Ik ben er stil van. Vraag me vooral af waarom je nu bij juist dat boek aan mij moet denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets! Ik heb een mooi boek voor je gespot in een boekwinkel hier.
Ik ook niet, daarom heb ik ook de stripboekversie (sorry, graphic novel) gekochtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook een rare combinatieBen ook niet beledigd hoor
Maar ik zal het niet snel lezen, vooral omdat ik Pride & Prejudice zelf eigenlijk nog nooit gelezen heb
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Zo, toch nog maar even gemaild naar begeleider. Aan mij zal het niet liggen of die afspraak er komt of niet
De serie is ronduit briljantquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand heeft me een keer de serie van Pride & Prejudice laten zijn. Best komisch, zolang je het allemaal niet te serieus neemt.
De film mocht ik niet kijken van, uiteraard, haar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De serie is ronduit briljantHet boek is bij tijd en wijle ook komisch geschreven, en de BBC-regisseurs hebben dat heel goed uitgelicht
![]()
De film was dan weer een stuk minder
Heb je goed gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo nog even op pad voor het kopen van een laatste souvenirtje en een of twee pints bij Porterhouse, pub die z'n eigen bier brouwt. Daarna vind ik het wel weer best, ga ik in het hostel inpakken, filmpje kijken oid en dan gaat morgen de vlucht weer terug. Ik denk dat ik mijn vakantie precies lang genoeg heb gepland
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Etcie, kom bij ons spelen! Ik ben die 2500 gs mage en Daneeth is Sven (die probeerde aan te tonen dat ze beter hun best moesten doen).Irritant dat ze er altijd maar vanuit gaan dat ik een vent ben.
gooi een boomstam in de rivier en je bent er zo. Zo zijn onze voorouders hier ook gekomenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik heb altijd gedacht dat dat hier in de buurt was -> Waal etc.
Ik zag meerdere mensen worden weggedragen, huilende kinderen en mensen op de grond. Omdat er 1 onwel is geworden?quote:
quote:Er is zojuist een schietpartij gebeurd tijdens de dodenherdenking op De Dam. Zometeen meer nieuws.
zal wel door de stormloop komen ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag meerdere mensen worden weggedragen, huilende kinderen en mensen op de grond. Omdat er 1 onwel is geworden?
Dat kwam omdat de voice-over het zeiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Fok en de klepel
Knal tijdens dodenherdenking Dam
[..]
Dus dan is het zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kwam omdat de voice-over het zei
Paniek, mensen gaan rennen, sommigen vallen en anderen worden verdrukt. En kinderen huilen snel als ze schrikkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag meerdere mensen worden weggedragen, huilende kinderen en mensen op de grond. Omdat er 1 onwel is geworden?
Dat vond ik idd ook vreemd... veel mensen stonden er ook helemaal ontdaan bij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Als iemand omvalt moet diegene opgevangen worden, daarbij komen mensen in beweging. Ook werd er werd net door een verslaggever gezegd dat een man hard schreeuwde. Tel daar de gedachte aan de aanslag van vorig jaar tijdens Koninginnedag er bij op, dan ontstaat er zeker paniek. Door de wegrennende mensen vielen de hekken om. Zelf dacht ik ook dat er geschoten werd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij vielen die hekken de andere kant op, maar er zullen zeker mensen op de grond zijn gevallen waar anderen overheen liepen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Hekken die omvallen kunnen op mensen belanden, denk dat dat ook zeker gebeurd is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Degene die schreeuwde, is aangehouden.Wel 10 mensen met breuken.
Ja, als het hek eenmaal van de dam is....*boem* *tjik*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Als iemand omvalt moet diegene opgevangen worden, daarbij komen mensen in beweging.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Toch verschrikkelijk dat dat gebeurt tijdens zo'n bijeenkomst.![]()
Kijk, dat klink al aannemelijker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, 10 gewonden, variėrend van schaafwonden tot wat erger, maar allen ter plekke behandeld.
Too soon?quote:
Er waren wel ambulances onderweg.... en de woordvoerder van de politie vertelde over de breuken....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, 10 gewonden, variėrend van schaafwonden tot wat erger, maar allen ter plekke behandeld.
Te flauw eerderquote:
Flauwgevallenquote:Kom op zeg. Laten we er nou niet theatraal over gaan doen. Bea stond na 4 minuten alweer buiten. Dat doen ze echt niet als er een dreiging is. Er zijn geen doden gevallen, er is iemand flauwgevallen. Big deal
Dat is pas net bekend, daarstraks nog niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Te flauw eerder
[..]
FlauwgevallenIemand begon te schreeuwen, publiek raakte in paniek, gast is overmeesterd en gearresteerd. Doelbewuste kutactie dus
quote:
Pot, ketel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef Etcetera het volgende:
Peter R. de Vries gaat er een special over doen, volgend jaar een reportage op SBS6 over De Dramatische Verstoring Dodenherdenking 4 Mei 2010 en er komt vast een talentenshow 'Wie is de beste oproerkraaier in een massa'
Ik vind de mijne van een iets hoger niveau dan de onderschriften van Nemquote:
Ik Twitter nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Op Twitter was het al bekend![]()
Tuurlijk valt het meeReactie is nu al uitvergroot dankzij Koninginnedag 2009
quote:Tijdens een surveillance in Wassenaar heeft de politie maandagavond een dertienjarig meisje aangetroffen dat zo dronken was dat ze niet meer op haar benen kon staan. De agenten hebben het meisje naar huis gebracht.
Op het Burchtplein troffen de agenten een groepje jongeren aan dat rondom het meisje stond. De agenten vonden het onverantwoord dat het meisje op straat lag. Ze achterhaalden het adres van het meisje en leverden haar bij haar ouders af.
Is die gast gelijk naar huis gerend om het filmpje online te zetten ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Beelden gemaakt in het publiek, de filmer staat in eerste instantie voor de plek waar de commotie ontstond.
Je kan toch direct vanaf je mobiel uploaden naar twitter oid ? Hoef je niet voor naar huis te rennen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Als je die mogelijkheid hebt, waarom nietNieuwsfootage van het moment lijkt me
je bent wel de laatste waar ik dat van verwacht etsiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik m'n foto's van m'n telefoon op internet krijg, dus zou niet weten hoe je filmpjes op Youtube krijgt
Ik heb sinds kort Twibble op mijn telefoon staan, daarmee kan je een tweet sturen vanaf je telefoon met gelijk een foto er bijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Oh da's niet zo moeilijkIk wil ze nog een keertje van m'n telefoon rechtstreeks op internet zetten zonder tussenkomst van pc
En het wil wel, dat weet ik, maar weet nog niet helemaal hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |