abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 12:56:38 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80964991
Het vorige deel: <http://forum.fok.nl/topic/1450605/1/25>

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 3 mei 2010 @ 12:56:59 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80964999
Terugvindphoto

Tevens FIPO!

En ik vind kraamvisites eigenlijk ook altijd verschrikkelijk, nou we toch aan het opbiechten zijn. Ik heb zo'n ding 3 minuten vast en dan heb ik altijd alweer zo iets van... ja leuk..maar hier heb je hem/haar weer terug.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80965089
Spaghettismoeltjes, check. Nou ja, gisteren

Ik word vooral nerveus van peuters, die kunnen zo onvoorspelbaar reageren. Maar verder ben ik een enorme kindervriend
  maandag 3 mei 2010 @ 13:01:11 #4
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80965155
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Spaghettismoeltjes, check. Nou ja, gisteren

Ik word vooral nerveus van peuters, die kunnen zo onvoorspelbaar reageren. Maar verder ben ik een enorme kindervriend
Ik heb juist wat meer met peuters. Met baby's kan ik niets. Hoewel ik eigenlijk überhaupt (nog) weinig met kinderen heb. Wie weet ooit.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_80965181
Oh kraamvisite vind ik wel leuk, zo'n klein mensje (met echte vingertjes en teentjes ) dat lekker op je arm ligt te slapen of naar je lacht . Meestal heb ik tenminste het geluk dat kinderen wel rustig zijn als ik ze vasthou. En als het dan gaat huilen kan je het snel teruggeven aan de ouders .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 3 mei 2010 @ 13:02:12 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80965196
Meldt

Ik vind peuters en kleuters vaak heel vermoeiend Mijn nichtjes willen altijd perse alleen maar naast mij zitten, met mij spelen (en krijgen daar dan ruzie om enzo), terwijl ik het spelletje na 3 keer wel gezien heb willen zij nog 10x.... dat soort. Maar baby's kun je me uren mee opzadelen, dat verveelt nooit
pi_80965237
Kraamvisite ben ik pas drie keer geweest, vond het wel erg leuk
De foto's in OUD ook wel, tot ik de kinderen ging koppelen aan hun zeikende moeders toen ben ik ex-lurker geworden (en ze begonnen met die alternatieve namen/klonen whatever).

Mijn ex heeft maaaaanden geleurd met z'n fotoboeken van zijn reis, snapte ook echt niet dat niet iedereen daar op zit te wachten. Kwam een keer helemaal beledigd terug van een kennis, dat ie daar 2 uur naar foto's van Thailand oid had moeten kijken en hij niet eens zijn eigen verhaal had mogen doen

Ik ben nu op zoek naar een spinazieroomsausrecept, zijn moeder deed dat altijd over de asperges Goddelijk. Ze maakte ook goddelijke aspergessoep, maar volgens mij ging daar echt HEEL veel room in (leek me al beter om dat maar nooit te vragen haha, wat niet weet wat niet deert).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80965263
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Meldt

Ik vind peuters en kleuters vaak heel vermoeiend Mijn nichtjes willen altijd perse alleen maar naast mij zitten, met mij spelen (en krijgen daar dan ruzie om enzo), terwijl ik het spelletje na 3 keer wel gezien heb willen zij nog 10x.... dat soort. Maar baby's kun je me uren mee opzadelen, dat verveelt nooit
Je weet wel dat de door jou zo gewenste baby na verloop van tijd ook een peuter wordt?
  maandag 3 mei 2010 @ 13:04:18 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80965265
Ik heb vroeger ook nooit opgepast ofzo.. En ik kan echt acuut doodchaggo worden als ik ergens tussen een schoolklas terecht kom. En als er veel kinderen in de treincoupé zitten, ga ik ergens anders zitten .

Nee, geloof niet dat ik zo'n kindervriend ben .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 13:05:29 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80965308
Planningslijst!

O: twee sneetjes met Nutella
T: bakje griesmeelpudding
T: plak banana bread
L: twee sneetjes met iets van vleeswaar wat ik nog moet halen
D: ik zit te denken aan een quiche met prei en courgette!
S: fitness
S: Zumba
T: beker melk ofzo
  maandag 3 mei 2010 @ 13:05:45 #11
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80965315
Foto's van (eigen) vakanties bekijken vind ik trouwens wel heel leuk!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_80965331
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind kraamvisites eigenlijk ook altijd verschrikkelijk, nou we toch aan het opbiechten zijn. Ik heb zo'n ding 3 minuten vast en dan heb ik altijd alweer zo iets van... ja leuk..maar hier heb je hem/haar weer terug.
Haha, zo'n ding! Ik vind babytjes ontzettend skattig en lief, maar na 10 minuutjes vind ik het inderdaad wel weer leuk geweest. Het is ook niet alsof je er een gesprek mee kan voeren
pi_80965392
Oh en Chico, bedankt voor de tip, maar op deze Big Brother-computers kun je je geschiedenis niet wissen!
  maandag 3 mei 2010 @ 13:07:56 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80965401
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je weet wel dat de door jou zo gewenste baby na verloop van tijd ook een peuter wordt?
Jaaaa tuurlijk maar die is niet zo

Nee, ik ga ervanuit dat als het mijn eigen peuter / kleuter is, ik het een stuk minder vermoeiend vind
En bovendien zal die niet altijd zo hyper zijn als mijn nichtjes die me maar een paar keer per jaar zien.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:10:03 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80965472
Zo! Huisarts even gebeld, oxazepammetjes gekregen voor de vliegreis. Daar zullen mijn medepassagiers blij mee zijn. En ik ook .
pi_80965531
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef anna82 het volgende:
Oh en Chico, bedankt voor de tip, maar op deze Big Brother-computers kun je je geschiedenis niet wissen!
Niet? Ook niet via favorieten, andere tabblad pakken, vandaag openen en dan delete op de map fok.nl? Want in dat geval kunnen ze sowieso daar wel zien dat je op fok komt .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80965828
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Niet? Ook niet via favorieten, andere tabblad pakken, vandaag openen en dan delete op de map fok.nl? Want in dat geval kunnen ze sowieso daar wel zien dat je op fok komt .
Nope! Het is wel een heel groot bedrijf, dus ik ga er maar vanuit dat niemand mij aan het monitoren is.
pi_80965899
TVP! Zenuwachtig. .

Oh, en needless to say dat ik dol ben op kinderen, denk ik. Behalve van die opgeschoten kutjochies van een jaar of 8 of zo. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80966053
Maria! Heb jij misschien een recept van lekker bananebrood? heb het nu 2x gemaakt maar 2x niet het gewenste resultaat
pi_80966084
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef anna82 het volgende:
Hier kan ik private browsen :-P wat raar joh dat je dat niet kan wissen...
pi_80966158
Anna, je hebt vast geen Google Chrome? Als je dat kunt installeren, kun je anoniem browsen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:28:32 #22
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80966233
Ik weet nou niet of mijn lijstje van vandaag zo geweldig is. Maar ik kan er ook niks meer aan veranderen eigenlijk

O: 2 lijnzaadcrackers hummus
T: boterham sandwichspread, krentenbol
L: 2 boterhammen pindakaas, cup a soup tomaat
T: trosje druiven, banaan
D: spaghetti met roomsaus en een stukje zalm (en groente)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:39:04 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80966644
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Perruche het volgende:
Maria! Heb jij misschien een recept van lekker bananebrood? heb het nu 2x gemaakt maar 2x niet het gewenste resultaat
Ik vind deze wel lekker, die maak ik nu ook: http://www.butterandsugar.org/blog/?p=179

Maar ik weet niet of dit hét recept is, want het is het enige bananabread recept wat ik ooit gemaakt heb
pi_80966799
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind deze wel lekker, die maak ik nu ook: http://www.butterandsugar.org/blog/?p=179

Maar ik weet niet of dit hét recept is, want het is het enige bananabread recept wat ik ooit gemaakt heb
Njam!
Ik dacht altijd dat bannabread gezond was, vanwege ""bread", tot ik zag wat erin zat... Heb net nog en halfmislukte gemaakt, wel lekker maar niet droog genoeg! Volgende keer deze proberen

Goodbye, wel goed lijstje denk ik, misschien beetje veel brood en wenig groente..?
edit, nu ik zo zie valt het eigenlijk ook wel mee , alleen beetje wijnig groente misschien? en krentenbol si volgens mij niet zo gezond, maar dat weet ik niet.. Het is wel lekker!
pi_80966907
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anna, je hebt vast geen Google Chrome? Als je dat kunt installeren, kun je anoniem browsen.
Nee, we hebben alleen i-explorer. Nou ja, dan bezoek ik mijn favo SM-sites maar niet onder werktijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')