Ik heb het een beetje afgeleerd, maar vaak moet dat 'iets' wat er is even sudderen voor ik het goed onder woorden kan brengen. Maar dat zeg ik wel altijd als er naar gevraagd wordtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wist het. Alleen vrouwen zeggen dat!
Dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik in zo'n situatie zou zeggen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm nee op zich niet maar ik heb niet zo veel netjes meer. En m'n moeder gaat geheid mekkeren
Maar dat weet je toch al voor je gaat winkelen?quote:Als ik weet wat ik zoek wel
't Zit in onze genen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje afgeleerd, maar vaak moet dat 'iets' wat er is even sudderen voor ik het goed onder woorden kan brengen. Maar dat zeg ik wel altijd als er naar gevraagd wordt
Doe esquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik in zo'n situatie zou zeggen?![]()
Nou ja, niet altijdquote:Maar dat weet je toch al voor je gaat winkelen?
Ook dat ja meestal nee of misschien betekend?quote:
net als de nieuwsgierigheid waar we altijd aan denkenquote:
Bedoel je niet dat 'nee' meestal 'ja' betekent?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat ja meestal nee of misschien betekend?
Nieuwsgierigheid is een heel goede eigenschap.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
net als de nieuwsgierigheid waar we altijd aan denken
Flikker toch op. Ik maak zelf wel uit wat ik draag. En het maakt mij geen zak uit voor welke situatie. Ik draag wat ik wil.quote:
quote:Nou ja, niet altijdAlhoewel dit misschien wel een goede gelegenheid is voor een 2de rokje
quote:of![]()
![]()
jurkje
![]()
![]()
Nee wacht, dat laatste gaat te ver
Ik heb zo'n gave hippiejurkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe es
[..]
Nou ja, niet altijdAlhoewel dit misschien wel een goede gelegenheid is voor een 2de rokje
of
![]()
![]()
jurkje
![]()
![]()
Nee wacht, dat laatste gaat te ver
Ik bezorg vriend en vijand een hartverzakking als ik een jurk koop en aandoe. Echt. Kan ik niet maken.quote:
Zeker weten van niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat 'nee' meestal 'ja' betekent?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat ja meestal nee of misschien betekend?
Dat kun je echt wel maken!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bezorg vriend en vijand een hartverzakking als ik een jurk koop en aandoe. Echt. Kan ik niet maken.
Dan doe jij maar een jurk aanquote:
Dat maakt het spannend.quote:
Er zijn ook heel stoere jurkjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bezorg vriend en vijand een hartverzakking als ik een jurk koop en aandoe. Echt. Kan ik niet maken.
Ik denk dat dat ook het verstandigst is...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat maakt het spannend.Tenminste, dat blijf ik me zelf maar wijsmaken.
Dat kan leuk zijn, maar m'n zus had zoiets aan toen een vriendin van haar ging trouwen en ik vond het fuglyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
En tuniekjes dan? Met een leuke legging eronder?? Vind ik wel erg leuk staan altijd, draag ik dan ook heel veel.
Ooit gedaan.quote:
Ik denk dat ik het op een rokje hou. Wilde toch al een spijkerrokje kopen, heb zelfs al eentje gezien in een etalage die ik wel grappig vondquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er zijn ook heel stoere jurkjesHet hoeft niet meteen roze met lintjes te zijn
Natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan leuk zijn, maar m'n zus had zoiets aan toen een vriendin van haar ging trouwen en ik vond het fuglyDus hangt nogal van de combi/kleuren/modelletjes af
Het mag ook camo zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er zijn ook heel stoere jurkjesHet hoeft niet meteen roze met lintjes te zijn
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook het verstandigst is...
Slip and slide.quote:
Ow ja...quote:
Njema problema.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja...koop ik nooit... ook niet voor de kinderen. Ik hou er niet zo van.
Sorry C4.
Natuurlijk... ook Twan!! Al is hij vanavond bij zn vader, dus kan ik er niet voor in staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet weer tijdig wakker worden voor de herdenking van vanavond.
Iedereen is toch wel netjes 2 minuten stil om 20.00 uur?
Is ook indrukwekkendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk altijd de dodenherdenking en ben netjes stil om 20:00
Blijf het dan ook indrukwekkend vinden, en krijg elke keer weer kippenvel van de trompet
Maar al die kransen, dat hoeft van mij niet zo nodig, en al die toespraken... alhoewel ik Cohen wel fijn vind om naar te luisteren.
Waalsdorpervlakte, Den Haag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is ook indrukwekkendik wil het ook nog wel een keertje 'live' meemaken, ben nu de naam even kwijt maar er is nog een plek waarvan ze (een deel van) de ceremonie uitzenden, met die grote klok enzo.
Ik ben er stil van. Vraag me vooral af waarom je nu bij juist dat boek aan mij moet denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets! Ik heb een mooi boek voor je gespot in een boekwinkel hier.
Ik ook niet, daarom heb ik ook de stripboekversie (sorry, graphic novel) gekochtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook een rare combinatieBen ook niet beledigd hoor
Maar ik zal het niet snel lezen, vooral omdat ik Pride & Prejudice zelf eigenlijk nog nooit gelezen heb
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Zo, toch nog maar even gemaild naar begeleider. Aan mij zal het niet liggen of die afspraak er komt of niet
De serie is ronduit briljantquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand heeft me een keer de serie van Pride & Prejudice laten zijn. Best komisch, zolang je het allemaal niet te serieus neemt.
De film mocht ik niet kijken van, uiteraard, haar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De serie is ronduit briljantHet boek is bij tijd en wijle ook komisch geschreven, en de BBC-regisseurs hebben dat heel goed uitgelicht
![]()
De film was dan weer een stuk minder
Heb je goed gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo nog even op pad voor het kopen van een laatste souvenirtje en een of twee pints bij Porterhouse, pub die z'n eigen bier brouwt. Daarna vind ik het wel weer best, ga ik in het hostel inpakken, filmpje kijken oid en dan gaat morgen de vlucht weer terug. Ik denk dat ik mijn vakantie precies lang genoeg heb gepland
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Etcie, kom bij ons spelen! Ik ben die 2500 gs mage en Daneeth is Sven (die probeerde aan te tonen dat ze beter hun best moesten doen).Irritant dat ze er altijd maar vanuit gaan dat ik een vent ben.
gooi een boomstam in de rivier en je bent er zo. Zo zijn onze voorouders hier ook gekomenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik heb altijd gedacht dat dat hier in de buurt was -> Waal etc.
Ik zag meerdere mensen worden weggedragen, huilende kinderen en mensen op de grond. Omdat er 1 onwel is geworden?quote:
quote:Er is zojuist een schietpartij gebeurd tijdens de dodenherdenking op De Dam. Zometeen meer nieuws.
zal wel door de stormloop komen ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag meerdere mensen worden weggedragen, huilende kinderen en mensen op de grond. Omdat er 1 onwel is geworden?
Dat kwam omdat de voice-over het zeiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Fok en de klepel
Knal tijdens dodenherdenking Dam
[..]
Dus dan is het zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kwam omdat de voice-over het zei
Paniek, mensen gaan rennen, sommigen vallen en anderen worden verdrukt. En kinderen huilen snel als ze schrikkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag meerdere mensen worden weggedragen, huilende kinderen en mensen op de grond. Omdat er 1 onwel is geworden?
Dat vond ik idd ook vreemd... veel mensen stonden er ook helemaal ontdaan bij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Als iemand omvalt moet diegene opgevangen worden, daarbij komen mensen in beweging. Ook werd er werd net door een verslaggever gezegd dat een man hard schreeuwde. Tel daar de gedachte aan de aanslag van vorig jaar tijdens Koninginnedag er bij op, dan ontstaat er zeker paniek. Door de wegrennende mensen vielen de hekken om. Zelf dacht ik ook dat er geschoten werd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij vielen die hekken de andere kant op, maar er zullen zeker mensen op de grond zijn gevallen waar anderen overheen liepen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Hekken die omvallen kunnen op mensen belanden, denk dat dat ook zeker gebeurd is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Degene die schreeuwde, is aangehouden.Wel 10 mensen met breuken.
Ja, als het hek eenmaal van de dam is....*boem* *tjik*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Als iemand omvalt moet diegene opgevangen worden, daarbij komen mensen in beweging.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Toch verschrikkelijk dat dat gebeurt tijdens zo'n bijeenkomst.![]()
Kijk, dat klink al aannemelijker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, 10 gewonden, variėrend van schaafwonden tot wat erger, maar allen ter plekke behandeld.
Too soon?quote:
Er waren wel ambulances onderweg.... en de woordvoerder van de politie vertelde over de breuken....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, 10 gewonden, variėrend van schaafwonden tot wat erger, maar allen ter plekke behandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |