Succes dan maar. Ik had er ook een, maar kan er totaal niet mee vliegeren. Ding belandt na 2 seconden al met razende snelheid op de grond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Een starters sportkite van het waanzinnige bedrag van 15 euro
Jeuk in m'n rechterhand, beetje eczemerig (dat kan geen woord zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je dan, Etcie? Ik heb het gemist. En heb je al iets van die begeleider gehoord?
Dat zijn niet de berichten die ik wil lezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Succes dan maar. Ik had er ook een, maar kan er totaal niet mee vliegeren. Ding belandt na 2 seconden al met razende snelheid op de grond.
Een paar latjes, een krant en wat lijm is veel goedkoper. Want jij kunt aan gratis kranten komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Een starters sportkite van het waanzinnige bedrag van 15 euro
Zo een heb ik ook. Maar op het strand waren er nog veel meer mensen met zo'n vlieger en zij konden er wel heel goed mee vliegeren. Alleen die van mij kon alleen neerstorten.quote:
Neerstorten kan alleen als de vlieger eerst de lucht in gaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook. Maar op het strand waren er nog veel meer mensen met zo'n vlieger en zij konden er wel heel goed mee vliegeren. Alleen die van mij kon alleen neerstorten.
Sven gooide hem.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neerstorten kan alleen als de vlieger eerst de lucht in gaat.
Je bent dus al voor 50% succesvol.
En zeggen dat vallen het probleem niet is. Maar dat de plotseling versnelde afremming bij contact met de grond de schade veroorzaakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
C4Dat is zeggen dat vliegen hetzelfde is als je op de grond valt, en de grond mist
Als je maar zorgt dat je bent afgeleid, net voordat je neerkomtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
C4Dat is zeggen dat vliegen hetzelfde is als je op de grond valt, en de grond mist
Dat is die 50%.quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zeggen dat vallen het probleem niet is. Maar dat de plotseling versnelde afremming bij contact met de grond de schade veroorzaakt.
En vooral niet bedenken waar je mee bezig bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat je bent afgeleid, net voordat je neerkomt
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 opties:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook. Maar op het strand waren er nog veel meer mensen met zo'n vlieger en zij konden er wel heel goed mee vliegeren. Alleen die van mij kon alleen neerstorten.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry, dan moet ik er natuurlijk ook één voor de vrouwen plaatsen. Veel plezier.
[ afbeelding ]
Ik wilde ook iets posten maar nu weet ik niet meer wat.quote:
Is er iets?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Doe dan gewoon een mooie ventIk hoef niet zo nodig mannen zien zoenen
Binnenkort bruiloftMijn neef gaat trouwen. Oh wacht dan moet ik nieuwe kleren kopen natuurlijk
Ik herken alleen mooie vrouwen. Voor de herkenning van mooie mannen zul je toch echt iemand anders moeten vinden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Doe dan gewoon een mooie vent
Da's raar? Mannen zien graag 2 vrouwen zoenen (en verder....quote:Ik hoef niet zo nodig mannen zien zoenen
Je hebt geen setje wat je voor een 2de keer aan kan trekken?quote:Binnenkort bruiloftMijn neef gaat trouwen. Oh wacht dan moet ik nieuwe kleren kopen natuurlijk
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Volgens de dokter was ik al erg goed bezig met smerensmerensmeren, maar krijg nog wel 2 zalven. Een is voor het smerensmerensmeren en de ander is voor de echte jeukplekjes.
Ik begrijp dat veel vrouwen 2 zoenende mannen schattig vinden, niet opwindendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik herken alleen mooie vrouwen. Voor de herkenning van mooie mannen zul je toch echt iemand anders moeten vinden.
[..]
Da's raar? Mannen zien graag 2 vrouwen zoenen (en verder....) Hoe kan het dan dat vrouwen niet het zelfde denken over 2 zoenende mannen? Komt dat omdat jij een jongens-meisje bent?
[..]
Je hebt geen setje wat je voor een 2de keer aan kan trekken?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Neven en nichten, gezellig topic zo
Schattig? Wat is dat voor een uitdrukking?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik begrijp dat veel vrouwen 2 zoenende mannen schattig vinden, niet opwindend
Een uitdrukking die je als man nooit wil horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schattig? Wat is dat voor een uitdrukking?
Ik heb eigenlijk weinig in de kast liggen wat ik maar een keer heb gedragenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt geen setje wat je voor een 2de keer aan kan trekken?
Valt die uitdrukking in de zelfde categorie als: "Ik zou willen dat ik jou als broer zou hebben (en elke denkbare variant)"?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een uitdrukking die je als man nooit wil horen
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig in de kast liggen wat ik maar een keer heb gedragen
Dat je bij zo'n feest toch iets nieuws/netjes aan moet hebben over het algemeenquote:
Ik ben niet zo dol op kleren kopenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Geen probleem, gewoon een reden om weer nieuwe kleren te kopen, denk ik![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Geen probleem, gewoon een reden om weer nieuwe kleren te kopen, denk ik![]()
Nee.quote:Is een feest van je oom die 50 wordt ook een reden om nieuwe kleren te kopen??![]()
Of het woordje "niets"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:38 schreef TradeMarkie het volgende:
net als teleurgesteld, dat wil je ook nooit horen.
Ben je boos?
Nee, alleen teleurgesteld
Ik niet als ik echt op zoek moet.... dan kan ik nooit wat vinden. Maar soms zo tussendoor vind ik het wel leuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat je bij zo'n feest toch iets nieuws/netjes aan moet hebben over het algemeen
[..]
Ik ben niet zo dol op kleren kopen
Iets netjes hoeft toch niet nieuw te zijn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat je bij zo'n feest toch iets nieuws/netjes aan moet hebben over het algemeen
Jij bent ook een snelle shopper?quote:Ik ben niet zo dol op kleren kopen
Kan maar hoeft nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valt die uitdrukking in de zelfde categorie als: "Ik zou willen dat ik jou als broer zou hebben (en elke denkbare variant)"?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of het woordje "niets"
Wat is er?
- niets
Nee.quote:
Gebruik jij dat of plasmans?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |