Haha, leukquote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iedereen mag komen helpen kliederen!. Ik heb al behang en verf uitgekozen.
.
¿Que?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet ik misschien toch maar doen ja. Of Ayran maken.
Vast heel vrouwelijk en roze met bloemenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iedereen mag komen helpen kliederen!. Ik heb al behang en verf uitgekozen.
.
quote:
Yoghurt met water en een beetje zout. Geen idee of echte Ayran ook zo gemaakt wordt, maar mijn Turkse ex deed het altijdzoquote:
Ayran maken? hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet ik misschien toch maar doen ja. Of Ayran maken.
Hm, dat ken ik helemaal niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het Fries noemen we het heel anders maar ik weet niet hoe je dat schrijft..
O dat is gelijk een antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Yoghurt met water en een beetje zout. Geen idee of echte Ayran ook zo gemaakt wordt, maar mijn Turkse ex deed het altijdzo
Ah. Dat klinkt wel goed voor je buik!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Yoghurt met water en een beetje zout. Geen idee of echte Ayran ook zo gemaakt wordt, maar mijn Turkse ex deed het altijdzo
Ik weet niet hoe. Foto maken heeft zo bij kunstlicht geen zin. De verf is in ieder geval Frans roze van Flexa (maar de kleur op de site van Flexa is héél anders dan op mijn staaltje), het behang is bruin, met een heel subtiel verticaal streepje goud als er licht op schijnt, en verder nog wit met een bruine ondertoon. Voor de slaapkamer denk ik aan aubergine.quote:
Karnemelksepap, maar dat kan ook best weer hetzelfde zijn als lammetjespap want dat ken ik niet.quote:
Supenbrij! Dat at mijn moeder altijd. Ik hield niet van karnemelk, dus kreeg ik boekweitgruttenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Karnemelksepap, maar dat kan ook best weer hetzelfde zijn als lammetjespap want dat ken ik niet..
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef loveli het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |