quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las 'bloembollen eten bij een vriendin' en dacht: zo, die gaat wel erg ver om Bevrijdingsdag serieus te vieren
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Je leest rare dingen als je net wakker bent.
Ook niet als je daar zou zijn tijdens zo'n soort dag? Ik neem helemaal niemand iets kwalijk. Ik heb ook helemaal niks tegen Duitsers, ik vroeg me gewoon af hoe zij zoiets beleven. Ik bedoel er niks mee verder. Duitser zijn lieve mensen en ik hoop dat Bayern Munchen de Champions League wint. Zo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar wij hebben toch ook niet meer een ongemakkelijk gevoel ten opzichte van Indonesie? En jij neemt de Duitsers toch ook niets meer kwalijk? Zelfs mijn oma, die door de oorlog geleefd heeft zei toen ik vertelde dat ik een duits vriendje had "Och kind, hij kan toch niets meer aan de oorlog doen"...
Omdat we de rest van de deuren gewoon op slot hadden gedaan, inclusief klem aan de binnenzijde!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Jaa die rode wil ik ook, maar die kan ik ook nooit ergens vinden![]()
Goodbye, wat een verhaal, met die glaszetterWaarom wilden jullie via de garage naar binnen eigenlijk?
Ja, maar waarom had je dat dan gedaan? Normaal gesproken gaan mensen toch gewoon via de deur naar binnen/buiten?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat we de rest van de deuren gewoon op slot hadden gedaan, inclusief klem aan de binnenzijde!
Nou, wij maakten dus altijd gebruik van die garage. Ook als ik na het uitgaan thuiskwam ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, maar waarom had je dat dan gedaan? Normaal gesproken gaan mensen toch gewoon via de deur naar binnen/buiten?
O ja, bij m'n ouders ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, wij maakten dus altijd gebruik van die garage. Ook als ik na het uitgaan thuiskwam ofzo.
Goodbye komt oek ut Friesland weest wel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan noem je ook wel iets, Neen!
Nou, hij zat wel op slot. Maar je moest een code intoetsen en dan ging hij in z'n geheel omhoog, die garagedeur.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef neen het volgende:
[..]
O ja, bij m'n ouders ookfamilie en vrienden lopen ook altijd gewoon naar binnen toe want die weten ook wel dat de garagedeur (nou ja, zo'n gewone deur naast de garagedeur
) open is als er mensen thuis zijn. Als er wordt aangebeld en je verwacht niets (pakketje/eieren) is het meestal collecte, niet opendoen natuurlijk
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
RotiKouseband
![]()
Ohja en zo heette dat sterfruit! Carambola! Kon er laatst niet op komen![]()
Hebben ze tegenwoordig ook al pure bounty's?![]()
Gatver, hoesten terwijl je aan het eten bent is viesss
Ik vind nog wel eens pure bounty's by de Xenos, of obscure turkse winkeltjes....! of bij de kantine van obscure sportverenigingen. Gister had ik een melkchocolade, de was minder lekker dan de rode...quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Perruche, kun jij die rode Bounty's nog ergens kopen dan? Ik kijk altijd als ik bij een tankstation of een automaat kom, maar ik zie ze nooit meer.
Ahaaaa. Dat verklaart het danquote:
Weet je wat in de randstad een huis met garage kost... De meeste mensen hier parkeren gewoon voor de deurquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo raar is aan via de garage naar binnen gaan hoorHoef je tenminste geen sleutel op zak te hebben, wel zo makkelijk.
Ik woon nu in de Randstad, hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet je wat in de randstad een huis met garage kost... De meeste mensen hier parkeren gewoon voor de deur
Picture this:quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:04 schreef neen het volgende:
Als het zo'n grote garagedeur is vind ik het wel raar
Als je echt lam bent kun je niet meer fietsen, laat staan een 4-cijferige code onthoudenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Picture this:
Goodbye is een avondje wezen stappen in Ljouwert en komt lam thuis aan op de fiets. Sleutel hoef je niet te zoeken want je toetst de code in *bliep bliep bliep bliep* en je wacht een paar tellen want de deur gaat automagisch voor je open
Onze automatische garagedeur werkt op de huissleutel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo raar is aan via de garage naar binnen gaan hoorHoef je tenminste geen sleutel op zak te hebben, wel zo makkelijk.
Picture this:quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Picture this:
Goodbye is een avondje wezen stappen in Ljouwert en komt lam thuis aan op de fiets. Sleutel hoef je niet te zoeken want je toetst de code in *bliep bliep bliep bliep* en je wacht een paar tellen want de deur gaat automagisch voor je open
Daar heb ik er gister eentje van op. Mmmmm..quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]nee, zo ver gaat mijn liefde voor bevrijdingsdag nog nét niet
Nynke, gezond lijstje!![]()
Calimero - als je een bounty doet, kan ik je dan de rode verpakking met pure chocolade aanraden ipv de blauwe verpakking![]()
Ik ben goed bezig aan m'n scriptie, yihoo!
Doe trouwens altijd de deur open, en buren helpen vind ik ook geen probleemtoen ik net hier in mn huis kwam had ik van m'n vriendin/huisbaas de verkeerde sleutel gekregen (het was 12 uur in de avond toen ik aankwam en vriendin was weekendje weg, en het was december en koud en nat!), toen was ik blij dat de onderbuurman ons even binnen liet voor een bakkie
Ja, doen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:20 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en ik kreeg een uitnodiging voor een uitstrijkje voor baarmoederhals kanker hier. Toch maar even heengaan, denk ik.
Ja, inderdaad. Jouw verhaal is natuurlijk zoals het hoort in het Hollandsche stramienquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:16 schreef neen het volgende:
[..]
Picture this:
Neen is een avondje wezen stappen in Liwwadden en komt lam thuis aan op de fiets. De sleutel kan niet in de deur want er zit aan de andere kant al een sleutel in. Neen baalt en gaat achterom waar hij ziet dat die deur in het tuinhek ook dicht is en neen besluit over de schutting heen te klimmen. Het gaat goed alleen merkt neen dat het kleine plankje aan de bovenkant die voor de klimop is maar dun is, neen valt naar beneden en blijft haken aan de klimop plank die kapot gaat. Neen overnacht de overige uurtjes in de tuinstoel die er staat. De volgende ochtend maakt neen stiekem het plankje op ingenieuze wijze zodat hij die dag geen preek krijg van zijn vader.
Nou ja, je begrijpt het vast wel dat hele garagedeurverhaal van jou vind ik maar raar.
automagisch!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Picture this:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |