En met een beetje pech over een uur en een kwartier weer vrolijk op straat loopt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:38 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond wel even schrikken! Die gek had zich blijkbaar als vrome Jood verkleed"gelukkig" is het een bekende van de politie, en "gewoon" iemand die gek in z'n hoofd is.
Het zag er erg vreemd uit zo op tv. Het is wel zoiets wat je zit te denken (wat zou er gebeuren als) als je naar zo'n evenement aan het kijken bent.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:38 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond wel even schrikken! Die gek had zich blijkbaar als vrome Jood verkleed"gelukkig" is het een bekende van de politie, en "gewoon" iemand die gek in z'n hoofd is.
Had precies dat gevoel! Goh, "wat zou het gek zijn als er nu ineens"-- OMGWTFquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zag er erg vreemd uit zo op tv. Het is wel zoiets wat je zit te denken (wat zou er gebeuren als) als je naar zo'n evenement aan het kijken bent.
ja dat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Had precies dat gevoel! Goh, "wat zou het gek zijn als er nu ineens"-- OMGWTF![]()
![]()
En dan is dat toch weer een bevestiging van hoe idioot het is dat de linkse partijen tegen strenger/harder/langer straffen zijn. Het argument dat het 'niet werkt' is misschien legitiem, maar een draaideurcrimineel die 3 jaar in de gevangenis zit, zal in ieder geval 2 jaar minder lang crimineel actief zijn dan een draaideurcrimineel die 1 jaar vast zit lijkt mequote:Op woensdag 5 mei 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En met een beetje pech over een uur en een kwartier weer vrolijk op straat loopt.
quote:Vrijgelaten man verkracht meisje binnen 8 uur
OM fuck up nummertje zoveel. Een man die door de rechtbank is vrijgelaten heeft binnen acht uur zich aan een tienermeisje vergrepen. Zulks valt te lezen in de Televaag. De man, een 27-jarige Hongaar, veroorzaakte in 2008 straalbezopen een ongeluk in Dordrecht waarbij een echtpaar zwaargewond raakte. Hij deed dit trouwens terwijl hij zijn vriendin via de telefoon vertelde een eind aan zijn leven te willen maken. Had hij het maar gedaan, want tijdens de zitting vorig jaar bleek dat het OM weer eens heeft lopen blunderen. Een onderzoek naar de geestesgesteldheid ontbrak namelijk. Voorts kreeg Zsolt kort na het ongeval zijn rijbewijs terug. Vormfout! Procedureblunder! Meneer kon zo de rechtbank uit wandelen en het OM en de advocaat kregen een veeg uit de pan. „Het is te betreuren dat dit traject niet eerder is opgestart”, aldus de rechtbankpresident. In afwachting van zijn psychologisch onderzoek verkrachtte de man - opnieuw scheurend in het witte busje waarin hij het ongeluk veroorzaakte - een meisje dat op weg was naar haar sportclub. Dankzij een oplettend autobedrijf waar Zsolt vier nieuwe banden kocht liep hij tegen de lamp. Meneer heeft inmiddels volledig bekend, maar is ook verdachte in een andere aanranding. De strafzaak dient vandaag. Tot zo ver pretpark Nederland. Op naar de volgende justitiële megafaal.
En beveiliging van het werk, organiseren van de veiling etc. Maar veilingkosten zijn altijd een beetje uh excessief (15% is gangbaar).quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
WTF 11 miljoen ontvangen voor een hamertje tikkenIk moet ook zo'n veilinghuis starten.
Sure, ik snap best dat ze kosten maken. Maar maximeren van de kosten bij een bepaald bedrag zou toch wel vrij netjes zijn. Als je voor 100 miljoen iets verkoopt is 15% wat minder realistisch dan wanneer je iets voor 1 miljoen verkoopt lijkt me... net zoals op ebay. Verkoopkosten van 4% met een maximum van 5 euro oid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:28 schreef zebaz het volgende:
[..]
En beveiliging van het werk, organiseren van de veiling etc. Maar veilingkosten zijn altijd een beetje uh excessief (15% is gangbaar).
Hij gaat dood toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef Etcetera het volgende:
NCISTony
Geen idee what the hell is going on, maar ik krijg een heel naar gevoel bij de aflevering die ik nu kijk
zijn arrest is verlengd, beschuldigd van zwaar lichamelijk letsel door schuldquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En met een beetje pech over een uur en een kwartier weer vrolijk op straat loopt.
Dat hoop ik voor 'm, eeuwig leven is ook zo watquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
...en ik heb toch wel last van het dichte vliegverkeer. Zit nu in een internetcafe alternatieven te bekijken, vandaag kom ik niet meer thuis. Snelste optie om zeker thuis te komen is bus + boot naar Londen en vanaf daar met de trein, maar da's reteduur. Alleen bus is goedkoper maar dan ben je 26 uur onderweg, ook niet echt prettig. Ik ga daarom maar voor een extra overnachting hier en het morgenochtend nogmaals proberen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
...en ik heb toch wel last van het dichte vliegverkeer. Zit nu in een internetcafe alternatieven te bekijken, vandaag kom ik niet meer thuis. Snelste optie om zeker thuis te komen is bus + boot naar Londen en vanaf daar met de trein, maar da's reteduur. Alleen bus is goedkoper maar dan ben je 26 uur onderweg, ook niet echt prettig. Ik ga daarom maar voor een extra overnachting hier en het morgenochtend nogmaals proberen.
Ik roep natuurlijk ook maar watquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef Etcetera het volgende:
Dat hoop ik voor 'm, eeuwig leven is ook zo wat
Dank jequote:
Yep, gewoon nog een dagje genieten daarquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. Het is jammer maar je kan er eigenlijk niets aan doen. Welke optie ik nu ook kies, vandaag thuis komen gaat niet meer lukken. Als de vliegtuigen morgen weer gaan is dat de snelste, makkelijkste en goedkoopste optie. Bussen betekent 21:15 in Rotterdam, met de boot zou ik in theorie om 16:30 in Hoek van Holland kunnen zijn en moet ik nog maar zien hoe ik Engeland doorkruis, trein is op het vroegst tegen 20:00 in Leeuwarden. Gaat alles goed morgen met het vliegtuig dan ben ik voor 16:00 weer thuis. Lijkt me wel zo prettig
Dat vraag ik me af. Waarschijnlijk niet dankzij overmacht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je luchtvaartmaatschppij nu je overnachting betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |