Toen je net wist dat het die maat was, vond je het juist groot toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 65E maar ik vind m'n borsten ook te klein..
Toen ik 70E had vond ik dat ook wel hoor, dan weer te klein en dan weer te groot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Toen je net wist dat het die maat was, vond je het juist groot toch?
Maar eerlijk gezegd, ik vind de mijne soms ook (te) klein. En soms te groot (als ik blousjes ga passen).
Wel een beetje spuit 11 zo te zien, maar ach, het is half 12 geweest dus dan kan het weer.
Dat is ook goed nieuwsquote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Sjaapje het volgende:
Oech leuk inrichten en kleuren kiezen enzo. Ik heb uitzicht op een kot in het huis waar ik wou dus het is een goede huisvestingsweek
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:59 schreef Blurred86 het volgende:
oh en calimero: ik heb me niet gewogen vanochtend! jij?
Neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:19 schreef anna82 het volgende:
XM! Wat lekker, laatste dagje voor de vakantie!Zijn jullie helemaal klaar met de voorbereidingen?
Ach. als je daar de tijd voor hebt is dat wel leuk toch? Beetje shoppen en lekker voorpret!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Ben ook erg blij dat ik nog een weekje heb voor we vertrekken. Nog wel aardig lijstje met wat er nog gekocht/gedaan moet worden. Maar komt goed, na vandaag alle tijd ervoor!
De maat klinkt groot, maar m'n borsten zijn niet groot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Toen je net wist dat het die maat was, vond je het juist groot toch?
Maar eerlijk gezegd, ik vind de mijne soms ook (te) klein. En soms te groot (als ik blousjes ga passen).
Wel een beetje spuit 11 zo te zien, maar ach, het is half 12 geweest dus dan kan het weer.
Toch klinkt het goed! Zo ver ben ik nog niet gekomen met sollicitaties!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Okeeee ik heb net weer teruggebeld naar mn sollicitatie (ik had de hele afspraak een week te vroeg in mijn agenda gezet, vandaar dat ik nog niet was gebeld en ze gister nog niets kon zeggen, het was afhankelijk van een vergadering die pas gister is gehouden)
Anyway, ze wil me sowieso graag hebben en was enthousiast over ons gesprekMaar (ja, het zal ook eens niet
) momenteel hebben ze qua clienten-personeel precies genoeg capaciteit. Gelukkig zijn ze groeiende, dus als er wat nieuwe clienten bijkomen, is er wel ruime voor mij en kan ik op basis van een kleine aanstelling daar beginnen. Vervolgens worden er na de zomer nieuwe mensen aangenomen voor de nieuwe locatie die volgend jaar opengaat en daar mag ik dan waarschijnlijk heen, op basis van een volledig contract (= minimaal 28u bij hun).
Dat zou ideaal zijn, want als ik nu 28u moet werken, kan ik die werkervaringsplek niet meer aannemen.
Dus het is eigenlijk wel positief, maar nog steeds onzekerheid en afwachten, das dan wel jammer.
Tis ook niet mijn droomfunctie hoor, het is een HBO baan, wat betekent dat ik wel met de juiste doelgroep kom te werken, maar niet als psycholoog (wat ik zo graag wil). Maar in combinatie met de werkervaringplek is het denk ik een mooie combi! Dus ik wil het toch wel graag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Toch klinkt het goed! Zo ver ben ik nog niet gekomen met sollicitaties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |