Thanks! ik ga denk ik gelijk boodschappen doen en dit kopen zodat ik het morgen kan etenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had het ei weggelaten, geen zin om er eentje te koken. Is wel lekkerder met.
Ei in stukjes, witlof in stukjes, mandarijntjes uit blik of ananas uit blik (of vers) of rozijnen of appel. En dan een eetlepel mayo aanmaken met het sap van de mandarijnen (anders drup zoetstof) en wat kerrie erdoor roeren. Wat water of melk als je de saus nog te dik vindt.
mmm..schoolkrijt. Wat heb ik daar zin in. Maar, daar eet ik gelijk de hele zak van leeg, dus het is goed dat ik dat niet heb.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan AmerikanenEen portie is twee handjes, ofzo
Ja, die heeft wel genoeg ja. Maar, ik had eerst ook meer. En m'n buik lijkt hier ook heel erg groot...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ingepikt door het meisje op de voorgrond?.
och, ik vind het ook niet erg. Het viel me alleen zo op op deze foto!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar je leunt ook een beetje naar achter, misschien lijkt het daarom minder?
Je bent nog altijd niet plat hoor
Ik vind het zo grappig dat iedereen hier zijn ouders papa en mama noemt, ook in het openbare leven zeg maarquote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef Sjaapje het volgende:
Eindelijk na lang wachten toch nog eens venkel met curry gegeten van de mama. Het is zoooooo lekker!
Ik niet. Ik noem m'n vader 'Henk' en m'n moeder 'moeders'.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat iedereen hier zijn ouders papa en mama noemt, ook in het openbare leven zeg maarHeel schattig is dat
Met 'hier' bedoel ik 'in Vlaanderen'quote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik niet. Ik noem m'n vader 'Henk' en m'n moeder 'moeders'.
Lijstje:
O: muesli
L: 4 boterhammen met kipkerrie salade
D: zalm, brocolli en pasta
T: Koffie
S: hardlopen
Veel te kort lijstje, I know, I know.
ik noem m'n ouders bij de voornaam. Oi, Uniek, jij hebt inderdaad minder tiet dan ik!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik niet. Ik noem m'n vader 'Henk' en m'n moeder 'moeders'.
Lijstje:
O: muesli
L: 4 boterhammen met kipkerrie salade
D: zalm, brocolli en pasta
T: Koffie
S: hardlopen
Veel te kort lijstje, I know, I know.
Verschilt een beetje per persoon, ik heb het allebei wel gehoord. Ik vind het ook heel lief dat studenten dat gewoon zeggen tegen mij 'ik ga liever bij mijn mama eten dan dat ik zelf kook' ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
CF: is er in België nog een verschil tussen "mama" en "de mama"?
"De mama" zeggen ze in Limburg trouwens ook, van die moeders die in de derde persoon enkelvoud over zichzelf praten. *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |