Ja, dat lees ik nu op internet. Op de live-uitzending is een paar keer herhaald dat er iemand onwel was geworden en dat dat paniek veroorzaakte. Ik ging zoeken door jouw bericht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het waren toch twee mannen die bewust (?) de dodenherdenking verstoorden?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zou zelf eerder gaan voor iets meer beige, en dan met een grof stofje zodat je er niet alles op ziet. Maarja, ik ben dan ook een sloddervos.
Fijn dat het allemaal een beetje mee lijkt te vallen, Phaidra.
Iets heel anders, pics!tietuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook nog twee shirtjes gekocht maar die zijn verder niet zo boeiend. Niet erg flatterende foto's ook, van mij in pyjamabroek en met vetrol.Voor wie ze wil zien, ze staan in hetzelfde album als die andere twee.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
I know.quote:
Dat mag, hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:28 schreef AKnynke het volgende:
DaD: ik vind ze allebei eigenlijk niet zo mooi...
Die van mij? Die zijn van Tango.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef anna82 het volgende:
Volgens mij heb ik die schoenen ook, en dat jurkje komt me ook akelig bekend voor (alleen dan in het paars en hij staat mij echt veeeeel minder goed
)
Kijk morgenochtend nog een keer! 's Morgens wordt alles bijgevuld, dan staan er veel meer dingen op de site. Wat uitverkocht is, halen ze namelijk weg uit het overzicht. Oh en DaD heeft gelijk. Goeie tietenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah, ik had een heel leuk jurkje aan bij H&M dat net te klein was, dus ik hoopte dat hij op de site zou staan in een grotere maat maar hij staat er helemaal niet op.
Dan maar bij H&M in Utrecht kijken overmorgen.
Joe ken doe it!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook hongerMaar wil niet eten. Mijn maag is daar namelijk aan gewend geraakt.
Oh met colleges of fatsoenlijke coschappen had ik ook geen vrij trouwens, maar nu wel! En mn dagen zijn tot half één en smiddags zelfstudiequote:Op woensdag 5 mei 2010 08:23 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!Hoe was het bij de meneer Imago?
![]()
Ik heb vandaag geen vrij. Heb snijzaalpracticum (hersenen), responsiecollege en twee hoorcolleges.
Ik zit aan het ontbijt. Dank je wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:23 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!Hoe was het bij de meneer Imago?
![]()
Ik heb vandaag geen vrij. Heb snijzaalpracticum (hersenen), responsiecollege en twee hoorcolleges.
Ik denk dat dat gevoel ondertussen wel voorbij is. Onze generatie Duiters voelt geen schuldgevoel over de oorlog meer. Tenmiste, de Duutsers die ik ken (en dat zijn er veel!) hebben dat niet meer...quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik zit aan het ontbijt. Dank je wel.Hier ook geen vrij, nu vanuit bed direct weer met de scriptie bezig.
Het lijkt me trouwens best vreemd om op een dag als dit hier als Duitser te zijn. Ik bedoel, een heel land loopt te vieren dat ze van mensen met jouw nationaliteit bevrijd zijn. Nou snap ik ook wel dat het hele andere mensen zjn enz. enz. Maar ik zou me persoonlijk toch wat ongemakkelijk voelen. * de_nachtwacht denkt aan bepaalde huisgenote die hier hele dag met deur dicht zit.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben jij er ook al zo één die nergens tegen kan, Nachtwacht?
Chico: bedankt voor de tip, ik ging vanochtend meteen kijken maar hij staat er nog steeds niet op. Ik ga wel gewoon naar de echte winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door de_nachtwacht op 05-05-2010 09:55:59 ]
Nou ja, niet zozeer een schuldgevoel, maar meer je ongemakkelijk voelen. Maar goed, misschien ga ik dan wat teveel uit van mezelf en hoe ik me zou voelen als ik in een land zou komen waar ze zoiets zouden vieren en dan de hele dag films en docu's zouden uitzenden over al die slaven die wij in veel te kleine bootjes hebben versleept bijvoorbeeld. Wel mooi als dat niet zo is dan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gevoel ondertussen wel voorbij is. Onze generatie Duiters voelt geen schuldgevoel over de oorlog meer. Tenmiste, de Duutsers die ik ken (en dat zijn er veel!) hebben dat niet meer...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held!
Ik denk trouwens dat jongere Duitsers in al die jaren wel móesten leren om daarmee om te gaan, en dat ze er onderhand waarschijnlijk dus wel redelijk tegen kunnen.Are you pondering what I'm pondering?
Ik las 'bloembollen eten bij een vriendin' en dacht: zo, die gaat wel erg ver om Bevrijdingsdag serieus te vierenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:23 schreef Perruche het volgende:
Nu aan het ontbijt, straks lekker stuk fietsen tussen de bloembollen en eten bij een vriendin...!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:23 schreef Perruche het volgende:
Nu aan het ontbijt, straks lekker stuk fietsen tussen de bloembollen en eten bij een vriendin...!
GMTAquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Je leest rare dingen als je net wakker bent.
Why? Toen je een ontspoorde kraker was?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef sigme het volgende:
Ik heb een tijdje geleden bloembollen gegeten. Dat doe je niet voor je lol.
Maar wij hebben toch ook niet meer een ongemakkelijk gevoel ten opzichte van Indonesie? En jij neemt de Duitsers toch ook niets meer kwalijk? Zelfs mijn oma, die door de oorlog geleefd heeft zei toen ik vertelde dat ik een duits vriendje had "Och kind, hij kan toch niets meer aan de oorlog doen"...quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou ja, niet zozeer een schuldgevoel, maar meer je ongemakkelijk voelen. Maar goed, misschien ga ik dan wat teveel uit van mezelf en hoe ik me zou voelen als ik in een land zou komen waar ze zoiets zouden vieren en dan de hele dag films en docu's zouden uitzenden over al die slaven die wij in veel te kleine bootjes hebben versleept bijvoorbeeld. Wel mooi als dat niet zo is dan.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar wij hebben toch ook niet meer een ongemakkelijk gevoel ten opzichte van Indonesie? En jij neemt de Duitsers toch ook niets meer kwalijk? Zelfs mijn oma, die door de oorlog geleefd heeft zei toen ik vertelde dat ik een duits vriendje had "Och kind, hij kan toch niets meer aan de oorlog doen"...
Ja, ik mis m'n oma. Vooral nu met het afstuderen, want daar was ze zo graag bij geweest. En ik vind het jammer dat ze de Duutser nooit ontmoet heeft. Was lastig geweest want ze hadden niet kunnen praten, maar toch vind ik het jammer...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |