Me too!!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef imago het volgende:
Ik heb weinig met suiker. Ik ben meer van het hartige
Gelukkig is er altijd een PM-box!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef imago het volgende:
Syrena, wat een toffe carnavalsoutfit
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee hoorTuurlijk zijn er wel foto's, maar die zet ik hier niet open en bloot neer
Ik vrees ook voor die van mijquote:Op maandag 3 mei 2010 19:54 schreef Syrena het volgende:
Ik ga het niet invoeren, lijstje vandaag
O: Brinta
T: Snee volkoren met kaas
T: Kop chococappucino
L: Twee snee volkoren met kaas
T: Drie vezelrijk crackers met filet A
T: Twee handen schoolkrijtjes
D: Gebakken aardappeltjes met witlofsalade (1 witlof, half blikje mandarijntjes, twee eetlepels zelfgemaakte mayo). Curry en mayo uit tube voor bij de aardappeltjes![]()
T: Glas zoete witte wijn
T: Handvol schoolkrijtjes
De jouwe is veeeeeeel minder erg dan de mijne.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor die van mij
O: 3 crackers (2x filet a. 1x kaas/komkommer
T:yoghurt met muesli en noten
L: 3x brood (2x kaas, 1x pindakaas)
T: lik muffinbeslag. --> muffins gebakken met de kids maar ik heb er geen gegeten!!
T: 1 boterham met salami en kaas
D: rijst met groene curry en kip. gelijk erna 50 gr chocola
Iemand die kan schatten en me kan vertellen of het heel veel meer dan 2000 zal zijn?
Ik win!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
De jouwe is veeeeeeel minder erg dan de mijne.
Ik eet altijd minstens een halve kom beslagDaarom bak ik ook (bijna) nooit meer.
Mijne nietquote:Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef imago het volgende:
Neuh, de meneer heeft ook recht op z'n privacy
Ik vind het wel meevallen! Tenminste, hoeveel blokjes is 50 gram chocola? Eigenlijk vind ik het wel een mooi lijstje!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor die van mij
O: 3 crackers (2x filet a. 1x kaas/komkommer
T:yoghurt met muesli en noten
L: 3x brood (2x kaas, 1x pindakaas)
T: lik muffinbeslag. --> muffins gebakken met de kids maar ik heb er geen gegeten!!
T: 1 boterham met salami en kaas
D: rijst met groene curry en kip. gelijk erna 50 gr chocola
Iemand die kan schatten en me kan vertellen of het heel veel meer dan 2000 zal zijn?
Tsja het was op mijn werk, de activiteit voor vandaag... Kon er niet onderuit. Maar heb ook wel een aantal keer mijn vingers afgelikt hoor, hahaha.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
De jouwe is veeeeeeel minder erg dan de mijne.
Ik eet altijd minstens een halve kom beslagDaarom bak ik ook (bijna) nooit meer.
Grapjassen bij Venco, portie is 10 gram zeggen zequote:
Ik denk 6 van die kleine 4-kantjes. Oftewel een halve reep (a 100 gram)quote:Op maandag 3 mei 2010 20:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen! Tenminste, hoeveel blokjes is 50 gram chocola? Eigenlijk vind ik het wel een mooi lijstje!
Dat zijn er twee!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Grapjassen bij Venco, portie is 10 gram zeggen ze
Ik had het ei weggelaten, geen zin om er eentje te koken. Is wel lekkerder met.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tsja het was op mijn werk, de activiteit voor vandaag... Kon er niet onderuit. Maar heb ook wel een aantal keer mijn vingers afgelikt hoor, hahaha.
Ach, morgen dan maar weer een net lijstje?
Ik wil trouwens ook witlofsalade maken! Met ei, en wat dan ook al weer nog meer?
Dan Amerikanenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Grapjassen bij Venco, portie is 10 gram zeggen ze
Thanks! ik ga denk ik gelijk boodschappen doen en dit kopen zodat ik het morgen kan etenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had het ei weggelaten, geen zin om er eentje te koken. Is wel lekkerder met.
Ei in stukjes, witlof in stukjes, mandarijntjes uit blik of ananas uit blik (of vers) of rozijnen of appel. En dan een eetlepel mayo aanmaken met het sap van de mandarijnen (anders drup zoetstof) en wat kerrie erdoor roeren. Wat water of melk als je de saus nog te dik vindt.
mmm..schoolkrijt. Wat heb ik daar zin in. Maar, daar eet ik gelijk de hele zak van leeg, dus het is goed dat ik dat niet heb.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan AmerikanenEen portie is twee handjes, ofzo
Ja, die heeft wel genoeg ja. Maar, ik had eerst ook meer. En m'n buik lijkt hier ook heel erg groot...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ingepikt door het meisje op de voorgrond?.
och, ik vind het ook niet erg. Het viel me alleen zo op op deze foto!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar je leunt ook een beetje naar achter, misschien lijkt het daarom minder?
Je bent nog altijd niet plat hoor
Ik vind het zo grappig dat iedereen hier zijn ouders papa en mama noemt, ook in het openbare leven zeg maarquote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef Sjaapje het volgende:
Eindelijk na lang wachten toch nog eens venkel met curry gegeten van de mama. Het is zoooooo lekker!
Ik niet. Ik noem m'n vader 'Henk' en m'n moeder 'moeders'.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat iedereen hier zijn ouders papa en mama noemt, ook in het openbare leven zeg maarHeel schattig is dat
Met 'hier' bedoel ik 'in Vlaanderen'quote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik niet. Ik noem m'n vader 'Henk' en m'n moeder 'moeders'.
Lijstje:
O: muesli
L: 4 boterhammen met kipkerrie salade
D: zalm, brocolli en pasta
T: Koffie
S: hardlopen
Veel te kort lijstje, I know, I know.
ik noem m'n ouders bij de voornaam. Oi, Uniek, jij hebt inderdaad minder tiet dan ik!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik niet. Ik noem m'n vader 'Henk' en m'n moeder 'moeders'.
Lijstje:
O: muesli
L: 4 boterhammen met kipkerrie salade
D: zalm, brocolli en pasta
T: Koffie
S: hardlopen
Veel te kort lijstje, I know, I know.
Verschilt een beetje per persoon, ik heb het allebei wel gehoord. Ik vind het ook heel lief dat studenten dat gewoon zeggen tegen mij 'ik ga liever bij mijn mama eten dan dat ik zelf kook' ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
CF: is er in België nog een verschil tussen "mama" en "de mama"?
"De mama" zeggen ze in Limburg trouwens ook, van die moeders die in de derde persoon enkelvoud over zichzelf praten. *ril*
Datte, klote he?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kwam er zaterdag achter dat ik toch écht 80A heb. Had ooit een volle C
.
Dat is inderdaad wel lief ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per persoon, ik heb het allebei wel gehoord. Ik vind het ook heel lief dat studenten dat gewoon zeggen tegen mij 'ik ga liever bij mijn mama eten dan dat ik zelf kook' ofzo
Zo grappig, we liepen zaterdag in Eindhoven en ik dacht bij mezelf 'wat praat iedereen hier toch lelijk'. Oh ja, we waren in NLquote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel lief ja.Het is sowieso een lieve taal, vind ik.
Inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is sowieso een lieve taal, vind ik.
Alleen in het weekend zei iequote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tieten zijn juist weer terug![]()
En Syrena, ik vind je een erg leuk aardbeitje.Volgens mij was jij een stuk verder heen qua alcoholpromillage dan de eskimo als ik je verhalen mag geloven (dagelijks blowen was het toch?)
Doe ze eens postenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, al dat gepraat over tieten... Jullie hebben me overtuigd dat ik zo nog even moet gaan Wii Fitten.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo grappig, we liepen zaterdag in Eindhoven en ik dacht bij mezelf 'wat praat iedereen hier toch lelijk'. Oh ja, we waren in NL
Maar dat accent vindt de rest van Nederland volgens mij ook lelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo grappig, we liepen zaterdag in Eindhoven en ik dacht bij mezelf 'wat praat iedereen hier toch lelijk'. Oh ja, we waren in NL
Wat, mijn boobs?quote:
Ze doen wel je buikvet in je bil, dat lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
Ik wil vet uit mijn ass in mijn decolleterimpels laten spuiten(Kan dat? Hahaha)
Oja, buikvet in bil is ook oke. Ik heb nu van die platte bredequote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ze doen wel je buikvet in je bil, dat lijkt mij wel wat.
Decolletee is vast moeilijker, straks krijg je allemaal bobbeltjes!
Daarom!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:13 schreef -marz- het volgende:
Strakke coltrui of juist een laag decollete of een v-hals vind ik mooi staan bij bescheiden borsten!
Vanaf cup C zit iedereen ernaar te kijken als je zoiets aantrekt.
Dat bedoelde ik ook ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik laat wel altijd wat cleavage zien, maar niet te veel. Een heel diep decolleté staat me gewoon ordinair. Een vriendin van mij heeft een C-cup en daar staat het wel weer heel goed bij, en zeker niet ordinair.
Dit is dan ook één van mijn favoriete jurken.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook ja.
Helemaal niets laten zien is ook weer zo zonde. If you've got it, flaunt it!
Was jij datquote:Op maandag 3 mei 2010 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Het waren wel weer genoeg foto's vandaag
Oh, die is mooi ja!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit is dan ook één van mijn favoriete jurken.
Ja..quote:
Ik zie het helemaal voor me... Mannen zijn net kleine jochies soms.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb 1 coltrui, die noemt m'n vriend "grote-tieten-trui" (en dan gaan z'n oogjes glimmen)
Volgens mij heb jij redelijk dezelfde bouw als ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, die is mooi ja!Heel elegant.
Zulke dingen staan mij ook wel goed, waar je boobs (for lack of a better word) wel goed in uitkomen maar zonder dat het lomp of ordinair wordt.
Uniek, moet je ons weer allemaal jaloers maken?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb 1 coltrui, die noemt m'n vriend "grote-tieten-trui" (en dan gaan z'n oogjes glimmen)
Soms?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me... Mannen zijn net kleine jochies soms.
Ok, je hebt gelijk. De mijne zit as we speak Mario te spelen op de Wii.quote:
Ik werk op een peuterspeelplaatsquote:
Weest niet beledigd door 'dun ding' hoor, maar dit stel ik me voor als middelbare schoolfiguur, om het voor mezelf acceptabel te houdenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja..
Hebbe gij nog foto's (of hyves? PM)
Of wie dan ook hier
quote:
Nee hoor...quote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weest niet beledigd door 'dun ding' hoor, maar dit stel ik me voor als middelbare schoolfiguur, om het voor mezelf acceptabel te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |