Ik doe vorige week deze week opnieuwquote:
Ik had geen inspiratiequote:
Thnx hunnybunnyquote:
Ik moest grinniken. Gaat btw Cambuur nog promoveren/nacompetitie spelen?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef neen het volgende:
Ik wilde net een FIPO plaatsen maar dit topic is alweer bijna vol zie ik
Hunnybunnyquote:
Ja! Donderdag zit ik voor de TVquote:Op maandag 3 mei 2010 22:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik moest grinniken. Gaat btw Cambuur nog promoveren/nacompetitie spelen?
TevensVP
quote:
Ooooh heerlijk!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net een beker bloempap (warm, met suiker) gegeten. Lang niet gehad, maar zoooo lekker..
Haha, leukquote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iedereen mag komen helpen kliederen!. Ik heb al behang en verf uitgekozen.
.
¿Que?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet ik misschien toch maar doen ja. Of Ayran maken.
Vast heel vrouwelijk en roze met bloemenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iedereen mag komen helpen kliederen!. Ik heb al behang en verf uitgekozen.
.
quote:
Yoghurt met water en een beetje zout. Geen idee of echte Ayran ook zo gemaakt wordt, maar mijn Turkse ex deed het altijdzoquote:
Ayran maken? hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet ik misschien toch maar doen ja. Of Ayran maken.
Hm, dat ken ik helemaal niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het Fries noemen we het heel anders maar ik weet niet hoe je dat schrijft..
O dat is gelijk een antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Yoghurt met water en een beetje zout. Geen idee of echte Ayran ook zo gemaakt wordt, maar mijn Turkse ex deed het altijdzo
Ah. Dat klinkt wel goed voor je buik!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Yoghurt met water en een beetje zout. Geen idee of echte Ayran ook zo gemaakt wordt, maar mijn Turkse ex deed het altijdzo
Ik weet niet hoe. Foto maken heeft zo bij kunstlicht geen zin. De verf is in ieder geval Frans roze van Flexa (maar de kleur op de site van Flexa is héél anders dan op mijn staaltje), het behang is bruin, met een heel subtiel verticaal streepje goud als er licht op schijnt, en verder nog wit met een bruine ondertoon. Voor de slaapkamer denk ik aan aubergine.quote:
Karnemelksepap, maar dat kan ook best weer hetzelfde zijn als lammetjespap want dat ken ik niet.quote:
Supenbrij! Dat at mijn moeder altijd. Ik hield niet van karnemelk, dus kreeg ik boekweitgruttenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Karnemelksepap, maar dat kan ook best weer hetzelfde zijn als lammetjespap want dat ken ik niet..
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef loveli het volgende:
tvp
Toen je net wist dat het die maat was, vond je het juist groot toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 65E maar ik vind m'n borsten ook te klein..
Toen ik 70E had vond ik dat ook wel hoor, dan weer te klein en dan weer te groot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Toen je net wist dat het die maat was, vond je het juist groot toch?
Maar eerlijk gezegd, ik vind de mijne soms ook (te) klein. En soms te groot (als ik blousjes ga passen).
Wel een beetje spuit 11 zo te zien, maar ach, het is half 12 geweest dus dan kan het weer.
Dat is ook goed nieuwsquote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Sjaapje het volgende:
Oech leuk inrichten en kleuren kiezen enzo. Ik heb uitzicht op een kot in het huis waar ik wou dus het is een goede huisvestingsweek
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:59 schreef Blurred86 het volgende:
oh en calimero: ik heb me niet gewogen vanochtend! jij?
Neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:19 schreef anna82 het volgende:
XM! Wat lekker, laatste dagje voor de vakantie!Zijn jullie helemaal klaar met de voorbereidingen?
Ach. als je daar de tijd voor hebt is dat wel leuk toch? Beetje shoppen en lekker voorpret!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Ben ook erg blij dat ik nog een weekje heb voor we vertrekken. Nog wel aardig lijstje met wat er nog gekocht/gedaan moet worden. Maar komt goed, na vandaag alle tijd ervoor!
De maat klinkt groot, maar m'n borsten zijn niet groot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Toen je net wist dat het die maat was, vond je het juist groot toch?
Maar eerlijk gezegd, ik vind de mijne soms ook (te) klein. En soms te groot (als ik blousjes ga passen).
Wel een beetje spuit 11 zo te zien, maar ach, het is half 12 geweest dus dan kan het weer.
Toch klinkt het goed! Zo ver ben ik nog niet gekomen met sollicitaties!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Okeeee ik heb net weer teruggebeld naar mn sollicitatie (ik had de hele afspraak een week te vroeg in mijn agenda gezet, vandaar dat ik nog niet was gebeld en ze gister nog niets kon zeggen, het was afhankelijk van een vergadering die pas gister is gehouden)
Anyway, ze wil me sowieso graag hebben en was enthousiast over ons gesprekMaar (ja, het zal ook eens niet
) momenteel hebben ze qua clienten-personeel precies genoeg capaciteit. Gelukkig zijn ze groeiende, dus als er wat nieuwe clienten bijkomen, is er wel ruime voor mij en kan ik op basis van een kleine aanstelling daar beginnen. Vervolgens worden er na de zomer nieuwe mensen aangenomen voor de nieuwe locatie die volgend jaar opengaat en daar mag ik dan waarschijnlijk heen, op basis van een volledig contract (= minimaal 28u bij hun).
Dat zou ideaal zijn, want als ik nu 28u moet werken, kan ik die werkervaringsplek niet meer aannemen.
Dus het is eigenlijk wel positief, maar nog steeds onzekerheid en afwachten, das dan wel jammer.
Tis ook niet mijn droomfunctie hoor, het is een HBO baan, wat betekent dat ik wel met de juiste doelgroep kom te werken, maar niet als psycholoog (wat ik zo graag wil). Maar in combinatie met de werkervaringplek is het denk ik een mooie combi! Dus ik wil het toch wel graag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Toch klinkt het goed! Zo ver ben ik nog niet gekomen met sollicitaties!
Nee, de laatste tijd heb ik niet meer zoveel gesolliciteerd, ben eerst druk bezig met de scriptie. Eind juni heb ik een gesprek met een professor hier over de mogelijkheid voor een phd. Dan zou ik tot die tijd hier als onderzoeksassistent werken, en daarna beginnen met de phd. Maar, ik vraag me af of ik hier wil blijven, want ik ben hier niet altijd even gelukkig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tis ook niet mijn droomfunctie hoor, het is een HBO baan, wat betekent dat ik wel met de juiste doelgroep kom te werken, maar niet als psycholoog (wat ik zo graag wil). Maar in combinatie met de werkervaringplek is het denk ik een mooie combi! Dus ik wil het toch wel graag.
En ik wil gewoon heel graag stoppen met mijn huidige baantje, want daar is de uitdaging vanaf en ondanks dat ik het best leuk vind, ben ik eigenlijk ook niet echt een kindermens(buitenschoolse opvang doe ik nu).
Heb je nog veel gesolliciteerd de laatste tijd? Zijn er berhaupts veel vacatures die geschikt zijn voor jou?
En jij komt er ook echt heus wel! ik ben inmiddels ook bijna een jaar afgestudeerd he, dus het mag ook wel eens tijd worden voor een baan
Lastig he, en zo frusterend ook, dat je gewoon een goede studie hebt gedaan en dan geen baan kunt vinden! Nou ja, in het kader van statistiek: Hoe vaker je solliciteert, hoe groter de kans dat het een keer zal lukken, dus gewoon blijven doorzetten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, de laatste tijd heb ik niet meer zoveel gesolliciteerd, ben eerst druk bezig met de scriptie. Eind juni heb ik een gesprek met een professor hier over de mogelijkheid voor een phd. Dan zou ik tot die tijd hier als onderzoeksassistent werken, en daarna beginnen met de phd. Maar, ik vraag me af of ik hier wil blijven, want ik ben hier niet altijd even gelukkig.
Voor de rest zijn er absoluut geen vacatures in m'n vakgebied voor starters. Voor de hogere posities, absoluut, maar voor starters bijna niets. Ach ja, maar kijken. Ik moet deze week eigenlijk een brief schrijven oor een baan in Nederland, moet ik nog even tijd voor zien te vinden!
Oh, superlief!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:02 schreef sigme het volgende:
Oh ja, D&D, je hebt mijn auto gezien he?
In ruil voor een taartje rij ik de hele dag heen en weer met huisraad!
Het is een serieus aanbodquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, superlief!. Misschien ga ik ook nog wel echt van je aanbod gebruik maken hoor.
. Om spullen bij de IKEA te halen of zo.
.
Ik hou het in gedachten, thanks!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een serieus aanbod. Ik werk toch niet, in elk geval deze maand niet, en het is een heel handige auto voor verhuizingen en IKEA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik zal vast iets verkeerds hebben gegeten
Mooi DaD! Ik heb gister een roze slaapkamer voorgesteld, maar de mr. was het er niet zo mee eens.
Lijstje:
O: 3 boterhammen met pindakaas
T: exit O
T: banaan en cola
L: broodje met niks
T: kiwi
D: ?
S: pilates
Jammer dat het niet gelukt is, maar de reden is wel herkenbaar hoor! Ik heb gisteren een enorme pannenkoek gegeten in het pannenkoekenhuis en wilde eigenlijk ook wegen om dezelfde reden als jij. Eerst stapte ik al uit automatisme bijna op de weegschaal en toen bedacht ik me net op tijd dat ik niet ging wegen vandaag. Toen ben ik snel gaan ontbijten want na het ontbijt wegen durf ik nooitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik wel, want na de chocola van gister wilde ik zeker weten of ik niet opeens veel was aangekomen.
stomme zwakkerik heGa mij in ieder geval morgen niet wegen en misschien kan k het wel weer goedmaken door ook overmorgen te skippen. Dan lopen we ook weer gelijk.
Kost het jou veel moeite om het over te slaan, of gaat het wel makkelijk?
Haha, hoe herkenbaar. Maar een uurtje blijven liggen kan zo maar weer 100 gram schelen. Of het ligt aan m'n weegschaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weeg me alleen als ik lang heb geslapen, naar de wc ben geweest en mij goed voel
Oh saucijzenbroodjes! Evil bastards! Dan is een gezonde salade echt veel lekkerder he? Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:47 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap voor de zieken!![]()
Anna, wel vreemd hoor. Als je iets verkeerd gegeten zou hebben, moet dat je O geweest zijn, want het lijkt me te laat voor iets dat je gister hebt gegeten. Dat was er waarschijnlijk vanacht al wel uitgekomen (sorry voor de mental images). Buikgriepje?
DaD, da's dan wel weer een voordeel van alleen wonen! Ik vind die kleuren echt prachtig bij elkaar staan en zou ze zo zelf willen gebruiken, maar dat kan ik de meneer niet aandoen. Jij kan het lekker helemaal alleen uitmaken!
![]()
Ik moest onverwachts sneller lunchen dan gepland, dus heb ik een saucijzenbroodje gekocht in de mensa. Het was niet eens lekker... *Baal*
Ach ja, vanavond bestaat mijn D uit heul veul asperges met ham en eiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh saucijzenbroodjes! Evil bastards! Dan is een gezonde salade echt veel lekkerder he? Volgende keer beter!
Buikgriepje kan best kloppen, want het werkt allemaal niet naar behoren vandaag. Volgens mij ben ik ook niet de enige in dit topic met klachtjes, dus misschien heerst het een beetje?
Je kunt hier eens posten wat je zoal eet, dan komen daar ongetwijfeld zinnige reacties op, maar ik denk dat je toch vooral bij je diëtist moet zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:08 schreef Cat_Tank het volgende:
Hoi mensen![]()
Ik ben nu ongeveer een maand bezig met afvallen. Ik krijg hulp van een diëtiste hierbij die in de gaten houdt of ik niet te veel of te weinig binnen krijg.
De laatste keer dat ik bij haar was (2 week geleden), was ik 2 week aan het lijnen en mijn eetpatroon aanpassen, maar nog niks afgevallen, wel stabiel gebleven. Ze gaf me wat tips over tussendoortjes (die waren nog wat te veel) en avondeten tips. Nu houd ik me aan wat ze me aanraadde en verwachtte ik dat ik wel wat af zou vallen.
Nou, niet dus. Nog steeds niks. Nou ga ik wel nu wat meer sporten en zou het toch wel op gang moeten komen, maar toch maak ik me zorgen. Iemand anders die dit herkent?
Eigenlijk sinds Koninginnedag ja. Pijn bij haar ribben en benauwder. Toen HAP gebeld en een kuur prednison gekregen. Maar daarna niet echt verbetering, dus wil de longarts voor de zekerheid weer observeren / testen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:36 schreef anna82 het volgende:
Sterkte Phaidra en veel beterschap voor je moeder. Ging ze ineens weer achteruit?
Oh wat waardeloos.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds Koninginnedag ja. Pijn bij haar ribben en benauwder. Toen HAP gebeld en een kuur prednison gekregen. Maar daarna niet echt verbetering, dus wil de longarts voor de zekerheid weer observeren / testen.
Ben nu onderweg naar haar huis om de honden uit te laten, daarna naar ziekenhuis.
De diëtist zal er meer vanaf weten, maar volgens mij is het normaal dat het even duurt voordat het Grote Afvallen begint.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:08 schreef Cat_Tank het volgende:
Hoi mensen![]()
()
Nu houd ik me aan wat ze me aanraadde en verwachtte ik dat ik wel wat af zou vallen.
Nou, niet dus. Nog steeds niks. Nou ga ik wel nu wat meer sporten en zou het toch wel op gang moeten komen, maar toch maak ik me zorgen. Iemand anders die dit herkent?
Ah ja ik heb nog aan je gedacht! Kwam op het station en zag dat de trein naar Eindhoven niet reed vanwege een seinstoring.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Sterkte Phaidra!Hopelijk gaat het snel weer beter met haar.
Mijn briljante lijstje tot nu toe:
O: 2x volkorenbrood met avocado, koffie met melk
T: cappuccino met koekje
L: meergranenboodje met geitenkaas, spek en een soort mayo, koffie met melk en een koekje
T/D: 2 bruine pistoletjes en een rundvleesslaatje
Er is een seinstoring waardoor ik laat thuis ben en vriendje wil niet wachten met eten. We hebben ook niet veel gezonds meer in huis, ik had nog naar AH gewild maar die is ook al dicht tegen de tijd dat ik thuis ben.
Wel fijn gewinkeld met mijn zusje.
Ik durf ook niet na mijn ontbijt, doe het soms wel eens, maar alleen als ik ook al ervoor erop heb gestaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet gelukt is, maar de reden is wel herkenbaar hoor! Ik heb gisteren een enorme pannenkoek gegeten in het pannenkoekenhuis en wilde eigenlijk ook wegen om dezelfde reden als jij. Eerst stapte ik al uit automatisme bijna op de weegschaal en toen bedacht ik me net op tijd dat ik niet ging wegen vandaag. Toen ben ik snel gaan ontbijten want na het ontbijt wegen durf ik nooit
Ik vind iedere dag wegen ook zo fijn omdat ik dan als ik de ene dag wat zwaarder ben de volgende dag kan zien dat het maar een schommeling was en dat ik niet ineens heel dik ben geworden. Dat mis ik wel als ik een dag oversla (ik probeer er nog maar niet aan te denken hoe dat is als ik straks nog maar 1x per week weeg).
Ik snap het niet helemaal.. Wat bedoel je precies met straf? Het wegen is geen straf voor mij, meer een tsja controlemanier ofzo. Een graadmeter om te bepalen of ik goed heb gegeten of niet (nou ja, niet helemaal natuurlijk want het soort eten is daar net zo belangrijk voor)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef -marz- het volgende:
Over stoppen met dagelijks wegen: misschien zou het kunnen helpen om te proberen het niet zien als een straf maar proberen je aandacht te verplaatsen naar (leren hoe) je lichaam aanvoelt.
Daarmee verplaats je de controle over je gewicht van extern (checken op de weegschaal) naar intern (weten hoe het voelt) en dat is uiteindelijk effectiever. En het is bewezen dat mensen dat zelf heel goed kunnen, kinderen doen het namelijk al vanaf het moment dat ze geboren zijn.
Door doelen te stellen als "vanaf nu een week niet wegen" richt je onbedoeld toch je aandacht juist op het wegen. Het werkt beter om juist de gedachte aan de weegschaal te onderzoeken: waarom wil je zo graag dagelijks op die weegschaal en wat levert het je op? Wat zou je ervoor in de plaats kunnen doen.
Hoewel ik snap hoe moeilijk het is om van een hardnekkige gewoonte af te komen en dat het een gevoel van controle geeft wat je dan moet loslaten. In theorie zou het iig kunnen helpen om je focus te verplaatsen, zodat je een nieuwe manier vindt om controle over je lichaamsvormen te houden. Maar misschien proberen jullie dat al. Dit is ook niet specifiek gericht op iemand, meer omdat ik het een paar keer voorbij zag komen. /disclaimer
Uiteindelijk viel het nog mee. Er rijden wel treinen, alleen minder en ze doen er wat langer over.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ah ja ik heb nog aan je gedacht! Kwam op het station en zag dat de trein naar Eindhoven niet reed vanwege een seinstoring.
Maar mooi dat je wel fijn hebt kunnen winkelen
Ik had even mijn hart in mijn keel zitten! ik denk wel dat "Apeldoorn" in het collectieve geheugen zit en dat er daarom zo heftig gereageerd wordt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Sjonge jonge wat een toestand bij de dodenherdenking. Dit was toch echt wel een idioot moment voor een aanslag geweest, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Nee gelukkig niet tegen mij, er zat namelijk een behoorlijke kracht achter geloof ik, dus ik was allang blij dat ie zich niet richting mij keerdequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef Rituals het volgende:
Maria![]()
. Ik zou ook niet weten hoe ik zou moeten reageren
. Brulde hij dat naar jou of gewoon in het wild?
Maar ik hoorde ook een soort van knalletje. Dus in zo'n geval zou ik mezelf ook uit de voeten maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had even mijn hart in mijn keel zitten! ik denk wel dat "Apeldoorn" in het collectieve geheugen zit en dat er daarom zo heftig gereageerd wordt.
Ik schrok me ook dood! Wij allebei direct richting tv vliegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had even mijn hart in mijn keel zitten! ik denk wel dat "Apeldoorn" in het collectieve geheugen zit en dat er daarom zo heftig gereageerd wordt.
Haha. Maar is dat niet heel gevaarlijk? Met stroom en zo? *brrr*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet tegen mij, er zat namelijk een behoorlijke kracht achter geloof ik, dus ik was allang blij dat ie zich niet richting mij keerde![]()
Een andere meneer reageerde nog wel droog met: "Nee, je moet een wc zoeken".![]()
Piesen op een roltrap, hoe verzin je het
Hmz, alles wel goed met Vik?quote:
Ja joh, ik maak nog eens wat mee! Tijd voor een autobiografie zeg ik u!quote:
Geen idee, zou wel een leuk nieuwsbericht op Fok opleveren zou ik denken! "Potentiële treinreizigers op roltrap geëlektrocuteerd door wildplasser"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Haha. Maar is dat niet heel gevaarlijk? Met stroom en zo? *brrr*
Toen was ik er ook al, deels! En ik ben altijd BERE-lief!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Sterkte Phaidra![]()
Marz, was het eerst zo erg dan? Toen ik hier een paar jaar terug was, was iedereen ook al best sweet tegen elkaar! Maar misschien bedoel jij het SHE tijdperk
Dat was wel heel toepasselijk geweest ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef Adelante het volgende:
SHE had gewoon heel hard geroepen 'Doe normaal' tegen wildplassers
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was wel heel toepasselijk geweest ja!Maar wegens eerdergenoemde plaskracht zou ik liever niet de aandacht op mezelf vestigen
Natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Toen was ik er ook al, deels! En ik ben altijd BERE-lief!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Ik bedoelde meer de heerseres van Slankie-land.Al is dat best oneerlijk om te zeggen want ik ken haar niet echt.
Dat was dus precies mijn gevoelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Verder vind ik het wild-plas verhaal zowel amusant als viezig. Die mannen ook he![]()
Is het geen ikea bank? waar ze ook stoelen & fauteuils van hebben? Zo nee, dan heb ik niets gezegdquote:
Anders koop je een 2-zits Ektorp? Kun je wel de hoezen verwisselen. Of deze?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is niet de Ektorp, Phaidra.. Anna, ik heb er niet op gelet of de hoezen gewassen kunnen worden, stom genoeg. Ik denk ook dat 'ie heel mooi staat bij die kleuren, vooral omdat de vloer ook donkerbruin laminaat is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef neen het volgende:
Ik vind pissen op een roltrap meer iets voor vrouwen, omdat multitasken niet het sterkste punt is van mannen.
Gisteren kocht ik een paraplu, net kom ik aan terwijl het regent en moet ik 3 kwartier op de bus wachten maar daar had ik geen zin in dus ben ik door de regen gelopen. Jammer dat ik die paraplu alweer kwijt wasNu gingen m'n ouders me uitlachen
Die is er wel in het bruin, ook. Het wordt één van die twee, ik zit al uren beide plaatjes naast elkaar te bekijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Phaidra het volgende:
Deze bedoelde ik dus (Ektorp idd!):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook nog twee shirtjes gekocht maar die zijn verder niet zo boeiend. Niet erg flatterende foto's ook, van mij in pyjamabroek en met vetrol.Voor wie ze wil zien, ze staan in hetzelfde album als die andere twee.
Are you pondering what I'm pondering?
Op het journaal was het gewoon nog iemand die onwel werd...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:Krijg net pas mee wat er tijdens de dodenherdenking op de Dam is gebeurd. Wat een asocialen zeg.
Gooi er bij kleverig bezoek gewoon een grand foulard overheen. Het leuke van alleen wonen is nou juist dat je je uit kunt leven met onpraktische meubels en wilde kleuren op de muren. Maak een feestje van je nieuwe levenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is niet de Ektorp, Phaidra.. Anna, ik heb er niet op gelet of de hoezen gewassen kunnen worden, stom genoeg. Ik denk ook dat 'ie heel mooi staat bij die kleuren, vooral omdat de vloer ook donkerbruin laminaat is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zou zelf eerder gaan voor iets als meer beige, en dan met een grof stofje zodat je er niet alles op ziet. Maarja, ik ben dan ook een sloddervos.
Fijn dat het allemaal een beetje mee lijkt te vallen, Phaidra.
Iets heel anders, pics!Jurkje is erg leuk! Waar heb je die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook nog twee shirtjes gekocht maar die zijn verder niet zo boeiend. Niet erg flatterende foto's ook, van mij in pyjamabroek en met vetrol.Voor wie ze wil zien, ze staan in hetzelfde album als die andere twee.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Het waren toch twee mannen die bewust (?) de dodenherdenking verstoorden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op het journaal was het gewoon nog iemand die onwel werd...
Wat een asocialen.
Gewoon H&M, alles trouwens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jurkje is erg leuk! Waar heb je die vandaan?
Ik zou zelf eerder gaan voor iets meer beige, en dan met een grof stofje zodat je er niet alles op ziet. Maarja, ik ben dan ook een sloddervos.
Iets heel anders, pics!Dat jurkje staat je prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook nog twee shirtjes gekocht maar die zijn verder niet zo boeiend. Niet erg flatterende foto's ook, van mij in pyjamabroek en met vetrol.Voor wie ze wil zien, ze staan in hetzelfde album als die andere twee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Ja, dat lees ik nu op internet. Op de live-uitzending is een paar keer herhaald dat er iemand onwel was geworden en dat dat paniek veroorzaakte. Ik ging zoeken door jouw bericht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het waren toch twee mannen die bewust (?) de dodenherdenking verstoorden?
Ik zou zelf eerder gaan voor iets meer beige, en dan met een grof stofje zodat je er niet alles op ziet. Maarja, ik ben dan ook een sloddervos.
Iets heel anders, pics!tietuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook nog twee shirtjes gekocht maar die zijn verder niet zo boeiend. Niet erg flatterende foto's ook, van mij in pyjamabroek en met vetrol.Voor wie ze wil zien, ze staan in hetzelfde album als die andere twee.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
I know.quote:
Dat mag, hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:28 schreef AKnynke het volgende:
DaD: ik vind ze allebei eigenlijk niet zo mooi...
Die van mij? Die zijn van Tango.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef anna82 het volgende:
Volgens mij heb ik die schoenen ook, en dat jurkje komt me ook akelig bekend voor (alleen dan in het paars en hij staat mij echt veeeeel minder goed
)
Kijk morgenochtend nog een keer! 's Morgens wordt alles bijgevuld, dan staan er veel meer dingen op de site. Wat uitverkocht is, halen ze namelijk weg uit het overzicht. Oh en DaD heeft gelijk. Goeie tietenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah, ik had een heel leuk jurkje aan bij H&M dat net te klein was, dus ik hoopte dat hij op de site zou staan in een grotere maat maar hij staat er helemaal niet op.
Dan maar bij H&M in Utrecht kijken overmorgen.
Joe ken doe it!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook hongerMaar wil niet eten. Mijn maag is daar namelijk aan gewend geraakt.
Oh met colleges of fatsoenlijke coschappen had ik ook geen vrij trouwens, maar nu wel! En mn dagen zijn tot half één en smiddags zelfstudiequote:Op woensdag 5 mei 2010 08:23 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!Hoe was het bij de meneer Imago?
![]()
Ik heb vandaag geen vrij. Heb snijzaalpracticum (hersenen), responsiecollege en twee hoorcolleges.
Ik zit aan het ontbijt. Dank je wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:23 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!Hoe was het bij de meneer Imago?
![]()
Ik heb vandaag geen vrij. Heb snijzaalpracticum (hersenen), responsiecollege en twee hoorcolleges.
Ik denk dat dat gevoel ondertussen wel voorbij is. Onze generatie Duiters voelt geen schuldgevoel over de oorlog meer. Tenmiste, de Duutsers die ik ken (en dat zijn er veel!) hebben dat niet meer...quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik zit aan het ontbijt. Dank je wel.Hier ook geen vrij, nu vanuit bed direct weer met de scriptie bezig.
Het lijkt me trouwens best vreemd om op een dag als dit hier als Duitser te zijn. Ik bedoel, een heel land loopt te vieren dat ze van mensen met jouw nationaliteit bevrijd zijn. Nou snap ik ook wel dat het hele andere mensen zjn enz. enz. Maar ik zou me persoonlijk toch wat ongemakkelijk voelen. * de_nachtwacht denkt aan bepaalde huisgenote die hier hele dag met deur dicht zit.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben jij er ook al zo één die nergens tegen kan, Nachtwacht?
Chico: bedankt voor de tip, ik ging vanochtend meteen kijken maar hij staat er nog steeds niet op. Ik ga wel gewoon naar de echte winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door de_nachtwacht op 05-05-2010 09:55:59 ]
Nou ja, niet zozeer een schuldgevoel, maar meer je ongemakkelijk voelen. Maar goed, misschien ga ik dan wat teveel uit van mezelf en hoe ik me zou voelen als ik in een land zou komen waar ze zoiets zouden vieren en dan de hele dag films en docu's zouden uitzenden over al die slaven die wij in veel te kleine bootjes hebben versleept bijvoorbeeld. Wel mooi als dat niet zo is dan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gevoel ondertussen wel voorbij is. Onze generatie Duiters voelt geen schuldgevoel over de oorlog meer. Tenmiste, de Duutsers die ik ken (en dat zijn er veel!) hebben dat niet meer...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held!
Ik denk trouwens dat jongere Duitsers in al die jaren wel móesten leren om daarmee om te gaan, en dat ze er onderhand waarschijnlijk dus wel redelijk tegen kunnen.Are you pondering what I'm pondering?
Ik las 'bloembollen eten bij een vriendin' en dacht: zo, die gaat wel erg ver om Bevrijdingsdag serieus te vierenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:23 schreef Perruche het volgende:
Nu aan het ontbijt, straks lekker stuk fietsen tussen de bloembollen en eten bij een vriendin...!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:23 schreef Perruche het volgende:
Nu aan het ontbijt, straks lekker stuk fietsen tussen de bloembollen en eten bij een vriendin...!
GMTAquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Je leest rare dingen als je net wakker bent.
Why? Toen je een ontspoorde kraker was?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef sigme het volgende:
Ik heb een tijdje geleden bloembollen gegeten. Dat doe je niet voor je lol.
Maar wij hebben toch ook niet meer een ongemakkelijk gevoel ten opzichte van Indonesie? En jij neemt de Duitsers toch ook niets meer kwalijk? Zelfs mijn oma, die door de oorlog geleefd heeft zei toen ik vertelde dat ik een duits vriendje had "Och kind, hij kan toch niets meer aan de oorlog doen"...quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou ja, niet zozeer een schuldgevoel, maar meer je ongemakkelijk voelen. Maar goed, misschien ga ik dan wat teveel uit van mezelf en hoe ik me zou voelen als ik in een land zou komen waar ze zoiets zouden vieren en dan de hele dag films en docu's zouden uitzenden over al die slaven die wij in veel te kleine bootjes hebben versleept bijvoorbeeld. Wel mooi als dat niet zo is dan.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar wij hebben toch ook niet meer een ongemakkelijk gevoel ten opzichte van Indonesie? En jij neemt de Duitsers toch ook niets meer kwalijk? Zelfs mijn oma, die door de oorlog geleefd heeft zei toen ik vertelde dat ik een duits vriendje had "Och kind, hij kan toch niets meer aan de oorlog doen"...
Ja, ik mis m'n oma. Vooral nu met het afstuderen, want daar was ze zo graag bij geweest. En ik vind het jammer dat ze de Duutser nooit ontmoet heeft. Was lastig geweest want ze hadden niet kunnen praten, maar toch vind ik het jammer...quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las 'bloembollen eten bij een vriendin' en dacht: zo, die gaat wel erg ver om Bevrijdingsdag serieus te vieren
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Je leest rare dingen als je net wakker bent.
Ook niet als je daar zou zijn tijdens zo'n soort dag? Ik neem helemaal niemand iets kwalijk. Ik heb ook helemaal niks tegen Duitsers, ik vroeg me gewoon af hoe zij zoiets beleven. Ik bedoel er niks mee verder. Duitser zijn lieve mensen en ik hoop dat Bayern Munchen de Champions League wint. Zo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar wij hebben toch ook niet meer een ongemakkelijk gevoel ten opzichte van Indonesie? En jij neemt de Duitsers toch ook niets meer kwalijk? Zelfs mijn oma, die door de oorlog geleefd heeft zei toen ik vertelde dat ik een duits vriendje had "Och kind, hij kan toch niets meer aan de oorlog doen"...
Omdat we de rest van de deuren gewoon op slot hadden gedaan, inclusief klem aan de binnenzijde!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Jaa die rode wil ik ook, maar die kan ik ook nooit ergens vinden![]()
Goodbye, wat een verhaal, met die glaszetterWaarom wilden jullie via de garage naar binnen eigenlijk?
Ja, maar waarom had je dat dan gedaan? Normaal gesproken gaan mensen toch gewoon via de deur naar binnen/buiten?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat we de rest van de deuren gewoon op slot hadden gedaan, inclusief klem aan de binnenzijde!
Nou, wij maakten dus altijd gebruik van die garage. Ook als ik na het uitgaan thuiskwam ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, maar waarom had je dat dan gedaan? Normaal gesproken gaan mensen toch gewoon via de deur naar binnen/buiten?
O ja, bij m'n ouders ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, wij maakten dus altijd gebruik van die garage. Ook als ik na het uitgaan thuiskwam ofzo.
Goodbye komt oek ut Friesland weest wel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan noem je ook wel iets, Neen!
Nou, hij zat wel op slot. Maar je moest een code intoetsen en dan ging hij in z'n geheel omhoog, die garagedeur.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef neen het volgende:
[..]
O ja, bij m'n ouders ookfamilie en vrienden lopen ook altijd gewoon naar binnen toe want die weten ook wel dat de garagedeur (nou ja, zo'n gewone deur naast de garagedeur
) open is als er mensen thuis zijn. Als er wordt aangebeld en je verwacht niets (pakketje/eieren) is het meestal collecte, niet opendoen natuurlijk
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
RotiKouseband
![]()
Ohja en zo heette dat sterfruit! Carambola! Kon er laatst niet op komen![]()
Hebben ze tegenwoordig ook al pure bounty's?![]()
Gatver, hoesten terwijl je aan het eten bent is viesss
Ik vind nog wel eens pure bounty's by de Xenos, of obscure turkse winkeltjes....! of bij de kantine van obscure sportverenigingen. Gister had ik een melkchocolade, de was minder lekker dan de rode...quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Perruche, kun jij die rode Bounty's nog ergens kopen dan? Ik kijk altijd als ik bij een tankstation of een automaat kom, maar ik zie ze nooit meer.
Ahaaaa. Dat verklaart het danquote:
Weet je wat in de randstad een huis met garage kost... De meeste mensen hier parkeren gewoon voor de deurquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo raar is aan via de garage naar binnen gaan hoorHoef je tenminste geen sleutel op zak te hebben, wel zo makkelijk.
Ik woon nu in de Randstad, hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet je wat in de randstad een huis met garage kost... De meeste mensen hier parkeren gewoon voor de deur
Picture this:quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:04 schreef neen het volgende:
Als het zo'n grote garagedeur is vind ik het wel raar
Als je echt lam bent kun je niet meer fietsen, laat staan een 4-cijferige code onthoudenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Picture this:
Goodbye is een avondje wezen stappen in Ljouwert en komt lam thuis aan op de fiets. Sleutel hoef je niet te zoeken want je toetst de code in *bliep bliep bliep bliep* en je wacht een paar tellen want de deur gaat automagisch voor je open
Onze automatische garagedeur werkt op de huissleutel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo raar is aan via de garage naar binnen gaan hoorHoef je tenminste geen sleutel op zak te hebben, wel zo makkelijk.
Picture this:quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Picture this:
Goodbye is een avondje wezen stappen in Ljouwert en komt lam thuis aan op de fiets. Sleutel hoef je niet te zoeken want je toetst de code in *bliep bliep bliep bliep* en je wacht een paar tellen want de deur gaat automagisch voor je open
Daar heb ik er gister eentje van op. Mmmmm..quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]nee, zo ver gaat mijn liefde voor bevrijdingsdag nog nét niet
Nynke, gezond lijstje!![]()
Calimero - als je een bounty doet, kan ik je dan de rode verpakking met pure chocolade aanraden ipv de blauwe verpakking![]()
Ik ben goed bezig aan m'n scriptie, yihoo!
Doe trouwens altijd de deur open, en buren helpen vind ik ook geen probleemtoen ik net hier in mn huis kwam had ik van m'n vriendin/huisbaas de verkeerde sleutel gekregen (het was 12 uur in de avond toen ik aankwam en vriendin was weekendje weg, en het was december en koud en nat!), toen was ik blij dat de onderbuurman ons even binnen liet voor een bakkie
Ja, doen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:20 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en ik kreeg een uitnodiging voor een uitstrijkje voor baarmoederhals kanker hier. Toch maar even heengaan, denk ik.
Ja, inderdaad. Jouw verhaal is natuurlijk zoals het hoort in het Hollandsche stramienquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:16 schreef neen het volgende:
[..]
Picture this:
Neen is een avondje wezen stappen in Liwwadden en komt lam thuis aan op de fiets. De sleutel kan niet in de deur want er zit aan de andere kant al een sleutel in. Neen baalt en gaat achterom waar hij ziet dat die deur in het tuinhek ook dicht is en neen besluit over de schutting heen te klimmen. Het gaat goed alleen merkt neen dat het kleine plankje aan de bovenkant die voor de klimop is maar dun is, neen valt naar beneden en blijft haken aan de klimop plank die kapot gaat. Neen overnacht de overige uurtjes in de tuinstoel die er staat. De volgende ochtend maakt neen stiekem het plankje op ingenieuze wijze zodat hij die dag geen preek krijg van zijn vader.
Nou ja, je begrijpt het vast wel dat hele garagedeurverhaal van jou vind ik maar raar.
automagisch!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Picture this:
Of vragen om een later tijdstip voor de bezichtiging.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:19
Of vrzagen of de bezichtiging op een later tijdstip kan. schreef _Calimero_ het volgende:
Ik sta 2x 5e voor twee woningen in dezelfde straat in een leuke buurt en 1x 6e voor een andere leuke buurt, maar heb nu ook een uitnodiging voor een woning die eigenlijk net te ver is. En bovendien valt de bezichtiging samen met mijn afspraak met de psych.
Denk dat ik die maar laat schieten en hoop op die andere woningenkeuzes, keuzes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |