Heel Slank zal voor je duimen!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef neen het volgende:
Een huisgenoot van me is ook blij want hij is 2e bij een appartementje. Nu is de rest ook blij want nu komt er natuurlijk een lekker wijf in dit huis die kuist en kookt
Maar waarschijnlijk niet![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft net de slanke, hartige taart uit zijn handen laten vallen, dus nu gaan we pizza bestellen.
Waar?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nog geïnteresseerden voor 15 m2 voor¤ 300,- dan?het heeft een frans balkon, alle voorzieningen gedeeld en een luie huisgenote die er niet zo vaak is
Bedankt.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft net de slanke, hartige taart uit zijn handen laten vallen, dus nu gaan we pizza bestellen.
Hij had hem zelf gemaakt, dus ik vermoed toch van nietquote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef imago het volgende:
Weet je zeker dat het geen opzet was omdat Duvel gewoon meer trek heeft in pizza XM?
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Mo zou zeggen: RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:33 schreef Duvel het volgende:
Het was de schuld van de bakvorm. De bodem flikkerde er uit.
Om dit soort vergissingen in de toekomst te voorkomen is de defecte bakvorm uit de roulatie genomen.
Rotjeknor!quote:
Hoi Syrena.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:37 schreef Syrena het volgende:
Ik voel me dik *neemt nog een handvol schoolkrijtjes*
99 cent per zak bij de Nettorama. Drie keer raden waar ik de komende week niet meer heen mag![]()
Ik ben Syrena, en ik ben suikerverslaafd
Hallo Goodbye! *klap*klap*klap*klap* Neem een kopje koffie, koekje erbij?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi Syrena.
Ik ben Goodbye, en ik ben suikerverslaafd
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:37 schreef imago het volgende:
Overigens is de meneer erg goed voor m'n lijn, ik krijg geen hap door m'n keel als hij er is
Ja sorry hoor, ik móét 'm gewoon weer even ter sprake brengen
Ja, en de koffie met suiker en melk graag!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hallo Goodbye! *klap*klap*klap*klap* Neem een kopje koffie, koekje erbij?![]()
Hoi Goodbye en Syrena, ik ben loveli en suikerverslaafd. Ik was afgekicked, maar met dank aan de vorige Magnum-actie had ik een terugval.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi Syrena.
Ik ben Goodbye, en ik ben suikerverslaafd
ohnee, liever een zak snoepjes dan een zak chips. Zeg, bestaat er ook een foto van de Mr? of een foto van jou? Ik heb volgens mij nog steeds geen idee hoe jij er uit ziet. Behalve dan dat je bloedmooi bent, natuurlijk!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef imago het volgende:
Ik heb weinig met suiker. Ik ben meer van het hartige
Ik ook ja. Zoet kan ik meestal wel prima weerstaan. Vriendje had 12 mini-Magnums gekocht en ik heb er geen één op, en de drie bakken Ben en Jerry's die we hadden gekocht zijn ook allemaal nog niet leeg.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef imago het volgende:
Ik heb weinig met suiker. Ik ben meer van het hartige
Ah. Dat is een beetje ver weg van Groningen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rotjeknor!
Ohja, mensen met een wasmachine krijgen voorrang!
Goh, dit leek me geen aantrekkelijke aanbieding
En eigenlijk wil je dit huis niet perse aandoen aan anderen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is ook een foto van ons samen gemaakt, maar ik weet niet waar die gebleven is."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef Syrena het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens wat foto's van carnaval. Vraag me nu af hoe dronken McEskimo was
je hebt aardbeien wangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is ook een foto van ons samen gemaakt, maar ik weet niet waar die gebleven is.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef Syrena het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens wat foto's van carnaval. Vraag me nu af hoe dronken McEskimo was
Aaaahw, walief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is ook een foto van ons samen gemaakt, maar ik weet niet waar die gebleven is.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dankjequote:
Mag 'k een cola?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje.
Ik heb een pizza calzone, met extra neushoorn. En olijven
Nee, ga wegquote:
Nou dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, bestaat er ook een foto van de Mr? of een foto van jou? Ik heb volgens mij nog steeds geen idee hoe jij er uit ziet. Behalve dan dat je bloedmooi bent, natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |