stalk je me of verveel je je gewoonquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:58 schreef Japsnars het volgende:
tvp
Waarom meteen denken dat ik jou stalk?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stalk je me of verveel je je gewoon
was maar n geintje hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom meteen denken dat ik jou stalk?
Ik post gewoon in de active topics:
http://forum.fok.nl/active
Daarnaast ben ik vroeger ook zo nu en dan in MEN geweest
Dan leer je ook weer wat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht dat mijn kennis van oorlogstuig wel redelijk goed was maar al die typenummers
Eigenlijk is een stroopwafel bij de thee veeeeeeel lekkerder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kijk ik even twee minuten mijn boek in zijn jullie ook weer tien posts verderEn ik mag best twee twixen
echt nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een stroopwafel bij de thee veeeeeeel lekkerder.
Echt wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
echt niet
stroopwafels kun je toevallig kopen in Galesburg. geinig, een engelse verpakking maar wel de nederlandse naam er op
maar minder lekker!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
stroopwafel is wel gezonder dan twee twixen denk ik
Dan moet je eens een Raider proberen. Die zal je dan ook heerlijk vinden.quote:
Zijn die niet allemaal over de datum?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een Raider proberen. Die zal je dan ook heerlijk vinden.
quote:
ken ik nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een Raider proberen. Die zal je dan ook heerlijk vinden.
quote:
Nix. Twix is de nieuwe naam voor Raider.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is het verschil met een twix?
niks volgens mijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is het verschil met een twix?
Dan was je 1 toen ze begonnen met het wijzigen van de naam. Geen wonder dat je het dan niet kent.quote:
duhquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan was je 1 toen ze begonnen met het wijzigen van de naam. Geen wonder dat je het dan niet kent.![]()
quote:
wat dat dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Verkopen ze deze ook in de gizmo?
[ afbeelding ]
Fried Mars bar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een gefrituurde mars/sneickers toch
gad-ver-dammequote:
Correctquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb je het ooit geprobeerd?
Weltrusten Yuri.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:50 schreef Yurithemaster het volgende:
ik duik mn bedje in, slaapse PS en cobra
Ooit in de eerste delen nog eens meegespeeld (en punten gehaald) maar toen ze in de gaten hadden dat ik er zelfs punten haalde was het snel gedaan met de simpele vragen, een of andere kubu die punten haalt in een militair topic kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
had nog even in die DEF quiz gekeken cobra maar das echt niet voor leken
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Om Lennon moest ik dan wel weer even lachen
De pot met koopsubsidie is op, de aanvragen tot en met 29 maart zijn toegekend, mijn aanvraag is op 30 maart binnengekomen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Volgens de dokter was ik al erg goed bezig met smerensmerensmeren, maar krijg nog wel 2 zalven. Een is voor het smerensmerensmeren en de ander is voor de echte jeukplekjes.
Wat voor één?quote:En heb een vlieger gekochtNu maar hopen dat het morgen ook zulks weer is als nu, anders heb ik 'm voor niks opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |