Ik gebruik Touiteur, zal eens kijken of het daarmee kanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort Twibble op mijn telefoon staan, daarmee kan je een tweet sturen vanaf je telefoon met gelijk een foto er bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het zijn rukmessen. Maar het is inderdaad een vette houderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
Als de messen in deze messenset ook maar enigszins goed zijn, is dit wel een erg cool ding:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu kennen ze van mij allemaal de pelikanenschurft krijgen, maar ik gaat es effe lekker tv kijkenOme Henk natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Wat de route precies is maakt me niet uit, als de vlucht maar gaat. Ik vlieg met Aer Lingus, die heeft op de site nog steeds staan dat het morgen gewoon doorgaat. Op de heenweg vlogen we over Manchester geloof ik, dat valt gelukkig buiten Schotland en Noord-Ierlandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Ai... Tim, hoe vlieg jij? Luchtruim Schotland en Noord-Ierland weer dicht
quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Auch an die Arbeit Cobra?
Leuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben wel vrij... zo naar de optocht van oude militaire voertuigen...
Ik verwacht om een uur of 2 klaar te zijn. Misschien dan naar een festival. Maar ik heb nog geen idee welk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoop om een uurtje of 3 wel klaar te zijn, maar nu eerst nog even wat uurtjes maken.
Gelukkig is het weer niet al te briljant vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |