Nee gelukkig niet tegen mij, er zat namelijk een behoorlijke kracht achter geloof ik, dus ik was allang blij dat ie zich niet richting mij keerdequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef Rituals het volgende:
Maria![]()
. Ik zou ook niet weten hoe ik zou moeten reageren
. Brulde hij dat naar jou of gewoon in het wild?
Maar ik hoorde ook een soort van knalletje. Dus in zo'n geval zou ik mezelf ook uit de voeten maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had even mijn hart in mijn keel zitten! ik denk wel dat "Apeldoorn" in het collectieve geheugen zit en dat er daarom zo heftig gereageerd wordt.
Ik schrok me ook dood! Wij allebei direct richting tv vliegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had even mijn hart in mijn keel zitten! ik denk wel dat "Apeldoorn" in het collectieve geheugen zit en dat er daarom zo heftig gereageerd wordt.
Haha. Maar is dat niet heel gevaarlijk? Met stroom en zo? *brrr*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet tegen mij, er zat namelijk een behoorlijke kracht achter geloof ik, dus ik was allang blij dat ie zich niet richting mij keerde![]()
Een andere meneer reageerde nog wel droog met: "Nee, je moet een wc zoeken".![]()
Piesen op een roltrap, hoe verzin je het
Hmz, alles wel goed met Vik?quote:
Ja joh, ik maak nog eens wat mee! Tijd voor een autobiografie zeg ik u!quote:
Geen idee, zou wel een leuk nieuwsbericht op Fok opleveren zou ik denken! "Potentiële treinreizigers op roltrap geëlektrocuteerd door wildplasser"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Haha. Maar is dat niet heel gevaarlijk? Met stroom en zo? *brrr*
Toen was ik er ook al, deels! En ik ben altijd BERE-lief!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Sterkte Phaidra![]()
Marz, was het eerst zo erg dan? Toen ik hier een paar jaar terug was, was iedereen ook al best sweet tegen elkaar! Maar misschien bedoel jij het SHE tijdperk
Dat was wel heel toepasselijk geweest ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef Adelante het volgende:
SHE had gewoon heel hard geroepen 'Doe normaal' tegen wildplassers
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was wel heel toepasselijk geweest ja!Maar wegens eerdergenoemde plaskracht zou ik liever niet de aandacht op mezelf vestigen
Natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Toen was ik er ook al, deels! En ik ben altijd BERE-lief!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Ik bedoelde meer de heerseres van Slankie-land.Al is dat best oneerlijk om te zeggen want ik ken haar niet echt.
Dat was dus precies mijn gevoelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Verder vind ik het wild-plas verhaal zowel amusant als viezig. Die mannen ook he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |