serie is ronduit briljantHet boek is bij tijd en wijle ook komisch geschreven, en de BBC-regisseurs hebben dat heel goed uitgelicht
![]()
De film was dan weer een stuk minder
Heb je goed gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo nog even op pad voor het kopen van een laatste souvenirtje en een of twee pints bij Porterhouse, pub die z'n eigen bier brouwt. Daarna vind ik het wel weer best, ga ik in het hostel inpakken, filmpje kijken oid en dan gaat morgen de vlucht weer terug. Ik denk dat ik mijn vakantie precies lang genoeg heb gepland
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Etcie, kom bij ons spelen! Ik ben die 2500 gs mage en Daneeth is Sven (die probeerde aan te tonen dat ze beter hun best moesten doen).Irritant dat ze er altijd maar vanuit gaan dat ik een vent ben.
gooi een boomstam in de rivier en je bent er zo. Zo zijn onze voorouders hier ook gekomenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik heb altijd gedacht dat dat hier in de buurt was -> Waal etc.
Ik zag meerdere mensen worden weggedragen, huilende kinderen en mensen op de grond. Omdat er 1 onwel is geworden?quote:
quote:Er is zojuist een schietpartij gebeurd tijdens de dodenherdenking op De Dam. Zometeen meer nieuws.
zal wel door de stormloop komen ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag meerdere mensen worden weggedragen, huilende kinderen en mensen op de grond. Omdat er 1 onwel is geworden?
Dat kwam omdat de voice-over het zeiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Fok en de klepel
Knal tijdens dodenherdenking Dam
[..]
Dus dan is het zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kwam omdat de voice-over het zei
Paniek, mensen gaan rennen, sommigen vallen en anderen worden verdrukt. En kinderen huilen snel als ze schrikkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag meerdere mensen worden weggedragen, huilende kinderen en mensen op de grond. Omdat er 1 onwel is geworden?
Dat vond ik idd ook vreemd... veel mensen stonden er ook helemaal ontdaan bij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Als iemand omvalt moet diegene opgevangen worden, daarbij komen mensen in beweging. Ook werd er werd net door een verslaggever gezegd dat een man hard schreeuwde. Tel daar de gedachte aan de aanslag van vorig jaar tijdens Koninginnedag er bij op, dan ontstaat er zeker paniek. Door de wegrennende mensen vielen de hekken om. Zelf dacht ik ook dat er geschoten werd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij vielen die hekken de andere kant op, maar er zullen zeker mensen op de grond zijn gevallen waar anderen overheen liepen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Hekken die omvallen kunnen op mensen belanden, denk dat dat ook zeker gebeurd is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Degene die schreeuwde, is aangehouden.Wel 10 mensen met breuken.
Ja, als het hek eenmaal van de dam is....*boem* *tjik*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Als iemand omvalt moet diegene opgevangen worden, daarbij komen mensen in beweging.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Toch verschrikkelijk dat dat gebeurt tijdens zo'n bijeenkomst.![]()
Kijk, dat klink al aannemelijker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, 10 gewonden, variërend van schaafwonden tot wat erger, maar allen ter plekke behandeld.
Too soon?quote:
Er waren wel ambulances onderweg.... en de woordvoerder van de politie vertelde over de breuken....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, 10 gewonden, variërend van schaafwonden tot wat erger, maar allen ter plekke behandeld.
Te flauw eerderquote:
Flauwgevallenquote:Kom op zeg. Laten we er nou niet theatraal over gaan doen. Bea stond na 4 minuten alweer buiten. Dat doen ze echt niet als er een dreiging is. Er zijn geen doden gevallen, er is iemand flauwgevallen. Big deal
Dat is pas net bekend, daarstraks nog niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Te flauw eerder
[..]
FlauwgevallenIemand begon te schreeuwen, publiek raakte in paniek, gast is overmeesterd en gearresteerd. Doelbewuste kutactie dus
quote:
Pot, ketel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef Etcetera het volgende:
Peter R. de Vries gaat er een special over doen, volgend jaar een reportage op SBS6 over De Dramatische Verstoring Dodenherdenking 4 Mei 2010 en er komt vast een talentenshow 'Wie is de beste oproerkraaier in een massa'
Ik vind de mijne van een iets hoger niveau dan de onderschriften van Nemquote:
Ik Twitter nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Op Twitter was het al bekend![]()
Tuurlijk valt het meeReactie is nu al uitvergroot dankzij Koninginnedag 2009
quote:Tijdens een surveillance in Wassenaar heeft de politie maandagavond een dertienjarig meisje aangetroffen dat zo dronken was dat ze niet meer op haar benen kon staan. De agenten hebben het meisje naar huis gebracht.
Op het Burchtplein troffen de agenten een groepje jongeren aan dat rondom het meisje stond. De agenten vonden het onverantwoord dat het meisje op straat lag. Ze achterhaalden het adres van het meisje en leverden haar bij haar ouders af.
Is die gast gelijk naar huis gerend om het filmpje online te zetten ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Beelden gemaakt in het publiek, de filmer staat in eerste instantie voor de plek waar de commotie ontstond.
Je kan toch direct vanaf je mobiel uploaden naar twitter oid ? Hoef je niet voor naar huis te rennen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Als je die mogelijkheid hebt, waarom nietNieuwsfootage van het moment lijkt me
je bent wel de laatste waar ik dat van verwacht etsiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik m'n foto's van m'n telefoon op internet krijg, dus zou niet weten hoe je filmpjes op Youtube krijgt
Ik heb sinds kort Twibble op mijn telefoon staan, daarmee kan je een tweet sturen vanaf je telefoon met gelijk een foto er bijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Oh da's niet zo moeilijkIk wil ze nog een keertje van m'n telefoon rechtstreeks op internet zetten zonder tussenkomst van pc
En het wil wel, dat weet ik, maar weet nog niet helemaal hoe
Ik gebruik Touiteur, zal eens kijken of het daarmee kanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort Twibble op mijn telefoon staan, daarmee kan je een tweet sturen vanaf je telefoon met gelijk een foto er bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het zijn rukmessen. Maar het is inderdaad een vette houderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
Als de messen in deze messenset ook maar enigszins goed zijn, is dit wel een erg cool ding:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu kennen ze van mij allemaal de pelikanenschurft krijgen, maar ik gaat es effe lekker tv kijkenOme Henk natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Wat de route precies is maakt me niet uit, als de vlucht maar gaat. Ik vlieg met Aer Lingus, die heeft op de site nog steeds staan dat het morgen gewoon doorgaat. Op de heenweg vlogen we over Manchester geloof ik, dat valt gelukkig buiten Schotland en Noord-Ierlandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Ai... Tim, hoe vlieg jij? Luchtruim Schotland en Noord-Ierland weer dicht
quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Auch an die Arbeit Cobra?
Leuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben wel vrij... zo naar de optocht van oude militaire voertuigen...
Ik verwacht om een uur of 2 klaar te zijn. Misschien dan naar een festival. Maar ik heb nog geen idee welk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoop om een uurtje of 3 wel klaar te zijn, maar nu eerst nog even wat uurtjes maken.
Gelukkig is het weer niet al te briljant vandaag
En met een beetje pech over een uur en een kwartier weer vrolijk op straat loopt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:38 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond wel even schrikken! Die gek had zich blijkbaar als vrome Jood verkleed"gelukkig" is het een bekende van de politie, en "gewoon" iemand die gek in z'n hoofd is.
Het zag er erg vreemd uit zo op tv. Het is wel zoiets wat je zit te denken (wat zou er gebeuren als) als je naar zo'n evenement aan het kijken bent.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:38 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond wel even schrikken! Die gek had zich blijkbaar als vrome Jood verkleed"gelukkig" is het een bekende van de politie, en "gewoon" iemand die gek in z'n hoofd is.
Had precies dat gevoel! Goh, "wat zou het gek zijn als er nu ineens"-- OMGWTFquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zag er erg vreemd uit zo op tv. Het is wel zoiets wat je zit te denken (wat zou er gebeuren als) als je naar zo'n evenement aan het kijken bent.
ja dat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Had precies dat gevoel! Goh, "wat zou het gek zijn als er nu ineens"-- OMGWTF![]()
![]()
En dan is dat toch weer een bevestiging van hoe idioot het is dat de linkse partijen tegen strenger/harder/langer straffen zijn. Het argument dat het 'niet werkt' is misschien legitiem, maar een draaideurcrimineel die 3 jaar in de gevangenis zit, zal in ieder geval 2 jaar minder lang crimineel actief zijn dan een draaideurcrimineel die 1 jaar vast zit lijkt mequote:Op woensdag 5 mei 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En met een beetje pech over een uur en een kwartier weer vrolijk op straat loopt.
quote:Vrijgelaten man verkracht meisje binnen 8 uur
OM fuck up nummertje zoveel. Een man die door de rechtbank is vrijgelaten heeft binnen acht uur zich aan een tienermeisje vergrepen. Zulks valt te lezen in de Televaag. De man, een 27-jarige Hongaar, veroorzaakte in 2008 straalbezopen een ongeluk in Dordrecht waarbij een echtpaar zwaargewond raakte. Hij deed dit trouwens terwijl hij zijn vriendin via de telefoon vertelde een eind aan zijn leven te willen maken. Had hij het maar gedaan, want tijdens de zitting vorig jaar bleek dat het OM weer eens heeft lopen blunderen. Een onderzoek naar de geestesgesteldheid ontbrak namelijk. Voorts kreeg Zsolt kort na het ongeval zijn rijbewijs terug. Vormfout! Procedureblunder! Meneer kon zo de rechtbank uit wandelen en het OM en de advocaat kregen een veeg uit de pan. „Het is te betreuren dat dit traject niet eerder is opgestart”, aldus de rechtbankpresident. In afwachting van zijn psychologisch onderzoek verkrachtte de man - opnieuw scheurend in het witte busje waarin hij het ongeluk veroorzaakte - een meisje dat op weg was naar haar sportclub. Dankzij een oplettend autobedrijf waar Zsolt vier nieuwe banden kocht liep hij tegen de lamp. Meneer heeft inmiddels volledig bekend, maar is ook verdachte in een andere aanranding. De strafzaak dient vandaag. Tot zo ver pretpark Nederland. Op naar de volgende justitiële megafaal.
En beveiliging van het werk, organiseren van de veiling etc. Maar veilingkosten zijn altijd een beetje uh excessief (15% is gangbaar).quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
WTF 11 miljoen ontvangen voor een hamertje tikkenIk moet ook zo'n veilinghuis starten.
Sure, ik snap best dat ze kosten maken. Maar maximeren van de kosten bij een bepaald bedrag zou toch wel vrij netjes zijn. Als je voor 100 miljoen iets verkoopt is 15% wat minder realistisch dan wanneer je iets voor 1 miljoen verkoopt lijkt me... net zoals op ebay. Verkoopkosten van 4% met een maximum van 5 euro oid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:28 schreef zebaz het volgende:
[..]
En beveiliging van het werk, organiseren van de veiling etc. Maar veilingkosten zijn altijd een beetje uh excessief (15% is gangbaar).
Hij gaat dood toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef Etcetera het volgende:
NCISTony
Geen idee what the hell is going on, maar ik krijg een heel naar gevoel bij de aflevering die ik nu kijk
zijn arrest is verlengd, beschuldigd van zwaar lichamelijk letsel door schuldquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En met een beetje pech over een uur en een kwartier weer vrolijk op straat loopt.
Dat hoop ik voor 'm, eeuwig leven is ook zo watquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
...en ik heb toch wel last van het dichte vliegverkeer. Zit nu in een internetcafe alternatieven te bekijken, vandaag kom ik niet meer thuis. Snelste optie om zeker thuis te komen is bus + boot naar Londen en vanaf daar met de trein, maar da's reteduur. Alleen bus is goedkoper maar dan ben je 26 uur onderweg, ook niet echt prettig. Ik ga daarom maar voor een extra overnachting hier en het morgenochtend nogmaals proberen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
...en ik heb toch wel last van het dichte vliegverkeer. Zit nu in een internetcafe alternatieven te bekijken, vandaag kom ik niet meer thuis. Snelste optie om zeker thuis te komen is bus + boot naar Londen en vanaf daar met de trein, maar da's reteduur. Alleen bus is goedkoper maar dan ben je 26 uur onderweg, ook niet echt prettig. Ik ga daarom maar voor een extra overnachting hier en het morgenochtend nogmaals proberen.
Ik roep natuurlijk ook maar watquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef Etcetera het volgende:
Dat hoop ik voor 'm, eeuwig leven is ook zo wat
Dank jequote:
Yep, gewoon nog een dagje genieten daarquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. Het is jammer maar je kan er eigenlijk niets aan doen. Welke optie ik nu ook kies, vandaag thuis komen gaat niet meer lukken. Als de vliegtuigen morgen weer gaan is dat de snelste, makkelijkste en goedkoopste optie. Bussen betekent 21:15 in Rotterdam, met de boot zou ik in theorie om 16:30 in Hoek van Holland kunnen zijn en moet ik nog maar zien hoe ik Engeland doorkruis, trein is op het vroegst tegen 20:00 in Leeuwarden. Gaat alles goed morgen met het vliegtuig dan ben ik voor 16:00 weer thuis. Lijkt me wel zo prettig
Dat vraag ik me af. Waarschijnlijk niet dankzij overmacht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je luchtvaartmaatschppij nu je overnachting betalen?
Dat weet ik niet zeker, maar volgens mij heb ik wel recht op geld van mijn reisverzekeringquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je luchtvaartmaatschppij nu je overnachting betalen?
dat had ik door gelukkigquote:
Mee eens, doe ik ook. Afsluitprovisie bij een hypotheek vind ik niet gek, de bank heeft er best werk aan om een en ander voor je te doen. Maar als iemand voor 2,5 miljoen een hypotheek afsluit, lijkt mij 1% zijne 25.000 Euro een tikkeltje overdrevenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
Sure, ik snap best dat ze kosten maken. Maar maximeren van de kosten bij een bepaald bedrag zou toch wel vrij netjes zijn. Als je voor 100 miljoen iets verkoopt is 15% wat minder realistisch dan wanneer je iets voor 1 miljoen verkoopt lijkt me... net zoals op ebay. Verkoopkosten van 4% met een maximum van 5 euro oid.
* nog zalf zat heeftquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Begeleider gebeld, maandag afspraak. Hij heeft me nog een keer gerustgesteld, dat het vooral een kwestie van formulering was. Ben benieuwd
Apotheek was dichtNog geen zalf dus
omdat wij de boel op orde hebben. gewoon heel zuid Europa afstotenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alle vijf lijkt me waarschijnlijker, maar NL is er niet in opgenomen
Geenstijl zegt:quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat wij de boel op orde hebben. gewoon heel zuid Europa afstoten
http://www.bis.org/statistics/consstats.htmquote:Ah, kijk eens aan. Nederlandse banken hebben goed verdiend aan Griekenland. Stond er in maart 2002 nog 5,7 miljard euri uit, in maart 2008 was dat 21,7 miljard en in december 2009 11,9 miljard. Nu begrijp je ook waarom ABN AMRO (‘in ons aller belang’ bladibla) wil dat u Griekenland steunt.
Noooquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
De euro(tov de dollar) is van 1.33 naar 1.285 gegaan in een paar dagen
Ach, dat zit er binnen een week weer op helaasquote:
en dan zit er zo'n crimineel in Italie op de troon...quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, dat zit er binnen een week weer op helaas
Ik heb sneller m'n eigen zal dan dat van jou denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |