Datte, klote he?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kwam er zaterdag achter dat ik toch écht 80A heb. Had ooit een volle C
.
Dat is inderdaad wel lief ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per persoon, ik heb het allebei wel gehoord. Ik vind het ook heel lief dat studenten dat gewoon zeggen tegen mij 'ik ga liever bij mijn mama eten dan dat ik zelf kook' ofzo
Zo grappig, we liepen zaterdag in Eindhoven en ik dacht bij mezelf 'wat praat iedereen hier toch lelijk'. Oh ja, we waren in NLquote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel lief ja.Het is sowieso een lieve taal, vind ik.
Inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is sowieso een lieve taal, vind ik.
Alleen in het weekend zei iequote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tieten zijn juist weer terug![]()
En Syrena, ik vind je een erg leuk aardbeitje.Volgens mij was jij een stuk verder heen qua alcoholpromillage dan de eskimo als ik je verhalen mag geloven (dagelijks blowen was het toch?)
Doe ze eens postenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, al dat gepraat over tieten... Jullie hebben me overtuigd dat ik zo nog even moet gaan Wii Fitten.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo grappig, we liepen zaterdag in Eindhoven en ik dacht bij mezelf 'wat praat iedereen hier toch lelijk'. Oh ja, we waren in NL
Maar dat accent vindt de rest van Nederland volgens mij ook lelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo grappig, we liepen zaterdag in Eindhoven en ik dacht bij mezelf 'wat praat iedereen hier toch lelijk'. Oh ja, we waren in NL
Wat, mijn boobs?quote:
Ze doen wel je buikvet in je bil, dat lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
Ik wil vet uit mijn ass in mijn decolleterimpels laten spuiten(Kan dat? Hahaha)
Oja, buikvet in bil is ook oke. Ik heb nu van die platte bredequote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ze doen wel je buikvet in je bil, dat lijkt mij wel wat.
Decolletee is vast moeilijker, straks krijg je allemaal bobbeltjes!
Daarom!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:13 schreef -marz- het volgende:
Strakke coltrui of juist een laag decollete of een v-hals vind ik mooi staan bij bescheiden borsten!
Vanaf cup C zit iedereen ernaar te kijken als je zoiets aantrekt.
Dat bedoelde ik ook ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik laat wel altijd wat cleavage zien, maar niet te veel. Een heel diep decolleté staat me gewoon ordinair. Een vriendin van mij heeft een C-cup en daar staat het wel weer heel goed bij, en zeker niet ordinair.
Dit is dan ook één van mijn favoriete jurken.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook ja.
Helemaal niets laten zien is ook weer zo zonde. If you've got it, flaunt it!
Was jij datquote:Op maandag 3 mei 2010 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Het waren wel weer genoeg foto's vandaag
Oh, die is mooi ja!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit is dan ook één van mijn favoriete jurken.
Ja..quote:
Ik zie het helemaal voor me... Mannen zijn net kleine jochies soms.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb 1 coltrui, die noemt m'n vriend "grote-tieten-trui" (en dan gaan z'n oogjes glimmen)
Volgens mij heb jij redelijk dezelfde bouw als ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, die is mooi ja!Heel elegant.
Zulke dingen staan mij ook wel goed, waar je boobs (for lack of a better word) wel goed in uitkomen maar zonder dat het lomp of ordinair wordt.
Uniek, moet je ons weer allemaal jaloers maken?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb 1 coltrui, die noemt m'n vriend "grote-tieten-trui" (en dan gaan z'n oogjes glimmen)
Soms?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me... Mannen zijn net kleine jochies soms.
Ok, je hebt gelijk. De mijne zit as we speak Mario te spelen op de Wii.quote:
Ik werk op een peuterspeelplaatsquote:
Weest niet beledigd door 'dun ding' hoor, maar dit stel ik me voor als middelbare schoolfiguur, om het voor mezelf acceptabel te houdenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja..
Hebbe gij nog foto's (of hyves? PM)
Of wie dan ook hier
quote:
Nee hoor...quote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weest niet beledigd door 'dun ding' hoor, maar dit stel ik me voor als middelbare schoolfiguur, om het voor mezelf acceptabel te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |