abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80992058
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 65E maar ik vind m'n borsten ook te klein. .
Toen je net wist dat het die maat was, vond je het juist groot toch?

Maar eerlijk gezegd, ik vind de mijne soms ook (te) klein . En soms te groot (als ik blousjes ga passen).

Wel een beetje spuit 11 zo te zien, maar ach, het is half 12 geweest dus dan kan het weer .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80992547
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar eerlijk gezegd, ik vind de mijne soms ook (te) klein . En soms te groot (als ik blousjes ga passen).

Wel een beetje spuit 11 zo te zien, maar ach, het is half 12 geweest dus dan kan het weer .
Toen ik 70E had vond ik dat ook wel hoor, dan weer te klein en dan weer te groot.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 06:21:40 #53
279894 winka
There is no place like home..
pi_80995574
Mogge
Eindelijk weer een kilo eraf Wat een heerlijk begin van deze dag Nog 3 kilo en dan ben ik op mijn streefgewicht van 68 kg. Die was eerst 72 kg
  dinsdag 4 mei 2010 @ 06:41:14 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80995610
Wat goed winka!

Zo, ook een vroegertje hier. Moet met de auto naar Den Haag. Voorlichtingstroep terugbrengen die men wellicht nodig heeft tijdens mijn afwezigheid.

Toedels
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80995702
Meuh. Wil niet Opstaan. En waar komt die hoofdletter ineens vandaan? Stomme telefoon. *sleept zichzelf uit bed*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80995738
Is het al gelukt Syreen?

Ik zit aan t ontbijt. Moe!

Lijstje van gister:
O: brinta
T: chocolademelk uit automaat
L: 2 boterhammen met huzarensalade, activia-yoghurt vijg
T: handvol amandelen
T: koekje
D: toko-eten! Deels gehaald (rendang/ei in hete saus) deels zelfgemaakt (sajoer boontjes/sate-stokje) met rijst
T: blokje choco
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80995752
Mogge! 't Lijkt redelijk weer vandaag .
Laatste dag, X_M? Succes met overdracht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 4 mei 2010 @ 07:36:24 #59
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80995807
blegh ik heb ook geen zin om op te staan.. Zo weer een moeizame meeting met mijn groepje en niet eens uitzicht op een leuke bevrijdingsdag morgen omdat we do een deadline hebben :/
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 4 mei 2010 @ 07:43:58 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80995861
Laatste dagje ja
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 07:59:54 #61
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80995948
oh en calimero: ik heb me niet gewogen vanochtend! jij?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_80996108
goedemorgen!

Ik heb me vanmorgen wel gewogen en er is 4 ons bij: 69.9! Toen ik daarna nog een keer ging staan was het 70.1, maar dat heb ik niet gezien.

XM! Wat lekker, laatste dagje voor de vakantie! Zijn jullie helemaal klaar met de voorbereidingen?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:23:33 #63
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80996152
goeiemorgen..

Ik heb me niet gewogen vanmorgen. En ik wou niet wakker worden...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:30:19 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80996233
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Sjaapje het volgende:
Oech leuk inrichten en kleuren kiezen enzo. Ik heb uitzicht op een kot in het huis waar ik wou dus het is een goede huisvestingsweek
Dat is ook goed nieuws
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:35:22 #65
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80996281
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 07:59 schreef Blurred86 het volgende:
oh en calimero: ik heb me niet gewogen vanochtend! jij?
ik wel, want na de chocola van gister wilde ik zeker weten of ik niet opeens veel was aangekomen.
stomme zwakkerik he Ga mij in ieder geval morgen niet wegen en misschien kan k het wel weer goedmaken door ook overmorgen te skippen. Dan lopen we ook weer gelijk.

Kost het jou veel moeite om het over te slaan, of gaat het wel makkelijk?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:40:04 #66
277802 _Calimero_
pi_80996352
Hey DaD je huisje klinkt erg leuk en de kleurencombi's erg mooi! Ben heel benieuwd!!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:45:08 #67
277802 _Calimero_
pi_80996423
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 07:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laatste dagje ja
Relaxed!!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:55:36 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80996561
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 08:19 schreef anna82 het volgende:

XM! Wat lekker, laatste dagje voor de vakantie! Zijn jullie helemaal klaar met de voorbereidingen?
Nee . Ben ook erg blij dat ik nog een weekje heb voor we vertrekken. Nog wel aardig lijstje met wat er nog gekocht/gedaan moet worden. Maar komt goed, na vandaag alle tijd ervoor!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:58:04 #69
277802 _Calimero_
pi_80996600
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee . Ben ook erg blij dat ik nog een weekje heb voor we vertrekken. Nog wel aardig lijstje met wat er nog gekocht/gedaan moet worden. Maar komt goed, na vandaag alle tijd ervoor!
Ach. als je daar de tijd voor hebt is dat wel leuk toch? Beetje shoppen en lekker voorpret!
pi_80996626
Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: verse pasta met broccolisaus en grana padano

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: onbekend
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:01:52 #71
277802 _Calimero_
pi_80996649
Okeeee ik heb net weer teruggebeld naar mn sollicitatie (ik had de hele afspraak een week te vroeg in mijn agenda gezet, vandaar dat ik nog niet was gebeld en ze gister nog niets kon zeggen, het was afhankelijk van een vergadering die pas gister is gehouden )

Anyway, ze wil me sowieso graag hebben en was enthousiast over ons gesprek Maar (ja, het zal ook eens niet ) momenteel hebben ze qua clienten-personeel precies genoeg capaciteit. Gelukkig zijn ze groeiende, dus als er wat nieuwe clienten bijkomen, is er wel ruime voor mij en kan ik op basis van een kleine aanstelling daar beginnen. Vervolgens worden er na de zomer nieuwe mensen aangenomen voor de nieuwe locatie die volgend jaar opengaat en daar mag ik dan waarschijnlijk heen, op basis van een volledig contract (= minimaal 28u bij hun).
Dat zou ideaal zijn, want als ik nu 28u moet werken, kan ik die werkervaringsplek niet meer aannemen.
Dus het is eigenlijk wel positief, maar nog steeds onzekerheid en afwachten, das dan wel jammer.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:07:12 #72
277802 _Calimero_
pi_80996752
Ohja mijn planning nog even en dan ga ik aan de studie!

O: 2x muesi-noten-brood met pindakaas en zuivelspread, 1 koffie V
T: appel & cracker filet A
L: witlofsalade met ei en mandarijn (uit blik...ieeuww?)
T: 2x brood met ?
D: salade geitenkaas
T: alleen bij extra trek, weet nog niet wat.

Hee, das best een mooie lijst zo
En ik was bang dat na gister, ik weer continu trek in troep/zoetigheid zou hebben, maar dat is niet zo
pi_80996871
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De maat klinkt groot, maar m'n borsten zijn niet groot. .

Cali, ze zijn in ieder geval wel heel positief over jou, dat is fijn! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:16:16 #74
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80996924
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Okeeee ik heb net weer teruggebeld naar mn sollicitatie (ik had de hele afspraak een week te vroeg in mijn agenda gezet, vandaar dat ik nog niet was gebeld en ze gister nog niets kon zeggen, het was afhankelijk van een vergadering die pas gister is gehouden )

Anyway, ze wil me sowieso graag hebben en was enthousiast over ons gesprek Maar (ja, het zal ook eens niet ) momenteel hebben ze qua clienten-personeel precies genoeg capaciteit. Gelukkig zijn ze groeiende, dus als er wat nieuwe clienten bijkomen, is er wel ruime voor mij en kan ik op basis van een kleine aanstelling daar beginnen. Vervolgens worden er na de zomer nieuwe mensen aangenomen voor de nieuwe locatie die volgend jaar opengaat en daar mag ik dan waarschijnlijk heen, op basis van een volledig contract (= minimaal 28u bij hun).
Dat zou ideaal zijn, want als ik nu 28u moet werken, kan ik die werkervaringsplek niet meer aannemen.
Dus het is eigenlijk wel positief, maar nog steeds onzekerheid en afwachten, das dan wel jammer.
Toch klinkt het goed! Zo ver ben ik nog niet gekomen met sollicitaties!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:21:50 #75
277802 _Calimero_
pi_80997055
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:16 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Toch klinkt het goed! Zo ver ben ik nog niet gekomen met sollicitaties!
Tis ook niet mijn droomfunctie hoor, het is een HBO baan, wat betekent dat ik wel met de juiste doelgroep kom te werken, maar niet als psycholoog (wat ik zo graag wil). Maar in combinatie met de werkervaringplek is het denk ik een mooie combi! Dus ik wil het toch wel graag.
En ik wil gewoon heel graag stoppen met mijn huidige baantje, want daar is de uitdaging vanaf en ondanks dat ik het best leuk vind, ben ik eigenlijk ook niet echt een kindermens (buitenschoolse opvang doe ik nu).

Heb je nog veel gesolliciteerd de laatste tijd? Zijn er berhaupts veel vacatures die geschikt zijn voor jou?
En jij komt er ook echt heus wel! ik ben inmiddels ook bijna een jaar afgestudeerd he, dus het mag ook wel eens tijd worden voor een baan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')